Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy fejfa keresztjére

(Csak erős idegzetűeknek)

Szia. Igen, szar napom volt. Az a barom segg megint belémkötött. De nem sokáig örülhetett, mert elküldtem a p***ba és utána szalasztottam pár nehézfiút. Hogy kit? A Bélát és a Sanyit. Értik a dolgukat.

Hol a viszki?Mi az hogy nem tudod?Akkor keresd meg!

Na végre, kösz, ez jólesik.

És mit csináltál egész nap? Vásároltál? És mit? Ezt a szar ruhát? Erre képes voltál kiadni pénzt? Mennyi volt? Micsoda? Én keresem a pénzt te meg elszóród sok baromságra? Ahelyett hogy vettél volna valami normális szexi ruhát, vettél egy lópokrócból készült zsákot magadra. Sosem volt ízlésed!

Adj még viszkit!

Cipőt is vettél? Ezt? Ezt a lúdtalpas bénaságot? Még az ellenségeimnek sem vettem volna ilyen ócskaságot! És harminckilenc volt? Ezért a hugyért, fosért képes voltál kiadni ennyi pénzt? Látszik, hogy nem dolgozol.

Már megint hol az üveg?

Mi az, hogy ne igyak annyit? Nehogy már te mondd meg, hogy mit csináljak! Te, aki itthon vagy egész nap és költöd a pénzem. Te kis tudatlan ingyenélő! Azt csinálok, amit akarok, érted?! És jó lenne, ha ezt az agyadba vésnéd!

Találkoztál a barátnőddel? Elmondta, hogy lefeküdtem vele? Igen igaz és akkor mi van? Véget ért a barátságotok? Nem baj, találsz majd másikat. Amúgy jó szűk puncija van annak a kis ribancnak. De neked még jobb, hidd el.

Különben is téged szeretlek.

Amúgy te is lefeküdtél a haverjaimmal! Mi az, hogy az nem ugyanaz, azért mert elkártyáztalak? Mi volt azon megalázó? Csak játszottunk és nem volt nálam cash. Ennyi. Ugyanaz és kész!

Ugyan már hisz tudod, hogy szeretlek Cicus.

Na gyere ide, nincs semmi baj. Miért remegsz? Félsz? Tőlem? De miért?

Milyen puha a bőröd!

Csináld! Ahogy szeretem. Úgy. Ez az.

Mélyebben! Még! Mi az, hogy nem megy? Nem érdekel! Mélyebbre és kész. Azt akarom! Ne ellenkezz!

Kérsz még egy pofont? Megmondtam hogy mélyebben, nem?! Nem igaz hogy ezt nem tudod megcsinálni!

Most mit bőgsz? Eleged van? Elköltözöl? Na ne röhögtess már! Hova? Visszamész anyádhoz a putriba, a disznók és a csirkék közé a sárba és a ganéjba? Tőlem! Úgyis odavaló vagy!

Semmi pénzed, te hülye! Hova mennél? Nélkülem éhenhalsz! Semmi vagy, egy nagy nulla!

HOL AZ A K***A VISZKISÜVEG?

Mi az, hogy ne kiabáljak? Akkor ORDITOK AMIKOR NEKEM TETSZIK!!! Felfogtad?? És ne bőgjél! Nem szeretem ha egy nő sír!

Hagyd már abba azt a k***a szipogást! Gyere vissza és csináld! Mi az, hogy nem? Te, vigyázz mit beszélsz, mert különben nagyon megbánod! Na gyere.

Más ötleted van? Huh felizgatsz cicus! Ezt ma találtad ki? Na látod, tudsz jól is viselkedni. Ez az, vetkőzz le. Huh de jó csöcseid vannak! A többieknek is tetszett a múltkor! Minek ennyi selyemkendő? Meg bilincs? Ne izgass cicus, mi ez? Kikötözésre gondoltál? Na végre vannak neked is jó ötleteid.

Hé, ne olyan szorosra! .Igen, vegyél le mindent rólam. Totál merev vagyok, te, csinálj már valamit! Ne izgass tovább!

Csinálj már valamit! Ne csak állj ott! Most megint mit sírsz? Mi a f**ért kell állandóan bőgni? A sok hülye tyúk! Csinálj már valamit, mert nagyon megbánod! Szopjál!

Nem fogsz? Ne ellenkezz velem te ócska k***a! Gyere ide és szopjál le!

Nem? Na jól van, engedj el! Most megbánod! Gyere már ide! AZONNAL HÚZD IDE A TETVES P***DAT!

Most meg mit csinálsz? Miért guggoltál ide a mellkasomra? Mit akarsz? Méghogy én perverz vagyok? Igen, és akkor mi van? Hogy mennyire vagyok perverz? Nagyon! De ne izgass fel ilyen szöveggel!

Nehogy le merj pisálni!Héééé meg ne me..(prüszk)...rd ..(prüszk)....te. (prüszk)..nni. Ezt nagyon meg fogod keserülni te k***a!

Mi az a kezedben? Minek az a műf*sz neked? Hééé, nehogy! Hagyd abba! Ne matass! Neho...ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

ENGEDJ EL, DE AZONNAL!
Hé azért nem kell késsel elvágni a lepedőt.
Mit csinálsz? Hé mit csiná...ggrgrggggrrghorgroogrgo...l...grgrggegrghrgmgrmghgr

A lányra végül nem tudták rábizonyítani az előre kitervelt szándékot.
Hasonló történetek
4150
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
2669
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pi-Tec ·
Hát igen ... Setét népek egymás közepütte ... :angry:

Tetszett! Nagyon jó volt az egész megfogalmazás! A történet is. Egyedül a vége ... Az az utolsó bekezdés már egy kissé fölösleges volt. Szerintem túlságosan megtörte az egységét a monológnak.

Mindenesetre jól esett olvasni a kikötözős résztől ... Már sejtettem, hogy ennek csúnya vége lesz. Anyámnak volt az egyik kedvenc mondása: 'Aki hülye, haljon meg!' ... És bizonyos szinten ez a nőre is igaz volt a sztoriban, elvégre jellemileg valószínűleg teljesen átlényegült azok hatására, amiken keresztülment.

NAGYON JÓ ÍRÁS! Megmozgatja az ember gondolatait.

Gratulálok.

Hétköznapi nő ·
A sztori érdekes és jól megírt.
Én csak a címet nem értem. Vagy én vagyok eltájolva nagyon, vagy a kereszt és a fejfa szinonímák, s így egyiknek sincs a másik.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: