Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy dugás

A bolt üres volt, éppen zárni készültek, csak én kolbászoltam bent. Korántsem zavartattam magam, ráérősen mászkáltam a sorok között. Persze megvolt az ok, amiért lejöttem, de még nem találtam meg. Aztán megpillantottam: ott állt a könnyű női blúzok előtt és éppen ide- oda rámolgatta az árut.

- Hello - köszöntem.
- Szia. Hát te? - nézett rám kérdőn.
- Ennyire fura hogy itt látsz?
- Hát nem azt gondolnám rólad, hogy olyan vagy, aki női ruhák közt kotorászik – mondta.
- Igaz, ami igaz. Miattad jöttem. - böktem ki végül…
- Miattam? Jaj, még mindig nem felejtetted el azt a kis kalandot?.
Megpróbált bosszúsnak látszani, de nemigen sikerült neki.
- Kis kaland?- kérdeztem vissza - Akkorát dugtunk hogy leszakadt a plafon!
- Dugás? Hülye vagy? Az nem volt más csak egy kis petting. - mondta mosolyogva- De most már zárnom kell úgyhogy ...
Nem fejezte be a mondatot, hanem tenni - venni kezdett a pénztárnál.
- Petting? Akkor nem ezt mondtad, amikor ott lihegtél a nyakamba.
- Ugyan - legyintett.
- Na, mit is mondtál? - faggattam.

Először nem is akart válaszolni.
- Na? - nyaggattam tovább?
- Most mi ez? Kihallgatás?- állt meg velem szembe az egyik pult túloldalán.
- Igen... Szóval mit is nyöszörögtél? Tuti nem azt, hogy petting.
- Figyelj! Az akkor volt. Különben is ha jól emlékszem mindketten abban állapodtunk meg hogy csak egy kis kaland az egész, vagy nem?- nézett rám kérdőn azokkal a szép barna szemeivel.
- Persze, persze- vallottam be- De azóta sem tudok elszakadni attól a pettingtől.
- Pedig el kellene - felelte.

Nemrég történt egy balatonparti strandon, behúzódva a nádasba. Irdatlan jót dugtunk- nem tudok rá jobb szót, mint a dugás - és szerintem nincs olyan emberi lény aki azt a kalandot pettingnek nevezné. De a szemében is mintha egy kis huncutságot fedeztem volna fel; tovább kell ütni a vasat, amíg meleg.

- Pedig jó kis hely volt az a velencei tavi strand ... - emlékeztem álmatagon.
- Balatonon volt - javított ki.
- Oké akkor ott. És rajtad az a világos színű egyrészes fürdőruha volt...- vezettem tovább a történet fonalát.
- Mondd, tényleg ennyire rövid az eszed? - kuncogott (végre elmosolyodott!) - Pont olyan kétrészes volt rajtam, mint ez itt - mondta, azzal odalépett az egyik polchoz és egy kékes színű bikinit mutatott fel.- És persze csak az elején volt rajtam...
(ezaz, elkapta a fonalat!:))
- Ja!- riadtam meg- Igen, persze hogy ilyen volt.Milyen is lehetett volna? Innen csórtad?
- Hülye vagy?- kerekedett el a szeme - Természetesen vettem egyet.
- De ha jól emlékszem le se vetted...
- Dehogynem. Nem igaz, hogy nem emlékszel!
- De nem vetted le! Csak azután miután egy kicsit ...ott lent...
- Na igen, de hát persze hogy nem meztelenül fogadok egy szinte teljesen idegent egy balatonparti strandon a nádasban.
- Jó, de csak akkor váltál meg tőle, mikor már kezdett útban lenni, mert nem fértem oda...Szóval nem vetted le. Sőt még akkor sem, csak arrébb húztad az útból... Jaj, de remek kis puncikád volt! Sosem fogom elfelejteni azt a látványt!
A puncika szóra egy kicsit riadtan körülnézett.
- Hé!
- Mi van? Zavar hogy puncika? - néztem körbe - PUNCIKA!! PUNCIKA - kiabáltam
- Héééé, hülye vagy, Maradj már! - próbált meg csitítani.
- Pedig akkor sem fogom elfelejteni a látványt.
- Rendben, akkor őrizd meg a képet az emlékedben. Most már mennem kell haza!- próbált sürgetni
- Jaj, nem igaz hogy nem érsz még rá egy kicsit!- unszoltam és fontam tovább a fonalat- Ja igen, szóval abszolút nem arra emlékszem hogy pettinget sóhajtottál volna. Azt hiszem valami olyat hogy dugjál még, vagy valami hasonlót...
- Én ugyan nem - pirult el egy kicsit.
- Na persze, ha jobban visszagondolok tulajdonképpen saját magammal vesződtem a nádasban.
- Szóval neked vesződés volt?
- Persze hogy nem. Csak azt nem értem neked miért gond az, hogy erről beszélünk?
- Nem gond, de én már lezártam az ügyet. - magyarázta- Igazad van , tényleg dugás volt, de akkor is. Már vége és kész!
- És miért ne ismételhetnénk meg? - próbálkoztam először.
- Mert nem akarom.
- Pedig nem bánnád meg.
Néhány másodpercnyi néma csönd.
- Hát lehet hogy nem bánnám meg... Így visszagondolva...
- Na, ez az, Akkor mi a gond? Kurva jók a melleid, azóta velük kelek, velük fekszem...
- Itt nincs nádas. - bökte ki
Jesszasz! Tényleg ennyire idióta, vagy van humorérzéke?
- Viszont itt vagyunk mi. Sőt még ugyanolyan fürdőruha is van!
Elnevette magát, szóval humorérzéke van és nem hüjje. Habár a farkamnak már mindegy volt.
- Na jó, ez így nem megy- mondtam azzal odaléptem mögé és megmarkoltam a melleit.

Nem tiltakozott, a nyakát kezdtem csókolgatni, de már jóval lejjebb vágytam.

- Várj - mondta azzal kirohant a bejárathoz és kulcsra zárta az ajtót. Visszafelé gyorsan levette a polóját, amely alól felszabadultan buktak elő formás mellei.

- Nem is mondtad, hogy nudizni jársz. Hah milyen gyönyörű barnák ezek a mellek! - csodálkoztam. A múltkori kaland alkalmával még tisztán látszottak a fürdőruha okozta fehérebb háromszögek.
- Csak párszor voltam.
- Szóval jársz pucérkodni? - vigyorogtam. - És hova?
- Nem úgy pucérkodom te! Otthon kifekszem az erkélyre és úgy...
- És a puncikád is ugyanilyen barna?
- Szerinted- vigyorgott, majd pillanatok alatt kibújt a nadrágjából és pár másodperc múlva már ott állt előttem meztelenül. Teljesen simára volt borotválva! És a sima ruganyos vénuszdomb ugyanolyan barna volt, mint az egész test.
- Huh, a múltkor még nem volt teljesen pucér- nyögtem
- Az a múltkor volt, most pedig most van. - ösztönösen végigsimított a vágáson.
Vetkőzni kezdtem.
- Szóval otthon az erkélyen...
Elakadt a szavam,mert olyan mélyre dugta a nyelvét a számba, hogy még levegőt sem tudtam venni.
Pár másodperc múlva pedig kezeivel a merev farkam körül játszadozott. Majd marokra fogta, erősen megszorította és verni kezdte. Már amennyire hozzáfért.
- Várj...- nyögtem- Vegyük le...
Csak annyira lassított, hogy kibújhassak a nadrágból.
- Oké- nyögtem. Kezei ismét visszataláltak a farkamra, szája a számra, nyelve a nyelvemhez. Ahhoz képest, hogy mennyire nehezen indult útnak ez a kis kaland, egész jó sebességet értünk el. És még nem volt vége.

- Azóta nagyon gyakran gondolok arra ott a Balatonnál - susogta a számba a heves csókok szünetében- És igazad van...dugtunk. És most is azt akarom, hogy dugj meg. Ugyanúgy...

Nem fejezte be, mert ismét hevesen csókolni kezdett. Szóval mégse petting volt! Átkaroltam, a fenekére tettem a kezem és magamhoz húztam. Farkam nekipréselődött a hasának, keze beszorult, erősen markolászni kezdtem a fenekét. A barna sima fenék ruganyosan követte a parancsaimat, az ujjaim egyre beljebb hatoltak a vágásba.

A nyakát kezdtem csókolni újra, fejét hátravetette. Megpróbáltam szorosan tartani, de nem sikerült. Lassan eltávolodott tőlem én pedig rábuktam a melleire és nyalni, szopni kezdtem őket. Meghálálták a figyelmet, mert hamarosan megkeményedtek a számban. Hátralépett, felfeküdt a pultra én pedig rávetettem magamat a felkínálkozó prédára. Csókoltam ahol értem, de azért megpróbáltam egy meghatározott útirányt követni: a melleket izgattam, szoptam, nyaltam őket, majd a hasat kihagyva egyből a ruganyos szeméremdombot vettem kezelésbe. Lábait ösztönösen felhúzta, a vágás szétnyílt, nekem csak birtokba kellett vennem. A nyelvem finoman érintette a lényeget, majd hosszan szopogatva húzott lefelé a vágás mentén, azután cikázva szaladt vissza. Többször végigjártam ezt a kis útvonalat; egyre hangosabb nyögések kísérték az expedíciót.

Nem bírtam magammal, felmásztam a pultra, és úgy helyezkedtem, hogy merev farkam pont a szájához kerüljön.
- Emlékeimben egy igazán jól szopó száj maradt meg. Jól emlékszem? - kérdeztem lihegve.
Nem tudott felelni; éreztem, amint a péniszem egyre mélyebbre tűnik a szájában, a jól ismert melegség járta körbe. Imádtam, ha egy lány szopja a farkamat; ez semmivel nem pótolható érzés!

Kölcsönösen kényeztetni kezdtük egymást: a feszülő farkamat szopó száj és a nyelvem által izgatott csikló és hüvely kellemes kis időtöltésnek bizonyult. Nem is tudtam hova figyeljek, a szopásra, vagy a nyalásra. Mindkettő borzongatóan jó érzés volt, beleadtam apait - anyait; szerintem ennyire még senki nem dolgozta meg ezt a csiklót. Szoptam, nyaltam, ujjaztam, mindent, amit el tudsz képzelni; nyelvemet amilyen mélyre csak tudtam belefúrtam a hüvelybe, aztán a csikló, majd ismét hüvely...

Fogalmam sincs meddig kényeztettük így egymást; többször hátranéztem a hasam alatt, hogy lássam az ajkakat és a köztük feszülő farkamat. Nekem volt jobb helyzetem, mert én abbahagyhattam, ha elfáradtam, de neki végig a szájában feszült a farkam; nem volt más választása, mint a szopás. De nem panaszkodott.

- Dugj .... meg- zihálta mikor kivette egy pillanatra az ajkai közül a farkamat.

Felültem, de mégsem engedett el.Feje kissé hátrahajlott, de a péniszemet ajkai továbbra is szorosan fogták közre. Nem akartam megszakítani ezt a remek szopást; nem is erőltettem hogy farkam kibukjon a szájából inkabb rásegítettem egy kicsit: előredőltem, letámaszkodtam, majd mozgatni kezdtem a csípőmet és közben élvezettel néztem, amint a nyálas farkam ki- be jár a szájában.

Végül csak kibukott a csillogó pénisz, de még nem akarta elengedni: végignyalta alulról a teljes hosszát, a golyókat is megnyalogatta. Egy nagy sóhaj kíséretében adta meg magát és hagyta, hogy leszálljak a feje fölül. Mi tagadás, szívesen eleresztettem volna a magomat ebben a pozícióban, és gyönyörködtem volna a fehér, spriccelő áradatban, amint az arcán, és a mellein landol.

A pult végére húztam, majd egy jól irányzott mozdulattal belefúrtam magam a hüvelyébe. Eszméletlenül nedves volt, mint a kés a vajban, úgy jártam ki- be az izzadó üregben. Keményen dugni kezdtem, mellei körtáncot jártak a lendületes lökésektől. Elkapta és megpróbálta megtartani őket, de minduntalan kicsúsztak a kezei közül.

- Kérlek...dugjál....MÉG....

Tovább mozogtam benne, lábait feltettem a vállamra és csak pumpáltam, mint az örült. Minden lökésnél teljesen elmerültem benne, golyóim a fenekének csapódtak.

- Na... milyen? - ziháltam.
- Jó... de ne beszél... j... annyit... hanem... csi... NÁLD! - a végét már kiáltotta.

Tovább pumpáltam. Mindkettőnkről folyt az izzadtság, de kit érdekelt? Egy gyönyörű női test vonaglik alattam. Azaz nem is alattam... Na ezen változtatni kell!

Abbahagytam a dugást, kissé hátratoltam a pulton majd összezárt lábait előredöntöttem. Segített, mindkét kezével megfogta a lábait és annyira magához húzta amennyire csak bírta. A nedves, meggyötört csillogó vágás ismét szorosan összezárult, de tudtam hogy nem lesz akadálya annak hogy beléhatoljak. Odaillesztettem a makkomat a bejárathoz és egy lökés kíséretében elmerültem benne. Teljesen. Hangosat nyögtünk mindketten, fokoztuk az élvezeteket, már ha egyáltalán lehetett még fokozni. Igy nehezebb volt dugni, de az élvezet kárpótolt minden kellemetlenségért. A szorosabb hüvely megtette a hatását, éreztem amint farkamat mindkét oldalról szorítja az izomzat.

- Huh, de jó szűk lett így ....- nyögtem ki ezt a béna mondatot.

Hosszú lökésekkel toltam, a tempó fokozódott. A merev felállás a heves ütemtől lassan felbomlott: kezeivel elengedte a lábait, a szorítás a farkam körül egyre lazult. A lábai lassan szétnyíltak,és az ujjaival megtalálta a klitoriszát, amit azonnal kezelésbe vett. A tánc egyre gyorsabbá és gyorsabbá vált: egy hosszabb összerázkódás jelezte, hogy elért a csúcsra. Nekem sem kellett sok, beleadtam minden erőmet és tovább dugtam. Mikor éreztem a feltoluló spermát, kirántottam a farkamat és a klitoriszon nyugvó kezére és a hasára spricceltem vele. A spermasugár több löketben távozott, teljesen beborította a kezét,a szeméremdombját, majd lassan csorogva elindult lefelé a csatornában.

Az ujjai lassan megmozdultak, a spermát lazán kenték szét a csiklón, majd a farkamat is simogatni kezdte. A saját spermámtól és a hüvelynedveitől teljesen sikamlóssá vált péniszemmel végigsimított a vágásán, és finoman visszatolta a hüvelyébe. Lassan mozogtam még párat, mintegy az orgazmus levezetéseképpen. Ő továbbra is simogatta magát, a sperma még mindig beborított mindent, ujjaival pedig komótosan kente szét magán az anyagot.

- Jó kis petting volt - dünnyögtem, mikor végül kiszálltam belőle.
- Szóval ez neked petting volt?- kérdezte. Mintha egy kis csalódottságot éreztem volna a hangjában
- Naná! Holnap dolgozol?- kacsintottam rá.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Rosemary ·
Nekem tetszik, de egy kis hibát észrevettem, a hüjje az nem hülyének megy? :) A párbeszéd, hogy úgymond cukkoljátok egymást az tetszik legjobban... :smile:
East West ·
De,de, de direkt írtam két j-vel; fogalmam sincs miért :wink:

No0oB ·

- Jó kis petting volt - dünnyögtem, mikor végül kiszálltam belőle.
- Szóval ez neked petting volt?- kérdezte. Mintha egy kis csalódottságot éreztem volna a hangjában
- Naná! Holnap dolgozol?- kacsintottam rá.


ekkora szöveget...!
No0oB ·
Ezekre a fogas kérdésekre, hogy milyen módon fogom fedezni a betevő pinaadagomat szeptembertől, remélem ma kapok választ. Jaizé, ez a "herripotter is mondta xynak...", "yoda is mondta yxnek..." meg egyéb megállapítások fájnak nekem, mert arról tanúskodnak, hogy a kor műveltnek számító embere nem tudja a nagy beszólások származésát.
Röviden: nem rowling volt az első, aki ezt leírta, hogy elválik a könnyű út és a helyes út. Egyébként tökmindegy, igyekszem jól dönteni, bár ez attól függ, mennyire lehet a másikban bízni.

Mire szakosodok... hmmm... ha álommelót tekintjük, akkor kutató szeretnék lenni, méghozzá biokémikus. Elsősorban az enzimek és hormonok érdekelnek. Ettől függetlenül valszeg vegyész leszek.
East West ·
Megkaptad a választ?

Nekem csak JKR jutott az eszembe, és nem is számítok művelt embernek :grinning:
No0oB ·
Meg, de nem tudtam elfogadni.
Azt mondta, szakítsunk. Azt mondtam, szeretem. Azt mondta gondolkodik rajta. Most meg szophatom magamnak a faszt.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: