Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy emlékezetes számítástechnika óra!

Egy 18 éves férfi vagyok. Történetem fél évvel ezelőtt játszódik, amikor az utolsó két órában számítástechnika órám volt. Ez egy pénteki nap volt, ugyanolyan uncsi, mint máskor. Hogy unalmamat elűzzem, az interneten erotikus képeket bámultam. Egy nagyon klassz csaj fotóit sikerült kifognom.

Hatalmas dudái és formára borotvált pinája volt! Egészen odatapadt a szemem a képernyőre. Egyszer csak vége lett az órának, és pár perc múlva már csak ketten voltuk a teremben! Én és egy csaj az osztályból. Ez a csaj régóta tetszett nekem, de soha nem mondtam meg neki. De én csak néztem tovább a képeket.

Hamarosan a csaj összeszedte a motyóját, és elindult kifelé. Ahogyan közeledett felém, kiszúrta, hogy erotikus képeket nézek. Nem ilyennek ismert, ezért meglepődött. Én azonban egyáltalán nem szégyeltem magamat. Végül is dumálni kezdtünk. Ő egyszer csak felpattant, és azt mondta:
- Ha igazán klassz csajt akarsz látni, akkor nézz ide! - Hirtelen lekapta a pólóját és a melltartóját. Marha klassz csöcsei voltak!

Kurvára meglepődtem, és csak ültem egy helyben. Ezalatt a faszom majd kiugrott a gatyámból, és ő ezt észrevette. Lehúzta a sliccemet, előkapta a farkam, és vadul szopni kezdte. Kurva jó érzés volt! Ilyet még soha nem éreztem, mert még nem voltam csajjal. Szopása közben a dákóm egyre keményebb és keményebb lett. Nemsokára telelőttem a száját a gecimmel, mire ő az összest kiszívta.

Tisztára bezsongtam, és rávetettem magam a csajra. Először a csöcseit nyalogattam, majd tovább haladtam lefelé, végigcsókoltam teste minden pontját. Ettől ő is beindult. Ezután a pinája következett. Széttártam a lábait, és elkezdtem kinyalni. Csak úgy ömlött belőle a lé, közben nagyokat sikított. (Tiszta mázli, hogy senki nem hallotta meg!) Ezután megfordítottam, majd benyomtam neki a faszomat hátulról. Marhára élvezte, ahogy a faszom mozgott benne.

Mielőtt elélvezett volna, kihúztam belőle a dákóm. Benyomtam a seggébe, és ott folytattam a dugást. Nemsokára kurva nagyot élvezett, tőlem pedig megkapta a második adagot. A jó kis baszás után felöltöztünk, és elhúztuk a csíkot. Szerencsére már senki nem volt azon az emeleten rajtunk kívül, így megnyugodtunk. Megfogadtuk a csajjal, hogy ezt mindenképpen megismételjük, persze nem ilyen mostoha körülmények között. Ez meg is történt, de az már egy másik sztori...
Hasonló történetek
18034
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
26038
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mr. Tom Tailor ·
Nevetsééééges!Szerintem küld be a Kölyök klubba Jónás Ritának, had masztizzon rá!

butterfly11** ·
"Marha klassz csöcsei voltak!

Kurvára meglepödtem

Ezalatt a faszom majd kiugrott a gatyámból, és ö ezt észrevette."........



A nyelvezete, a stílusa, a sztorija, lelki dolgok, semmi. Nem hogy 1ütt, de külön-külön sem? Olvass csak, de írni ne írj!!!!!!!!!!!!

Balhaeksoncrowa ·
Kicsit alpári a megfogalmazás.Meg a story is sántít.Vagy én jártam rossz iskolába ahol ilyet nem lehetett megtenni mert mindig bezárták a számtech termeket :no_mouth:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: