Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Dusan kalandjai

Reggel hét óra volt, a szobában koromsötét volt. Hirtelen kellemes Mozart zene harsant fel a hi-fi rendszerből, a reluxák automatán feltekerdtek. Erős fényár töltötte el a szobát.

A hatalmas franciágyban alvó férfi hunyorogva nyitotta ki a szemeit.
Egyedül aludt kivételesen, hatalmasat nyújtózott. Izmos karjain megcsillant a napfény. kb. 30-as jóképű férfi volt, multimilliomos, minden nő álma. Az óriási villa ablakán lágyan sütött be a nap. Lehúzta magáról a vékony selyemtakarót, majd pár gyors fekvőtámasz után megnyomta az üvegasztalon lévő személyhívó egyik gombját.
- Igen uram? - kérdezte egy lágy női hang.
-Maria a szokásos reggelit, de most paradicsomlé helyett, narancslét hozzon fél óra múlva. Köszönöm. - Szívesen uram, ott leszek vele. A férfi felegyenesedett kb. 187 cm magas szálkás izomzatú jó erőben lévő, rövid fekete hajú volt. Mikor a fürdő elé lépett a szenzoros ajtó azonnal halk sziszennéssel húzodott el az útjából. Gyorsan letusolt majd egy gyors borotválkozás után visszament a hálószobába. Miután felöltözött és a reggelire várt visszahuppant kényelmes 3 személyes vizágyára. Kezeit arcába temette.

" Mit csináljak?? Ki kéne találnom már valami értelmes dolgot. Hihetetlen életem volt, de én másra vágyom. Bejártam már a fél világot, sportoltam rengeteg sportot, lefeküdtem a legjobb modelekkel is, volt pár húzosabb kapcsolatom. De a családalapításról hallani sem akarok. Jótékony szervezeteknek is segítettem, de az sem köt le. Hiába vagyok gazdag, voltam extrém bulikban is, de másra vágyom, valami különlegesre. Elegem van abból, hogy mindenki engem akar és ajnároz. Annyi pénzem és cégem van, hogy már most 33 évesen semmit sem kell dolgoznom az életben, csak élvezni az életet. De én már unom, miért is nem tudok normális életet élni, mint más?? Megtalálni a nagy Ő-t családot alapítani, aztán máris kisebb lenne a vagyonom :) Állruhában elmegyek matróznak :) Ehh hülyeség."
Kopogtatás hallatszott, majd egy barna hosszúhajú, huszonéves nő lépett be kezével ezüsttálcán. A reggelije Mr. Dusan. - Köszönöm Maria. Miután a nő távozott Dusan gyorsan megregelizett. Majd kiment a dolgozószobájába és egy kulcsszekrényhez kapott. Keze tétovázott egy darabig, majd a corvette slusszkulcsait emelte le. Leszaladt a márványlépcsőn, majd a fogadószobában összefutott a komornyikkal. - Jó reggelt uram! - Neked is Graham! Ma nem tudom mikor jövök meg, ha megjövök egyáltalán, majd kiderül. - Értem uram kellemes napot kívánok! Dusan bepattant a metálkék Corvettbe, amint elfordította a kulcsot a motor duruzsolni kezdett. Közben megnyomta az 5 kocsis garázs ajtónyitóját, mire hatalmas gépzajjal az akár repülogéphangárnak is megfelelő garázs ajtaja felnyílt.
A kocsi gyorsan kilőtt a hatalmas park betonján, amit sok kertész rendezett most is. Dusan megint kicentizte birtoka nyiló vaskapuit.
A kaput őrző öreg őr csak mosolyogva rázta meg a fejét a szokásos látvány láttán. Dusan egyre őrültebben nyomta a gázt, majd hirtelen ölettől fogva benézett sorra az ebben a városban lévő cégeihez, majd elment ebédelni a város legelőkelőbb étermébe.
Gyorsan elütötte az időt minden dologgal, míg végre este lett.
"Most végre felkeresem Bagart, ő tuti tud rajtam segíteni."
Belépet egy bárba, benntről discozene bömbőlt, hatalmas tömeg táncolt. Ki vadul és gyorsan, ki lassan. Átverekedte magát a tömegen és hátrament egy elhagyott folyosóra. Bement egy Wc-ajtón amin ki volt irva ríkitó betükkel, nem működik. Az ajtó egy újabb folyosót rejtett, egy rövidet amit halványzöld neonfény vílágított meg. A végén egy csillogó szállakkal eltakart ajtó volt. Két oldalán két hatalmas gorilla állt, épp egy tagot ellenőriztek, hogy beengedhetik-e. Mire a tag beléphetett ő is odaért. A két hatalmas fickó széles mosollyal ismerte fel - Üdvözöljük Mr. Dusan érezze jól magát ma este! És az egyik gigászi karjával félrehúzta a csillógó szálakat.

Dusan belépett az ismerős helyre, csillogó lézerek, az egyik asztalnál hatalmas kártyaparti folyt, egy boxban győnyörű playboynyuszik játszottak férfiakkal.
Enyhe füst kavargot az egyik asztalnál, hatalmas tömeg állt körül egy rulettasztalt.
Dusan határozottan a bárpult felé tartott, mert megpillantotta a négert akit keresett.
Hatalmas, kissé dagadt szemüveges néger ült az egyik bárszéken, szájában szivar mozgott, miközben beszélt egy lánnyal. Fekete selyemmelényt viselt, a nyakában lévő hatalmas aranylánctól bármely rendes ember nyakfájást kapott volna.
-Bagar! - kiáltott neki Dusan. A néger felé fordult, majd odasúgott valamit a lánynak, mire az engedelmesen bicentett és elment. - Dusan öreg harcos?? Mi szél hozott szerény birodalmamba?? Rég láttlak barátom! - De most itt vagyok Bagar, szeretnék veled négyszemközt beszélni. A néger lekapta aranykeretes szmüvegét és mikor megtörölte így szólt. -Ok. Menjünk hátra a legutolsó boksz üres.
Miután beültek két guiness sör társaságában Bagar kérdőn nézett Dusanra.
- Unatkozom Bagar…
-Csak ennyi?? Kacagot a hatlamas néger.
- Mi kell tűzes nő?? 2-3 esetleg?? Domina?? Kipróbálnád férfival talán?? Vagy egy jó kis pókerparty óriási tétes??
D: - Nem rosszul fogalmaztam Bagar, az egész életem unom, valami értelmes, nagyon különleges dologra vágyom, úgy érzem én már mindent csináltam…
Bagar elkerekedett szemmel nézett barátjára. Majd lassan megszólalt.
-De rossz lehet neked. Minden férfi cserélne veled Dusan. Hihetetlen gazdag vagy, jóképű, a mesés herceg fehér lovon. HAHA.
Nevetett, hogy a könnye kicsordult, majd hirtelen ujra pókerarcot vett fel. -De te szenvedsz… Vagyis unatkozol ahogy te fogalmaztál… Tudod mi kell neked? Egy nagy család, vegyél el egy gyönyörű okos nőt és csinálj sok gyereket! A te hatalmaddal és vagyonoddal én meg sem állnék tizig :)
- Igen, talán igazad lehet, nem is tudom… De tudod ezért jöttem a nagy Bagarhoz?? Ezt bárki más is tudná javasolni, más ötleted nincs??
Bagar tekintete kicsit elkomorult.
- Hidd el barátom, ha megtalálod a nagy Ő-t aki a másik feled, nagyon hálás leszel, hogy ezt javasoltam neked. Persze tudom, hogy nehéz hisz abból elvileg csak egy él a világban, sokan soha nem találják meg, sokan meg hamar hatalmas szerencsével. De neked ennyi pénzzel és ilyen kinézettel sokkal nagyobb az esélyed. De, hogy ne gyere potyára tudok egy másik dolgot is…
Van egy szerintem kicsit zakkant milliomos aki minden vagyonát egy hatalmas birtokba heccelte. Valahol Dél Amerikában van, eléggé felderítetlen és eldugott helyen. Épített oda egy hatalmas várszerűséget kerttel, parkkal. Egy amolyan saját birodalmat ahol kétféle ember tartózkodik az egyik gazdag és egy ilyen perverz és bizarr helyre vágyik a másiknak pénzz kell és azért él, pontosabban szolgál ott.
Ha oda vágysz az tényleg különleges, bár szerintem a kicsit beteg embereknek, mert ott a szex és a megaláztatás a lényeg. Ha az minden vágyad, hogy hatalmad ellenére egy senkinek nézzenek és egy szexőrült vagy aki mindent elvisel csak akkor ajánlom, hogy kipróbáld!! Persze én nem tudom pontosan mi folyik ott, mivel nem jártam ott, de el tudom képzelni milyen bizarr és perverz szertartásokat és ocsmányságokat művelnek…
Dusan kezébe megdörzsölte állát, közben agya lázasan dolgozott.

Tisztelt olvasók, hogy a történet miképp folytatódjon azt rátok bízom.
3 lehetőség lenne, kérem szavazattok.
A, Dusan az interneten és a médián keresztül feleséget keres magának, válogat a jobbnál jobb hölgyek között és randizik…
B, Kipróbálja azt a misztikus birodalmat…
C, Egyéb… ide tartoznak az egyéb ötletek,javaslatok. Az is, hogy ne is folytassam sehogy…
Kérnék mindenkit, hogy egyféleképpen szavazzon csak. Köszönöm.
Hasonló történetek
29416
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
25029
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Sznfctm ·
Bárcsak énis ilyen kögazdag lehetnék... :)))



Egyébként, hol az erotika? Antares, minden kb. jó, de miért nem írsz akkor már inkább valami mást? Úgy értem, más témáról máshová, vagy ide, de akkor erotikusat.



A stílus meg minden egyébként kb. jó, bár néha olyan érzésem volt mintha egy naaaagyon hosszú viccet olvasnék, csak épp a poén hiányzott...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: