Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csaba és Beri Cica!

Pár éve ismertem meg Berit. Az öcsém mutatta be egy házibulin. Akkor volt 18 éves. Nagyon kedves és aranyos lány volt, de semmi extra. Néha találkoztunk a városban, de talán a köszönésen kívül semmit nem beszéltünk.

Az eltelt 6 év azonban gyönyörű nőt érlelt belőle. Nemrégiben a helyi újság szerkesztőségében futottunk össze, ahol mindketten hirdetést adtunk fel. Ő latin oktatást vállana én pedig bármit, csak pénz legyen belőle. Amikor megláttam, alig ismertem meg. Csak az arca és a hangja volt amiről egyből kapcsoltam. Nem írom le a külsejét, nyugodtan képzeljen el mindenki egy bomba csajt.

Megörültünk, puszi, puszi és persze hamar felidéztük azt a régi bulit. Igaz, hogy mindkettőnk szerint dög unalmas volt, mindenki beivott éjfélre, de a lényeg, hogy volt közös téma. Gyorsan meghívtam egy cukrászdába, mert rémlett, hogy szereti a fagyit. Meg azért is, nehogy eltünjön mgint 5-6 évre. Kikérdezett mi van velem, bár elég tájékozottnak tünt, mint kiderült a bátyjától sokszor kérdezett felőlem. Mondtam neki, miért nem találkoztunk. Már akámi is lehetett volna belőlünk. Persze jót nevetett, meg hogy én rá se néztem akkoriban egy olyan kislányra mint amilyen ő volt. Aztán én is faggattam. Végzett az Eltén latin-angol szakon. Tanított egy évet, de abból nem lehet megélni. Jelenleg a levéltárban dolgozik fél állásban latint fordít, félállásban pedig szabadúszó. Naná, hogy rákérdeztem mi az, hogy szabadúszó.

Először nem akarta elárulni, de végül pironkodva bevallotta, hogy az egyik Night Club-ban táncol hetente 3 éjjel. Szabadkozott, hogy ne képzeljem, hogy kurva lett, meg ő nem, meg minden. Persze mondtam hogy dehogy hiszem, de belül azért megfordult a gondolat. Aztán lassan elváltunk és vagy két hétig nem is hallottam felőle megint. Akkor csöngött a telefon és szombat estére meghívott egy nagy bulira. Éjfélre kellett érte mennem a klubba, addigra ő végzett a számaival. Persze 11- kor már ott voltam és végignéztem, ahogy 50 nyálcsorgató osztrák és jugó elött meztelenkedik. Először nagyon fel voltam háborodva, de aztán engem is magával ragadott a tánca, a teste. Azt hiszem abban a percben megesküdtem volna, hogy szebb nőt még nem láttam.

Tisztában voltam azzal, hogy nem múlhat el úgy a buli, hogy nem érek hozzá a melleihez. De ez késobb történt:) Végre végzett, még gyorsan lezuhanyzott, rendbe tette magát és még a sminket is lemosta. (hál ég) Beugrottunk kocsiba és irány a szigetköz, ahol egy barátnőjéék nyaralójában volt a buli. Hamar kiértünk és hamar rá is jöttünk, hogy alkoholilag nagyon le vagyunk maradva. Még megnéztük hol fogunk aludni, aztán nekiáltunk bulizni, ahogy kell. Baccardi hegyek gurultak le mindenki torkán, itt-ott már eléggé forrott az erotika is. Jópár ismerős volt a bulin én is elég jó hangulatba kerültem. Berit elragadták tőlem pillanatokon belül és egy óra múlva azon törtem a fejem, el kéne lépni, meg minek is jöttem ki. Rámtört az alkoholos önsajnálat, hogy nem kellek senkinek..brr.

Kiültem a vízpartra és ..azt hiszem egy fél órára el is aludtam, mert amikor tisztult újra a kép, már elég csend volt. Mellettem pedig ott volt Beri és hason aludt. Nagy nehezen becipeltem a házba és lefektettem. Erősen gondolkoztam, hogy levetkőztessem-e, de csak a felső ruhákat cibáltam le róla. A szomszéd szobából eközben komoly szeretkezés folyhatott, mert még a fal is remegett a hangoktól. Én valahogy megszomjaztam és eszembe jutott, eldugtam az erkélyen két doboz sört végszükség esetére. Kimentem, és megszisszentettem az egyiket. Közös erkély volt a szomszéd szobákkal és muszáj volt benéznem. Nos, egyből felállt a szerszámom attól, amit láttam. Egy kisebb gruppenszex maradványait láttam.

Két lány még aktívan dolgozott egy srácon, de két pasi már hanyatt fekve aludt a földön. Az egyik lány pont háttal nekem bakolva szopta a srácot, aki egy fotelben ült. A másik lány pedig kemyényen dugta barátnojét egy mutaggal. A fiú hamarosan elélvezett. Nem az első adag lehetett, mert már majdnem csak füst jött neki. Tudtam, hogy disznó dolog amit csinálok, hogy kukkolok, de nem tudtam elszakadni az ablaktól. Lestem továbbra is a két lányt, akik közül az egyik nagyon szép volt.A szebbik csaj most hanyatt fordult és széttárta a combjait, a másik ráült a szájára a punciját újra dugta a műdákóval. Nagyon élvezhette a nyalást, mert hamarosan megállt a kezében a szerszám és egyre vadabbúl dobálta a csípőjét.

A dákót is hátraadta, amit Vera az alul fekvő lány először a pinájába dugdosott, majd elkezdte a popsiját izgatni vele. Sajna nem láttam mindent tisztán, de ahogy bebakolt Kriszti a felül lévő lány, mintha tövig benyomta volna neki a popsiba a mufarkat. Azt hiszem itt nagy orgazmusa lehetett Krisztának, mert remegett a teste és pár pillanat mulva rárogyott Verára. Gyorsan visszább húzódtam, nehogy meglássanak. Ahogy megfordulok, hát majd megált a szívem, Beri ott állt mögöttem és lélegzet visszafolytva figyelte ő is az előadást. Gyorsan eltüntünk onnan és a maradék sör mellett elmeséltette velem az előzményeket, mert ő már csak onnan látta, amikor a muvacakkal dolgozta Vera Krisztát.

Azt hiszem a boxeromon lemérhette, hogy milyen izgalmi állapotba kerültem attól, hogy végignéztem a dolgot, és utána még neki el is kell mesélnem. Nézte is rendesen. Én meg vörösödtem, de szerencsére félhomály volt. Kimentem gyorsan pisilni, meg Berinek valami innivalóért. Természetesen mindenhonnan elhaló nyögések és sikolyok hallatszottak. Ettől nemhogy csillapodott volna a vágyam, hanem egyre inkább akartam én is egy nagyot szeretkezni, de még mindig nem voltam biztos Beriben. Mire visszaevickéltem a konyhából a szobában teljes sötétség fogadott, még a sötétítő függöny is gondosan el volt húzva. Beri ott ült az ágyon a falnak támaszkodva, de csak a kontúrját láthattam.

Odanyújtottam neki a poharat, de ő nem azt fogta meg, hanem a szerszámomra tette a kezét, majd egy pillanat alatt lehúzta rólam a boxert. Szólni se mertem, ő se szólalt meg, hanem lehúzott maga mellé az ágyra, most az egyik kezével elvette a poharat, a másik kezével gyakorlott mozdulattal megragadta a dákómat. Nagyon keményen állt addigra és szinte felrobbant, annyira lüktetett. Letette a poharat és beleült az ölembe úgy, hogy a szerszámom a hasánál meredezett. Nagy levegőt vettem és megérintettem a melleit. Pont olyanok voltak, amilyennek gondoltam őket, csak forróak.

Keményen meredeztek a bimbói. Odahajoltam és egyenként megnyaltam, amire egy nagy sóhaj volt a válasz. Gondoltam most már menni fog a dolog. Határozott mozdulattal felemeltem a lábaimmal és még közelebb csúsztattam hozzám. Éreztem a combjaimon, hogy a puncija is nagyon forró és nedves. De most még csak a mellivel foglalkoztam igazán. Hátradölt neki a lábaimnak én pedig masszirozgattam a melleit. Majd nyalogattam újra, beszoptam a bimbókat. Egyszerre mindkettőt a számba gyömöszöltem. Közben ő a dákómmal játszott az ujjaival. Eleinte csak simogatta, majd a mutató és hüvejk ujjai közé fogta és úgy masszírozta. Annyira rányomta a kezét, hogy a bort végig hátrahúzta.

Közben néha azt hittem azonnal elélvezek. Egyre lejjebb csúsztak a lábaim, míg végül már hanyatt feküdt Beri, széttárt combokkal, én pedig kibújtam alóla és a puncija környékét simogattam, amíg a hasát és a combjait nyalogattam, csókolgattam. Amikor egy nagy lendülettel belenyaltam a puncijába, éreztem, ahogy megremeg és akkor szólalt meg először. Azt mondta, milyen igazam volt a múltkor, hogy akármi is lehetett volna már belőlünk. De most ne nyaljam ki, hanem dugjam meg, mert már fél éve nem csinálta senkivel, a nyalakodást halasszuk ez utánra. Persze nem kellett kétszer mondania. A széttárt combok közt hamar betaláltam a nedves kis puncijába. Meglepően szűk volt. Az ember egy sztiptíztáncosnőnél nem ilyesmire számít. Megkértem térdeljen fel, támaszkodjon a falhoz és hadd vezessem be hátulról. Így is tettünk. Amikor behatoltam tövig, tudtam, hogy én már nem tudok megállni, de éreztem, hogy Beri is hamarosan elélvez. Erősen dugtam, szinte kidöntöttük a falat. A popsija csak úgy csattogott ahogy nekiverődött a combomnak. Egyre jobban széttette, szinte már spárgában volt, meg is kellett emelnem, hogy benn maradhassak, de hamarosan elélveztem. Éreztem, ahogy az ondóm beteríti a puncija belsejét.

Beri sikoltozott, hogy még ne vegyem ki, még egy kicsit nyomjam. Ahogy csak tudtam összeszorítottam a fogam és dugtam a lányt. talán egy-két perc múlva elkezdett remegni újra, de ez már az orgazmus volt nála is. Érdekes módon, az ő orgazmusa volt rám olyan hatással, hogy újra kemény lettem. Kérdezte is, hogy maradjak-e benne, mire azonnali és határozott igen volt a válasz. Tornáztunk tovább, de most már ráérosebben, közben beszélgettünk is. Hamarosan kifáradtam és hanyattkeküdtem az ágyon. Beri nem akart semmit kihagyni ezért azonnal rámült és lovagolni kezdett a már újra nagyon kemény szerszámomon. Egyre gyorsabban dolgozott rajta és éreztem, hamarosan újra elélvezek. Szóltam is neki, mire lassított, majd le is szált róla és azt mondta, mosta szájába akarja a sriccet.

Nagyon finoman kezdte nyalogatni, majd szopogatni. A nyelvével végignyallintotta közben. Egész a makk tetejéig. Mondtam neki, használja a kezét is. Beri marokra fogta a dákomat és nagyon gyors tempóban elkezdte verni, miközben az ajkai a makkomat szorították. Nem sok idő kellett, hogy elélvezzek a szájába. Leszivta teljesen a nedüt, még cuppogott is hozzá. A golyóim teljesen megkeményedtek és amikor a dákómmal végzett ezeket vette a szájába és nyalogatta, szopogatta, míg kicsit engedett a keménység.

Én még szívesen folytattam volna, de Beri kért, hogy most aludjunk egy sort, mert reggel a lányok még akarnak valami meglepit és arra kell az erőm.De azért tudjam meg, hogy nagyon jól megdugtam és még mindig érzi, még mindig van a gondolattól is orgazmusa. Nagy nehezen elaludtam, de közben már azon járt az eszem mi lehet amit kitaláltak ezek a csajok reggelre. De az egy másik történet...folyt köv.
Hozzászólások
További hozzászólások »
bemba000 ·
Said to be beautiful, I'm twenty years old girl. Entrance can use. Be clear and reliable, if charming guy and from twenty-or hamrminc.
Rita Pavone

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

JOO46 ·
Köszönöm szépen a lehetőséget!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: