Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ébredés előtt

Azt képzelem, hogy a tengerparton sétálok a homokban. Lágy szellő simogatja az arcom, lábfejem a hullámzó víz mossa.
Egyszer csak megpillantok egy pár lábnyomot, ugyanabba az irányba tartva, amerre én haladok. Felemelem fejem és a távolban egy lány alakját veszem ki. Csupán egy árnynak tűnik, sietve lépked és egyre távolodik tőlem. Kezem erőtlenül nyújtom felé, némán kiáltok utána, de csak megy, csak megy, hátra se pillantva. Lépteimet megszaporázva próbálom utolérni, de ahogy én gyorsítok, ő úgy válik egyre halványabbá és fakóbbá. Egy vakító fény dönt le lábamról, ami pár másodperc múlva eltűnik, és vele együtt a lány is. Gyorsan arra a helyre rohanok, ahol utoljára láttam őt. Lábam egy szövetdarabban akad el, kíváncsian emelem fel. Valamiféle fátyolnak nézem, talán az övé volt. Világossá vált számomra, hogy hiába keresem, kutatom, úgysem lelem. Csupán egy részét foghatom kezemben. Körülnézve, fürkészve a közelben üldögélő emberek arcát, nyomát sem látom a megrökönyödésnek. Csak a képzeletem játszott velem? Vajon mi volt az, amit követtem? - visszhangoznak a kérdések fejemben, miközben hazafelé veszem utam. A kilincset lenyomva, ahogy kitárom az ajtót, hallom ébresztőórám csörgését. Csak még öt percet! Csak addig, amíg agyamba vésem a pillanatot! El ne felejtsem, ahogy kiáltottam és futottam utána! Nem segít már a könyörgés, szertefoszlik az álomkép.
Csupán egy halvány mosolyt látok arcomon, a tükörbe nézve, de nem is emlékszem rá, mi okozta. Vissza a szürke, átlagos és magányos hétköznapokba...
Hasonló történetek
4135
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
4069
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
vivalaska ·
Köszönöm szépen mindenkinek! :)

pirosho ·
:grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: