Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Cicámnak

Hétfő délután, ahogy kilépsz a suliból, felderül az arcod, mert ott várok Rád... Reggel már találkoztunk, de akkor inkább csak romantikáztunk, ölelkeztünk, meséltünk egymásnak, és már menni is kellett a suliba... de a délután!!! Mindketten tudjuk, mi lesz délután... Talán ennek is köszönhető az a gyönyörű szép (kicsit huncut) mosoly, amit le nem lehet törölni az arcodról, mikor megpillantasz ott a suli előtt. Elköszönsz osztálytársaidtól viharos sebességgel... talán még soha nem búcsúzkodtál ilyen gyorsan, és az irányt a busz felé
vesszük...

A végállomáson természetesen tele van ülőhellyel, így szabadon válogathatunk közöttük; Neked épp a leghátsó, sarokban lévő két hely tetszik meg. Leülünk, majd sietős gyorsasággal a kezedet a lábaim közé, az ölemben lévő táskám alá helyezed, ami kicsit meglepődött arcot von maga után a részemről, de hamar elillan, mikor a Te mintádra rácsusszantom a kezem a Puncidra... hmmmm.... Így nagyon kellemes az utazás... A végállomáson a vezető nem nagyon érti, miért állunk fel olyan nehezen a helyünkről, de erre mi csak mosolygunk... Ez a Mi titkunk...

Míg a lépcsőházhoz érünk, úgy szorítod a kezem, mintha satuba tettem volna.... Teljesen fel vagy húzva.... Aztán beszabadulunk a liftbe! Kezed a rövidnadrágomban, azon belül az alsógatyámban, és kézzel elégítesz, miközben én a gomboddal, és a zippzáraddal bajlódok... Ez kis mosolyt csal az arcodra, ami alig látszik, hisz megállás nélkül csókolózunk.
Míg nyitod az ajtót, én a popódat, illetve a cicjeidet simogatom, és a füledbe súgom: Kívánlak!
És igen!!! Kinyílt!!!
Becsapjuk az ajtót, bezárod, de mire elfordítod a kulcsot, már hozzányomlak a falhoz, letérdelek eléd, és a nyelvemmel kezdem izgatni a Puncid... Szép lassan lehúzom a nadrágod, majd szinte az egész fejemet benyomod, annyira fel vagy húzva! Elkezdem nyalogatni a bugyidat a Puncidon, mire megszólalsz, hogy inkább menjünk a szobádba... Úgy teszek, mintha meg sem hallanám... "Nem mozdulunk innen egy tapodtat sem, míg el nem mész" - gondolom magamban, és ahogy rádnézek nyalás közben, látod, mire gondolok... Lehúzom a bugyidat, miközben levetkőzöl felül is, és a saját cicijeidet izgatod...

A jobb lábadat a vállamra helyezed, és kezdődik is az út a csúcs felé! Markolom a popsidat, simogatom a lábadat, néha be-bedugom az ujjamat a Puncidba, miközben megállás nélkül nyalogatom a Csiklódat.. Ilyen még nem volt! Az elejétől a végéig olyan áhítattal nyögsz, hogy szinte ettől elmegyek...
Még egy próbát teszel, hogy hagyjam abba, és folytassuk bent, de én ma makacs vagyok!! El nem mozdulunk az előszobából, míg nem adod tudtomra, hogy megjártad a csúcsot!
Szépen lassan nyalogatlak, ujjazlak.... semmi gyorsítás, csak húzlak, húzlak... El sem tudtad képzelni, hogy eddig bírod! Próbálod az ütemet kicsit gyorsítani, de én csak szép lassan, finoman ingerelve a Csiklódat haladok...

Már én sem bírom sokáig a nyögéseidet, már szinte a csúcsra jutattál azzal, hogy kinyalom a Puncidat! Elkezdek gyorsítani! Bal középső ujjamat ki-be húzogatom a Puncidban, közbe egyre gyorsabban nyalogatom, ingerlem a Csiklódat. Nyögéseidből hallom, hogy már nem jársz messze...... Sőőőőt.... egyre közelebb, közelebb........ Szorítod a fejem a lábaid közé, majd mikor a nyelvemet jobbra-balra gyorsan elkezdem mozgatni, egy oltári nagy nyögést adsz ki magadból!!! Az utóbbi két hét nyögései, összefogva...
Kihúzom az ujjam, lenyalom, de abban a pillanatban megfogod a fejem, és kinyalod a számból a lucskot, ami a Puncidról az ujjamra és a számba került.
Szinte fel sem állok térdelésemből, de már fogod a kezem, és berángatsz a szobádba. Becsukod az ajtót... Nem mintha bárki is bejönne... Még csak kora délután van, még órákig a Miénk a lakás!

Leveszem az ingemet, de mire kidugom a fejem alóla, már rálöksz az ágyra, és szinte letéped rólam a maradék ruhát.. Rámfekszel, magamhoz ölellek, meztelenül ölelkezünk, csókolózunk az ágyadban.. úgy mozogsz rajtam, hogy a farkam a lábaid között van... talán egy kicsit be is ment a Puncidba... Egymásra nézünk..... Mindketten várjuk már azt a pillanatot, mikor nem kell ettől megijedni.... Összenyalogatod a nyakam, majd szép lassan a mellkasom következik..... a hasam....... Én szinte elolvadok, mert tudom nagyon jól, hogy mi következik.... "Kitty! Óvatosan, mert nagyon fel vagyok húzva!" - súgom oda Neked, de Te abba sem hagyod a nyalogatást, csókolgatást, csak megbiccented a fejed... Ahogy végighúzod a cicijeidet a farkamon.... hmmmmm.... Azt hiszem a mennybe kerültem!
De a menny csak ezután jön!

Elkezded nyalogatni tövétől a végéig, amitől akkorára nő, mint amekkora még sose volt. Úgy játszol a nyelveddel a farkamon, mint.............. hát erre nincs hasonlat! Egyszerűen fantasztkus, mikor a farkamat kényezteted a száddal, nyelveddel, kezeddel... Évekig el bírnám ezt viselni folyamatosan, de most nem bírom sokáig.... Szólok, hogy hagyd abba, ha nem akarunk várni a Lényegig! Mikor a Puncidba élvezhetek... természetesen gumival..
De úgy látszik Te ezt másképp gondolod! Nem hagyod abba, sőt ha lehet, még többet beleadsz... Szopási technikád egyszerűen felfoghatatlan számomra... Hogy lehet valakinek ekkora gyönyört okozni, nem is értem!
Belemarkolok a hajadba, és elkezdem baszni a szád. Tépem szinte a hajad, én sem járok túl messze az elélvezéstől, mikor megállsz, kézzel folytatod, lefekszel mellém, a cicijeidre nézel, és azt mondod: "Fejezd be egyedül!"

Feltérdelek melléd, és elkezdem magam kielégíteni előtted.. Markolom a cicidet, miközben másik kezemmel a farkamat dolgozom, de nem is ez a legfőbb aljzószer, amit érzek... A legizgatóbb látvány az arcod, amilyen élvezettel nézed, ahogy önkielégítek előtted. Beteszem a szádba a farkam, hogy egy kis "lökést" adj, aminek Te örömmel teszel eleget..
Szinte a csúcson vagyok, én verem a farkam, miközben a vége a szádban van, majd kihúzom, verem még egy kicsit, szinte Te is elélvezel, mert annyira izgató számodra, és mikor elmegyek az első löket a cicidre megy, de a többi már nem menekül... Bekapod a farkam, és kiszívod belőle, ami csak benne van... Mert van benne bőven, jutna mindenhova.. Elég halkat nyögtem, amiért szemrehányóan nézel rám.... De miután bocsánatot kértem, Te egyszerűen "lebirkázol"...

A szokásos tisztálkodásom után, míg Te lezuhanyzol, egy kis meglepit fogok a kezembe, és a füdőszoba elé megyek... Mikor kijössz, egy szál törülközőbe, megmutatom Neked a kezem tartalmát, amitől hirtelen leesik a törülköző, és berántasz Anyudék szobájába... Egy óvszert tartottam a kezemben.. Lefekszel az ágyra hanyatt, és a Puncid fölé húzod a takarót.. Egy kicsit még mindig szégyellős vagy.. Pedig az a gyönyörű szép, frissen borotvált Punci! Nincs annál jobb a világon!
Én leülök melléd, felhúzom a gumit.. Alig megy rá, mert még mindig akkora a szopástól, hogy az szinte hihetetlen! Te türelmetlenül fekszel mellettem, majd mikor látod, hogy készen vagyok, az a gyönyörűszép, utánozhatatlan mosollyal fogadsz..

Rádfekszem, és bedugom a farkam a Puncidba... hmmmm... olyan szűk, mint először volt! A két hét pihenés jót tett Neki; minél szűkebb annál jobb! (Ne tágítsd!!! - köszi...)
Olyan lassan kezdelek baszni, hogy szinte csak fekszünk egymáson, és közben megállás nélkül csókolózunk! Mikor betolom, kicsit mindig megnyomom, mert tudom, hogy Te ezt szereted. De most nem bírja egyikőnk sem túl sokáig, és közös megállapodásra (ami csak a nyögésekből derül ki, mert közben végig smárolunk) kicsit belegyorsítok.. A végét még mindig jobban megnyomom; tudom, hogy ettől jobban felizgulsz, és nekem az a legfontosabb, hogy Te elmenj! Akkorákat lökök rajtad, hogy majdnem leesel az ágyról, de Neked is jó, és ezt én is imádom! Ahogy álomszép cicijeid fel-le ugrálnak alattam, ahogy hozzácsapódik a csípőm a combjaidhoz....

Ennél jobb érzés a világon nincs! Egyre gyorsabban, egyre hangosabbakat nyögünk, karmolod a hátam, én a hajadat húzva ingerellek még tovább, és tovább, míg el nem élvezel, de nem hagyhatom abba, mert egy pillanat múlva már én is beleélveztem a Puncidba. A smárolást csak a legvégén hagytuk abba; egész végig
összetapasztva volt a szánk!

Miközben kifújjuk magunkat a füledhez hajolok, és belesúgom:

Szeretlek!
Hozzászólások
További hozzászólások »
ch4os ·
Bár nincs bajom a nyugodt éjszakákkal sem ,
de néha kell egy kis vadság...


Cicám ·
köööööööööööszikkkkkkkkeeeee ch4os :) :blush:
Muki


AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: