Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Cicisimogatás és 1 kis lovaglás...

Hello Mindenkinek! Én Tessah vagyok, egy olyan lány, aki nagyon bele tudom képzelni magam a ti helyetekbe, fiúk, ezért szeretnélek most titeket egy kis erotikus kalandozásra csábítani, ha nincs ellenetekre. Lehet hogy nem lesz olyan durva, és erős, de nézzétek el nekem mert ez az első… És aztán írjatok véleményt! ;-) Egy álmomat szeretném megosztani veletek, ami azóta is olyan hatással van rám, ha csak rá gondolok, hogy teljesen nedves lesz a bugyim, és érzem, ahogyan a testem felforrósodik, és lüktet. És olyankor arra gondolok, hogy bárcsak lenne itt egy édes pasi, aki belémhatolna, és érezném a fütyijét a puncimban mozogni, körbe-körbe, ahogyan súrolja a hüvelyem falát, és utána az álmom valóra válna…Nem is húzom tovább a szót, és titeket, az álmom: Mivel elég nagy cicim van, gyakran szoktam vele játszani. Olyankor simogatom, először a balt, a mellbimbómtól egészen a hónom aljáig, majd vissza, majd a jobbat is, és a legjobb, ha előtte bekenem babaolajjal is, mert akkor olyan selymes…

A szobámban feküdtem, álmomban, és lassú számokat hallgattam, amitől nagyon átnedvesedtem, és éreztem, hogy ez nem mehet így tovább, azt akarom, hogy legyen itt egy férfi, aki megujjaz, és kinyal, és akit cserébe én is lecumizhatok… Elindultam hát az utcán, és már a buszmegállóban szemléltem a kocsisokat, hátha szemet szúrok valakinek. Nem vettem fel melltartót a fehér blúzom alá, és csak 2 gombot gomboltam be, hogy lássa az illető, mennyire szeretném, ha a melleimet simogatná, csókolná, ha a nyelvével szopná a mellbimbóimat, vagy amit csak szeretne… Megérkezett egy pasi, és megkérdezte, elvihetne e. Valahol féltem is, hogy egy őrült, de izgatott is az ismeretlen. Beültem mellé a kocsiba.

Elindultunk. Először megkérdeztem hogy hívják, és a hangja olyan bársonyos volt, hogy teljesen bizalmat öntött belém. Levettem a blúzomat, és láttam, hogy ez mennyire felizgatja. Oda-oda kapta a fejét, de közben a vezetésre is kellett figyelnie, és ez bosszantotta. Közben, hogy az őrületbe kergessem, a nadrágján keresztül simogatni kezdtem a faszát, majd lehúztam a sliccét, és elővettem. Ujjaimmal lassan körözni kezdtem a makkján, majd erősebben a markomba fogtam, és verni kezdtem. Tomi nagyokat nyögött közben, s mikor éreztem, hogy már nem sokáig bírja hirtelen abbahagytam. Ekkor nem bírta tovább, lefékezett, és vadul csókolni kezdte a nyakam, közben szívta és szívta, s kezeivel a melleimet gyúrta, s a mellbimbómmal játszott, majd a fejét a cicijeim közé vágta, és egyre hevesebben csókolta, mintha nem tudna betelni velük, azzal hogy milyen finom puhák és hogy mégis milyen nagyok, és talán a babaolaj is hatott valamit… A következő percben már egy hotelszobában voltunk. Itt egy hatalmas franciaágyra heveredtünk, ő meztelenül, én bugyiban. Nagyon szeretek lovagolni, imádom ahogyan a faszotok ki és be mártózik bennem, ahogyan legyőzlek titeket, és hagyjátok, hogy én mozogjak rajtatok. De először csak lassan.

Kisvártatva ráültem Tomira, s láttam, hogy neki sem volt ellenére a póz. Jólesett az a keménység, amit éreztem a hüvelyemben, ő a csiklómat ingerelte az ujjaival közben, amitől hangosan felsikoltottam. Aztán le akartam szopni, de lassan, és édesen, kiélvezve a finom ízét, ezért mikor a számba vettem, lehunytam a szemem, és élveztem, ahogy Tomi a hajamban turkál közben. Majd lassan nyalni kezdtem a makkját, körbe- körbe, s a golyóit az ujjaimmal masszíroztam, majd lassan a pénisze fölé hajoltam még jobban, és a torkomba engedtem le a faszát, így teljesen megőrjítve őt. Aztán ismét a hátára fektettem, és az arcára ültem, miután ő is ki akart engem nyalni. Karjaival a combomat fogta, s csukott szemmel nyelve felfedezőútra indult bennem, miközben én a melleimet puszilgattam, mert tudom ám…;-))) Már olyan nedves voltam, mint még soha, és ő csak nyalt tovább, az ujjaival is tapogatva közben a hüvelyemet belülről. Majd ledöntött, és belémhatolt, érzékien mozgott, de erősen, eszközként felhasználva engem, én a hajába kapaszkodtam, és a nevét sikítottam. Aztán a lábaimmal átkulcsoltam a csípőjét, majd akkorára terpesztettem, amekkorára csak tudtam, így teljesen bennem volt már. S akkor jött volna az orgazmus…és hihetetlen, de azt már ébren éltem át az ágyamban… Reggel orgazmussal indítani…

Hát ez volt az én kis álmom. Aztán délután a lovardában bőszen kacsintgattam az oktatóra, mert kicsit hasonlított Tomira… de erről, és a lovaglásomról majd legközelebb… puszi tessah (.)(.)
Hasonló történetek
18047
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
25080
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ciko ·
En nem vagyok fiu...Azert elolvashatom????





Hat kar volt.Neked mindegy ki jar nalad vendegsegben???

vcsvassy ·
Itt vagyok NEKED.Csak szolnod kell és én leszek a TE kis édes pasid akinek érezheted a fütyijét a puncidban mozogni!!!!!!!!!! 10

boroka ·
Eleg konnyuveru lehetsz,es ronda nagy cicikkel,gondolom tenyleg csak alom volt , hogy fuvel-faval, akarhol meg........magadat.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: