Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Dévédé III.

A dévédé I. és II. rész befejező folytatása, egy estről...

... Benn álltam a tusolóban, és folyt rám a melegvíz, már egy jó ideje. Ez egy klassz bojler Maráéknál, rögtön olyan víz jön, ami nem forró, és nem hideg. Otthon sokat kell játszani amíg eltalálom a megfelelő hőfokot. Folyattam a hajamra, a fejemre, nyakamra, és onnét fogva le, a vizet. Néztem, amint a vízsugarak magukkal ragadják a hasamon megkötni kezdő spermafolyamot. A java már oda volt, de, a még ott levőket most felkapta a vízáramlás és elkülönülten, ott ment a lefolyórész felé mind. Zsibbadt voltam és az átélt szexélmények folytán kissé felpörgetett állapotban, ugyanakkor meg kielégülten fáradt is. Ez utóbbi, néhány percre győzött, az izgatottságom felett. Ha lehetne egy kicsit állva a tusolóba aludni, akkor most megtenném, miközben folyik rám a víz.

Átszappanoztam a testem. Ott lent, ahol Karcsi lövedéke rám jött, ott jobban átmostam. Kicsit szégyelltem magam, itt tusolás közben, és azon agyaltam, hogy most mit gondolhatnak rólam a többiek. Iszonyatos kettősség dolgozott bennem. Egyik oldalról, szexuálisan felizgultam, sőt évszázados gátlásaimat legyőzve, fel tudtam izgatni egy társaság férfi tagjait, nem túl tökéletes testi mivoltom ellenére. A sok csalódás után ez azért, emeli az önbecsülésemet, még ha nem is az a fajta dolog, amivel az ember villog társaságban, de valahogy mégis... Másrészről, pedig hagyományos nevelést kaptam, anyámék, ha megtudnák az iménti "bemutatóm", tuti lefejeznének, de legalább is kitagadnának. Sajnáltam az emberem is, belegondolni se nagyon mertem, mi lesz ha megtudja.

"Ha valamit két ember tud, azt mindenki tudja" - mondogatta anyám gyerekkoromban. Most amikor e sorokat írom, már nem izgat a dolog, mert a történtek után félévvel szétmentünk, de nem emiatt. Egyszerűen nem stimmeltünk össze. Engem nem köt le a politikai viszonyok megvitatása, a gazdasági helyzet se nagyon hozott lázba, őt meg nem érdekelték a sporteredményeim, és kirándulni is utált... Amikor nálunk vagyunk, politikai műsorok orrvérzésig... De leginkább az zavart, hogy durván, támadóan rámripakodott, lassan mindenért. Egy ilyennél hagytam ott a Tesco-ban Ez van.

De akkor ott abban a fürdőszobában, legszívesebben elfutottam volna messzire. Ahogy tovább gondoltam a dolgokat, egyre inkább a sírás vett erőt rajtam. Aztán ott bőgtem a tusolóba, s a könnyeim, a testem megtisztulásával együtt keveredve ballagott a lefolyó felé, tovább, a lemenő vízzel. Nem tudom meddig állhattam ott a víz alatt, amikor egyszer csak valaki igen "diszkréten" verni kezdte az ajtót, és afelől érdeklődött, hogy belefulladtam e a lefolyóba, vagy mi van. Emese hangját hallottam, a túloldalról. Megkérdeztem, hogy egyedül van-e. Egyedül volt. Fél lábbal a tusolóba, fél lábbal kilépve, kinyitottam neki az ajtó, nem tudván mi olyan sürgős...

Emese állt ott anyapucéron, rázogatta a kezét, valamit törülgetett a vállán, a haja meg, mintha végigcsinált volna két edzést is szünet nélkül, izzadtan összeragadva tapadt a testéhez. Tisztára olyan benyomást keltett, mint aki épp átrohant egy nagy zivatar alatt, és mindene elázott...
- Engedj már a tusolóba, ezek a hülyék rámrázták mindenüket.
- Mi van?
- Ahogy kimentél öregem, tudod én masztiztam ott nyilvánosan nekik, ezek meg mind körülvettek, és a lükék sorba rámverték a farkukat, nézd a hajam... a francba a múlt héten daueroltattam. Ahogy ezeket mondta, már benn állt a meleg tus alatt. Buborékozva, a víz alól kifújogatva, örült a tusolásnak.
- Láttad volna a Sanyit, apám ekkora dákót még életembe nem láttam - magyarázott a tus alól. Hát le is szoptam, teljesen. Amikor elment, nem engedtem le a torkomon rögtön, hanem kidugtam a nyelvemen. Na hallod, akkor szabadult el minden, anyám, gondolhatod egy pasi nyal, kettő közben meg a fejemre élvez... amikor ideért eszébe jutott a haja, beállt teljes fejtartásban a vízsugár alá...
- Nincs arra egy sampon?
Adtam, aztán arra kért, mossam át én, a haját, mert nem szeretné ha olyan maradna, és hát én látom legalább. Háttal állva, akkor láttam meg igazán, hogy egyadta ragacs a haja. Csíkokban állt rajta a fiúk élvezetének egy-egy része. Sikamlós, nyúlós tapintású volt Mesi haja, alapban, egy-egy helyen teljesen összeállva, nem tudom, hogy lehet ezt kifésülni egyszer.

- Ezt hogy csináltad, hogy hátulról is tiszta egy trutyi vagy?
- Hát figyelj, a pasas aki nyalt, nem hagyta abba, én meg össze-vissza rángatódzva élvezgettem, nem tudom hányszor. Tudod ilyenkor olyan érzékeny ott lent, és hát ráhajoltam a pasi fejére akkor csak épp hozzámért a nyelve, és akkor egy páran eltaláltak azt hiszem hátulról, az lehet az amit most látsz, de szedd már ki, légyszi...
Ott mostam, Emese szőkés hajából a spermanyomokat. Masszíroztam a fejét a kezemmel, és a hab lassanként feloldódott a férfi élvezések termékeivel. Bizarr dolog, ahogy túrom Mesi haját, és haboztatom ki belőle a dolgokat, közben láttam a hátán is, hosszú csíkokban, itt is ott is egy-egy nyom, valamelyik pasitól.

- Mesike, legalább jó volt?
- Aha, és kösz, hogy megmentettél. Olyan jó, hogy vagány lettél, öreglány - mondta nekem, és megpuszilta a homlokom, félig kihajolva a tusolóból.
- Én meg épp kiakadtam magamtól, hogy, miért vagyok ennyire hülye?
- Ugyan már, anyukám három gyerekkel otthon, meg OTP részletfizetések közepette, már lehülyéznélek, de így azt mondom, vagány vagy, hogy megmutatod magad. Látod nekem sem ment rögtön, pedig több pasival voltam életembe eddig, mint te valaha. Sőt, ha tudnád anyukám... Asszed, én leszopnám a Sanyit egy házasságban élve... meg ez a sok sperma itt mindenütt... mondta nevetve.
Ötven évesen akarsz mindent bepótolni visszamenőleg? Élj a mának, most, ha ez adódott, akkor ez van. Alapvetően, engem is csak kinyalogattak, meg rámélveztek, hüvelyszex nem volt, meg neked se. Nnna, akkor meg, mit izgulsz? Egy erős pettingnek fogd fel, aztán annyi. Ezért még senki sem pampoghat...
Nekem akkor egy pillanat alatt felsejlett a debreceni kollégium szoba képe, esti fényekkel, és kicsit rosszul éreztem magam megint.
- Nnna ne izélj már, csapott hátba a törölközővel Mesi.
Aztán együtt jöttünk ki a fürdőszobából. Mesi visszöltözött póló-szoknyába, én is kerestem benn a szék körül a cuccaimat, hogy aztán felöltözzem. Alig volt benn néhány ember a szobába.

Egy pár gyömöszölte magát a kanapén, rám se hederítve. A lány nekem háttal, épp partnerének hímvesszejét húzogatta, a srác meg karjával eltakarva az arcát, átadta magát a szólóélvezetnek. Anita, meg azóta átköltözött a helyemre, a karosszékbe, meztelen, jól elfészkelődve üldögélt. Már ő nézte egyedül a dévédét. Egyik lábát kissé szokatlanul feljebb húzta, úgy ült a képernyő előtt. Ahogy ott hajolgatva szedtem össze a holmimat, látom ám, hogy nem igazán köti le a matatásom, mert egy sörösüveget dugott fel magának, miközben bámulta a szeretkezőket a képeken. Kezével ki-be járatta az üveg felső részét. Másik karjával nekem egy kicsit háttal, a másik karfára támaszkodik. Próbáltam hangtalanul matatni, ne zavarjam meg az élvezetet, amikor aztán egy pillanatra felémnézett. Kezével azonban tovább csinálta magának. Furcsa volt, ahogy így összeakadt a pillantásunk.
- Bocs de nem bírom tovább, ne ha haa raagudjjj - mondta.

Én közben kővé dermedten félig lehajolva, a cuccaim után kutatva, bambultam őt.
Becsukott szemmel, tovább jártatta magában az üveget, s közben hullámzóan rángott egyet kettőt a felsőtestével. Az üveget a végefelé, ahogy bírta benyomta, mélyre... Legalább egy fél percig, ott furcsán lihegve, zihált, keze meg-megmozdult. Én egy kicsit megbabonázva néztem, bár a lányok engem hidegen hagynak, de határozottan erotikus volt, ahogy elment azzal az üveggel. Anita soha sem volt rossz nő, de a stílusa, meg ahogy bánik a palikkal, hát minden pasast elriaszt maga mellől, előbb vagy utóbb.
Mire befejezte Anitánk az üveges táncát, én is felöltöttem mindazt, amit korábban, tudj isten miképp, lehántottam magamról. Azt gondoltam, hogy nekem mára ennyi elég volt, kimegyek inni a konyhába, aztán spuri haza. Marát a házigazdát kell még megkeresnem. Ennek kapcsán mentem ki a konyhába.

Sokmindenre felkészültem már az este folyamán, mégis meglepett a látvány. Mara arccal az asztalra borulva, áll a konyhaasztal mellett. Szoknyája feltúrva derékig, bugyija sehol, és egy srác guggol alá, és intenzíven nyalja, bár azt nyalásnak korántse lehet nevezni. Szabályosan dugta a nyelvével. A srác nem volt teljesen levetkőzve, minthogy Marán is rajta volt a hosszú ujjú trikója, feltűrve nyakig. Ezek se nagyon foglalkoztak velem, hogy épp bámulom őket a konyhaajtóból. Mara fujtat az asztallapjának borulva, miközben a srác kissé oldalt fordítva a fejét, Mara csiklójának kényeztetésével van épp, fülig elfoglalva. Le-föl járatta a nyelvét a klitoriszon, majd a mutatóujját dugta először fel, és ki-be járatta a nunijába. Később a srác beszopta a csiklóját, s két ujját kezdte járatni ki és be.

Ennyire premier-plánba még sohasem láttam ilyet, pláne nem élő "előadás" keretein belül. Mara fujtatása egyre erősebbé kezdett válni, Mindkét karját a feje alá tette az asztalon, és a hátának és fenekének ritmikus mozgásából lehetett következtetni, arra hogy Mara is kielégül hamarosan.
A srác felgyorsította a csiklónyelvelését, keze viszont meg megállt. Aztán a keze is beindult. Mara egyre nagyobb terpesszel ült bele, valósággal a fiú ujjaiba.
- Mooost ne hagyd abba, joóó? - fuldokolta Mara.
A srác közben, hogy az egyre kevesebb helyen elférjen, ahogy Mara ereszkedik le lassan spárgába, megfordult, és Mara feneke, meg teljesen szétnyílt nunája eltakarta a fiú arcát. De a rózsaszín nyelvvége időről-időre feltünedezett a csikló körül. Ujjával nagyobb ritmusra kapcsolt. Mara egyre erősödő hanggal, élvezett el. Egy hangot erősített föl, majd kétkezére támaszkodva, lábával terpeszben, fölhajolt az asztal fölé, hátraívelve, és élvezésének újabb hullámait már, teljes hangerővel kiáltotta világgá. A srác pedig begyorsult teljesen, most már vagy három, ujját jártatta a nedvességtől igencsak bővelkedő Mara vaginájában. Pár másodpercig mindketten mozdulatlanokká dermedtek, a vége felé, aztán a fiú levezető kézmozgásait nézhettem. Zavarba jöttem, hogy mit mondok, ha mindketten rámnéznek, utálok magyarázkodni.

- Klassz mi, szólalt meg közvetlen mellettem, Bea, több torna gólkirálynője. (a frász állt belém)
- Hogy tessék,
- Klassz ez a srác, engem még sose nyaltak így ki, jó lehet Marának...
- Ne hülyülj már - sutyorogtam, és elkezdtem kifelé húzni Beát a konyha ajtóból - Mennem kell tudod, és el akartam köszönni Marától, aztán egy kicsit belefeledkeztem ... kezdtem el mégis magyarázkodni.
- Jó, hogy ti ilyen merészek vagytok, én olyan beszari vagyok, hogy inkább hazasietek masztizni, pedig most nem sok kéne.
- Ugyan Beus, nem vagyok és semmilyen, csak kicsit "túlvállaltam" ma magam, és én most eléggé fáradt vagyok, hidd el, felizgultam én is az imént.

Közben a srác kijött a konyhából, (szerintem mindent hallott), egy ásványvizet iszogatott műanyagpalackból mentében. Igencsak dudorodott a nadrágja eleje. Bea megszakította a mondandóját ahogy elhaladt közöttünk a fiú. Aztán Bea halk sikoltását hallottam, a srác egyenesen a másik, szabadon levő kezével, odanyúlt neki a szoknyája alá. Mosolyogva visszafordult, és mintha én ott se lennék, elkezdte masszírozni Bea nunusát, bugyiján keresztül. A pasiknak valamilyen hatalmas érzékük van ehhez, hogy kell egy mozdulattal célhoz érni... Beácska se nagyon ellenkezett, mert terpeszbe toporogta magát, a gyömöszölés közben, mire a fiú erős keze becsusszant a bugyi anyaga alá, ő meg behunyt szemmel várta a folytatást. Aztán mindenféle előjáték nélkül, a fiú keze beindult, mint egy varrógép. Beuskánk, rövidesen akkorát élvezett, hogy csak na. Mindez tőlem, alig egy karnyújtásnyi távolságba. A halántékomon éreztem, hogy mennyire lüktet a szívem, a kishercegem, peckesen ácsorgott, és volt miben fürödnie azt hiszem.

A srác hírtelen hozzám, pontosabban az én nunámhoz ért, mosolyogva nézett rám is, és elkezdte nálam is a körkörös kézmozgását. Bea a túloldalt állva addig, szedegedte magát rendbe. Közben éreztem, hogy pár pillanat múlva, nem tudok ura lenni a helyzetnek, és leállítottam inkább a srácot. Lefogtam a kezét, és kérleltem, hogy most hagyjon. Ő azt hitte vele van bajom, pedig nem igazán tudtam elmondani, hogy miért kell megállnom akkor és ott. Kimentem az előszoba felé, rendeztem soraimat. Úgy éreztem, hogy ennyi épp elég mára nekem, és a lehető leghamarabb haza akartam jutni. Aztán eszembe jutott Mara, meg hogy nem köszöntem el, és visszaindultam a konyhához.

Ugyanott az előbbi helyen állt még a srác, meg a Bea, csak most a Beus oboázott a srácnak. Teljes beleéléssel, jártatta ki-be a szájában, és közben a kezével is fejve a farkat. A srác mocorgott már rendesen, s közben Bea búgott hozzá, szájában egy termetes férfitaggal. Aztán a fiú, Bea haját simogató keze, rátapadt Bea fejére, és húzni kezdte magafelé, miközben elfúló hangon kérlelte, hogy most ne hagyja abba. Utána pár másodpercnyi mozdulatlanságba merevedett mindkettő. Aztán Beus kezdett nagyon nyeldekelni, a srác meg lassan kezdett lecsúszni a falmentén, a föld felé. Így csúsztában, egy ponton kijött Beus szájából az ernyedő farka. Bea felegyenesedett, és a földről felemelt ásványvizes palackból kezdett inni. A fiú hátát a falnak támasztva visszaegyenesedett, próbálta a farkát visszavarázsolni a nadrágjába. Ránk se nézett leszegett fejjel kullogott odébb, valahogy eltűnt a korábbi mosolya. Lehet, hogy kicsit durván szóltam le? - futott át az agyamon.

Mara jött ki a konyhából, és megborzolta Bea fejét:
- Kösz, szegényt elutasítottam, bár jó keze volt, de dugni azt nem engedtem, de Te most megmentetted őt.

Aztán meghallgattuk Mara elméletét a megcsalásról, meg a Németországbeli férje önmegtartóztató életéről, és a műfütyik áldásos hatásáról. Kicsit zavarta, hogy a buli ilyen kollektív szexpartivá terbélyesedett. Emeséről dumállt, meg hogy takarítania kell, utána, sőt pokrócmosásra is sor kerül, rám nem neheztelt, sőt határozottan bepörgött ő is a mutatványomon. Aztán ez a srác tök király volt, de félre dugni azt nem lehet, jegyezzük meg mi is, mondta. Megint a csapatkapitány szólt belőle.
Bea kifejtetette, hogy nem akart blúzt mosni, inkább "beengedte" a srácot, az imént. Majd búcsúzkodni kezdtem, és:
- Bocs de megyek,
- Én is azt hiszem...
- Hívjak taxit, vagy hazasétáltok?

Hazasétáltunk. Elkísértem a hídig Beát. Régen nem dumáltunk ennyit már. Elmesélte, hogy a szomszéd srácot hozta el, ma estére, de nem együtt járnak, csak virítani akart előttünk. Sőt a barátja is eljött ennek a szomszédnak, az is valakinek, a valakijeként volt feltüntetve. Beát már fél éve otthagyta az Ottó, egyedül él, egy kissé anyagilag is leamortizálódott, mert egyedül fizeti az albérletet. Az anyjáékhoz nem akar visszamenni, mert otthon zűrök vannak. Az apja iszik. Gyerekére ma az anyja vigyáz, de majd reggel megy át oda hozzájuk, meg egy kis vasárnapi ebédre...

Aztán egyedül ballagtam a hídlábától hazáig, a jó kis lakótelepi lakásomig. Elmorfondíroztam magamban, hogy milyen érdekes, éveken át naponta lógtunk egymás szájába szinte, az edzések idején, meccsek után, edzőtáborok sorozatain keresztül, ismertük egymás sóhajtását, pasijait, vágyait... Sokszor dumáltunk jó kis zaftos szextörténetekről éjszakánként, csak hogy feldobjuk a lehasznált hangulatunkat. Most meg ezen az estén, annyi minden szexesemény történt, mint máskor egy év alatt se, legalább is velem. Beával is azt dumáltuk, hogy ha ez minden-napos lenne nálunk, akkor az azért baj lenne, így 28 évesen, néha, valamilyen szexestébe belefutni, még nem elitélendő, vagy nem? Emese szavai is eszembe jutottak, ha családom lenne, minden másképp lenne, de így alapvetően hónapokig egymagam kuksolok a szobámba meló után... Bár eléggé lefárasztanak az ügyfelek napközben. Nem szerettem a technikai kütyüket, de azt hiszem veszek majd azért egyszer egy DVD-t.

Utóirat.
Megjelent az első dévédé, itt a honlapon. Én megváltoztatott nevekkel írtam végig, a városomról se beszéltem. A lányok közül egyedül vagyok, aki napközben is számítógéphez jut, úgy hogy nekibátorodva számoltam be az eseményekről. Mégis megbuktam, mert a minap telefonon kérdőre vont az egyik lány. Szóval most már mindegy, a végét meg sokan nem tudják, mert korábban hazaindultak, mint mi, ...
Azt mondja egyébként az igen tisztelt sporttársnőm, hogy neki tetszett. Elkereszteltek a hátam mögött, Kaffka Margitnak. Szegény jobbat érdemelne, mint én.
Hozzászólások
További hozzászólások »
skh ·
Ja bocs, elnézést, megvan.

Podesta ·
Sziasztok!

Nekem tetszett!
DVD 4? :yum:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: