Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy felejthetetlen éjszaka

A sztorit már rég meg akarom írni ide, de eddig nem tudtam rászánni magam, mert biztos, hogy nem tudom leírni úgy, ahogy az történt, de most megpróbálom. Ha elküldtem, az azt jelenti, elég jól sikerült.

A dolog télen történt, még a vizsgaidőszak közepén. Az egyik évfolyamtársnőmtől (Éva) elkértem egy jegyzetet, és gondoltam, itt az ideje, visszaviszem. A lány elég csinos, de van barátnőm, nem érdekelt komolyan. Két emelettel lakik feljebb, mint én ui. kollégisták vagyunk. Bekopogtam hozzájuk, majd bementem. Odabenn 3 lány volt, és mint kiderült, születésnapot ünnepelnek, az évfolyamtársam születésnapját. A két másik lány (Rita és Dóra) pedig barátnő, a szobatársak nem tudom, hol voltak. Mikor bementem egyből itallal kínáltak, és mindhárom lány el volt már ázva kicsit. Mondtam, hogy én nem iszom bort, de ha megengedik beszállok egy kicsit, és felhozom a szobámból az ott lévő vodkát, mert azt én jobban szeretem. Nagyon örültek az ötletnek, és el is kezdett szépen fogyni a vodka is, a bor is, és jól elbeszélgettünk.

Rita eléggé elkészült, és elaludt, Dóra is sokat ivott, de magánál volt, és eléggé összemelegedtünk. Éva pedig diszkréten a tévét nézte. Egyszer csak Dóra úgy döntött, hogy elmegy letusolni, mert az talán segít kicsit, nagyon zúgott már a feje. Ott is hagyott, és ekkor Éva megjegyezte, hogy ahhoz képest, hogy barátnőm van, elég nyugodtan flörtölök. Tudtam, hogy most tennem kell valami meglepőt, és azt is tudtam, hogy ha nem mozdulok rá Dórára, valószínűleg sose látom többé. Így azt mondtam Évának: ugye nem árulsz el? És a választ meg se várva beléptem Dórához a fürdőszobába. A zuhany alatt állt, és én még sose láttam ilyen gyönyörűt. Nem szólt semmit, csak meglepetten nézett, de nem éreztem semmi elutasítót benne. Én se tudtam mit mondani, csak ledobáltam a ruháimat (azért a vodka jól oldja a gátlásokat...) és beléptem hozzá a kádba. Csodás teste volt, lassan simogattuk egymást. Gyönyörű, és nem kicsi melle volt, a puncija puha, nedves, és teljesen borotvált. Egyre jobban elkalandoztunk, majd egyszer csak megfordult, kicsit előrehajolt, és magába vezette a farkam.

Nagyon lassan szeretkeztünk, és rövid idő után már igen hangosan sóhajtoztunk. Ekkor kinyílt az ajtó, és Rita állt ott, elkerekedett szemekkel. Ő se tudott mit mondani, csak nézett minket. Én már nem tudom, hogy mi vezetett, de intettem neki, hogy jöjjön oda, és miközben Dórában járt a farkam elkezdtem Ritával csókolózni. Kényelmetlen volt a testtartás, ezért javasoltam, hogy odabenn, az összetolt ágyon folytassuk, de Dóra azt mondta, ő először, Rita csak utána. Rita is beleegyezett. Bementünk, Éva is hallott mindent, de nem szólt semmit, azt viszont láttam, hogy nagyon rátapadt a szeme, hatalmasra dagadt farkamra, amin Dóra nedve csillogott. Amint beértünk, rádöntöttem Dórit az ágyra, és hátulról hatoltam belé. Ezután azt mondta, lovagolni akar. Iszonyúan izgató volt, hogy a másik két lány néz minket. Dóra nagyon jól lovagolt, és láttam rajta, hogy közeledik a csúcsra. Nagyon lassan csináltuk végig.

De egyszer csak észrevettem, hogy már nem ketten vagyunk, ugyanis Rita nem bírt magával, és elkezdte masszírozni a golyóimat, miközben Dóri még lovagolt. Ekkor a gyönyörű fekete hajú Dóri elélvezett. Nem csinálta halkan. Leszállt rólam, és Ritával együtt simogatták a szerszámom. Mondtam nekik, hogy már felforrtak a golyóim, és csak pillanatokig bírom, erre Dóri egyből lenyelte a szerszámom, és a szájával elégített ki. Ezután meztelenül átsétált a másik ágyhoz, lefeküdt, és szerintem már aludt is. Bár előtte még megjegyezte Évának, hogy "ez volt a legjobb életemben, próbáld ki te is!" Én is kikészültem, egyrészt a piától, másrészt a hihetetlenül jó szextől. Rita azonban nem hagyta a dolgot, és majd letépte a farkam azon igyekezetében, hogy életet csiholjon bele. Sikerült neki. Ő nem volt olyan szép, mint Dóri, viszont az ágyban nagyságrendekkel jobb volt. Minden pozícióban csak 1-2 percet töltöttünk, és olyan hihetetlen szorításokra volt képes a muffjával, hogy gyakran a vizsgatételekre kellett gondolnom, különben azonnal elélveztem volna. Csináltuk elölről, hátulról, teljesen összefolynak a dolgok, csak arra emlékszem, hogy elképesztően érzékien mozgott, és még sose szeretkeztem ilyen jót életemben.

Mikor egyszer oldalra néztem, azt láttam, hogy Éva is teljesen meztelen, és a fél keze a puncijában van. Alig tudtam visszafogni, hogy el ne élvezzek a látványtól. A végén Rita az oldalára feküdt, és kérte, hogy nagyon keményen jöjjek belé hátulról, mert azt szereti a legjobban. Mondtam, hogy nem fogom sokáig bírni, ki kell, hogy vegyem majd. Azt mondta szó se lehet róla, élvezzek belé nyugodtan, fogamzásgátlót szed. Hát én így is tettem, egyszerre élveztünk, és nekem percek kellettek, mire nem remegtem, és a lábamra tudtam állni. Talán egy percre el is aludtam, és mikor felébredek, azt láttam, hogy Rita is alszik már mellettem, Éva pedig néz a szomszéd ágyról, mögötte pedig Dóri alszik. Szép halkan fölkeltem, Rita szétdobott lábbakkal aludt, és mikor megláttam, hogyan szivárog a szeméremajkak közül a spermám, azonnal merevedésem volt megint. Ránéztem Évára, aki azt mondta, szeretné, ha még maradnék kicsit, de nincs szabad ágy, és ráadásul barátja is van, és elképzelhetetlennek tartja, hogy lefeküdjön velem. De annyira felizgult, hogy valamit tenni kellene. Tudtam mit akar, és ahogy ott ült az ágyon, betérdeltem a lábai közé, és elkezdtem nyalni a punciját.

Nagyon jó íze volt, és már csurom nedves az előbbi masztizástól. Nyaltam a csiklóját, majd belenyomtam a nyelvem, Csináltam lassan, és gyorsan, nagyon élveztük. Mikor már nagyon remegett a teste, két ujjal óvatosan belenyúltam, és lágyan masszíroztam. A nyelvemmel pedig olyan gyorsan nyaltam a csiklóját, ahogy csak tudtam.10 másodperc alatt a csúcson volt, nem sikítozott, csak elképesztően remegett, legalább fél percig. Ahogy fölálltam, azt mondta, ezt viszonozni szeretné, mit szólnék, ha kicsit megcsókolgatna. Odaléptem, és elkezdett simogatni, a makkomat lágyan nyalogatta. Azután a kezével lassan húzogatta a bőrt a farkamon (ami már olyan színű volt, mint a torreádor posztója) de még mindig nem vette a szájába, csak nyalogatott. Ezután már csak a heréimet simogatta, bevette a szájába makkom, és felváltva nagy erővel szívta, és simogatta a nyelvével. Nagyon, nagyon jól csinálta...Mikor szóltam, hogy közeledek a csúcsra, mélyebben bevette, és gyorsabban szopta a farkam.

Nem bírtam tovább, és ő a mellére verte a nedűt. Leültem, mert nem tudtam állni. Miközben néhány papírzsebkendővel magát törölgette, elmondta, hogy nem szereti a sperma ízét, azért nem engedte a szájába. Mondtam neki, hogy nekem ez is nagyon tetszett. Egymásra mosolyogtunk, majd vettem a ruháimat, és lementem a szobámba. Két nap múlva összefutottunk, mondta, hogy a lányok üdvözölnek, de nem mondta, hogy adjak telószámot, vagy hasonlók, úgyhogy gondolom nekik is egyéjszakás kaland volt. Azt még elmondta, hogy nagyon jó volt neki, de nem akarja még egyszer megismételni. Most kb. kéthetente szoktam vele összefutni, mindig összemosolygunk, és megyünk tovább.

Hát, ez volt életem legnagyobb kalandja.
Hasonló történetek
25029
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
20872
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

After Dark ·
Nem vetném meg a szitut én sem! :)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: