Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy csodálatos hétvégi buli

Ez a hétvégi buli is csak átlagosnak készült, de eléggé meglepően ért véget. Gondolom már sokan örültek, ha az ősök eltűnnek otthonról, és szabad a kéró. Így volt ez velünk is. Gimnázium elsőben történt, mikor új osztályba kerültünk 2 haverommal. Az egyik nagyon iszákos, a másik eléggé félénk, na mindegy nem ez a lényeg. Az osztályba jó pár jó bőr csaj került, aminek mi nagyon örültünk. Gondoltuk, kicsit közelebbről is meg kéne őket ismerni, meg egy kis alkoholt inni. Erre tavasszal került sor, amikor eltűztek nagymuteromék otthonról. A dugi kulcsot tudtam, hogy hol van, úgyhogy a többit meg már könnyű volt elintézni. A ház igazán arra kellett, hogy éjjel, amikor már fáradtak vagyunk, le tudjunk feküdni. Szóltam a két haversrácnak, hogy buliidő van, és hogy hozzanak magukkal piát, ha inni akarnak. Természetesen szóltunk az osztályban lévő új csajoknak is, de csak 4 jött el (szerencsére a 4 legjobb). A buli igazán beszélgetésről, tábortűz feelingről, kajálásról, és ilyenekről szólt volna igazán. Szóltam 2 évvel idősebb haveromnak is, akivel egy táborban ismerkedtem meg, a tábortűz miatt. Igazán ő volt a hangulatfelelős, ő gitározott a tűz mellett. Tehát megvolt minden, már csak a bulit vártam.

Délután elkezdtem készíteni a bulihoz szükséges cuccokat Tamással, a gitáros haverommal. Ő már ott volt 5-kor, megcsináltuk a pizzákat, és a krumplit, már csak sütni kellett. 6-kor megérkezett a 2 haverom is. A csajok busszal jöttek, ők fél órával később jöttek. Tisztára izgultunk a csajok miatt. Mi most ilyen nőkkel fogunk beszélgetni? Igaz, pár hónap alatt megismertük őket, de azért mégis! Szóval 4 csajszi volt: Volt egy vörös, egy szőkésbarna, és 2 fekete. Dettinek, (a vörös) gömbölyded popója, és formás melle volt. Enikőnek, (szőkésbarna) kisebb melle volt, vékonyabb, de gyönyörű szép bájos arca volt. Fruzsinak, (a vállig érő fekete) olyasmi mellei voltak, mint Dettinek, de a lökhárítója kicsit laposabb volt, ami ugyanolyan kívánatos volt. Kriszta, (hosszú fekete) nem igazán volt még teljesen megérve, mint a többi, de kívánatos volt.

A kaja elkészült pillanatok alatt, és elkezdtünk kint a kertben eszegetni egy faasztalon, ahova odafért mindenki. Közvetlen mellette volt egy hintaágy, és előtte volt a tábortűz. Miután rendesen belaktunk, hoztam egy kis nedűt, amit elkezdtünk iszogatni. A sok kaja után jól esett mindenkinek a nagyon édes bor, amit nagyapám termelt. Én nem akartam inni túl sokat, mert én voltam a házigazda, úgyhogy az 1 pohár borral nekem kifújt. Lassan besötétedett, és beizzítottam a tábortüzet. Olyan romantikus volt ott ülni a tűz mellett, és gitárszót hallgatni (főleg ilyen lányok társaságában). Halk zene közben tovább beszélgettünk, és kiderült, hogy Dettinek van egy 4 évvel idősebb barátja, de csak ennyit tudunk meg. Erősen belefeledkeztünk a beszélgetésbe, no és mások meg az italba, hogy már éjfél volt, mikor ránéztem az órára. A lányokon látni lehetett az ital befolyásoltsága, igaz volt aki 3 pohár bort iszogatott, és mégis észre lehetett venni rajta, hogy ittas állapotban van (lehet, hogy csak tettette, hisz nő). Enikő régebben szerelmes volt Karcsiba (a félénk haver), de ő nem akart vele járni (nem tudom miért). Próbáltam nyomulni Fruzsinál: átkaroltam, és simogattam a hátát, ő erre hozzám dőlt, és egy idő után épphogy, de simogatta a lábam. Rendesen beindult a fantáziám, de nem akartam semmit erőltetni. Zsolt, (az iszákos) már elég érdekes állapotban volt, de valahogy megpróbált kikezdeni Enikővel, ami sikerült, miután Karcsi privát beszélgetésbe került Dettivel. Kriszta Tamásra nyomult, de én tudtam, nem lesz belőle sok, bár kitudja...

Tehát mindenki felfűtött helyzetben volt. Mindenki bement, kivéve Tamást, és Krisztát, akikről majd később mesélek. Bent 3 szoba volt. Mindenki aludni akart menni, és mindenki a "nőjével" mehetett aludni. Én a nagy franciaágyas szobába kerültem Fruzsival, de mielőtt feküdtünk volna aludni, kiküldött a konyhába valami üdítőért. A konyha a házon kívül egy másik épületben volt, így mikor kimentem, hallottam pár halk nyöszörgést, ami Tamás és Kriszta volt, a hintaágyban. Meg akartam őket lesni, de nem sokat láttam, mert előtte volt az asztal, így teljesen felfűtve mentem be a szobába. Addigra Fruzsi már az ágyban volt betakarózva. Befeküdtem az ágyba, és elkezdtünk a párkapcsolatokról beszélgetni. Eközben elkezdtem a hasát simogatni. Nagyon be voltam indulva, gondoltam hátha lesz valami.

Egyre följebb simogattam, és lassan elértem a melleit. Érezhetően kemények voltak, tehát ő is fel volt fűtve. Ez megadta az önbizalmamat, így már masszírozni kezdtem. Felhajtottam a ruháját, és miközben masszázst adtam a melleinek, a hasát kezdtem nyalogatni. Fölértem a nyelvemmel a melleihez, és körbe-körbe nyaldostam a melleit. Eközben kezemmel kezdtem lefelé haladni. Eleinte csak a combjait simogattam. Miután abbahagytam a nyalakodást fölül, készülődtem, hogy alul folytassam. Letérdeltem széttárt combjai közé, és két kezemmel erősen masszíroztam a combjait. Egyre beljebb kezdtem haladni, úgyhogy már a dombjaihoz is hozzá-hozáért a kezem. Amikor hozzáértem, egyre gyorsabban kezdte venni a levegőt, majd már nyögdécselni is kezdett. Gondoltam beljebb haladok, ajkainál járva igen csúszósnak bizonyult a terep, sőt, ekkor már csípőjét is elkezdte mozgatni. Többször is végighúztam punciján az ujjaim. Remegések mentek át rajta, és gerince többször is megfeszült. Nyelvemmel is kezelésbe vettem, miközben ujjazni kezdtem. Dombját nyalogattam, és közben lassan tologattam be, ki az ujjamat. Nagyon tetszett neki. Kis idő után csak a nyelvem maradt, amivel erőteljesen belenyaltam. Ekkor felsikított. Megijedtem, és megálltam, de ő nyöszörgött, hogy folytassam.

Természetesen folytattam. Annyira állt már a farkam, hogy majdnem eldurrantam. Kis idő múlva azt mondta, most ő fog kezelésbe venni. Forró farkamat mikor hideg keze megérintette, azt hittem, elmegyek. Eleinte csak föl-le mozgatta a kezét, de később bevetette a száját is. Nyalogatni kezdte, és egy idő után be is kapta rendesen. Ezek után nyalogatta a golyóim, és közben verte a farkam. Szóltam neki, hogy fel kéne venni egy pózt, amit ő még jobban helyeselt. Én a falnak támaszkodva ültem, ő meg beleült a farkamba velem szembe. Eleinte lassan mozogtunk, de rövid idő alatt belejöttünk rendesen. Átkarolta a nyakam, és magához húzott. Ekkor vad csókolózásba kezdtünk. Egyszerűen teljesen belefeledkeztünk mindenbe, mindketten csak szuszogtunk, és élveztük a dolgot. Annyira élveztük, hogy észre sem vettük, hogy időközben bejött Detti, és nézett minket. Mikor kinyitottam a szemem, tisztára megijedtem. "Hát te?" - kérdeztem. "Csak átjöttem, mert állatira kúrni akarok, és hallottam a sikolyt, gondoltam ti még fönt vagytok." És a Karcsi? Ő elaludt, miközben nyalt. He? Na ilyet sem hallottam, de biztos az alkohol tehette vele. Na jó, gyere.- mondtam, és Fruzsival pózt cseréltünk, a jó kis kutyust vettük fel.

Formás popója rám virított, és csak arra várt, hogy belehatoljak. A bejáratott punciba dolgoztam, miközben Fruzsi Detti pinusát falta. Két lány nyöszörgését hallva igen csak jól éreztem magam. Mikor már Detti a farkamat akarta, én vettem át Fruzsi helyét. Úgy ahogy volt, háton fekve, úgy kúrtam szét a pináját. Eleinte lábai az égnek eresztve voltak, és én fogtam őket. Kicsit később, már teljesen ráhajolva dugtam, miközben nyalogattam a melleit. Éreztem, hogy már nem bírom sokáig, és tudtam, hogy mind a kettőjüknek kell a gecim, így mondtam, hogy lassan jövök, úgyhogy készülődjenek. A két lány egyszerre nyalta, és verte, amiért meg is kapták a jutalmat. Az ondó a két lány arcára ömlött ki. Egymásról nyalták le. Ettől újra felállt a farkincám. Még Fruzsi érezni akarta egy kicsit a farkam, úgyhogy oldalra feküdt, és folytattam, amit elkezdtünk. Detti a hátam mögé feküdt, és simogatott. Két gyönyörű lány között feküdtem, és a mennyben éreztem magam.

Ekkor belépett a szobába Enikő, kéjjel felfűtve, hogy beszállna ő is, mert Zsolt, a részegségtől elaludt pillanatok alatt, meg ilyen állapotban lévő emberrel nem is nagyon feküdne le. Tehát már 3 gyönyörű csajjal voltam egy ágyban. Már a gondolattól, hogy hárman akarják a gecim, igencsak álltam már. Enikő ráült a farkamra, amikor hanyatt feküdtem. Szépen lassan vonaglani kezdett rajtam, és nyöszörögni kezdett. Eközben a másik két lány egymást nyalta. Enikő egyre gyorsabban vonaglott rajtam. Gerince megfeszült, és hangosan sikongatott. Egyszer megállt, és rám rogyott. Ekkor a hátát kezdtem simogatni, és közben én mozgattam belé a farkam. Ekkor visszatért belé az élet, és eleinte nyalogatta a mellkasom, később már felegyenesedve mozgott falloszomon. Ekkor már nem föl-le, hanem csak ide-oda csúszkált rajtam. Mennyei érzés volt. Éreztem, hogy már nincs sok belőlem, így felültem, és őt fektettem hanyatt. Ekkor a hasára spricceltem, amit a másik 2 lány szépen lenyalt róla. Ezek után még nyalakodtam egy kicsit. Először Dettit, majd Enikőt nyaltam ki tisztára. Hullafáradtan lassan nyugovóra tértünk. 3 gyönyörű nő vett körül. Ők már aludtak, de én még mindig nem tudtam elaludni a gondolattól, hogy ilyen jó nőkkel voltam együtt. Azért a fáradtságom miatt sikerült.

Másnap, mikor felkeltem, még mindenki aludt. Jó volt látni a 3 lányt az ágyban. Miközben fölöltöztem, és kimentem reggelit készíteni, végig az előző éjszakáról merengtem. Mikor a konyhába igyekeztem, láttam, hogy Tamás, és Kriszta a hintaágyban egymáson aludtak. Gondoltam, biztos nekik is jól telt az éjszakájuk. Tamás jött be először a konyhába, és elmesélte, hogy nem történt túl sok. Kriszta égett a vágytól, és nem akart Tamás nemet mondani. De Tamás csak egy kis nyali-faliba egyezett bele, mert azt mondta, hogy ő másba van belezúgva, és mással igazán nem akar kapcsolatot teremteni. Miután rendesen kinyalta, annyiba azért beleegyezett, hogy leszopja őt Kriszta, de csak ennyi volt. Mire végzett a történettel, már mindenki hangját hallottuk, és lassan bent is volt mindenki. Reggeli közben megkérdezte Zsolt, hogy ki, hogy aludt. Ekkor a lányokkal összenéztünk, és azt mondtuk egyszerre, hogy jól.

Nagyon jó éjszaka volt, még ma is tisztán emlékszem rá. Fruzsival sokáig jártunk, de a többi két csajjal is egy darabig tartottuk a kapcsolatot (group ;-) hehe). Nos, ez igazán jó hétvége volt, remélem tetszett nektek is!
Hasonló történetek
29481
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
29937
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: