Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy ártatlan utatazás

Szolgálati útra indultam. Mivel apám kollégájának is abban a városban volt elintéznivalója felajánlotta, hogy elvisz. Nem tagadom örültem neki, régóta ismertem a pasast, kellemes beszélgetőtárs volt mindig. Beszélgetéseinkből mindig éreztem a provokációt, amit felém irányít. Én szinte figyelmen kívül hagytam ezt mindig, féltem a következményektől. Hajnali órában értem jött. Felszabadultak voltunk mindketten, beszélgettünk, taglaltuk férfiügyeimet, ő a házasságát. Ahogy haladtunk egyre erősödött bennem az érzés, hogy kívánom a férfit, több ártatlan mozdulata volt, ami felém irányult. Éreztem, hogy vágyódik, hogy zavart, és szinte láttam magam előtt, ahogy együtt vagyunk. egyre erősödött bennem a vágy, mikor megfogta a combom. Nem szólt semmit, csak simogatott, a lábam közé tolta kezét, amitől én majd elvesztettem a fejem. Nedves voltam már nagyon, ekkor körbenéztem és mi korántsem a tervezett hely irányába haladtunk.

Megállt, felém fordult és megfogta a nyakam, magához húzott és csókolt. Erre vágytam mióta ismertem, ez a kép rajzolódott ki bennem mióta először beszéltem vele. Csókja heves volt, egyre hevesebb, ami méginkább felizgatott. Nyelve hegyévet nyakamon húzta végig. Késztetést éreztem, hogy levegyem a pólóját. Egyre kényelmetlenebb volt a kocsi első ülésein élvezni egymást. Felajánlotta hogy menjünk hátra, hátul rámtámadott, lerángatta a ruháim. Nyalogatta a testem, vadul. majd puncimhoz ért és először csiklómat izgatta, majd megőrültem, szinte kértem, hogy dugja bele a nyelvét. Ő csak nem tett eleget kérésemnek, annyira felborzolt, esedeztem, mikor nyelvét éreztem belém csúszni. Fergeteges élmény volt. Nyelve bennem pörgött, közben ujjaival izgatta édes ajkaim. Hangos nyögés és erős feszülés közben óriási orgazmust éltem meg. Gyengédebb lett, becézett, mint egy szerelmes férfi.

Elkezdtem izgatni nagyszerű szerszámát, de nem ő nem a kezemre vágyott...
Belémdugta, és hullámzott fölöttem. Imádtam ahogy ki be jár bennem. A gyors tempó hamar előidézte, hogy mindketten óriásit elvezzünk. Nem mertem gondolni semmire a következményekre... csak ő érdekelt akkor. Felöltöztünk és tovább folytattuk utunkat, visszatérve arra az útra, ami eredeti úti célunk felé vezetett.
Az autóban kellemes meglepetést okoztam neki...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

DREAMER ·
Nos, nem mondanálak egy locsi-fecsi alaknak!
Így elhadarni valamit?
Fekvezetni, részletezni, körülírni tessék legközelebb!
Így csak annyi tűnik ki, hogy neked esett, legyalult, és kész!
Ja, és te még hálás is voltál érte az út további részén.
Vagy a partnerrel szembeni elvárásaid alacsonyak, vagy sürgettek írás közben, vagy nemtudom, de ez így kevés.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: