Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy edzőtábori titkos találka

A barátommal, őszintén szólva, megromlott a kapcsolatom. Én csalom őt, és minden valószínűséggel ő is engem. Ez utóbbiról nem szereztem még bizonyosságot, de igazából nem is érdekel, és nem rázna meg a tény. Felmerülhet az Olvasóban a kérdés, hogy minek is vagyunk együtt? Hát ez jó kérdés. De tudom, hogy nagyon rövid időn belül szakítás lesz a vége. Viszont most nem erről szeretnék írni.

A legjobb barátom és szeretőm, Robi, egy bizonyos küzdősportot űz, amit nem neveznék meg... nemrégiben volt egy edzőtábor, amire elhívott Robi. Örömmel mondtam igent, hiszen ez egy remek alkalom arra, hogy sok időt kettesben töltsünk és persze sok új, hasznos dolgot tanulhatok.

Egyik nap, tusolás és vacsi után, mikor már mindenki pihent, hallom, hogy a telefonom rezeg. A sötétben végül is kitapogattam a készüléket. Egy üzenetet kaptam Robitól, idézem: "gyere gyorsan az edzőterem elé, várlak"
A legnagyobb csendben próbáltam felöltözni, és perceken belül kislisszantam az ajtón. Halkan kocogtam az edzőterem elé, nehogy felébresszek akárkit is, mert ebből azért lehetett volna egy kellemetlen affér. Az meg kinek kell?
Tehát, lassan kocogtam az edzőterem elé, már távolról ki tudtam venni Robi alakját, ahogyan a gyérül megvilágított kis épület elé közelébe értem. Hamar odaértem hozzá.
- Sziamia! - köszönt mosolyogva.
- Szióka Szöszike! - feletem.
- Na, egész gyors voltál. Akkor nézzük, hogy mennyi idő alatt kocogsz vissza! - vigyorgott.
- Jól van... tudod kivel szórakozzál! - mondtam álsértődöttséggel.
Robi hirtelen megcsókolt.
- Kiengesztelhetlek? - kérdezte.

Bólintottam és már én húztam magamhoz, követelve az elkezdett csók folytatását. Nyelve vadul furakodott a számba, Robi pedig szorosan magához húzott. Őszintén szólva, nem is tudom meddig csókolóztunk.
- Ilyet max. egy filmben látni... - jegyeztem meg.
- Na ja. De ez most zavaró szempont?
- Dehogyis.
Ekkor egy ismerős kéz a fenekemet kezdte el simogatni, majd a szoknyám alá nyúlt, be a bugyimba. A csiklómat kezdte el dörzsölni, lágyan, finoman. Amire én válaszul a nadrágjába nyúlva, már meredező péniszét kezdtem el simogatni, ami újabb és újabb rezdülésekkel jelezte, hogy kellemes "számára" az érintésem.
Robi először az egyik ujját dugta be a már nagyon nedves nyílásomba, mire egy halk sóhaj volt a válaszom. Az én kezem sem volt ám tétlen, és ez Robiból újabb és újabb kéjes sóhajokat, nyögéseket váltott ki. Percekig folytattuk ezt, amíg egyszer Robi mélyet sóhajtott és halkan így szólt:
- Össze fogom kenni a kezed is és magamat is...
- Nem baj az...
- De baj... - viszont mielőtt folytathatta volna mondatát, én megcsókoltam őt. Szenvedélyesen. Vadabbul, mint ezekben a percekben bármikor.
Mind a kettőnknek jól esett ez. Közben az ujjacskák engem továbbra is kényeztettek, egyre vadabbul, aztán belém kúszott egy második ujjacska is. Ettől össze is rezzentem. Legszívesebben, hogyha a helyzet olyan lenne, rámásznék Robira és...hajajj... de sajnos, megláthat akárki... így maradunk ennél a verziónál.
Robi vadító illatát szagolgattam, közben a nyakát kezdtem el szívni. Halk sóhajok sokasága volt a válasz:
- Áhh... áhh...
Ekkor Robi teste hirtelen megfeszült, majd éreztem a kezemen, hogy a meleg kéjnedv ráfolyik.
Elmosolyodtunk.
- Látod, összekentelek... és a nadrágomat is!
- Nagy ügy! Van víz, megoldjuk holnap. -nyugtattam őt.
Hosszú csókot váltottunk, majd kézenfogva visszafelé indultunk. A szobáink előtt ismét csókolóztunk, aztán elbúcsúztunk. Csendben, cicaléptekkel lépdeltem az ágyamhoz, hangtalanul átöltöztem, és elégedetten csuktam be a szemem, közben pedig az elmúlt percek kéjes pillanatai jutottak eszembe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Dhomen ·
Végül is egészen jó...

Lenochca ·
Edzőteremben sem rossz. :)
Szerinted Tűzmadár?
Tűzmadár ·
Én már nyilatkoztam. „Csodálatos emlék” 
De nem a helyszín miatt…
Tűzmadár ·
Bocsi, a számok helyén egy mosoly van. :-)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: