Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Death

Sok év óta böngészte a beküldött írásokat megjelentető internetes oldal fórumát. Néha maga is írogatott, néha csak olvasgatott. Volt, akit szimpatikusnak és volt, akit ellenszenvesnek talált. Persze csupán az írásai, hozzászólásai alapján megítélni másokat nem elegendő, nem nyújthat teljes képet egy emberről, de jól szórakozott és időnként várta is, ismeretlen ismerősei jelentkezését.

Négy éve is lehet, hogy egy akkor magát tizenhárom évesnek mondó kislány csatlakozott a csevegő társasághoz. Kedvesen locsogó, őszinte, szimpatikus emberkének tűnt, ezért szeretettel válaszolgatott a hozzászólásaira. Szomorú is volt, amikor...- szégyelte magát, mert nem is tudta pontosan mikor - eltűnt. Egyszer csak ráébredt, hogy nincs. Vigasztalta magát, biztosan másik iskolába ment, új társaság, új élmények, … természetes, hogy egy idősödő idegen hamar feledésbe merül.

Nagyon megörült, amikor a minap meglátta az ismerős nicket.
A kölcsönös üdvözlések után egymás hogyléte után érdeklődtek. A kislány a szokott fesztelen stílusában:
- „elégedett vagyok és talán kicsit bölcsebb (<--- vagy gyávább, vagy félénkebb, vagy visszahúzódóbb, vagy nyugodtabb, vagy... <--- vége az érett gyerek időszaknak, mostantól éretlen tinédzser vagyok... utálom újrakezdeni, megint megharcolni vele) „
- Ó, a fiatalság.. -merengett a férfi.
-„nem hittem volna, hogy ilyesmit mondok, de mégis forog a Föld, viszont nem a Nap, hanem a
Fiúk körül kering a bolygóm(yeah) „ – locsogott tovább a lány.
-„Örülök, hogy örülsz. (Legalábbis remélem, hogy tényleg örülsz, és elnézed továbbra is a hülyeségeimet.)” – folytatta.
-„Érdekesen érezném magam, ha most megkérdezném, hogy te hogy vagy. Na ehhez azért még túl fiatal vagyok. (és túl lány, jobban szeretek magamról beszélni.) Érezd magad felhatalmazva, hogy elhallgattass, vagy magadról mesélj.” – fejezte be végül.
- Jaj, nem úgy van az kicsi lány! – kezdte volna a férfi.
- Ezer örömmel locsognék, de ez a fórum nem alkalmas erre, vénember létemre meg nem merek kérni privát lehetőséget. Természetesen igaziból örülök neked, ha jól érzed magad a bőrödben és úgy általában. A világ és benne önmagad változásai pedig az élet részei. Vívd meg a saját harcaid, edződj meg bennük és találd meg azt a fiút, aki méltó a szeretetedre! - írta a férfi végül válaszul.

Álmában sem gondolta volna, hogy a réges-régen, az oldalra regisztrálásakor megadott e-mail címére, levél jön. A kislány írta, tovább biztatva írjon magáról többet, érdeklődött az utóbbi idők új alkotásairól.
A férfinak egy idő múltán olyan érzése lett, mintha beszélgető társa külföldön lett volna, ott is olyan helyen, ahol nem érhető el az internet. Már majdnem rákérdezett a kislány hosszú távolléte okára, de aztán úgy gondolta mégsem lenne illő ötvennégy évesen egy fiatal lányt faggatni.
- Örülnék, ha meglátogatnál! – villant a monitor ismét.
A férfi meghökkent. -Mi a csudának akarna egy tizenhét-tizennyolc éves lány velem találkozni? -
- Nem biztos, hogy ez jó ötlet -pötyögte a billentyűzeten. - Nem szeretném, ha ostoba emberek rossz hírbe hoznának, amiért egy idegen, korosabb férfival látnak. -
- Nem hoznának. Nem is látnának, mert nálunk lennénk a lakásban. -
- Jesszus! Pláne nem szabad! A szüleid agyon is csapnának, ha megtudnák.-
- Nem csapnának, már mondtam az anyunak. -
- Atya-gatya! Mit mondtál, hogy szeretnéd, ha meglátogatna az ötvenen felüli barátod?
- Igen.
- És mit mondott?
- Hogy tiszteletben tartja a kérésem.
A férfi zavartan pislogott.
- De hát az mégsem mindennapos, hogy tizenéves lányok, ötvenen felüli férfiismerőseiket hívják meg. Nagyon nem szeretném, ha bármi bajod lenne, ezért nem mennék bele ebbe a látogatásba. -
- Értem. Azért kösz.
Rossz szájízzel dőlt hátra. Bántotta, hogy vissza kellett utasítani. A monitor újra villant.
- Halló. Bocsánat. Lát engem? Illetve amit írok. Én az édesanyja vagyok. Beszélhetnénk? Megadná a telefon számát?

Csodálkozva ütötte be a válasz ablakba.
Szinte azonnal megszólalt a készülék.
Szipogó női hang szólt bele, bemutatkozva és azonnal a lényegre térve.
- Kérem, jöjjön el hozzá! Már nem sok van hátra és annyira várta magát. Az írásai alapján nagyon megszerette.
A férfival megfordult a szoba.
- Mi az, hogy nem sok van hátra?
- Magának sem mondta? Csacsi módon mindenki előtt titkolta. Leukémiás. Az elmúlt évben szinte folyamatosan a kórházban volt, de … - zokogás hallatszott a kagylóból.
- Azt mondták, nem sikerült megakadályozni az áttételeződést... Vége.... Hazahoztuk, hogy legalább az utolsó... Nem tudom mit érzett magában, de gyakran emlegette, hogy ha hazajön, meghívja egy teára. Kérem...

A férfi levegő után kapkodott.
- Én nem tudtam... Soha nem panaszkodott... Mindig vidám, cserfes kislánynak tűnt... Nagyon tiszteltem, az érett hozzászólásai miatt...-
- Igen... Sajnos korán .... Bocsásson meg, …-
- Természetesen, megyek. Mikor tudnak fogadni? -
- Bármikor...-
Kétszer is megkérdezte, mire a zokogás közül kihámozta a címet.
Kisírt szemű, negyven körüli asszony nyitott ajtót.
- Maga az az internetes férfi? Még a nevét sem tudom és a lányomhoz küldöm, jaj, micsoda világ ez?

Zavartan toporgott, mígnem az asszony észbe kapott és beinvitálta a lakásba. Tiszta, szépen berendezett helyiségek, enyhe kórház illattal. Érezhetően erősnek szánt, mégis gyenge hang érdeklődött az egyik szobából.
- Ki az, mama? Ugye Ő jött mégis el? Ugye?
- Igen kicsim. - Remegett az anya hangja. - Menjen csak be, én előkészítem a vacsoráját, a férjem hamarosan jön a munkából.
Vegyes érzelmekkel lépett be a láthatóan lányszobába. A falakon sztárok képei, a polcokon plüss állatkák a könyvek mellett. Az ágyban széparcú, megtört szemű, nagykamasz lányka, soványan, gyengén.
- Szia Nagyapó!

A férfi megremegett. A fórumon szokta így szólítani, az eddig csak nick-ként létező lány. Most, hogy élőben látta, hallotta, egészen más volt. A helyzet is roppant kínos volt számára, mit is keres ő egy idegen család, gyereklánya ágya előtt?
- Valami ilyesminek képzeltelek. Ősz tincsek, jóságos arc, mackós termet. Ha utcán találkoznék veled is rád ismertem volna.
Zavarban volt. Ő nem képzelte semmilyennek a lányt. Nem foglalkozott vele különösebben, nem képzelgett róla. Más korosztály, más világ, ennyi. Más kérdés, hogy mint minden fiatalt, őt is szeretettel, teljes értékű emberként kezelte. Fogalma sem volt róla, hogy a lány ennyire ragaszkodott hozzá.

Idétlen közhelyeket hebegett kínjában, de szerencsére a lány nem figyelt fel erre, hanem mondta a magáét.
- Elolvastam ám minden írásodat, meg a hozzászólásaid legtöbbjét is. Legalábbis amikor hozzáfértem a nethez. Mindig szerettem volna segítséget kérni tőled, hogy ha én is írni fogok, hogyan is kezdjek hozzá. -
- Üljön le! - Mutatott a székre az időközben belépett anya. - Ne fáraszd magad kicsim. Pihenned kell!
- Mindjárt, mindjárt - pihegte a lány.
- Később, hozom a vacsorád. Jól vagy? - Kérdezte gyanakodva. - Olyan furcsa a szemed. -
Kapkodva vette a levegőt a lány és gyorsan lihegte. - Igen, igen.
- De, hát azt mondtad, hogy az az oldal erotikus írásokat jelentet meg.
- Igen, mama azt is. Meg mást is.

Az asszony fejcsóválva távozott.
- Azt akartam, hogy ha majd én is, szóval úgy leszek, na, lesznek kapcsolataim, majd én is megírom, olyan szépen, mint ahogy te is megírtad a te élményeidet Nagyapó.
- Persze, segítek, hogyne. - Motyogta zavartan a férfi. „Mibe keveredtem?”
- Nem kell, már késő!
- Mi az, hogy késő? - Kapta fel a fejét.
- Már nincs időm megtapasztalni.
- Dehogy nincs! Ne beszélj butákat! Meggyógyulsz, és te leszel a királynő bármelyik bálban, meglásd! -
- Nem gyógyulok. Megmondták a kórházban, hogy ennyi volt és kész. Pár nap, pár óra és vége. És én már második napja itthon vagyok. Érzem is, hogy gyengülök. -
- Eh, biztos tévedtek azok a sarlatánok. -
- Nem. Ne bántsd őket! Nagyon kedvesek voltak mindig velem. Nekem ennyi jutott. -

Az asszony jött ismét. Feszülten figyelte a lánya arcát. - Hívjam a főorvos Urat? - Kérdezte a lányt.
- Minek? - Lehelte az. - Az apu mindjárt jön, itt lesz mindenki, aki kedves nekem. Minek még a doktor Úr is? - Egyre halkabb lett a hangja.
Az anya az ágy mellé lépett és aggódva fogta meg a lány erőtlen kezét. Emelt hangon szólongatta a lányt, aki egyre szürkébb arccal, elhalóan válaszolgatott.
A férfi döbbenten bámulta a jelenetet.
Az asszony már zokogva szólítgatta egyre távolabb kerülő lányát.
A „Nagyapó” üveges szemmel meredt a lány mozdulatlan mellkasára. Kifakadt.
- Csináljon már valamit, hát meghal ez a gyerek. Hé! Orvost! Mentőt! Gyorsan! Nem lélegzik! Hallja?! Hát meghal! Ember! - Kiáltott az éppen belépőnek. - Meghal! Hol a telefon? Hol a kórház! Itt a kocsim, vigyük gyorsan...
A könnyes szemű apa, csendesen a vállára tette a kezét.
- Nem tudunk segíteni.

A férfi levegőért kapkodott. Tűzoltótisztként látott embereket meghalni, de ez más volt. Egy ártatlan, gyerek, egy kislány, előtte kéne, hogy álljon az élet, aki a légynek sem ártott. Hát, miért kellett...? Összetörve roskadt vissza a székre és nézte az egymást átölelő szülőket a lányuk holtteste felett sírva.
Botorkálva jutott ki a parkolóig. A kormányra borulva még sokáig sírdogált tehetetlenségében...
Hasonló történetek
5547
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
7221
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hétköznapi nő ·
Karácsonyi buliztunk ma a kolléganőimmel, és széles jókedvvel, picit bepezsgőzve értem haza nemrég. Jókedvem még fokozódott, amikor két kedves íróm nevét is láttam az újonnan megjelentek között. Aztán a tiédet nyitottam meg először, és mellbevágott rettentőmód. Nem voltam felkészülve rá. Megsirattam ismeretlenül is a kislányt, és átéreztem a kétségbeesésed az ágyánál.
Én is tapasztaltam, hogy mennyire megkedvelhetünk embereket ismeretlenül is.

Eszembejutott azonban egy másik történet is. Sajnos még olyan beteg elme is van, aki képes ilyennel játszani, és fájdalmat okozni másoknak. A kedvenc játékoldalamon történt, hogy egy ottani ismerősöm nagyon megkedvelt egy magát 23 évesnak mondó lányt, akivel hónapok óta játszott, levelezett, és aki mindig kitért a személyes találkozás elől. Egyszer a lány írt neki egy hosszú levelet, amiben elbúcsúzott, hogy nem bírja tovább élete megpróbáltatásait, és öngyilkos lesz. A fiú napokig próbálta elérni telefonon, e-maliben, minden lehetséges fórumon sikertelenül. Szinte összeroppant a fájdalomtól. Aztán megjelent a játékoldalon egy nő, aki az eltűnt lány unokatestvérének mondta magát, és közölte mindenkivel a halálhírét. A fiúnak azt mondta, nem lesz temetés, mert a lány kérésére szétszórják a hamvakat, egy másik barátunknak viszont pontos időpontot, és temetőt mondott, mert ő nem tudott volna elmenni, csak koszorút akart küldeni. Nem számított rá , hogy mi beszélünk is egymással. A rendőr barátnőnk kiderítette, hogy ki ő, hol él, és egy 54 éves nő volt, aki szédítette a fiút, és így hátrált ki a kapcsolatból.

Az a baj az ilyenekkel, hogy megrendíti az ember hitét a többiekben, ilyen hazugságok után egyre nehezebb hinni bármit is.
Pedig én még extra naívnak számítok.

Bocsánat az elkalandozásért, tudom, hogy nem tartozik szorosan a tárgyhoz.
Azt hogy remekül írsz, meg hogy szeretlek olvasni már nem is írom, úgyis tudod. :)

Adri

lulluska ·
nem tudom, en ha csak par napom lenne, nem probalnek belerangatni egy ismeretlen embert az eletmbe, legyen akarmilyen rovid idorol is szo. mi jogon avatkoznek bele ilyen durvan a masik erzelmi eletebe? nem tartom erett viselkedesnek. de mindenki maskepp csinalja.

a tortenet maga nagyon is hiteles volt, talan ezert is ragadtam billentyuzetet...
DREAMER ·
Soha ne kerülj abba helyzetbe, hogy kiderüljön, Te mit tennél és mit nem.
Előfordul, hogy írásai alapján azt hisszük, szinte ismerjük a másikat.
Egy beteg gyermeknek nem nagyon lehetnek barátai a saját korosztályából.
Nem akart Ő beavatkozni semmibe, csupán látni egyszer azt, akire felnézett.
Nem csináltam semmit ott, csupán szerencsétlenkedtem, mégis visszagondolva, .... teljesítettem az egyik vágyát.
Roppant bután hangzik úgy érzem, de örülök, hogy elmentem és örömet szereztem, ... ha csak pár órára is.
Szentkirályi Katinka ·
:no_mouth: Ne bizony, mert én a mai napig képtelen vagyok kiheverni annak a kicsinek az elvesztését, aki bár nem az én gyermekem volt, de a terhességemre való tekintettel nem mehettem hozzá közel, mivel ő utolsó napjaiban himlős lett. Az anyja helyett végig engem hívott, mert minden fájdalmas percében vele voltam addig. Ne tudd meg, még most is hallom a síró kicsi hangját, ahogy hívogat.
Lulluska, Ne haragudj. nem akartalak megbántani, csak vannak ilyen fájdalmas dolgok, amikről sokáig nem tud beszélni az ember. :no_mouth:

Dreamer, nem tehetted volna soha jobban, hogy elmentél. Te legalább el tudtál búcsúzni tőle. én nem.
lulluska ·
tenyleg nem szeretnek abba a helyzetbe kerulni, hogy kideruljon, mennyire is hasonlitok arra a szemelyre, akinek tartom magam. ha nem is a te tolladbol szarmazna a tortenet, ami garancia az aterezhetosegre (nem burkolt hizelges, eleg sok irasodat olvastam, hogy nyugodtan allitsam), akkor is ertenem, mi ment vegbe a gyerekben (persze, messze nem mindent), miert szeretett volna pont veled talalkozni, mielott elindul az ismeretlenbe. hogy pont akkor tavozott el, mikor te ott voltal - aki hisz a veletlenekben, betudja annak. en is orulok, hogy elmentel, es megosztottad az atelteket. par gondolattal gazdagabb lettem.

katinka, miert haragudnek? hisz nem bantottal meg. sajnalom, hogy te nem tudtal elbucsuzni...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: