Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy gyilkos elméje

Már legalább fél órája álltam a zuhogó esőben. Csontig áztam, igaz, de cseppet sem vacogtam. Mégis ott álltam, mint egy cövek továbbra is a tetőn.
Mutató ujjam a ravaszon. Szemem a távcsövön. Rég ott kenne lennie. Erről a toronyházról legjobb a rálátás a parkra. Azt mondták ott lesz a szökőkút mellett. Tulajdon képen, miért is csinálom ezt? A pénzért? Rég óta nem. Senki sem tudja, hogy milyen érzés, amikor minden egyes alkalommal kezembe veszem a távcsöves puskám. Amint meghúzom a ravaszt. Látni, hogyan talál célt a töltényem. Ha munkát kapok, elfelejtem ezeket az emlékeket. Ekkor más jár a fejemben.

Rengeteg álmatlan éjszakám volt, mikor az elsőt megöltem. Bárhová néztem, mindenhol az ő arcát láttam. Percről percre csak arra gondoltam, hogy mit is tettem. Aztán jött a második megbízás, és megoldódott a problémám.
Végre! Megérkezett. Élénkpiros esőkabátot visel. Huhhh… Akkor is kiszúrnám ebben az éjszakában, hogyha nem lenne világítás.
Sosem kérdeztem ki a célpont. Miért kell meghalnia? Talán nem is érdekelt. Ez nem mentség, de a pénz, ugyebár mindent. A gondolkodást próbáltam kihagyni az életemből. Azonban mára megváltozott minden.

Ki is lettem valójában? Hogy lehettem ilyen érzéketlen? Ma azért kell ölnöm, hogy felejtsek. Esküszöm, próbáltam megváltozni. Mégsem ment. Túl nagy volt a kín, szinte elviselhetetlen.
A célpontom valamit figyel. Meredten. Azt hiszem, pontosítom a kérdésem. Kicsodákat? Két kis esőkabát közelített.
A megbízóim egy szóval sem említették, hogy ennek az embernek gyerekei is vannak. Mit csináljak?

Kezem görcsösen megmeredni látszik. Nem tehetem meg!
A „munkám” megöleli a kis porontyokat.
Muszáj megtennem! Az én életem is tét. Ha most hagyom elszalasztani a célt, magam fogom tovább kínozni.
A szívem azt súgja: Ő egy szerető szülő.
De az eszem: A fenébe is, tedd meg! Még egy emberélet kioltása nem oszt nem szoroz!
Nem tehettem mást.
Megvártam, míg elmennek.
Hasonló történetek
20874
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
25030
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: