Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy autokázás

Most elképzeltem... ahogy felhasználjuk eme tevékenységre a kocsit.... Elmegyünk autókázni.... Sokat megyünk.....útközben elkezdünk beszélgetni a szexuális élet örömeiről....érzem, hogy ha most lehetne... kihasználnám az alkalmat....ott vagy mellettem. Elkezdem simogatni a combod, miközben nagyon sokan vannak az úton, és figyelned kellene.....de nem tudsz, mert egyre izgatóbb dolgokat csinálok veled. Kérem, hogy nézz rám...csak egy pillanatra...az egyik ujjam a számnál van...lassan a nyelvemmel végignyalom, miközben a már-már merev farkadra gondolok, a másik kezemmel eközben...... simogatom magam, amitől egyre gyorsabban dobog a szívem...érzem, ahogy huzat van a kocsiban, és a hűvös széltől a mellbimbóm megkeményedik.... Amikor rám nézel, a szemedben látom, hogy nagyon kívánsz, és kezdesz a felizgultságtól nem észnél lenni, egyre kevésbé figyelsz az útra.

Majd lassan elkalandozik a tekintetem, és a beindult fantázia eredményeképpen hamar a cselekvés mezejére lépek, így elindul a kezem, majd egy finom mozdulattal megérintem mereven ágaskodó mellbimbód a ruhán keresztül, melytől egy még furcsább érzést kerít hatalmába, ekkor már szinte nem is tudom türtőztetni magam és megkeresem az első kijáratot, majd lehajtok....

Amikor megérinted a mellbimbómat érzem, hogy egy forró érzés lesz a hasamban és libabőrös leszek... teljesen, az egész testemen.... érzem, ahogyan a kezed lejjebb csúszik, majd a jobb kezeddel elkezded egyre feljebb húzni a szoknyámat.... kezeddel érezteted, hogy kicsit nyissam szét a lábamat, hogy hozzáférj az ujjaiddal bugyimhoz..... elkezded lassan simogatni a puncimat a bugyin keresztül... érzed, hogy egyre nedvesebb leszek..... Nézem, ahogyan kanyarodsz le a kocsival az útról, nézem a fákat.... bokrokat..majd látunk egy helyet, ahol nincsen senki.... odahajtasz....:)

Az autó lassulni kezd, majd megáll, ekkorra már felülkerekedett rajtam az ösztön és egyre gyorsabb tempót diktálok, a szemedben látom élvezed, hogy irányítalak, hátradöntjük az üléseket majd egy erősebb mozdulattal széttépem rajtad a bugyit, és a hátsó ülés fejtámláihoz szorítom a kezed...

Élvezem, ahogyan hátradöntesz, de eszembe jut, hogy sokkal kisebb a hely odabent, mint a motorháztetőn....:) Még bent a kocsiban...hagyom, ahogyan levetkőztetsz.... teljesen.... érzem, miközben a tangát letéped rólam, hogy kezed a csupasz, nedves puncimat érinti... abban a pillanatban megrándulok, ..... majd lassan kiszállsz a kocsiból és felemelsz.... veled szemben vagyok, érzed a farkaddal a puncimat....a lábammal átfoglak....elviszel a motorházig...ott ráfektetsz...... a lábaimat terpeszbe rakod, és nézel........ egy kis ideig.... majd........

Egy erőteljes mozdulattal teljes mélységig tolom a farkam a nedves puncidba, ekkor egy alig halható inkább csak a levegő feszültségtartalmában érezhető sikoly hagyja el a torkod.....ezt követően egyre gyorsabban kezdek el mozogni és egyre nagyobbakat lökök rajtad már már egy fájdalmasabb hang is kicsikarodik belőled, de teljes testedben élvezed, amitől teljesen összerándulnak az izmaid, ekkor megfoglak és a hasadra fektetlek.

Érzem, ahogyan a forró motorház hozzáér a csupasz testemhez.... két kezeddel mefogod a popsimat, és az egyik kezeddel hozzáérsz a nyíláshoz...azzal a tudattal, hogy egy-két pillanattal ezelőtt egy másik testrészed volt benne... Legugolsz, és lassan a nyelveddel kezdesz el játszani... lassan.... majd a nyelved behatol a hüvelyembe, és közben egy ujjaddal körözöl a borsó és a bejárat között.... Felemelkedsz és meglátod a gerincem...beleharapsz a popsimba és elkezdesz felfele haladni a száddal a gerincemen...közben a másik kezedet a puncimon tartod, de nem csinálsz semmit vele..... majd megfogod a hajam, belemarkolsz és elkezded harapdálni a nyakam.... majd érzem, ahogy belémhatolsz.

Ekkor már farkam csúcsán érzem, hogy egyre melegebb van tajtékzó puncidban de ez csak jobban ösztönöz hogy megint egy kis vadságot vigyek bele .... Megragadom jobban a hajad a bal lábad felteszem a motorháztetőre, majd a másik kezemmel rátámaszkodom, és elkezdek lassú körkörös mozdulatokat tenni melyeknek a végén tövig tolom a farkam mindeközben már teljesen magamhoz húzom a fejed és egy érzéki csókot kezdeményezek.

Érzem, ahogyan tövig bennem van a farkad, és forrón lüktet.... Érzem, ahogyan erőteljesen belémnyomod, és közben markolod a melleimet... Látom eközben a szemeidet...és látom, ahogy fátyolosak lesznek az élvezettől... Érzem, ahogyan egy kicsit kezd fájni, de ez a fájdalom jó.... Majd oldalra fordulok, egyik lábam átemelem feletted és összezárt lábbakkal oldalra fekve várom, hogy egyre gyorsabban mozogj bennem....

Már már mozdulataink összeforrnak, testünk minden pici rezzenést érzékel és viszonoz vonaglásunk már majdnem állatias elemi erővel halad előre az elkerülhetetlen beteljesülés, majd egy gyönyörteli pillanatban hatalmasat élvezek, lüktető rózsaszín puncidba... egy rövid szünet után újra kezdjük, de ez már egy másik történet...
Hasonló történetek
18041
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
20915
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
tepet ·
Most mi van? Ez-az álmodozás egyszer lány, egyszer fiú! Bekeveredtem mint maci a málnásba. Másodszori elolvasásra bírtam kisilabizálni, hogy miröl lehet itt nagyba-szó! A KRESZ tiltja, hogy vezetés közben a soför figyelmét elvonják bármilyen módon is. Elöször álljunk le szélvédett csendes helyen, majd utánna essünk egymásnak!!!!

Anita ·
Sziasztok!

Látogassatok el a nöimagazin/versek oldalra is!

Ma tíz új vers!

Anita

Kappa ·
Szerintem semmi különös.



Szerintem se, de nem is rossz.



Igaz.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: