Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy izgalmas korrepetálás

Minden azzal kezdődött, hogy bukásra állok matekból. Ha nem javítok sürgősen, akkor mehetek augusztusban pótvizsgázni. Jövőre itt az érettségi és ez nem mehet így tovább. Anyu nagyon ki volt akadva, és beígért egy matektanárt. Ma van az első órám vele. Biztos dög unalom lesz az egész. Ráadásul messze lakik tőlünk és kinek van kedve korrepetálásra járni. Mikor a haverokkal moziba is mehetnék. Mindegy, megérkeztem. A 3-on lakik egy panellakásba. Kinyílik az ajtó.
- Hello, én vagyok az, Viki, az új lány - nem is néz ki rosszul. Sőt fiatal, magas, izmos, barna hajú. Rövidre vágva.
- Hello, gyere be.
Nincs rossz kérója, vajon hova megyünk? Á, a nappali.
- Ülj le! Kérsz valamit inni?
- Nem, kösz.
- Nos, mondd el mi a probléma, mit nem értesz matekból.

Elkezdtem mesélni, hogy semmit, hogy csak unalom a matekóra stb.. Jósokáig dumcsiztunk, mikor észrevettem, hogy folyton a combomat és a mellemet bámulja. Egy minit vettem fel, meg egy vékony pólót. Ma ugyanis nagyon meleg volt. Észrevette, hogy láttam, hogy néz. Ciki. Hirtelen nagyon zavarba jött. És egyszerre pattantunk fel. Összeütköztünk, éreztem hogy megmerevedett neki, felizgult rám. Ez nagyon felizgatott. Mélyen a szemembe nézett, két kezébe fogta az arcomat és lágyan megcsókolt. Először csak apró csókokat lehelt az ajkamra, majd a nyelvét is bevonta a játékba. Egyre vadabbul csókolóztunk. Leszedte rólam a pólót és a szoknyát, én meg az ingét fejtettem le róla.
- Lehet, hogy ezt nem kéne csinálnunk, te most a diákom vagy - mondta ő, de nem érdekelt, kívántam.
- Ne, ne hagyd abba. Kívánlak!

Nem kellet többször mondanom. Felfektetett az asztalra, már csak egy boxer volt rajta, nem tudom a gatya hogy került le róla, de nem is érdekelt. Már meztelen voltam. Először a mellemet simogatta, nyalogatta. Külön-külön játszott velük, majd haladt a nyelvével egyre lejjebb. Először a belső combomat nyalogatta, majd közeledett beljebb. A puncimat kényeztette. Már olyan nedves voltam, és annyira akartam hogy belémhatoljon, azt hittem menten szétpukkadok. Nyelvét éreztem bennem. Majd felállt, magához húzott, és belémhatolt. Ütemesen nyomta belém a farkát, egyre beljebb. Egyre gyorsabban. Közben a mellemet kényeztette. Egyre gyorsabban, úgy akartam, mint még soha. Az asztalról lesöpörtem mindent, kiáltoztam az izgalomtól. Láttam, hogy nagyon tetszik neki, és nem hagyta abba egyre gyorsabb és gyorsabb lett. És akkor igen. Olyan gyönyört éltem át, mint még soha. Egész testemben remegve dőltem rá és öleltük egymást még sokáig. Éreztem izzadt meleg teste illatát. Utána szépen lassan felöltöztünk. Ezen az órán nem matekoztunk többet, de az biztos, hogy máskor is eljövök, kérdés hogy így, hogy fogok átmenni évvégén. :)
Hozzászólások
További hozzászólások »
Viki*** ·
Az én tippem pedig, nem a matek. Azóta pedig átmentem, nem buktam meg. Szóval néha matekoztunk is. De a matekot most sem szeretem, viszont a másikat:.... :yum:

Amúgy már nincs tanár- diák viszony. Már a pasim :heart_eyes:

tanárúr ·
Váljék javadra, Édes Viki, viszont a további írásokra - melyre jó szívvek bíztatlak - azért fogadd el a már korábban neked szánt megjegyzésket. Mindannyian várjuk a további érdekes beszámolókat!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: