Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Démon

Monitor. Ülök előtte... Bámulok a semmibe... Fáj... valami belül. A lelkemben. Kegyetlenül. Gondolatok. Próbálom elterelni őket. Nem megy. Érzések. Nem lehet nem odafigyelni rájuk. Fájdalom. Szétszaggat belülről. Képtelenség megszüntetni. Rosszabb, mint a fizikai fájdalom. Nem szűnik meg. Álmomban sem. Nem hagy aludni.

Úgy érzem, nem bírom tovább. Beteg vagyok. Azt hiszem. Nem. Nem csak hiszem. Tudom. Régóta. Nagyon régóta. Nem tagadtam sosem. Nem érnék vele semmit. Haragszom. Dühös vagyok. Gyűlölöm a világot. Gyűlölöm őt. Szétvet az indulat. Feloldani. Nem tudom, hogyan kell. Nő bennem a gyűlölet. Nő bennem a harag. A düh. Az elkeseredés.

Elhallgatnak gondolataim. Lassan, mégis hirtelen. Túlcsordul. Mint a pohár szélén a víz. Túl sok. Nem lehet elviselni. Felemelem fejem. Érzem, átjár az erő. Átjár a pusztítás vágya. Hatalmam van. Tudom. Valami visszatartana. Nem figyelek rá. Felállok a székből. Hatalom. Csendben élvezem.

Lehunyom a szemem. Egy gondolat. Nála szeretnék lenni. Pillanatnyi sötétség. Nála nyitom ki szemem. Belenézek a tükörbe. Elégedett vagyok. Tetszik, amit látok. Fekete. Szemeim vörösen izzanak. Gonosz vagyok. Mindig is az akartam lenni. Jó érzés. A legjobb a világon.

Az ágya mellé lépek. Figyelem, ahogy alszik. Nyugodt és békés. Máskor élvezném a látványt. De nem most. Nem hagyom aludni. Lehajolok hozzá. Halványan végigsimítok arcán. Megmozdul. Nem ébred föl. Felvillan egy kép szemeim előtt. Leheletnyi csók. Ez már hat. Kinyitja szemét.

Elkapom a torkát. A falhoz szorítom. Arcán döbbenet. Szemében meglepettség és rémület.
- Most velem jössz - mosolygok gonoszan.
Lehunyom szemem. Kihalt hely, ahova érkezünk. Az enyém. Az én világom. Elengedem. Értetlenül néz rám. Gonosz félmosolyt kap cserébe. Elégedett vagyok.
- Nem álmodsz, ne aggódj.

- Mit akarsz? - kérdezi.
- Nem tudom. Talán bosszút - villantom rá szemem.
Arcán továbbra is döbbenet. Szemeiben egyre növekvő félelem. Félelem tőlem. Élvezem. Hatalom. Érzem.
- Pheebs, ne csináld ezt. Nem tudom mi vagy... vagy ki vagy, de...
- De?!... inkább fogd be! Elegem van belőled!
- Ha szeretsz, nem akarsz bántani.
- Ki mondta, hogy szeretlek?! - villan meg dühösen szemem.
Nem jut szóhoz.
- Jó lett volna ezt kihasználni, mi?! A démonok... nem szeretnek.

- Nem tudsz meghalni, ha nem akarom.
Eltaszítom. Iszonyatos erővel. Egy falnak vágódik. Egy elhagyott épület falának. A földön marad. Nem mozdul.
- Fáj, mi?! - tér vissza gonosz mosolyom.
- Nem tudsz bántani. Én viszont téged igen. Ez az én világom.
Felnevetek. Éles, világos kép villan. Megszédülök tőle. Fejemhez kapok. Visszanézek rá. Engem figyel.
- Miért teszed ezt velem?
- Gyűlöllek. Te tettél ilyenné. Magadat okold.
- Ezt nem akartam...
- Tudod mit?! Nem bánom. Erős lettem. Hatalmam van. Fölötted is.

- Ne hagyj itt. Hallod?! Engedj el, kérlek...
Nem foglalkozom vele. Lehunyom a szemem. Eltűnök. De nemsoká visszatérek. Félig leomlott fal. A tetején ülök. Onnan nézem. Már nem néz rám. Szomorú. Tanácstalan. Ijedt. A férfi, akire felnéztem. Ijedt. Tőlem fél. De dac csillan szemében. Nem adja meg magát.

Nézek rá. Felhúzott szemöldökkel. Készülök valamire. Látja rajtam. Átvillan agyán egy kép.
- Ne, őt ne bántsd! Ezt nem teheted!
Arcán kétségbeesés. Még nagyobb kedv a gyilkoláshoz. Fájdalmat okozok neki. Mit érdekel engem?! Annál jobb. Megölhetném őt is. De nem. Egyelőre nem. Szenvedés. Hadd érezze.

Kinyitom szemem. Ismerős lakás. Újból.
A nő. Alszik. Békésen.
Figyelem. Kinyitja szemét. Észrevesz. Megijed tőlem. Kiugrik az ágyból. Közelebb lépek hozzá. Hátrálni kezd.
Tükör. Elképzelem, ahogy nekivágódik. Egyetlen pillanat. Hozzá sem értem. Megtörtént.
Elterülve a földön. A tükör darabjai ráhullva. Lángnyelvek. Vége. Nem maradt semmi.
Nem voltam kegyetlen.

Nézek. A törött tükörbe. Hirtelen képek. Átvillannak szemem előtt. Megfájdul a fejem. Kegyetlenül. Érzem. A régi Én. Akar valamit.
- Nem! Hagyj békén! Nem létezel. Hallgass el! Hagyj engem!

- Ugye nem bántottad?
Rémülettel teli szemek. Csak egy hanyag pillantás. Rögtön érti.
- Nem. Nem tehetted meg. Mondd, hogy nem.
- De - vonom meg vállam.
- Miért?
Már könnyes szemek.
- Jól esett.
Gyilkos pillantás irányomban. Elkapja torkom. Hiábavaló próbálkozás. Itt én irányítok. Üres tekintettel néz rám. Otthagy. Egy kép. Élesen hasít elmémbe. Nem csak ennyi. Érzések. Rohadt érzések. Fájdalmasak.
- Nem, nem akarom! Elég! Hagyjál!
Elvesztem egyensúlyomat. Elvágódok a földön. A világ. Elsötétül.

Ébredezek. Mély sötétségből. Egy ágyon fekszem. Mellettem ül. Figyel. Nézek rá... homályos szemekkel. Aggodalom. Apró jelét vélem arcán felfedezni. Látja, semmi bajom. Kegyetlen gyűlölet. Visszatér szemébe. Feláll. Otthagy.

Nézek utána. Lelkemben tengernyi érzés. Sem démoni. Sem emberi. Zavar. Önmagamban. Kapaszkodó. Keresnék. Nem találok. Nem tudom, ki vagyok. Káoszt érzek. Magam körül. Magamban. Őrület. Véget kell vetni az őrületnek. De nem! Gyilkolnom kell!
A lelkem gonosz tettekre vágyik.
A lelkem a régi Ént akarja.
Nem tudom mitévő legyek. Lehunyom a szemem. Fekve is szédülök. Egyre erősebben. Nem lehet rendet tenni magamban. Nem akarok. Azt hiszem. Nem tudom.

Felkelek. Utána indulok. Remegnek a lábaim. Szemem vörösen izzik. Még mindig.
Félek.
Vágyom a veszélyre.
Valami megváltozott. Érzem. Nem csak bennem.
A hátam mögött áll. Megfordulok.
Eltaszít magától. Ahogy én is tettem vele. Nekivágódok a falnak. Esek. Újra a falhoz vág. És újból. És újból.
Érzem a haragját. Nem ura a tetteinek. Én sem voltam. Csak hittem.

Különleges. Azt hittem, csak én lehetek. Önző voltam. Már tudom, késő. Fájdalom. Egyre erősödik testemben. Tűröm. Hangtalanul. Nincs választásom. A büszkeségem még kitart.
Üres. Fagyos tekintet. Így néz rám. Ujjai erősebben szorítják nyakam.
Ritka pillanat. Sokáig tart. Egymás szemébe nézünk. Mérhetetlen keserűség szívemben. Fáj. Nagyon.
Fizikai fájdalom. Mi az?! Ehhez képest.
Nem akartam bántani. Szeretem. Nem tudok mit mondani neki. Nincs rá idő. Könnyek.
- Sajnálom - mondom.
Gyenge, sírástól remegő hang. Rövid az élet. Bántottam. Nem tudom már jóvátenni. Lehunyom a szemem. Húz valami. Ki a világból. Még nem! Kinyitom a szemem. Könnycsepp. Végiggördül arcán. Látom Őt. Nézzük egymást... távolodik a valóság. Távolodik a világ. Messze érzem magam. Sötét. Egyre erősebb. Körbevesz. Lassan elnyel. Fülemben tompa zúgás. Még... egy szó... hang... nem jön ki ajkaim közül... még ne... még... akarom... mondani akarom... szeretem... nem megy... elkéstem
Hasonló történetek
4657
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
5280
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Reactor ·
Srácok,szerintetek milyenek lehetnek az igazi démonok? Természetesen a LEGSÖTÉTEBB helyekről! :angry:

Tűzmadár ·
Nicsak egy démon! :wink: :smile:
És ebből jövök rá, mennyire pocsék amit írtam. Egy gonosz nem tudja hogy ő gonosz, mert számára természetes a gonoszság. (Ezt jólmegaszondtam ugye?) Vagyis csak az olvasó tudhatja, hogy önmagához viszonyítva gonosz a másik. Próbálom érzékeltetni a gondolatom egy példával:

Lám milyen csodálatos ez az apró kis test. Gügyög, rúgkapál, kacag. Még egy éves sincs, mégis milyen kifejező a tekintete. Kellemes érzés megtapintani, simogatni, és milyen könnyű a súlya. Kitépem az egyik combját, átnyújtom Meának, hogy jobban tudjon szaladni, kezeit Mónak, hogy ügyesebb legyen. Szétloccsantom a fejét, az agya engem illet.
- Kérek még – szól rám Mea.
- Hagynunk kell holnapra is, már alig maradt pár példány a szigeten, és nem tudni mikor kap zátonyt egy újabb hajó.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: