Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csak egy barát II.

... A telefont később már nem találtam olyan jó ötletnek, gondoltam, hogy inkább másnap délelőtt meglátogatlak. Szinte egész reggelem azzal telt, hogy ruhákat próbálgattam. Tetszeni akartam Neked. Tíz órakor már ott álltam a lakásod ajtaja előtt, idegesen, izgulva nyomtam meg a csengőt, de hiába, Te nem voltál sehol. Már éppen menni készültem, mikor megjelentél vizes hajjal, egy szál törölközővel a derekadon.
- Szia, pont jókor jöttél, legalább segítesz megtörölközni.- mondtad mosolyogva.
- Beszélni szeretnék Veled. - válaszoltam gyorsan.

Míg én leültem a nappaliban, Te bementél felöltözni. A hálószobád ajtaja lassan kinyitódott, egy magas, vékony lány sétált ki rajta a Te kék ingedben. A haja kócos volt, látszott, hogy most kászálódott ki az ágyadból. Rögtön világossá vált előttem minden, szóval nem vesztegetted az idődet. A lány rámnézett, motyogott valamit, kék szemeiből meglepetést olvastam ki. De nem tudom ki lepődött meg jobban, ő vagy én. A konyha felé indult, de én már nem vártam meg, hogy felöltözz, hanem kirohantam a lakásból, a metróig meg sem álltam. Már útközben csörgött a telefonom, Te voltál az, de már nem igazán érdekelt a magyarázkodásod. Valójában az sem tudom, hogy jutottam haza, fájt, hogy megint csalódnom kellett. Ledőltem az ágyra, és álomba sírtam magam.
Másnap a munkában Rád sem néztem, gyűlöltem magam az érzéseim miatt, utáltam magam, mert még így is szerettelek. Kínosan vánszorogtak a percek, alig vártam, hogy már vége legyen a munkaidőnek.

Késő este becsengettél hozzám, annak a lánynak kezét fogtad, aki aznap a lakásodban egy szál ingben rohangált.
- A nővérem - közölted velem olyan hidegen, hogy meghűlt bennem a vér - megint bebizonyítottad, hogy mennyire bízol bennem.
Megint tévedtem. - villant át az agyamon.
Csak bámultam rátok, a lány időközben megfordult, és elment. Te meg betuszkoltál a lakásba.
- Miért? - ismételgetted a kérdést egyre hangosabban - miért nem bízol bennem? Nem érzed, mennyire szeretlek?
De éreztem, már "barátságunk" első napjaiban éreztem, csak könnyebb volt nem tudomásul venni.

Egyre közelebb jöttél hozzám, elkezdtem hátrálni a fal felé, de te még közelebb jöttél. Éreztem az illatod, a tested melegét, láttam, hogyan mosolyogsz. Még egyet léptem hátra, de a fal tovább már nem engedett. Szinte a falhoz préseltél, miközben megcsókoltál. A szád most is olyan puha volt, a nyelved játszott az ajkaimmal, a kezed simogatott, ahol ért, én pedig nem tudtam betelni Veled. Már megint azt tettél, tehettél velem, amit akartál. Azt hiszem ettől féltem leginkább, nem akartam függeni senkitől, Tőled sem. Egyre erősebben préseltél a falhoz, alig kaptam levegőt, a lábaim a csípőd köré fontad. Kigomboltad a blúzomat, lesimogattad rólam a melltartót, miközben a kulcscsontom, a nyakam vetted birtokba. Hallottam hogyan szuszogsz, éreztem meleg leheleted, és egyre jobban kívántalak. Megpróbáltam kigombolni az inged, de Te nem hagytad, még mindig rajtad volt minden ruha. Lassan a szoknyám is lekerült rólam, és Te már megint a combjaim simogattad, meleg kezed a szeméremdombommal ismerkedett, ujjaid pedig még mélyebben kényeztettek. Hirtelen az ágyra löktél, megfordítottál, a hátam kezdted simogatni, végighúztad a gerincemen a ujjaid, én pedig csak borzongtam.
A fenekem ellen indítottál támadást, egyre hevesebben masszíroztad. Nem tudtam magammal sok mindent kezdeni, csak tűrni tudtam a csókjaid, a kezed érintését. Elengedtél, de csak azért, hogy ledobáld a ruháid, és újra rám vesd magad. Belémhatoltál, keményen törtél utat magadnak, intenzíven követelted Te is a beteljesedést. Egyre gyorsabban mozgattad a csípődet, egyre szorosabban szorítottad a derekam, és egyre jobban ziháltál. Már nem tudtam uralkodni az érzéseimen, pár lökés után Te is eljutottál a csúcsra, éreztem, ahogy megremegett a tested, csak azt sajnálom, hogy nem láttam az arcod. Lerogytál az ágyra mellém, szinte kapkodtad a levegőt. Magadhoz húztál, átöleltél.

- Csak barátok - mondtad lihegve - Te minden barátoddal így szeretkezel?
Rádnéztem, és mosolyogtam, az életben először örültem, hogy elvesztettem egy barátot, de talán nyertem, kaptam egy sokkal izgalmasabb érzést cserébe.
Reggel együtt mentünk munkába, nem is tudom, miért játszunk még mindig a többiek előtt.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
Elolvasva, megragadott egy részlet .." nem akartam függeni senkitől, Tőled sem. "

Nekem mégis úgy tűnik, a magad függvénye vagy .

tanárúr ·
Hát, erről a tágulásról meg így kapásból a Piros Pilléről volna egy összefüggő történetem, de eme késői órán inkább tartóztatom magam...
Piros Pille ·
Bár kíváncsivá tett tanárur, olyan érzésem van, hogy nem örülnék a történetének.
Valami rosszat mondtam?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: