Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csöndes délután

Imádok forró vízzel teli kádban üldögélni. Lazán, hagyom, hogy a mozgó víztömeg magával lendítsen és elmerülök a gondolataimban is. Lassan simogatom az alkarom, a mellem, imádom a mellemen a szőrt borzolni, és imádom ha Te borzolod. Átfogom csípőm, bizsergés fut végig felsőtestemen, forró vízzel súrolom az alhasam. Kezem nem áll meg, lennebb csúszik… Felpattan az ajtó, és én riadtan összerándulok, rajtakaptál. :-)

Megkérdezed, mellém bújhatsz-e, boldogan fordulok hasra, kicsit még játszom Veled. A hátamat cirógatod, feladatod, hogy rávegyél, hogy helyet adjak neked is a vízben. Játékos kezeid el-elkalandoznak, rátévednek combomra, végigsimítasz… Melegség önt el, akarom, hogy tovább simogass… Ujjaid cirógatnak, igen, keresik az utat. Imádom, ahogyan végigsimítasz fenekemen. Imádom, ahogyan belemarkolsz, imádom, ahogyan beleharapsz. Elterülő lábaim közt pont annyi hely van, ahová beülsz, lábaid combomra helyezed. Leveted nedves trikód, kis bugyikád én húzom le, kezem végigfut combomon, de te szelíden eltolod.
Nem bírom levenni szemeim gyönyörű melleidről, te tenyeredbe fogod ajkam és felemeled, szemembe akarsz nézni. Azt suttogod, hogy megállt az idő, meg akartad állítani és meg is fog. Kezeid mellemre viszem, belemarkolsz, majd kezed lecsúszik derekamra. Én combodat simítok végig, de türelmetlen vagyok, ujjaim keresik a combodon helyük. Odaérek, végigsimítok, összerándulsz, én átölelem derekad. Melled hozzám ér, egyik kezemmel simogatom, a te kezed becsúszik combom közé, markodba fogod ágaskodómat, finoman.

Melleid puszilgatom, fejed hátraveted, akarsz, én érzem, kezed szorításából nem menekülök. Eltolsz magadtól, hanyatt döntesz, követelőzően fenekedre teszed kezeim (imádom a feneked simogatni!), végigszántasz melleimen, alhasamon, és két kézzel megragadod, majd simogatni kezded. Kezeim melleid simogatják, puha, selymes, ágaskodóak. Megpuszilod hasam, és lennebb, lennebb, majd elönt a meleg, ajkaiddal ráborulsz. Hirtelen elborul látásom, hátradőlök a meleg vízben és lebegek. Egyik kezemmel hajadat simogatom, kócosan hullik előre, felnézel, látni akarod arcomon a gyönyört. Sóhajtok, és derekam emelgetem, ritmust próbálok diktálni, de te érzel, és kezeiddel alhasam simogatod, majd mellbimbóim körül körözöl. Nyelveddel körözöl makkom körül, puha szájprémed rátapad, átfogja péniszem és vadítóan ingerel, bizsergések hullámai öntenek el. Egyre jobban növeled a ritmust, óvatosan próbálom a fejed simogatni, lazítani, de arcomra nézel, akarod már érezni, akarsz már látni, ahogyan egész testem remeg, én még próbálok menekülni, de te még jobban rám tapadsz, aztán derekam megfeszül és érzem, hogy elönt a forróság, te szemeid lehunyod és halkan nyögdécselve fejed körbe-körbe mozgatva kipréselsz mindent belőlem.

Felállsz, a tusolórózsát jobb kezedbe veszed, és szemeid lehunyva engeded, hogy a víz mossa, simogassa finom bőrödet. Háttal állsz nekem, gyönyörű vonalaid csodálom, közelebb húzódom, játékosan beleharapok fenekedve, fejemre paskolsz. Végigsimítok combjaidon, majd kezeim belső combjaidra tévednek, és villámgyorsan elszaladnak, kis szőrzeted közé. Megremegsz, lábaid önkéntelenül is összeszorítod, számomra nincs menekvés. Mögéd térdelek, combjaidat puszilgatom, majd felfele haladok, te már ritkán tudod a vízsugarat magadra irányítani, megragadom csípődet, kissé előrehajolsz, nyelvem hegye játékosan szánt, és meleg csiklódra talál. Megremegsz, én feneked simogatom, majd csípődet ölelem át. Felállok, mögéd állok, kissé előredöntelek, megkapaszkodsz az állványban egyik kezeddel, és kezemet fogod másikkal, irányítod. Szorosan hozzád simulok, így könnyedén beléd csúszok, kéjesen felnyögsz, amint magadban érzel. Én érezni akarlak, mind mélyebben és mélyebben, kezeimmel nedves melleidet simogatom, te fenekemet szorítod, mellbimbóid ujjaim között ágaskodnak, mikor kissé előbb dőlsz, érzem, hogy „szerszámom” végével méhed száját érintem. Egyek vagyunk, lassan mozgok, kezeimmel fenekedet markolom és lassan, kínzóan lassan mozdulok, követelőzően kéred: még, még, még.

Szappanból habot simítok finom bőrödre, kezeim cikáznak, meglepnek. Tested megremeg, légzésed felgyorsul, érzem hüvelyed szorítását, kezemet megragadod, és melleidre fonod, teljes testsúlyodat kell tartsam, mert téged elönt a kéj. Leülök, te végig az ölömben maradsz, megfordulsz, kezed nyakam köré fonod, fejed mellemre hajtod és így élvezzük a víz simogatását tovább.
Hasonló történetek
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
20873
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
WRaTe ·
Nagyon érdekes történet. Egyebet nem tudok mondani.

ciko ·
Ez nagyon kedves,szep kis story...Neha nehez volt megerteni...Te magyar vagy??

mihail ·
hát mit is mondjak, jó, jó, a történet szereplöjének lenni meg még jobb lehet, de azért mégse szépirodalmi múveket írjatok ha lehet

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: