Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy érdekes eset

Sziasztok!

Én egy 24 éves ffi vagyok (na jó, egyesek szerint csak fiú..:-). a történetem kb. 2-3 éve esett meg, és kérem higgyétek el, tényleg megtörtént!

Szóval egy akkori szeretőmmel mentünk le a telkünkre, hogy kellemesen eltöltsünk pár órát együtt... Már sokszor voltunk együtt, mindent kipróbáltunk, ami a kettőnk szexualitásába belefért, egy dolgot kivéve, ami engem nagyon izgatott....

... kispolszkim volt akkor, és bevallom, nagyon érdekelt, hogy meg lehetne e oldani egy szeretkezést ebben a "kocsiban".... nem adom el addig, míg ezt meg nem tudom, mondtam magamnak sokszor, és úgy éreztem ez egy kellően jó alkalom lesz eme helyzetgyakorlat kipróbálására. Leérkeztünk, kellemesen meleg nyári este volt, nem kellett se a fűtéssel, se a takarókkal bajlódnunk. Bementünk a szobába, és elkezdtünk csókolózni, majd simogattuk egymást mindenhol, mindenhogyan. A lány eléggé bekattant, mint mindig, ha szexről volt szó, vadul kezdte el tépni rólam a ruhát, kevésnek érezve a két kezét arra, hogy elég gyors lehessen. nem törődött semmivel, csak hogy mielőbb a farkamhoz férjen a szájával, a kezével. nem tiltakoztam, hisz tudtam, milyen gyönyörök várnak rám.

Elkezdte szopni az ágaskodó farkam, iszonyat hévvel, mintha csak ennyit akarna a ma estéből kihozni. Nem lett volna ellenemre a dolog, de nem akartam, hogy csak nekem legyen jó, így nem engedtem, hogy befejezze. Lehúztam a gatyát róla, a bugyival szinte egyszerre, és sok teketória nélkül behatoltam a nedves és kopasz puncijába. A hátán feküdt, a lábai a nyakamban, a kellően nagy, és hál Istennek formás mellei alattam ringatóztak a testem lökéseivel egy ütemben. Minden ffi társam tudja, hogy milyen felemelő érzés ez: lenézel, és látsz egy helyes, kedves arcot, a gyönyörtől eltorzulva, kipirulva, lejjebb két gyönyörű mellet, hatalmas mellbimbókkal, és még lejjebb a saját farkad, ahogy ütemes mozog egy csodásan szép szőrtelen pinában....

Ezt az érzést éreztem akkor is, és csak keféltem, basztam (mert tényleg meg kellett baszni, hogy neki is jó legyen, finomkodással semmire nem mentem vele soha), és élveztem, azt amit csináltam. Nem vagyok egy nagy lepedőakrobata, de mivel ezt megelőzően nemrég voltunk együtt elég sokáig bírtam kefélni ezt a nőt, ami nagy áldás, ha egy ilyen partnered van (meg máskor is, de itt tényleg ki akartam elégíteni őt, akartam, hogy neki jó legyen). Szóval keféltem őt, egyre hevesebben, egyre keményebben, miközben közvetítettem neki hangosan a gondolataimat. Ezt is nagyon élvezte, hogy kimondok mindent. Először kicsit meglepett, és furcsa volt, de hamar belejöttem. Tehát kimondtam mindent, ami ilyenkor az ember eszébe juthat, és ez még jobban hevítette mindkettőnket.

Mélyebben, erősebben! üvöltött rám sokszor, de már a hasam alig bírta, így megfordítottam, és hátulról, mint a kutyák basztam tovább. Nem kellett sokáig várnom, hogy elélvezzen, aminek én magam is nagyon örültem már, hisz kezdtem teljesen kikészülni. Hatalmasat löktem rajta, üvöltött, hogy még, ne hagyjam abba, csináljam, és, hogy szeret. Ezt mindig hozzátette, ha közel volt az orgazmus:-) Miután remegett, és nem hagyta, hogy mozogjak, tudtam, én is megpihenhetek egy kicsit.... Finoman kihúztam a farkam, és lefeküdtem. Kb. fél perc pihegés után ott folytatta, ahol elkezdte: rábukott a farkamra, és elkezdte szopni. Nem finomkodott, kézzel verte, és erősen szívta. Nem kellett sok nekem se, a látvány, és az egész olyan jó volt, hogy egy hatalmas nyögés közepette teleélveztem a száját. Nem hagyta abba a mozgást, csak lassított, és finomabban csinálta... egészen addig, míg az utolsó csepp spermámat is kiszívta. aztán kiment a mosdóba, és ... szóval tudjátok.

Mosakodás után egy szál cigi, pihenő, és indult a haditerv: menjünk el egy kicsit kocsikázni, mert van egy hely, amit mindenképpen meg akarok mutatni. Így vezettem fel a dolgot, és nem tiltakozott! Szóval beültünk a kocsiba, és elmentünk egy valóban szép helyre, de nem a csillagok, és a táj lenyűgöző szépsége miatt, hanem azért, hogy megtudjam lehet -e egy kis polszkiban szeretkezni. Tudtam, nem lesz nehéz rávenni, csak rendesen fel kell izgatnom őt! El is kezdtem csókolgatni, a melleit simogatni, és a pináját izgatni. Hamar belelendült megint, bár nem látta a végét, ő is visszacsókolt, és a farkam kezdte el masszírozni... azt hitte azt akarom, hogy megint leszopjon, hisz miután kiszabadította a gatyámból, rögtön a szájába vette, ott a nyílt ég alatt... nem!!! Ezt nem bírom, ez így nem ér, hisz ez olyan jó, hogy vétek abbahagyatni vele! De meg kellett tenni, és elmondtam mit akarok. Kérdőn nézett rám, kétkedett, talán azt hitte viccelek, de belement.

Utólag beszerelt sport(os) ülések voltak a kispókban, amik legalább hátradönthetőek voltak. Hely az így se lett több, de én beültem, és ő valahogyan rám ült. Mozogni nem tudtunk, sehogy se jött össze, de legalább behatoltam, benne voltam a pinájában, és úgy tettünk mintha csinálnánk! Nekem ennyi elég is volt! Kellően beizgulva mondtam: üljön be, de ne öltözzön fel, mert hazamegyünk és azonnal irány az ágy, és úgy megbaszom, hogy belerokkan. Teljesen be voltam vadulva, de ő nem engedett! Elkezdett öltözködni, hiába kértem, hogy ne tegye! Engem nem érdekelt: álló farokkal vezettem a kocsit, ő visszaöltözött. A farmer rajtam volt, de begombolni nem tudtam, nem is akartam.

Kb. éjfél lehetett, őrült tempóval nyomtam a gázt, de így is csak szerény 80-100 km/h-val mentünk, és akkor olyan történt, amit álmomban se kívánok másnak: egy elemlámpa fénye körözött előttem az úton, kérlelve, hogy álljak félre egy közúti ellenőrzésre. A megállásig szükséges időt próbáltam a maximálisra nyújtani, hogy addig eltüntessem azt, ami 12 órát mutatott... Eltudja képzelni mindenki, aki vezetett már kispókot, hogy ez nem könnyű... nem is ment, bárhogy próbáltam.. ha kiszállít, akkor nekem végem. akkorát fogok égni, hogy na. De nem tette, hál Istennek nem tette, csak a papírokat kérte el, és megkérdezte, honnan hová. Mire ennek a közjátéknak vége lett, a sliccem teljesen nyugodtan vissza tudtam húzni, minden lelkesedésem odalett...

Mikor hazaértünk, már közel nem akkora hévvel rontottunk be az ágyba, mint azt terveztük, de ebből is egy hatalmas szeretkezés lett, amit talán máskor, ha kéritek, és érdekel titeket... no meg ha kellően sok pontot kapok, hogy folytassam:-)))
Hasonló történetek
29456
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
25059
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: