Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Derült égből villámcsapás...

Hogyan is kezdjem... igazából sok bátorság kellett ahhoz, hogy leírjam a történteket, de azt godnolom hogy ez egy olyan story amelyet meg kell osztanom a világgal. Történt ugyanis, hogy köztem és a párom között véletlenül kialakult egy színjáték. Enélkül is csodálatos a szex, de ezt soha nem gondoltam volna, hogy ennyire izgató számomra egy ilyen helyzetben lenni. és szerepelni.

A történet a következő. A párom (Ákos) leült mellém és elkezdett ökörködni, majd színészkedve eljátszotta, hogy ő az én tanár bácsim, és én mint végzős lány, kénytelen vagyok felelni a jobb jegyért. Eleinte csak mókáztunk, nevettünk, meg butaságokról beszéltünk, majd hirtelen komolyra váltott, és egy ,,pedofil" tanár bácsit alakított. Egyre jobban közeledett. Kérdezgetett, és ha nem mentek a válaszok, a hátamra tette a kezét és simogatni kezdett (közben jeleztük egymásnak, hogy ez a buta játék kezd izgatóvá válni). Beletúrt a hajamba. Ekkor tartottam egy kis szünetet a feleletemben. Kérte, hogy folytassam.Aa combomra tette a kezét, bíztatás képen. Ekkor éreztem először igazán, hogy számomra kezd nagyon izgatóvá válni a játszadozás, és én folytattam, ő pedig egyre lentebb csúsztatta a kezét.
Ő is megérezte, hogy a kislánynak is bejön a játék.

Felállt, mögém sétált és miközben én egy csatát elemeztem, ő a vállamra tette a kezét és egy óvatlan pillanatban már a mellemet markolászta. Egyre keményebb lett a mellbimbóm. Lehámozta rólam a felsőt, és morzsolgatni kezdte a mellbimbóm. Én rendületlenül feleltem tovább, habár, már összevisszaság jellemezte a mondataim, de folytattam. Nagyon élveztem a helyzetet. Nagyon felizgatott. Teljesen benedvesedtem, már-már ,,tocsogtam". Elkezdte csókolgatni a nyakam, a fülem, a hajamba túrt, simogatott, (végre, végre de jó de jó) annyira kívántam már… olyan rég óta figyeltem… minden mozdulata tetszett… minden gondolata, minden szó, amit kimond… és a teste… hányszor ábrándoztam róla… csúnya dolog egy tanárról szőni ,,érzéki" álmokat…de...

Ezt követően letérdelt elém. és kicsit erőteljesebben megragadta az arcomat. Kérte, hogy ne mozduljak. Közelebb húzott magához, és csókolgatta az arcom minden pontját, de az ajkamat elkerülte.
- Megőrülök a telt ajkaidért... négy éve folyamatosan csak azt figyeltem, ha hozzámbeszlétél.. Hányszor elképzeltem, hogy egyszer megcsókolhatom… végignyalhatom… - monológja utána megcsókolt.

Ilyen érzéki csókot még soha nem kaptam. Soha, soha. Középiskolás létemre, gyűjtöttem a tapasztalatokat, és a ,,numerákat", de ennyire még soha nem izgatott fel senki. Teljesen lemerevedtem… mozdulni nem bírtam… csak remegtem… széttárta a lábam, kicsiny kis bugyim kivillant a szoknyám alól, egy könnyed mozdulattal félrehúzta (fekete átlátszó kis csipkebugyi volt rajtam… még izgatóbbá tett). Megnyalta a mutató ujját és végighúzta a puncimon, át a csiklómon egészen le oda, ahol az a sok nedvesség összegyűlt. Picit bedugta az ujját, de máris tovább haladt. Simogatta a belső combom és mikor már látta, és érezte, hogy beleremegek az izgalomba, megfogta a fenekem és közelebb húzott magához...

Mindkét combom belső részére adott egy puszit, és nyalni kezdett. Folyt a nedvesség belőlem.. elázott a szoknyám… (jaj nekem) a csiklómra összpontosított, de érezte, hogy már könyörgök azért, hogy megdugjon. Ekkor két ujját belélmcsúsztatta. Először csak alig egy picit, majd egyre mélyebben és egyre hevesebben ujjazott. Rögtön ráérzett mi az, amitől a ,,mennyben" érzem magam (ha kőkeményen) többszöri orgazmus után (a végén már-már spriccelő nedv kíséretében)a kedves tanár úr elém ÁLLT, és lehúzta a nadrágja cipzárját, majd elővette igen méretes szerszámát.

Rengeteget gondoltam a tanár úrra év közben… Sokszor maszturbálás közben elképzeltem, ahogy ujjaz és egyszerre élvezünk el… Annyira jó volt, most testközelben érezni. Kezembe vettem és gyengéd mozdulatokkal mozgattam a kezem fel és le. Sóhajtott, és egyre keményebb lett. A számba vettem és gyengéden szopogattam... végig nyaltam… közben játszottam a golyóival... Ismét bekaptam és vadul szívogattam… ki-be járt a számban… engem is felizgattak a tanár úr gyengéd nyögései… habzsoltam, faltam…

Fogta a fejem és irányította a kis diáklányt… ha sok nő nem is vallja be, de mindenképp izgató dolog, ha egy picit megalázzák a szexben… és ez pont ilyen volt… Imádtam, ahogy megtölti a számat a farka… megfogta a fejem és leállított, kérte, hogy álljak fel. Amint ismét egy magasságban voltunk, kaptam egy érzéki csókot. Ezután megfordított, és előredöntött…

Megfogta a farkát és végighúzta a puncimon.
- Érzem a nedvedet kislány és eszméletlen...
Mikor odaért, ahol a legforróbb vagyok, belémcsúsztatta. Megmarkolta a mellemet és a csípőmre csúsztatta a kezét. Lassan ki-be húzta a farkát, de látván, hogy nekem ez nem elég, keményen folytatta. Úgy dugott, mint még soha senki. Kérte, hogy nézzek hátra, szeretné látni az arcom... Egymás szemét néztük, de muszáj volt a párnába nyomnom az arcom, mert üvöltenem kellett az orgazmusaimat érezvén....

Látta és érezte, ahogy újra és újra megtelik a hüvelyem nedvességgel, ami utána folyik ki belőlem le a lábamon, egészen a bokámig. Néha változtatott az szex ütemén és lassított, ám nekem már mindegy volt, élveztem, ha kell, ha nem... Imádtam. Csodálatos volt. Jeleztem, hogy közeleg a végkimerülés… Megvárta még a következő orgazmusom, és ekkor ő is elment. Akkor nem volt más, ami annál jobb lett volna számomra, minthogy teleélvezi a puncimat.

Kis tisztálkodás utána leült a velem szembelevő székre, én pedig az ölébe, és még egy fél órán át szó nélkül ültünk és simogattuk egymást. Csodálatos volt érezni a bőrét az enyémen. Imádtam. Kicsit később felöltöztünk és végszóként közölte, hogy megvan az 5, én megköszöntem és mentem a következő órára....:)

Nevetésben törtünk ki, de azóta már voltam titkárnő, orvos, kliens, ő az én kis diákom, stb, stb. Próbáljátok ki egyszer! Először furcsa, de ha igazán ismered a párod, akkor természetes lesz minden mondat, minden mozdulat...
Réka
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

ambpro ·
Csupa 8-as, nekem tetszett! A story mindenképp bejön, a szerepjátékos sex tényleg csúcs szuper, ha olyan partnered van.

További sok kellemes élményt kívánok Neked, és írj még, akár bátrabban kicsit hosszabban is!

szia

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: