Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy este

Mint mindig, ma sincs sok időm. Persze azért hazakísérlek, mert szeretném, ha aludnál egy kicsit. Látszik, hogy fáradt vagy. Leparancsolom Rólad a ruhát, csak egy boxer marad Rajtad. Engedelmesen fekszel be az ágyba, de amikor el akarok indulni, rögtön felkelsz. Veszekszünk, mint mindig. Végül már nagyon dühös vagyok. Látom Rajtad, hogy Te is. Hirtelen visszamész a szobádba, és magadra csukod az ajtót. Ettől megijedek, hiszen azt sem mondtad: Szeretlek. Pedig ezt sosem mulasztod el. Lábujjhegyen visszaindulok, hogy kiengeszteljelek.

De Te ott hallgatózhattál az ajtónál, mert mikor odaérek, az hirtelen kitárul. Átölelsz, a szemed nevet, mert be tudtál csapni. A számhoz hajolsz, és ajkaiddal finoman megérinted, majd gyorsul a tempó. Már nem tudok ellenállni, a kezem önálló életre kel, végigsimítja a tested. Először csak a hátad, majd a mellkasod. Mindezt egyre vadabb tempóban. Érzékeled, hogy kezdlek megkívánni, tehát finoman az ágy felé kormányzol. Közben a kezeddel beletúrsz a hajamba, és az arcom simogatod. Végül leültetsz az ágyra, és félig mellém, félig fölém ülsz. Még mindig nem hagyjuk abba a csókolózást, mikor kezed felfedezőútra indul rajtam. Közben óvatosan leveszed a pulóveremet, majd a pólóm is.

A kezed már a nadrágom zipzárán van, és miután lehúztad, finoman elkezdesz simogatni ott, ahol erre a legérzékenyebb vagyok. Majd gyorsabb és gyorsabb leszel. Már nem tudok ellenállni, csak élvezem a kényeztetésed. Hirtelen összerándulok, ahogy végigfut rajtam a gyönyör. Pár pillanatnyi szünetet tartasz, hogy kipihenhessem magam, majd újrakezded. A szád közben már a melleimen kalandozik. Finoman csókolgatod először az egyiket, majd a másikat is. Aztán elindulsz a hasam felé. A nadrág már rég lekerült rólam, bár fogalmam nincs, hogy mikor. A gyönyörtől mozdulni sem tudok, nem hogy gondolkodni. Egyszerre csak érzem, a kezed helyét a nyelved foglalta el. Ez már olyan kéj, amit nem bírok elviselni. Amikor túl vagyok a következő orgazmuson, magam mellé húzlak. Szinte letépem Rólad azt az egy szál boxert.

Megcsókollak, és közben a tested magamra húzom. Finoman mozgok a csípőmmel, hogy még jobban felizgassalak, majd amikor már nem bírod tovább, akkor belém hatolsz. Lassan kezdesz el mozogni, hogy elhelyezkedhess bennem, aztán mind gyorsabb és gyorsabb leszel. A füledbe suttogom, hogy mennyire szeretlek. Már látszik rajtad, hogy mindjárt a csúcsra érsz, csak az érzésre koncentrálsz. Egy utolsó mozdulat, és elmész. Behunyod a szemed és átölelsz. Most válaszolsz csak, hogy Te is szeretsz engem. Megcsókollak újra, és még egy kicsit Hozzád bújok. De már tudom, hogy mennem kéne, nem akarsz elengedni. Azt mondod, maradjak örökre. De még nem lehet. Erre még várnunk kell. Kibontakozom az ölelésedből, és felöltözöm. Még egyszer megcsókollak, aztán elindulok haza...
Hasonló történetek
26058
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
25074
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ciko ·
Szerintem jo,csak rövid.Ne legy ilyen felenk,meselj meg!!!!

Livica ·
Jó, csak tényleg rövid. A következö biztos jobb lesz!

Censor ·
Boldog új évet!!!!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: