Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csak öten!

Furcsa dolog a barátság-ennyit mondanék kezdés képen.

Ezen a nyáron egy nagyon forró napon a legjobb a barátommal mentőötletként elhatároztuk, hogy leugrunk a Tisza-partra hűsölni néhány csajjal. Szerencsékre nagyon sok leány ismerősünk volt, mert egyszerűen imádtak minket. Talán nem is a külsőnk miatt, hanem amiatt, hogy mindig mindenkit meg tudtunk nevettetni főleg együtt, nem volt senki aki nem mosolygott volna még a legrosszabb vicceken is köszönhetően az előadásmódunknak. Már ha messziről megláttak nevettek, mert eszméletlen hülyeségeket találtunk ki órák alatt, kezdve a párbeszédeken, az egyes emberi stílusokig, mindent belefoglaltunk egy humoros keretbe. Tehát mindenki ismert minket.

Hosszú tervezgetés után, öten tervezgettük, hogy elmegyünk és eltöltünk két fergeteges napot a Tiszán. Futkostunk egymás után, hogy mindenünk meglegyen, ugyanis nem volt senki olyan gazdag közülünk, hogy ne kelljen semmit vinnünk. Egy hétfői napon három gyönyörű lánnyal és mi ketten a barátommal nekivágtunk az útnak. Már jól ismertük az útvonalat mert már napokat voltunk lent akkor öt lány + mi ketten felállásban. Valahogy most máshogy indult az egész pedig volt velünk olyan is aki már korábban is volt velünk. Mikor felszálltunk következett az egy órai buszozás amelyen szokás szerint történetek és viccek mesélése zajlott nem kis röhögések közepette, figyeltek a buszon még a 70 éves mamák is és ők is mosolyogtak az előadásunkon. Ahogy a figyeltem a lányokat észrevettem, hogy mindegyikük szemében ott csillog a huncutság, hogy így fogalmazzak. Sok minden megfordul ilyenkor az ember fejében.

Mikor odaértünk a házhoz már hullák voltunk a kánikulától, ráadásul még 45 percet kellett várnunk a ház tulajdonosára ugyanis béreltük. Nem volt tervünk mit csinálunk, majd ami lesz gondoltuk. Három szoba volt: kettő 4 személyes és egy kétszemélyes. Emeletes ház volt fent két szoba, lent zuhanyzó, konyha, ebédlő, spájz és egy szoba. Volt tévénk is, fontos szerepe lesz. Kicsomagoltunk, kb. egy hétre való cuccot vittünk akkor így gondoltuk, mert iszonyú nehezek voltak a csomagjaink innivaló+kaja és ruha. Mikor már otthonossá tettük luxuslakásunkat (nagyon jó volt a többihez képest), egyértelműen leszaladtunk a partra hűsölni. Már az átvedlés is jól zajlott a lányok előttünk öltöztek, nem voltak szégyenlősek, nem zavartuk őket, persze minket sem zavart. Enyhén izgatottak lettünk három csinos lány meztelen látványától, azt sem tudtam kire nézzek. Tudták ők jól, hogy őket nézzük, de szándékosan is lassan csinálták, közben erotikusan mosolyogva ránk. Mire leküzdöttem "feszültségemet" elindultunk. Nagyon meleg volt, úgyhogy jól esett a hideg víz.

Nagyon jó testük volt a lányoknak, és még hozzá izgató fürdőruháikban, nem is ártott meg a hideg víz lejjebb fekvő testrészemnek. Hülyéskedtünk, szórakoztattuk egymást, közben próbálva minél többet simogatni a lányokat, nem tiltakoztak különösebben, szinte ők dörgölőztek.. El is ment a nap rendesen, már hűvös volt a mikor mentünk fel a partról ebből kifolyólag átkaroltuk a lányokat, hogy mégse fázzanak Fent vacsiztunk, közben megbeszéltük, hogy este lemegyünk egy kicsit szórakozni, túl sok pénzünk volt még első nap tehát nem volt szabad megromlani hagyni a zsebünkben. Most nem előttünk öltöztek a lányok, mi ketten lent maradtunk a barátommal megbeszélni, hogy mi is legyen mindenki menjen egyedül vagy mégis csak maradjunk együtt. Egyértelmű volt a válasz számunkra. Sejtettük mi lesz. Lent egy zenegép lett a pénzünk ellensége, amely cserébe megtáncoltatott minket, nem kis jókedvet csinálva. Mikor már elég fáradtak voltunk lementünk a partra levegőzni. Éjszaka volt, 11 óra körül lehetett.

Nagyon barátkozó volt az egész csapat, ennek köszönhetően lent a parton megismerkedtünk egy társasággal, aki éppen születésnapot ünnepelt. Nem állhattuk meg, hogy ne fogyasszunk egy kis jókedvet hozó italt. Nem ittunk sokat csak már mindenem mosolyogtunk, nem mintha előtte nem ezt tettük volna csak már egymásra mosolyogtunk nem szokványos módon. Elindultunk felfelé a házhoz, hogy tévézünk, mert elég fáradtak voltunk már az egész naptól. Valamelyik csatornán, már nem emlékszem de egy erotikus film ment. Nem is kapcsolgattuk tovább el kezdtük nézni. Jó 45 perc elmúltával közöttünk is felhozódott a téma a sexről kicsit más megvilágításban, mint előtte bármikor, nem volt kamu téma. A lányoknak tetszett a film, elmondásuk szerint és később tapasztalatom szerint is. Egyesével elmondták, hogy mennyire felizgultak és, hogy milyen jó lehetett a lánynak a filmben. Nekünk sem kellett több, már biztosan tudtuk, hogy mit szeretnének felajánlottuk hát férfiasságunkat a nemes cél érdekében, hogy nekik is jó legyen.

Mint már említettem volt négyágyas szoba és szépen elindultunk felfelé. A szobában kellemes meleg volt, el kezdtünk vetkőzni, mert hát mégse izzadjon meg az ember. A lányok elkezdték simogatni magukat ruhán keresztül, amely azért eléggé izgató mindannyiunk számára. Majd nemsokára átvettük tőlük ahogy tehettük ugyanis egy lány mindig kimaradt az előjátékból. Nem volt elesett tudta mit kell tennie magával. Elkezdtünk csókolózni és simogatni egymást. Már nagyon izgatott voltam, elkezdtem vetkőztetni a lányt. Formás teste volt, szép gömbölyded mellei voltak és a feneke valami eszményi volt. Már meztelenek voltunk. Ápolt volt a teste. Nincs jobb látvány, mint egy frissen borotvált nedves punci. Nem is bírtam ki hogy ne nyalogassam meg. Nagyon élvezte, szinte húzta a fejem magába. Már az ujjaim is puncijában voltak amikor először elélvezett. Most ő következett. Ügyesen markolászta a férfiasságom, majd mikor a szájába vette mennyei érzés volt ahogy a nyelvével izgatta. Nem hagyta ki a makkom sem, nagyon ügyes volt.

Nem kellett sokáig nyalogatnia, mert hatalmasat élveztem. Mindent letisztított. Két perc múltán már újra kőkeményen állt a farkam, ügyesen ficánkolt. Újra elkezdtük egymást simogatni, izgatni. Pár perc múltán felhúzta a gumit (volt gyakorlata benne) és nagyon lassan beleült a szerszámomba. Óvatosan elkezdett mozogni, majd körzött a csípőjével. Mind a ketten nagyon élveztük, tetszett neki a méretem. Jó 15 perc lovaglás után pozíciót váltottunk hátulról kezdtem neki. Szinte egyszerre élveztünk el, pár másodperc késéssel. Közben észre sem vettem, hogy csak ketten maradtunk a szobában. A barátom és a két lány elvonultak a másik szobába. Lefeküdtünk egymás mellé és hallgatunk, mind a ketten gondolkoztunk. Nemsokára elaludtunk. Reggel én keltem a legkorábban, teljesen kómás voltam. A lány mellettem még aludt, odabújt hozzám éjszaka. Lassan kikászálódtam, megpróbáltam nem felébreszteni senkit. Megnéztem a haveromat. Neki két csaj jutott, gondoltam majd megkérdezem elbírt-e velük.

De most inkább egy szál cigarettára vágytam. Szerencsére volt lenn. Rágyújtottam és gondolkoztam, hogy tegnapelőtt még csak barátok voltunk a lánnyal most meg lefeküdtünk. Nem problémáztam sokat rajta, mert lejött a barátom is. Ő is rágyújtott. Hallgattunk. Mind a ketten elkezdtünk röhögni, csak úgy a semmin. Vagy egy óra hosszát dumáltunk, megbeszéltük mi történt vele. Azt mondta a lányok vitték át a másik szobába, mert túl sok teret használtunk állításuk szerint. Vicces. Elbánt velük. A lányok csak jóval később olyan dél körül ébredtek, és rögtön össze is ugrottak megbeszéli élményeiket. Nem beszéltünk az éjszakáról semmit csak mosolyogtunk elégedetten. Még egyszer a hazamenetel előtt lementünk a partra fürödni. Kellemes érzés volt a hideg víz. Nemsokára indult is hazafelé a busz, úgyhogy készülődtünk, csomagoltunk és indultunk. Még vacsoránál megbeszéltük, hogy jövő nyáron is jövünk.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Triac ·
"Nem hagyta ki a makkjaim sem."

Én is szeretnék több makkot. Söt minden férfinak joga van ahhoz, hogy több makkja legyen. Nemde?

Amúgy szerintem kamu az egész.

Ez egy kökemény 0.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: