Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Edina

A történet a barátnőmé, csak én írom le, mintha... alapjában véve, egy hosszúra nyúlt este mesélte el, néhány pohárka ital után a történetet, nem kis unszolásomra - mondjuk azt is hozzá kell tennem.
Azt nem tudom, hogy került szóba, de a végén a pasi téma jött elő. Ő már korábban is említett egy koleszos kalandja kapcsán, bizonyos több pasis esetet, mire én ezirányba kezdtem faggatózni, már csak azért is mert ilyenről az élet megtörtént oldalán nem sűrűn hall az ember.

A fősulis Edina alapjában véve már a vizsga időszak elején kirúgta a hapsiját, valamilyen kicsinyeskedésen vesztek össze, ami elfajult és szakítás lett a vége. A vizsgaidőszak egyébként is egy eléggé feszült időszak, elég ilyenkor egy szikra. Eleinte várta, hogy visszatér, rózsával, békülő szándékkal a srác, de semmi nem történt, heteken át. Közben lement az utolsó vizsga is. Igaz másodjára, mert az elsőn megvágták, a második kört viszont a vizsgaidőszak legvégén, jócskán nyárban járva tudta letenni, akkorra jutott időpont... Azt hiszem az volt a legutolsó vizsganap, másnaptól talán már a felvételiseké az egész fősuli.

Koleszos volt, s mire a vizsgával végzett, addigra már jócskán kiürült a kolesz, sőt mondhatni az emeleten alig lézengett egy-két ember, utolsó napokra, a többség már rég elutazott haza, vagy a Balcsira vagy még tovább. Edinánk egyedül téblábolt a délutánii sikeres vizsgáját követően a kihalttá vált épületben. Az óráját és a vasúti menetrendet egyeztetve arra az elhatározásra jutott, hogy a reggeli vonattal fogja édes jó szüleit meglátogatni, arra van csak esélye.
Addig egy kis vermuttal koccintott magával odabenn a kiürült szobában, mert hogy a "csaj" részlegen, talán ott elől egy kis elsős bénázott még, a folyosó elején egy szobában, de ővele meg soha sem volt jóban, így hát teljesen magára maradt örömével.
A fiú részlegen talán meg már egyáltalán nincs is senki, legalább is délután egy teremtett lelket sem látott. Igen, mert hogy a leányszinten beindult a nagy nyári WC és fürdő renoválás, és már reggel le volt zárva az egész terület, azzal, hogy ballagjanak le a srácokhoz fürödni, fogatmosni, meg wécézni. Úgy hogy már délben, majd délután is odaballagott le, hosszú túrával elintézni a dolgait. Esti fürdésnél sem akadt senki, akivel egyezkednie kelljen a fürdőt illetően, úgy hogy szépen bement és zuhanyozni kezdett.

A nagy tusolófej a csajoknál fönn már régen le volt tekerve, csak fix, rózsanélküli felsőcsap állt rendelkezésre mindenkinek, így meglepő volt számára, hogy mobil a víz, leemelhetően lehet tusolni. Nagy szappanozás közepette felfedezte, fel hogy rég volt pasival és a felhúzott-bőrű nunusára csapatta vizet a tusolóval, néha egy kis mozdulás erre-arra, meg a jó kis vízsugár hamar megtette a hatását, mert elélvezett gyorsan - elmondása szerint. Mint hogy senki sem volt a közelben, hát elengedte magát, és hát hangosan élvezett el. Annyiszor kellett neki csöndben tennie - mondta - hogy ez akkor kifejezetten jól esett neki, a vizsga utáni feszültség levezetéseként. Alig tért magához, amikor, bár ömlött rá a víz folyamatosan, nagy örömködést hallott a víz túloldaláról. Akkor látta meg, hogy három tesis, srác, anyapucéran, törülközővel a vállukon, hújjog, sőt az egyikük a jól megtermett dorongját szorongatja, mit szorongatja, hát ott veri ki éppen, felé mosolyogva. Na több se kellett Edinánknak, törülközőjét magáradobva, papucsba szállva vizes testtel vágtatni igyekezett kifele a fürdőből.

Aztán ? Mi volt? Hogy keveredtél mégis bele az egészbe? Három pasi?

Azt mondja, hogy mindennek az oka Karesz volt, egy kajakos srác, kis Don Quijotés bajusszal szakállal, mert hogy régóta kerülgették már egymást, na és hát ő megfogta karjánál fogva gyengéden és homlokon csókolta, és ez volt a végzete Edinának. Karesz megköszönte, a gyönyörű látványt, Edinánk, meg Karesz közelségétől teljesen elolvadt...

Egy homlokcsókból hogy lesz szex, már megbocsáss?

Hát nem csak homlok csók lett belőle, hanem rendes, hosszantartó. Persze így utólag hülyén hangzik az egész, de ott egy romos, két-három darab százas-égővel ellátott, félhomályos koleszfürdőből egy jóízű maszturbálás után, néhány perccel, más hatású egy ilyen csók, mint utcán randevú során, hidd el.

- Megcsókolt és?

- És, mit és. Valaki lassan a mellem masszírozta a törülközőm alatt, más valaki a fenekemet, aztán egy kéz a klitoriszomra is rásimított párszor, mindez persze a csókok közben. Eleinte próbáltam kapaszkodni, elhúzni a fejem és elmenekülni a fenébe, de hát hangsúlyozom egy jó kis orgazmus után más felhangot kapnak a dolgok. Ezt úgyse érti meg más...

Szóval a fenekénél lévő kéz, lassacskán átment ujjazásba, a klitoriszon levő, meg határozott finom kis körözésekkel mozgott, egy-valaki az egyik mellbimbóját kezdte apránként szívogatni, másvalaki a hátán simított végig a kezével rendszeresen, és finoman, s a körmeivel kaparva hosszan... a törülköző az hamar eltűnt róla, és csak Karesz meg a barátok keze működött, de teljesen egyé váló eseményként élte meg az egészet, érezte a hátán induló kellemes zsibongó érzést. Valaki az egyik lábát a levegőbe tartva a tette lehetővé, hogy az ujjazó kéz szabadabb lehetőséget kapjon. S minthogy egy közeli orgazmuson már túl esett a csiklója valósággal fürdött az izgalmi váladéktól. A klitoriszán mozgó kéz értette a dolgát, apró kicsi mozdulataival, másodpercenként közelebb juttatta a felszabadult örömhöz Edinát. Aztán - mint mondja - csak annyit érzett, hogy most elindul lábainak és hasizmának ritmikus, görcsös összehúzódási sorozata, kapaszkodik vállakba karokba, a bennejáró kéz észbontó mozgásba fog, a klitoriszán levő pedig kis apró ütésekkel paskolja, aztán meg egész tenyerével morzsolja. Edina ott a fiúk közrefogásának eredményeként ismételten elélvezett. Hullámzó összerándulásának mozgását átvették az őt a levegőben tartó karok, testek. Az egyik srác fél karjával fogva őt fogva, a másikkal magának verte, és aztán a meleg sugarat, Edina hasára engedte. Szóval - azt mondja - a srácok teljesen felpörögtek. A pillanatnyi pihegésből adódó szünetben némi rendezkedés következett. A fogasok alá tornyozott tanulóasztalok közül felállítottak egyet középre, s törölközőkből megterítettek rajta, Edinát fektették rá.

- Hát ennyi nem volt neked elég húsom?

- Nekem még csak igen, de láttam az ágaskodó szerszámukat, és megmondom őszintén, nem filóztam én ott azon, hogy most mikor, és miből elég. Engedelmesen elfészkelődtem, Karesszel ismét csókolózni kezdtünk, a többi jött magától...

Valaki ujjazni kezdte, mell masszírozás, aztán meg a hasánál valaki a kukiját dörzsölgette... Aztán kiderült, hogy nem ujjaz az illető, hanem farkával szeretkezik vele. Újabb csók. Kezével Karesz szerszámjára fonódva, próbálja őt kézzel kielégíteni. Azonban újabb és újabb egyre rövidebb köztes időintervallum telik el, egy-egy elélvezés között. Valaki, aki szeretkezik vele, egy másvalakinek a keze meg szüntelenül köröz a klitoriszán, és ez a kettő együtt..., meg Karesz aki épp nagy sóhajtozások közepette élvez el kezei között, szóval ezek együtt elég erős ingerként érik. Azt mesélte, hogy ekkor egy kicsit fészkelődni kezdett, mert egy elmozdult törülköző rettenetesen elnyomta, szóval, ahogy ott fészkelődött, megint elindult a megállíthatatlan folyamat. A srác még nem végzett, és tovább mozgott benne. A klitoriszát simító kéz tulajdonosa is elélvezett ismét, jelen esetben a combján érezte a lecsúszó különös folyamot, majd a egy kissé begörbültté hajló módon a benne lévő srác hirtelen kihúzta a szerszámát, és magját ütemesen pumpálni kezdte a hasa aljára, és fanszőrére.

Edinánk azonban azt mondja, hogy akkor kicsit félbehagyottnak érezte a dolgot - szóval kevés kellene egy újabb és mindent elsöprő élvezéshez. Szétkente magán a spermanyomok lassan áttetszővé váló halmait. Látta közben, hogy a fiúk kissé kidőltnek tűnnek, bár Karesz szerszáma ismét hadra kész állapotba került, a mosdónál való ácsorgása során. Valahogy odavezényelte magához, lábbal felé fordulva lassan befogadta. Érezte, ahogy egyre beljebb hatol benne, érezte ahogy kitölti vaginájának minden szegmensét, érezte, ahogy leges legbelül megáll benne, ahogy hosszúnak tűnő pillanatokra csak úgy ott marad benne, aztán lassan megmozdul. Majdnem kihúzza, de mégsem, és visszacsúsztatja egészen bentre nyomulva... Érezte, hogy a menet közben elalvó élvezési ingerei újra ébredezni kezdenek, kétszer olyan gyorsan érkezve a hullám benne lentről, mint ahogy Karesz az ütemet adta.

Kezével Karesz fenekét keresi, felül némiképp. És akkor csusszant igazán be, de nagyon. Érzi, ahogy a teste külön életet kezd élni, egyre jobban nyomja magába a férfitestet, szorítja a fenekét, fenekén át a farkat, amely olyannyira kitölti.
Megkapaszkodik a nyakába, ráül a levegőbe a férfire, semmi sem köti szinte a földhöz, fix pontként a férfit érzi magában, meg a nyakszirtjét, a ritmust, a mozgást. A lába nem bírja tovább a szorító kapaszkodást, visszahanyatlik az asztalra. Karesz nem hagyja abba az egyre gyorsuló mozgását. Edina elengedi magát, lóg a karja az asztalról, hanyatt fekve lóg a feje az asztalról... és elindul benne megint a folyamat..., az önkéntlen izomrángás, olyan volt mintha pisilne - meséli - valamilyen váladék megállíthatatlanul dőlt belőle, ritmikusan pumpálódott rá Karesz farkára odabenn. Karesz se nagyon bírta soká, hamarosan ő is elélvezett. A fiúk mindketten már benn álltak a tusolóba, hagyták az "ifjakat", had élvezzék egymást, Karesz kissé szédelegve leült meztelen fenékkel egy betonküszöbre, amely a tusolót határolta. Mosolyogva nézte Edinát ...

- Te felálltál, hogy szevasztok, mennem kell és ennyi?

- Á dehogy... asszem lefürödtek a srácok, én meg ott feküdtem az asztalon akármeddig. Talán mondtak is valamit, mit tudom én. Aztán arra emlékszem, hogy fáztam, meg hogy fostam, hogy még valaki bejön. Nem nagyon tudtam volna én ott bármit mondani, miért fetrengek anyaszült meztelen egy asztalon a férfifürdőbe...
Szóval erőt vettem magamon és újra lezuhanyoztam, aztán valahogy elkeveredtem az ágyamhoz. Persze mondanom se kell, a déli vonatot is épp hogy elértem...

Néztem Edinát, emlékszem közös zuhanyozásainkból, hogy nem az a bomba nő, akiért a pasik vért pisilnak. Teljesen átlagos, kissé egybe derék, egy kis popsi, húsos comb, átlagos mellek. Hogy mit ettek rajta a pasik... hány bomba nő kategóriájú lányt láttam már, akinek egy normális szexre se futja, mindig valamilyen idióta akarja meghódítani.

- Aztán itt a vége? Soha több fürdőkaland? Bár azért ...
- Nem, rendszeresen mentünk fürdeni a srácokkal.
- Miii?
- Ti végig összejártatok, és nekem egy kuma szót se szóltál?
- Nem gyakran, de a vizsgák után azért volt, hogy összejött.
- Így ebben a felállásban?
- Aha.
- Hm.

- Aztán tudom, te befejezted a fősulit és férjhez is mentél. De ugye nem azt akar...
- Nem, a férjem mit sem tud az egészről.
- Néha eszembe jut, hogy milyen klassz volt, de ma valahogy viszolyognék ettől. Akkor és ott más volt, fiatalok voltunk, hamar elöntött bennünket a testi vágy, a kielégülést erőltettük, minél különlegesebben. Szerettük látni és érezni, hogy most épp a másiknak jó, hogy örömöt szerezhetünk a másiknak. Jó volt, hogy nem akartuk birtokolni a másikat. nem akartam őt, vagy őt. Így volt jó ez a felállás. Mindenféle ember típusból volt közülünk, és idővel én lettem az anya köztük. Mindenki engem keresett bajával, néha külön is volt ez, meg az, de jobbára amikor így együtt voltunk az volt az igazi. Klassz volt hidd el, soha senkinek nem beszéltem róla, csak ők tudják a résztvevők, kik is valójában, és hál Istennek soha senki nem is jött rá a fősuli idején. Azt látták, hogy mindig együtt lógunk, bulikon, kirándulásokon, de erre azért senki sem gondolt...
Ne félj bőgtem is eleget, amikor elballagtunk a diplomaosztó után.

Néha amikor elegem lesz mindenből, azt gondolom, hogy egy nagy házba költözök - így Edina - viszem a fiamat, aztán Kareszék egy-egy lakrészben, ott élünk mindnyájan, ki-ki a családjával. esténként összejövünk dumálni, aztán megy mindenki a dolgára, csak úgy együtt élünk, együtt öregszünk meg... Néha szeretkezünk, máskor meg kirándulni megyünk együtt, meg ilyesmi. Tudom, hogy romantikus hülye liba vagyok, meg hogy kötelezettségei vannak az embernek, tudod szeretem a férjemet, csak amikor teljesen kész vagyok, jut eszembe az ilyesmi féle álmodozás... Tudom, és mindig észre is térek, de azért ez egy kedves régi titkom marad, még ha megírod is Internetre. Ezt akkor sem veheti el tőlem senki...
Hozzászólások
További hozzászólások »
zozie ·
Tetszett!!!

Lendületesen, de nem kapkodva írsz. Jól fogalmazol, és helyesen írsz. GRATULA!!!
És: KÖSZI!!!
:-)

mester01 ·
Nekem tetszett.Akàr fordítàs akàr nem.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: