Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Cím nélkül

Melegen sütött az októberi nap mikor hazafelé autóztam egy megbeszélésről. Gyönyörű volt, ahogy a lemenő nap sugarai szinte felperzselték az amúgy is izzó-vörös szőlőtől roskadozó tőkéket. Fáradt voltam, de a látvány kárpótolt…eszembe jutott, hogy jártam már erre… így lekanyarodtam az útról, és pár perc múlva már régi ismerősként köszöntöttek a kastélyszállóban. A szobám üres volt, így boldogan mondtam igent arra, hogy itt töltsem az éjszakát. Ekkor éreztem először, hogy éhes vagyok… kicsomagoltam, majd az étterem felé vettem az irányt… Az étterem telis-tele volt nyüzsgő, boldog és kipihent emberrel… leültem a számomra terített asztalhoz és nekiláttam a vacsorámhoz…

Mielőtt azonban a desszertet hozták volna, alaposan körbenéztem… egy férfi mosolygós arca és szemei vonzották a tekintetem magukhoz. Hirtelen végigfutott rajtam a hideg és elöntött egy jóleső melegség… ellentétes és mégis egymással jól megférő érzések… Egy lánnyal beszélgetett, mosolygott rá… de aztán észrevette hogy figyelik… A tekintetünk találkozott és éreztem, hogy megismert. Régóta nem láttuk egymást… rég volt, szép volt…tán igaz sem volt. Megjött a desszert és a pincér eltakarta a férfit…mire elment a pár is eltűnt….csak képzelődöm. Visszatérve a szobámba egy forró, illatos fürdő után álmosan zuhantam az ágyba… Valami nesz, zörej jön kintről… olyan mintha halk, alig hallható léptek zaja lenne… Kinyitom az ajtót, de nincs ott senki… mezítelen talpam zaja visszhangzik csak az ódon falak között mikor az előtérbe érek… kintről a kerti lámpák világítanak csak… lemegyek a lépcsőfordulóig… ott már vak sötét van… óvatosan lépkedek lefelé…

Kicsit félelmetes, és mégis izgalmas… hirtelen megérzem azt az ismerős, kellemes emlékeket idéző illatot…majd megérzem a test melegét… még egy lépés és ott állsz előttem… Semmit sem látok belőled, de tudom, hogy te vagy.. csupán a szemed csillogása látszik… végigfut rajtam a hideg, ahogy ott állok mezítláb, egy rövid kis hálóingben … Több év telt el, de mintha csak 5 perc lett volna… kinyújtottam a kezem és végigsimogattalak, nem akartam elhinni, hogy itt vagy… és próbáltam logikus magyarázatot keresni… de valódi voltál…jó illatú, meleg és frissen zuhanyozott… Egy szót sem szóltunk, a szemek beszéltek helyettünk.

Magadhoz húztál és szád mohón az enyémet kereste, először finoman és lágyan érintetted ajkaid ajkaimhoz, majd a nyelveddel törtél utat a számba…nyelved végigsimított a fogaimon, a nyelvemen… óvatosan én is elkezdtem felfedezni a szád, majd hirtelen ráharaptál a nyelvemre és szívtad… szinte alig kaptam levegőt… de nagyon élveztem ezt a vad kissé állatias csókot…. mikor elengedtél újra szerettem volna érezni… közben kezeid mohón a testem simogatták… nekidöntöttél a hideg kastély falának…kezeimmel az inged alá nyúlva éreztem hevesen dobogó szíved, miközben nyelvünk még mindig egymás szájában táncolt…. Halk sóhajjal vettél levegőt…. Kihasználva a pillanatnyi szabadságot lágyan végigcsókoltam az állad, aprón megharapva, aztán a nyakad… egészen a mellkasodig… majd visszaúton játékosan a füledig…emlékezve, hogy kedvelted…hirtelen a nyelvemmel vadul körberajzoltam a füled apró zugait, melyre tested apró rándulásaiból következetve…máig megmaradt… kezeimmel a testeden végigsimítva éreztem keményedő, lüktető férfiasságod… remegése, elfúló sóhajaid izgatóan hatottak rám…

Két kezedbe fogtad az arcom és szenvedélyesen szájon csókoltál az előbb abbahagyott ritmussal… nyelved egyre jobban a számba tolva… ettől nagyon izgalomba jöttem… A hálóingem pántját lehúzva a vállamról, végigcsókoltad a nyakam, vállam… végül a melleim… a szád forró lehelete, a fal szinte sikító hideg érintése közé szorultam…a lábaim kezdtek remegni… A mellbimbóim már olyan kemények voltak, mint a kastély lépcsőjét borító márvány….nyelved körkörösen nyaldosta, mint a tenger hullámai a partokat. Lágyan harapdálni kezdted, amely szinte fájt, annyira érzékenyek voltak már… élvezted, hogy remegnek kissé a lábaim…és egyre nehezül a légzésem…

Hirtelen megragadtam a fejed és ezzel a hirtelen mozdulattal a falhoz állítottalak… szorosan hozzád simulva éreztem, hogy a férfiasságod szinte egy kitörni készülő vulkán… az ingedet kibontva végigcsókoltam a melled, a hasad…a köldökig… Sóhajtásaid elhaltak a falak közt… kezdett szemünk hozzászokni a sötéthez…. Arcom az egyenlőre kalitkába zárt férfiasságodhoz dörzsöltem… izgatóan hatott rád, ahogyan megérintettelek, mégsem értem hozzá…éreztem, hogy a farkad ficánkol a nadrágban… Lehúztam a zippzárt, de nem gomboltam ki a nadrágot…csak a nyelvemet dugtam be a résen és simítottam meg vele lágyan a farkad, ameddig csak értem… A lüktető vágytól, szinte kipattant a nadrágból és hegyesen meredt rám… keményen, férfiasan és mégis lágyan könyörgően…

Lágyan kézbe fogom a harcra kész szerszámod… majd apró csókokkal kényeztetem… aztán mikor nem számít rá, eltüntetem a szám nyáltól nedves, meleg öblében, míg kezemmel a heréket masszírozom… Majd egyre erotikusabban és erotikusabban kezdtem el szopni a farkad, kezeimmel segítve… kósza ötlettől vezérelve a heréket vettem a számba… beleremegtél mikor beszívtam őket egyenként a melegbe… Az egyik kezével az ágaskodó farkadat kezdtem el masszírozni, amiből már jelentősen jött élőváladék. Ritmusosan simogattam az izgalmi középpontodat, majd határozottan megmarkoltam a vállaid, lenyomtalak a lépcsőre és beleültem a kőkemény farkadba nagyon lassan. A puncim olyan nedves volt már, hogy akadály nélkül csusszantam rá a farkadra…Fantasztikus érzés volt. Éreztem, amint a meleg testembe hatolsz, ami már nagyon be volt nedvesedve. Eleinte csak kicsit mozogtam, majd egyre mélyebbre és mélyebbre hatoltál … Szinte beszippantottam a férfiasságod. Az ódon falak között csak sóhajokat, és a nedvesen csattogó testünket lehetett hallani.

Finoman a szemedre helyeztem az ujjaim, ezzel jelezve, hogy ne nyissd ki a szemed. Nem is mondta, de megértettem. Az arcom simogatott a hajam incselkedett a testeddel… Mikor kezdenél gyorsítani a mozgáson, leszállok rólad és nyelvemet szánkáztatom végig a farkadon… majd két kézzel megfogva, hogy ne tudjon mozdulni, nyelvemmel lassan… őrjítően lassan körbe-körbe játszom rajta… majd a szerszámod tetején lévő kis nyílást határozott, gyors nyelvjátékkal kényeztetem, melynek hatására a kezemben lévő botod remegni kezd, és tested megrándul… Hirtelen megragadsz és magad alá gyűrsz… Most érzem mily hideg a lépcső…de nincs erőn ezen gondolkodni…mert az ujjaid közben a nedves meleg puncimba járnak… benyúlsz a hüvelyembe. Majd nyelved is a puncim barlangjába dugod aztán a csiklómat kezded izgatni…

Megőrülök ettől, annyira érzékeny… tudod jól… olyan érezésem van, mintha fél percenként élveznék el… élvezed, hogy testem szinte folyamatosan görcsbe rándul, a hüvelyem szintén…halk sikolyok, szinte a sírás határán vagyok az élvezettől… Kényelmetlen kezd lenni a lépcső… felhúzol magadhoz és a szobám felé indulunk…mikor kinyitom az ajtót már szorosan mögöttem állsz… a nyakamba lehelsz pár csókot… a popsimnál érzem ágaskodó férfiasságod…
A szobába belépve a villanyt akarok kapcsolni, de nem engeded, és a fal melletti fésülködő asztalnak döntesz hátulról….

Letérdelsz mögém a fenekem, aztán a puncim simogatod, szétnyitod a szeméremajkaim, és a csiklómat izgatod az ujjaiddal a sikolyok, és rángó hüvelyem jelzi, hogy folyamatosan élvezek a gyönyörtől…a katonás rendbe állított parfümös üvegek sorra dőlnek az asztalon… Felállsz te sem bírod tovább hallgatni a „szenvedésem”… hátulról hatolsz belém…kőkemény farkad tövig nyomod belém, mintha el akarnál tűnni a nyálkás, meleg puncimban… ütemesen kezdesz mozogni bennem… a puncim úgy fogad magába, mintha soha többé nem akarna elengedni… Mozgásunk ütemét a bútor falhoz csapódó zaja követi… Megfordulok. és szinte látom fájdalmas tekinteted, hogy szerszámod, ha rövid időre is , de el kellett hagyni azt a biztonságos, meleg…izgatóan nedves helyet…

Meg akarom ízlelni… meg akarom nézni, a szerszámod, bíbor kalapját. Izgató látvány a férfiasságod meredező fenyegetése, a duzzadt herék… a makk finoman lágy bőrét arcomhoz érintve, kéjes sóhajok törnek fel benned… Mohón cumizni kezdem, miközben ujjaim a heréid simogatják, combjaid, feneked markolják…jól benedvesített farkad a melleim közé nyomom, melyek finom bőre lágyan dörzsöli az amúgy már hevesen lüktető erekkel ékesített szerszámod… Hol a számba hol a két mellem között játszom vele… és a mellbimbóimat dörzsölgetem hozzá. Alig állsz a lábaidon…érzem hogy nincs sok hátra… Az ágyra fektetsz, és lágyan végigcsókolod a testem a nyakamtól a csiklómig….apró harapásokkal a melleimen, és a puncimon…

Ha beszélni tudna, akkor annyit mondana: gyere!! Szinte fáj a farkad hiánya, melyet beszéd helyett szemeimmel kérek…mosolyogsz rajta és lassan belémhatolsz… A puncimba dugod kemény, duzzadt szerszámod…. Mintha erre teremtették volna oly könnyen magába fogad… ki be csusszansz bennem… Megragadod a csípőm, hogy még mélyebbre és még keményebben tudj bennem lenni… Egyre hevesebben mozgunk, és érzem, hogy lassan eljön az a pillanat mikor megszűnik minden és lelassul az idő…láttam a gyönyört a szemedben… Egy erőteljes rándulás és testem íves feszülése jelzi, hogy a csúcshoz érek…ekkor mozgásod gyorsul… szinte őrült ütemben nyomod belém vastagra duzzadt, keményen lüktető farkad…

Testünk megvonaglik… a meleg belém spriccelő spermád megnyugtatóan hat rám, és boldog mosolyt csal az arcomra… Pihegve, fáradtan rogysz mellém az ágyra… Karjaim ölelnek át… légzésed egyre lassul, mely megnyugtató ütemére álomra hajtom én is a fejem… Elégedetten ébredek a reggeli napfényre… a fésülködőasztalon katonás rendben állnak a parfümös üvegek… a tükörben meglátom magam, kissé kócos, kipihent arccal… egy párnát ölelve… az ágy másik fele érintetlen…
Álom még soha nem volt ennyire valós… de mégis csak álom volt.
Hozzászólások
További hozzászólások »
tanárúr ·
Az ifjúság nevelésében és felserdítésében veszek részt hivatalból Szivacs úr. Rövidesen új könyvem is megjelenik amúgy.
Nem tudom mi történt, de itt alig akad már érdekes NŐ. Ciko még meg van (éljen soká.) Panni P úgy ahogy (bár egyszer jó lenne, ha meg lenne, elég izgi lehet így mit ein block,) de aztán semmi. Édes Leti viszi a prímet, aki jó író, de fogalmam sincs milyen, amúgy...már ha nem érti félre, mert itt pusztán az érdekes beszédről van szó.
Maga hogyan látja Szivacs, mi történt itt a nőkkel? Hol vannak?

tanárúr ·
A könyv nem ide tartozik, de örülök a sikerének! Viszont továbbra is talány: hová lettek innen a nők...
Ria ·
Szia Kedves tanár úr:))

Mondjuk klikk a Szerzők, és A-Zs között levirozol, akkor rátalálsz sztem a nőkre:))) Nem tüntek el!:)) (csak átalakult -a lap-:)
Ria ·
levirozol-lavirozol... Nah!:)))

Szivacs!?)) Meg ne szólalj!:))) Nem lavor...:))

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: