Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Dialóg 1

Te! Figy’! Most akkor lehúzod, vagy nem?
Nem!
De mosmeg mé’ nem? Az előbb azt mondtad, hogy igen.
Az, az előbb volt.
Na, ne csináld má’! Megegyeztünk. Először te, aztán én is.
De én már nem akarom.
De miért?
Csak.
Nah, nemá’, légyszi...
Hmm.
Olyan vagy! Neked van fiútesód, te könnyen vagy, te bármikor láthatod az övét...
Eh, Roland még csak öt éves.
Az mindegy, nekem semekkora lánytesóm sincs. Na, muti már!
Nincs ott semmi érdekes.
Azt majd én eldöntöm, különben is csak látni szeretném.
Hmm.
Na, csak egy pillanatra....
Különben is, miért pont az enyémet akarod bámulni? A múlthéten, tesiórán véletlenül láttam a Kovács Roziét, hát ne tudd meg, tiszta fekete dzsungelje van neki.
Neked is?
Nem is látni semmit a nagy fekete pamacstól. Irtó ciki, nem?
Neked is fekete?
Hülye! A Kovácsnak a haja is fekete...
Akkor..., akkor... neked ott is szőke?
Mé’? Neked nem barna?
Hát, hm, izé, nekem még csak kevés van és abból nem látszik jól, hogy milyen színű...
Váúúú, szerintem te még nem is vagy szőrös? Komolyan nem?
De, igenis vagyok, csak még kevés és különben is rólad van szó, te ígérted, hogy megmutatod...
Tényleg olyan csupasz vagy, mint a Roland? És olyan kicsi is még?
Na, ne lökdöss! Ne rángasd a nadrágom, Hülye! Azt mondtad először te mutatod...
Meggondoltam, te mutasd magad!
De neked ott az öcséd, most mit rángatsz engem...
Maradj csendben, és állj egyenesen, mert így nem tudom lehúzni az alsódat.
De az előbb még azt mondtad..., hogy előbb te...
Ahh. Te, ez görbe!
Mi az hogy görbe, persze hogy görbe...
De én azt olvastam, hogy ennek egyenesnek és keménynek kell lennie.
Háát..., reggelenként a mikor ébredek és pisilni kell, akkor nem ilyen.
Hanem milyen? És nem is kemény...
Oh...oh...
Most mi van, mitől lett ilyen? Az előbb még lefelé nézett...
Bihiztohos attól, hohogy megfoghtad...
Jé, igen? Mér’, akkor mi van, ha megfogom?
Nehem tudom, de jó érzés.
No, már egészen egyenes, meg keményebb is. És vastagabb is mint a Rolandé. Hát, elég kevés szőrszálad van itt még, de igenis barnák vedd tudomásul.
Joh, örülök.
Minek?
Még senki nem fogdosta meg nekem...
Nekem se. Illetve, a Jóska bácsi, apa haverja. Nyáron találkoztunk velük a vízparton és állandóan engem akart dobálni a vízbe, nem a saját fiait. Persze mindig úgy, hogy véletlenül mindig a lábaim közé nyúlva emelt fel... Aztán meg eljátszotta a csodálkozót, hogy miért nem akarok a vízbe menni többet. Eh nem érdekes. Szóval igaziból nekem se nyúlt még oda senki....
Majd én..., most...
Jó, jó, csak húzd fel a nadrágod mert így elesel. És siessünk, mert már rég vissza kellett volna érnem a boltból, ahova anyu küldött.
Lehúzhatom?
Persze, siess már!
Nem is tangád van!
Nem hát, anyu azt mondja nem nekem való, hanem a felnőtteknek. Majd egyszer, ha lesz elég zsebpénzem, veszek egyet.
Jé, mitől vizes itt középen?
Vizes? Az nem lehet, nem is voltam pisilni.
Akkor is itt egy pici folt. És neked sincs sok szőr. És az is alig látszik a szőkesége miatt.
Majd jövőre borotválni fogom, azt mondják a csajok, hogy azt úgy kell.
Nem is látni semmit csak a vágást. Tedd széjjelebb a lábad!
Nem tudom, nem enged a bugyi.
Hát vedd le teljesen!
Nem akarom.
Így meg nem látni semmit. Széthúzhatom? Az nem fáj?
Fürdéskor szét szoktam simogatni, hogy a tenyeremmel meg tudjam mosni.
A tenyereddel? Befér a tenyered? Apám...!
Jajj! Hallottad? Anyu kiabál! A francba. Engedj, gyorsan... Nem, te maradj itt! Ha egyszerre megyünk ki, akkor az lebukás. Később gyere elő. Szia.
Szia...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Nekem is tetszett. Óvodás, maximum kisiskoláskori sztori, ezért maga a „dugás” gondolata is agyament.
Nálam a szomszédkislánnyal történt, aki felnőttként nem kellett, készpénzbe került volna.

BURGONYA ·
ANITA , CSAK ÚGY ÉRDEKLŐDNÉK, SZERINTED EBBEN HÁNY ÉVESEK SZEXELHETNEK?


AZÉRT MERT NINCS KIÍRVA ÉLETKOR, ATTÓL EZ MÉG HUJUJ TÖRTÉNET, BIZA.


EZ MEHET? :rage: :angry:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: