Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy gyönyörű éjszakáról.....

Szerelmes voltam.
Néztem az arcát. Tudatosult Bennem, hogy mi történik. Kívántam, de nem úgy, mint azelőtt másokat - szeretkezni akartam Vele, hogy kimutassuk a szerelmünket abban a formában is, ahogy testünk összefonódik és elmerülünk a boldogságban. Nem akartam kefélni Vele. Ő túl csodálatos volt ahhoz, hogy ilyen egyszerűen elintézzem.
Péntek éjjel. Sötét, hideg, mégis csodálatos. Csak feküdtünk az ágyon pihegve, miközben a fülünkbe vad, ingerlő zene üvöltött. Már egyikőnkön sem volt ruha, csak néztem a kidolgozott, izmos testét, a macskaszemeit, melyek szinte világítottak a homályban, az ajkait, és vártam, hogy csókja feledtessen mindent, ami korábban fájt, kínzott. Csak az Övé akartam lenni, senki másé. Éreztem, hogy keze lassan vándorol lefelé a testemen, és a vágy teljesen megőrjített, még többet és többet akartam. Vadul belecsókoltam a nyakába, az érzést kéjes sóhajjal fogadta, és éreztem, hogy már nem sok választja el attól, hogy szeressen, hogy tényleg szeressen. Lassan, szenvedélyesen forrtunk össze egy édes ölelésben, és csak annyit suttogott a fülembe: "Nem akarlak elveszíteni soha..... soha...."

Azóta kicsit máshogy látom a világot. Soha nem voltam szerelmes, Én voltam az a lány, aki minden srácot magába tudott bolondítani. És most változtak a dolgok. Minden kín s minden gyönyör tovább fokozható, míg a gyönyör kínná, a kín pedig gyönyörré alakul.... Én pont ugyanezt éreztem azon a csodálatos éjszakán, amikor egy fiú teljesen megbabonázott.
Hozzászólások
További hozzászólások »
pillantást lopó ·
Akkor a következő sztoriban írj arról a fiúról, aki teljesen megbabonázott :) Hasonló a gondolkodásunk.

aveon ·
Lehetne hosszabb is.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: