Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Edzés után

Úgy emlékszem arra a kora estére, mintha tegnap történt volna. Pedig csak diákéveim egyik legszebb, felnőtt életem egyik legmeghatározóbb élménye volt. Emlékszem, fülledt tavaszi délután volt. Én szokás szerint ma délután is lejöttem gyúrni, ugyanis az iskolának ahová jártam, egy nagyon jól felszerelt konditerme volt.

Szerettem ezeket a kora esti órákat, ilyenkor ugyanis rajtam kívül csak egy-két megszállott szokott edzeni. Ma senki sem volt, csak én. Amikor teljesítettem az előírt tervet, elégedetten indultam öltözni. Kinyitottam az ajtót, de nem zártam be magam után, hisz úgysem jön senki. Elmentem zuhanyozni. Törölközés közben átmentem az öltöző helységébe a zuhanyzóból, majd ahogy beléptem a törölközőmet már messziről odahajítottam a ruháim mellé. Ebben a pillanatban meghallottam, hogy nyílik az ajtó, de cselekedni már nem tudtam. Hátrafordultam, és egy csodálatosan szép szőke lányt pillantottam meg. Még sosem láttam ezelőtt. Ott álltam vele szemben, egy szál semmiben, és nem tudtam mozdulni. Ő csak ennyit mondott: - Óó. Bocs – és nyakig elpirult, de nem mozdult, és alaposan végigmért. Amikor a kritikus pontra ért, kikerekedett a szeme.

Mikor feloldódott benne a görcs, közelebb lépett, és megmarkolta fegyveremet, amely abban a pillanatban elkezdett merevedni.
- Ez igen – mondta mosolyogva – mindig is egy ilyen szép fasz szerettem volna a pinusomban érezni. Ugye nem nagy kérés ez?
- Már hogy lenne az? – nyögtem, de ekkor már ujjaival masszírozni is kezdte mogyoróimat, és kiszabadította makkomat a fityma szorításából. Leült elém a földre, és szopni kezdett. Egy rövid szoknya volt rajta, és ahogy ült tökéletesen beláthattam a bugyijáig, illetve addig a kis fehérneműcsodáig, ami éppen hogy csak takart valamit. Az anyaga amúgy is a pókhálóra hasonlított, átengedve a kíváncsi férfitekinteteket. Olyan csodálatosan szopott, hogy rögtön elvesztettem minden ellenállást, ami amúgy sem igen volt. Először csak elkezdte húzogatni a bőrt, és szinte farkasszemet nézett meredő lőcsömmel, majd bekapta a végét, és szívni kezdte. Majd a nyelvével kezdte el simogatni, és az ujjaival is besegített. Csodálatos volt, feloldotta minden gátlásomat.

Ekkor úgy éreztem nekem is tennem kell valamit. Letérdeltem, őt megkértem feküdjön hanyatt az egyik padra. Felhajtottam a szoknyáját, és lehúztam róla a bugyiját. A puncija is csodálatos volt, az a mesterien borotvált szőrzet csak még izgalmasabbá tette rését. Felhúzta a lábait és széttárta. Már erősen csillogott az izgalmi nedvektől. Először az ujjaimmal vettem kezelésbe, széthúztam, és simogatni kezdtem. Láthatóan nagyon tetszett neki, mert nyögni kezdett, és vonaglani. Ekkor odahajoltam és először csak finoman megcsókoltam, majd egyre jobban nyalni kezdtem a pináját. Fantasztikus íze volt. Az egyik ujjamat beledugtam résébe, a nyelvemmel pedig csiklóját kényeztettem. Aztán amikor egyre jobban elkezdett folyni gyönyörnedve, a fenekéhez kentem, és elkezdtem ujjazni anusát. Egy hatalmas nyögést hallatott, és rángatózva elélvezett.

Ezután felült, és hanyatt döntött, majd beleült ekkor már csontkeményre merevedett falloszomba. Hát ezt a kis csajt nemcsak nyalni, de baszni is fenséges dolog volt. Először csak lassan mozogtunk, jó érzés volt nézni, ahogy farkam ki-be jár ebben a bombázóban. Pinája már vöröslött a kéjtől. Ekkor jutott eszembe, hogy még nem is láttam a melleit, ezért gyorsan kiszabadítottam őket. Hú micsoda didkók voltak. Közelebb húztam magamhoz őket, és elkezdtem szopni a simogatásomtól már megkeményedett mellbimbóit. Aztán pózt váltottunk. Letérdelt elém, mutatva, hogy most hátulról hatoljak bele pinájába. Természetesen nem várakoztattam sokáig szexre éhes pináját, hanem nyomban belenyomtam tövig faszomat. Jó érzés volt baszni ezt a gyönyörű nőt. Ekkor ismét elkezdtem ujjazni segglyukát, amit nagyon élvezett. Kis idő múlva hátranyúlt, kihúzta farkamat, és a popsi bemenethez illesztette, majd széthúzta seggét, és beleült az ekkor még igencsak szűk anusával farkamba. Szorító érzés volt, de jó. Neki nem tartott sokáig eljutni másodszor is a csúcsra. Ezt egyre hangosabbá váló sikolyai, és csiklóját egyre hevesebben dörzsölő keze jelezték.

Amikor elélvezett, kihúzta a farkamat a popsi lyukából, és szembe fordult vele, majd ismét szopni kezdte. Most már én sem voltam messze a csúcstól, de minél tovább élvezni akartam ezt a csodálatos aktust. Ám minden hiába volt, éreztem, hogy közel a vég. Kirántottam farkamat szájából, és magomat arcára lőttem. Jutott belőle bőven mindenhová, a hajára, az arcára, de még a szájába is, amivel játékosan bekente farkam hegyét, majd lenyelte.

Kimerülten nyúltunk el a földön, nem törődve semmivel, majd elmentünk zuhanyozni. Sajnos azóta elveszítettem őt, de soha sem felejtem el azt a csodálatos délutánt.
Hasonló történetek
29872
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: