Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy forró hétvége

Főszereplők: - Zoltán : a férj
- Évi : a feleség
- Móni : a barátnő

Péntek este volt, nagyon elfáradtam a munkába és az asszonykám szextől kiéhezett testét már csak álmaimban tudtam kielégíteni.
Álmomban a barátnőjével együtt nyaraltunk egy szigeten, ahol a víz átlátszóan tündökölt a forró napsütésben. Mind a hárman meztelenül lubickoltunk a vízben és a gondolataink mintha egy hullámhosszon járt volna, a szexre gondoltunk. Évi odaúszott hozzám és simogatni kezdte a vízben a falloszom, miközben én a melleit nyalogattam a nyakán haladva egészen a fülein keresztül, míg a forró ajkára hosszú csókot nem adtam.
A fél szememmel figyeltem Mónit, és arra gondoltam mi lenne, ha hármasban csinálnánk, és elindultam a partra miközben Évi még a vízben maradt úszkálni.

A parton a pálmafák között készítettem egy Robinson kunyhót és a forró melegben kiterültem az árnyékában. Arra lettem figyelmes, hogy Móni a kedvesem legjobb barátnője egy kókuszdiót tört fel és a tüzes ajkaival nyalja a belsejét. Félmeztelen volt és a napsütésben megvillantak mellein a vízcseppek. Én tovább feküdtem és egy pillanat alatt ott volt mellettem Móni és simogatta a mellkasom. A kedvesem még mindig a vízben volt és nem látta mit csinálunk. Móni annyira felizgatta a férfiasságom, hogy a kis fürdőnadrágom majd szétszakadt annyira feszült.
A következő pillanatban a nadrágon keresztül harapdálni kezdte a falloszom, és én csak feküdtem és élveztem a helyzetet. Lassan letolta a nadrágom és a nyelvével körülnyalta ágaskodó farkam, majd a zacskómat csiklandozta nyelvével, amitől hangosan felnevettem.

Évi ekkor felfigyelt és meglátta, hogy milyen jól szórakozok a barátnőjével.
- Nekem végem! - gondoltam.
És abban a pillanatban mikor végigfutottak a gondolataim már jött is felénk, de az arcán inkább a vágyakozás látszott, mint a harag.
Móni egy csöppet sem ijedt meg, hogy most mi lesz, inkább a félmeztelen Évi testén végiggyöngyöző vízcseppek láttán engem félbehagyott és Évi testét kezdte simogatni.
Én figyeltem, hogy most mi lesz, majd meglepődve vettem észre, hogy a két nő egymásba fonódva csókolóznak és figyelik ágaskodó nemi szervem.

Lehajoltak hozzám, és míg én feküdtem a földön, ők mind a ketten nyaldosták és szopták a farkam. Én a csúcsok csúcsán jártam, mikor a szopást abbahagyták és Évi ráült a keményen duzzadó makkosomra. Lassan meglovagolt, miközben én, Móni megnedvesedett punciját nyaltam és az ujjaimmal simogattam, ingerelve a szexéhes testét. Évi elélvezett többször is, majd lemászott merev farkamról és átadta helyét Móninak. Móni lassan belecsúsztatta farkam a nedves puncijába és lovagolni kezdett. Évi lefeküdt mellém és miközben nyaltam az élvezettől nedves punciját, Móni kivette a nedves puncijának levétől duzzadó farkam, és a fenekébe dugta. A feneke szűk volt, de a nedves farkammal hamar bejárattam és mindketten élvezettel olvadtunk egybe.
- Keményebben! -kiáltott fel Móni.
- Keményebben!
- Még!
- Még!
- Élvezz el bennem! - kiáltotta.

Majd egyre keményebben dugtam az akkorra már lucsogó fenekét és elélveztem benne. Móni elégülten terült el mellettem, és az ondómtól fényes végbélnyílását Évi lázasan nyalni kezdte, míg az utolsó csepp is eltűnt, majd a farkamról is leszopta éhes szájával. Addig szopott, míg újból merevedésem csúcspontjához nem ért és vad mozdulatokkal húzogatni kezdte falloszom és ezután ő is ráült, és a fenekébe dugta kemény hímtagom.
- Dugj meg te Robinsonom! -kiáltotta.
- Én egy kiéhezett nő vagyok, akit ki kell elégítened! - kiabálta, miközben mellettünk feküdt Móni, akinek arcára fagyott a gyönyör.
Keményebben kezdett ugrálni, majd felordított:
- Most JÓ! - és mindketten elélveztünk. Évi rámdőlt és forró testén érezni lehetett a remegést, majd egy csókot nyomott a számra.

Kis idő elteltével mindhárman felálltunk és belevettük magunkat a meleg tenger vizébe.
Fájdalomérzés fogott el és felébredtem. Egy szúnyog csípett meg. De viszket. Na sebaj. Felkeltem. Kimentem a fürdőszobába és megmosakodtam. A kedvesem már fenn volt és készítette a reggelit. Annyira jó álmom volt az éjszaka, hogy mikor megláttam Évit a konyhában hátulról megközelítettem, mint az oroszlán az áldozatát, és felkaptam. Az asztalról lesepertem mindent és letéptem róla rózsaszínű tangáját. A kemény makkosom csak úgy dúrta előre magát a forró puncikájába. Nagyon keményen dugtam, néha kivettem és a fenekébe dugtam kemény farkam. Nagyon élvezte és csak halkan nyögdécselt, miközben én jól megdolgoztam nyílásait.
- ÉN AKAROM! - kiáltott fel.

Ekkor kihúztam farkam végbélnyílásából és még utoljára megjárattam nedvességtől lucsogó puncijában, majd leültem a székre, és ő hevesen a szájába vette, és az utolsó cseppig fényesre szopta duzzadó makkosom.
Ezután mindketten lezuhanyoztunk és leültünk reggelizni.
Hozzászólások
További hozzászólások »
álmaidpasija ·
:heart_eyes: szerintem pedig első osztályú a történet,az igaz hogy még csak az első történet amit írt de legalább próbálkozik,dreamer nem olvastam még tőled semmit de szerintem te sem vagy valami ász.
amúgy ha valaki ír történetet azt pár napon belül értesítik hogy mikor jelenik meg majd a történet.
figyeljétek mert 16-án jelenik meg ennek a történetnek a második része.egyébbként én írtam,csak még nem regisztráltattam magam,a második részt még nem,de a továbbiakban álmaidpasija néven fogok publikálni a tizenévesek önkielégítésére.csak annyit még hogy nem azt kell nézni a történetben hogy ki írta hanem azt hogy milyen és hogy legalább próbálkoznak az írással elég sokan.
minden jót és remélem még olvasunk sok jó történetet.
ui:a történet kitalált és nem valós.
a jövőben is csak kitalált történetet fogok írni ha nem baj.
zorgo ·
Látom, cseszeget az ifjú titán! Bár szerintem még vasnak is elég gyengécske...

Apropó! Xypasija!
Most akkor te írtad ezt a történetet vagy nem? Mert hogy az első hozzászólásod első bekezdésében egyes szám harmadik személyben fogalmaztál, utána hirtelen első személyben, és azóta is tartod ezt a megközelítést. Akkor most hogy van ez?
:smile:
DREAMER ·
Sebaj, ha ettől durvább hangot nem üt meg!
Nekem sem mindig sikerül, árnyaltan fogalmaznom, utólag hiába szánom-bánom!
Ria ·
Bevallom, hogy ez a történet -női szemmel- olvasva, elég gusztustalan... De, az ember néha álmodik vadakat....

De, hogy ugyanazt végigcsinálni a barátnőddel is...?!
Gondolok itt a fenékből bele a punciba c. epizódra...:(

Álmodozz csak!!! Utána + sétáljatok el kéz a kézben, a nemibeteg gondozóba...

Egy pozítivum azért van. Legalább a reggeli előtt lezuhanyoztatok...

Charlotte Moonshine ·
Nem is tudom, melyik nő helyében lettem volna szívesebben. De az a lenyalom a gecis szart a seggéről, ill. farkadról rész durva.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: