Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy forró délután a barátnőmmel

Én egy 19 éves lány vagyok, szőke, magas, csinos alakkal, és szép cicikkel megáldva. Leírom egy meleg nyári napom történetét.
Otthon ültem és vártam a barátnőmet. Rendeztünk egy kisebb csajbulit.
Nem volt benne semmi extra, bent ültünk a szobámban, Bacardit iszogattunk, zenét hallgattunk, dumáltunk. Szóval olyan tipikus csaj dolgokat.
Egyszer csak hirtelen megszólal a barátnőm:
- Mit szólnál, ha játszanánk egy kicsit egymással? Kinyalnálak…
Először meglepődtem a dolgon, de belementem. Miért is ne? Ő kicsit alacsonyabb volt, mint én, hosszú barna haja volt, és kis formásabb mellei. Egy szóval szép volt.
Nem tétlenkedtünk tovább, lassan a pólója alá csúsztattam a kezem, ő pedig a szoknyámat kezdte el levenni rólam. Miközben a megszabadítottam a pólójától észrevettem, hogy nincs rajta melltartó, és a bimbói mereven állnak felfelé. Elkezdem óvatosan nyalni őket. Először csak szépen lassan óvatosan majd egyre vadabbul. Apró nyögései jelezték, hogy élvezi a dolgot. Ő sem unatkozott közben, a csiklómat izgatta az ujjával. Szenvedélyesen, mint aki nem bír magával. Aztán a hirtelen lendület után lelassítottunk, elkezdte simogatni a hátam, én a fenekét fogtam és hosszú percekig, csak csókolóztunk, és a kezünkkel fedeztük fel a másik testének minden apró részletét.
Hátra feküdt az ágyamon, én fölé hajoltam, és apró puszikat adtam a melleitől, egészen a punijáig szinte mindenhova. Óvatosan belenyaltam a punijába, ő hangosan nyögött, teste aprókat rándult egy-egy mozdulatomra a nyelvemmel. Pár perc múlva egy hatalmasat nyögött, és elélvezett.
Utána visszakaptam mindent, amit kapott tőlem. Egyik ujját belém nyomta, és erősen húzta ki-be. Maga volt a mámor, ahogy csinálta. Nem is kellett mozgatni a kezét már szinte én húztam rá magam az ujjaira. Közben lehajolt és nyalta a csiklómat. Nem kellett sok és én is a csúcsra jutottam. Fölém hajolt, megcsókolt, és csak ennyit mondott: „Ez nagyszerű volt”
Hozzászólások
További hozzászólások »
BadBoy01 ·
Hát a történet eléggé lapos, semmi tartalma nincsen.
Leközelebb, ha írsz kicsit több tartalommal.
Szerintem te ennél azért sokkal ügyesebb vagy.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: