Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy csodálatos házaspáros

Egy olyan eseményt mesélek el, amely teljesen más, egy csodálatos új élet kezdetét hozta a házaséletünkbe. Nem vagyunk már fiatalok, tavaly léptünk mindketten az ötödik X-be, de ez az esemény fiatalkorunk mámoros erotikus légkörét hozta vissza, a szexuális örömöknek pedig eddig nem ismert új szintjét nyújtotta mindannyiunknak.

Újra és újra vágyunk átélni azt, amiben részünk volt, mert csodás volt, különleges, felkavaró, izgalmas és édesen buja. Igen újra és újra vágyuk a baráti házaspárral való közös szeretkezéseket, a másik örömének látását, az egymásban való teljes feloldódás ismétlődő gyönyörét. Régóta és sokszor fantáziáltam már többes szeretkezésekről, a gondolat, hogy feleségem a szemem láttára egy másik férfival szeretkezik, hogy egy másik nővel csókolgatják egymást, nagyon izgalmas, és nagyon izgató volt számomra. Több alkalommal is felvetettem a nejemnek, hogy egy hasonló korú házaspárral össze kellene jönni, próbáljuk ki a közös szeretkezést, legalább az egymás előttit (arra gondoltam, hogy akkor a többi talán már jön magától). A feleségem minden alkalommal azt válaszolta, hogy öregek vagyunk mi már ehhez. Ez számomra azt jelentette, hogy nem utasította el mereven, tehát az ő fantáziáját is izgatja a dolog.

Abban az időben (ez kb. egy éve volt) elég sokat interneteztem, sok szexoldalt is nézegettem, és olvasgattam a szexhirdetéseket. Elsősorban a pár keres pár hirdetések izgatták a fantáziámat. Aztán egyszer hirtelen ötletből feladtam én is egy pár keres pár hirdetést. Leírtam, hogy 50 évesek vagyunk, kezdők, és egy hasonló korú, kezdő házaspárral szeretnénk közös szeretkezést kezdeni. Leírtam, hogy olyan párt keresek, akik segítenek a feleségemet is ehhez megnyerni. Elég sok, számomra nem elfogadható válasz jött: sokan jelentkeztek, hogy végignézhetem, amikor megbasszák a feleségemet, hívtak swinger klubba, különböző társaságok hívtak, hogy csatlakozzunk hozzájuk, de jelentkeztek szép számban párok is, de nem voltak igazán szimpatikusak. De aztán a hirdetés megjelenését követő második hónapban kaptam egy számomra nagyon kedves levelet: egy 50/49 éves házaspárból az asszony írt. Tímeának hívták, és azt írta, hogy hetek óta olvasgatja a hirdetésemet, és most vette a bátorságot, hogy válaszoljon. Az ő fantáziáját is nagyon izgatja a többes szeretkezés, nagyon szeretné kipróbálni. Elsuttogta ezt a vágyát a férjének, aki csak annyit mondott, hogy OK! Azóta számba vette ismeretségi körét, ki jöhetne szóba, de miután ilyet nem talált olyat, akikkel el tudta volna képzelni, elkezdte a hirdetéseket nézegeti.

Elkezdtünk levelezni, fényképeket cseréltünk, aztán elhatároztuk, hogy először ketten találkozunk, és megbeszéljük a részleteket. Egy étterembe mentünk ebédelni. Egy szőkés-barna hajú, fiatalos, olyan ízig-vérig nővel találkoztam. Teljesen nyíltan megbeszéltük vágyainkat, elképzeléseinket a leendő közös szeretkezésről, ő leborotválta a punciját, a nejem fazonra igazította, milyen farka van a férjének, milyen nekem, hogyan szoktak szeretkezni a férjével, hogyan szeretkezünk mi. Mindannyiunk számára elfogadhatatlan a férfi homoszexualitás, ugyanakkor mindketten izgatónak tartottuk a lányok egymás közötti kapcsolatát (bár még neki sem volt ilyen). A beszélgetés teljesen felizgatott, és Éva mondta, hogy az ő puncija is nedves lett az izgalomtól. Szerettem volna akkor megdugni, vagy legalább kinyalni, de azt mondta, hogy majd a feleségem és a férje előtt. Megbeszéltük, hogy összejövünk négyesben, meg kell ismernünk egymást. Első alkalommal, hozzájuk megyünk, mint egy régen nem látott valamikori osztálytárshoz. Az első találkozás tényleg csak ismerkedés volt, bár a levegőben vibrált az erotika. Egy hét múlva ők jöttek hozzánk. Előző éjszaka, szeretkezésünk szünetében elárultam a nejemnek, hogy kik is valójában Tímeáék. Nejem akkor csak annyit mondott, hogy rendben van, ha ennyire akarom, legyen!

Másnap nagyon izgatott voltam, de láttam nejemen, hogy ő is. Megigazítottam a szőrzetet a farkamon, Évát is behívtam a fürdőszobába, hogy megigazítom a pinaszőrzetét. Ott ült a kád szélén, széjjel tett lábakkal, én ollóval egész rövidre vágtam a szőrzetet, aztán elkezdtem nyalni a pináját. Éva fokozott izgalmi állapotát mutatta, hogy perceken belül elélvezett. Aztán azt mondta, hogy most legszívesebben leszopna, de nem teszi, hogy teljesen energikus állapotban várjam a délutánt. Felhívtam telefonon Tímeát, és megmondtam, hogy beszéltem Évával, és mindketten izgatottan várunk. Tímeáék úgy hat óra körül jöttek (a gyerekek nem voltak otthon, a nagymamánál voltak már néhány napja). Vibrált a levegő, mindannyian tudtuk, vagy legalább is gondolni véltük, hogy mi vár ránk. De igazán valahogy nem tudtuk elkezdeni, banális dolgokról beszélgettünk, olyanokról, amelyek senkit sem érdekeltek. Aztán Tímea találta fel magát. Megkérdezte, lezuhanyozhat-e. Mondtuk, hogy persze, és a nejem ment, hogy törölközőt adjon neki. Ott maradtunk Gézával (Tímea férjével) kettesben. Folytattuk a banális beszélgetést, amíg egyszer csak visszajöttek a lányok, mindkettőn egy-egy fürdőlepedő, a mellük felett összefogva. És ettől kezdve ránk szakadt az események sorozata.

Most is ahogy visszagondolok rá, izgalomba jövök, feláll a farkam. A két összefonódó női test látványa, ahogy Éva meg Tímea csókolóznak, miközben Géza nyalja Éva pináját, ahogy Éva megfogja a farkamat és Tímea puncijába igazítja, ahogy nézzük egymást, amikor Tímea az én faszomat, Éve pedig Géza faszát szopja. Egy fantasztikus este volt, nem gondoltam volna, hogy néhány óra alatt ötször is képes vagyok elélvezni, bár a végén csak néhány csepp ondó jött. (Az este eseményeit részletesen is leírom majd, ha ezt többen is szeretnék olvasni.) Éjfél körül mentek el Tímeáék. De olyan felajzott állapotban voltunk, hogy lezuhanyoztunk, lefeküdtünk, és újra szeretkeztünk. Éva kezdte el, és olyan izgalommal szopta újra a farkamat, hogy megint felállt, és újra basztunk. Néhány óra alvás után felébredtünk, összebújtunk, és elkezdtük megbeszélni a tegnap történteket. Mindketten úgy éreztük, hogy csodálatos élményben volt részünk. Hogy sokkal többet adott, mint amit vártunk ettől a négyes összegabalyodástól. Azt mondta Éva, hogy soha nem gondolta, hogy ennyire izgalmas pinát nyalni, hogy ennyire izgalmas más gyönyörének a látványa. Mindketten úgy éreztük, hogy szükségünk van erre az élményre, olyanban volt részünk, amit kettesben soha nem kaphattunk volna meg. Attól kezdve rendszeresen összejöttünk Tímeával és Gézával. A négyes szeretkezések hatására teljesen megújult kettőnk házasélete is. Szexuális potenciám fantasztikus mértékben megnövekedett. Többet szeretkeztünk, mint házasságunk elején és az élvezet is valahogy megsokszorozódott.

És, hogy miért mesélem ezt el: mert környezetemben azt tapasztalom, hogy milyen sok házaspárnak szürkült el a házasélete, pedig – mint ahogy a történetem is mutatja – van kiút, újjá lehet varázsolni a gyönyörök idejét, csak egy kis bátorság és kezdeményező készség kell.
Hasonló történetek
29937
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
20924
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: