Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csodálatos!

Csodálatos volt. Megborzongtam, de nem a hűvös szellő simogatott. Egyre erősödő remegés kerítette hatalmába a testemet. Szétáradt a tagjaimban, elérte minden porcikámat. Ilyet még sosem éreztem. Valósággal betöltött ez az érzés…

Mintha elvarázsolt volna. Különleges volt. Más férfiak tekintetét ismertem. Kívántak és bőrömet perzselte a vágyuk, csodáltak és csodálatosan szeretkeztek velem, vagy kéjes incselkedésemtől őrülten, állati ösztönnel basztak, mások meg akartak hódítani s én engedtem, hogy elejtsenek. Mindet élveztem és mindet uraltam, tudtam, hogy ellenállhatatlanul gyönyörű vagyok s ezért volt hatalmam fölöttük. De fölötte nem. Próbáltam vele küzdeni, csábítani, a vetkőzésnél, az első simogatásoknál, de minden érintéstől gyengültem. Az ölelése, forró lehelete az arcomon, a csókjai ajkamon és mellbimbóimon: egyre jobban az áldozatává váltam. S ő vasakarattal és tökéletes mozdulatokkal kényszerített bele a gyönyör végtelen mélységeibe. Nem bírtam tovább, átadtam neki magamat. Teljhatalmú úr volt a testem felett s én mindenben engedelmeskedtem neki.

Eltűnt a külvilág, érzékszerveim eltompultak, a bennünket körülvevő lüktető csend, a kényelmes homokföveny, az önkéntelen sóhajtások, nyögdécseléseim, harmatozó ölem illata, ezek mind megszűntek létezni. Nem éreztem a csókjait, nem tudom, meddig nyalt, meddig ujjazott, azt sem, mikor tett magáévá. Halvány sejtésem volt arról, hogy éppen mit csinált velem. Teljes önkívületben voltam. Csak az a csodálatos, ismeretlen, forró remegés maradt meg. Erősödött, hullámzott bennem és pillanatról pillanatra jobban gyötört. Úgy éreztem, csak egy hajszálnyira vagyok, mindjárt elérem, de mindig a legutolsó másodpercben hagyta abba. Epekedtem, hogy robbanjon és szétáradjon bennem az orgazmus, de ő mindentudóan és sebészi pontossággal kínozta testemet. Meg kellett szólalnom. Talán valami ilyesmit mondhattam:
- Könyörgök! Nem bírom tovább! Kérlek, ne kínozz!… Te győztél, a tied vagyok, csak könyörülj rajtam! Hadd menjek el! Kérlek… kérlek!…

Nem tudom, mennyi idő múlva ébredtem tudatomra. Csak éreztem és érzékeltem, hogy még mindig ott fekszünk a holdfényes tengerparti éjszakában, meztelen testünk összeolvad, férfiasságára simulnak kisajkaim eltűnik széttárt combjaim között és teljesen kitölti hüvelyemet. Ő eddig mozdulatlanul várt, most ajkamba csókol és csípőjét hátratolja. Hosszan és lassan kihúzza lüktető dákóját, majd egy erős lökéssel ismét belém döfi. A gyönyörtől feljajdulok, ajkába harapok. Még egy lökés… könnyen csusszan vissza, a combjaim remegnek. Még egy… egy utolsó… ekkor megfeszül a gerincem és szétrobban testemben az orgazmus. Áááááááááá!!! Hatalmas és fantasztikus. Ő is ekkor élvez el. Ütemesen mozog bennem, elernyedt izmaimmal vele együtt hullámzok, sűrű spermáját az utolsó cseppig testem mélyébe lövelli. Hálacsókban forr össze ajkunk. Csillogó szemmel szólalok meg: - Még soha nem éltem át ehhez hasonlót! Köszönöm...
Hasonló történetek
20907
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
22516
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
játékos ·
:))))



Ez nekem valamiért nagyon tetszik.

Söt: nagyon-nagyon.

:))



Egy kép csupán, egy felvillanó látomás, egy röpke villanás, de gyönyörú, átélhetö, izgató, szép!

leticia_63 ·
Szuper! Így ahogy van.



PanniP. Ez maga a pillanat szépsége, szerintem ezt nem lehet hosszú mondatokon keresztul taglalni, mer elveszíti a varázsát.



Leticia



Ja, nem lehet 11-est adni?

Al Bundy ·
ien jó történetet én még nem olvastam . Ma este én még lemegyek a nudibárba sztem. Teljesen magával ragadt ez a sztori.
10pont, remélem még irsz több sztorit is....

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: