Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Chat!

Egy ideje már olvasom a neten lévő történeteket hát gondoltam én is, megírom az egyik kis kalandomat.

Az egész azzal kezdődött, hogy elég sokat Chat-elek a neten. Péntek éjjel löktük a szokásos sódert a kollektív szobába. Kb. 11 körül nyílt egy privát ablak egy semmit mondó névvel. Azt sem lehetett eldönteni, hogy fiú-e vagy lány! Gondoltam megint egy unatkozó idióta engem szemelt ki, mert csak egy mosolyt küldött! Megkérdeztem tőle, hogy min mosolyog, erre azt mondta, hogy már egy ideje figyelt és nagyon tetszik neki a stílusom. Ekkor kerestem vissza, hogy ő mondott-e valamit, de nem. Elkezdtem vele a nagy általánosságról beszélni.

Egy óra körül egy hirtelen ötlettől vezérelve megkérdeztem tőle, hogy mi van rajta? Mire ő, hogy csak egy piros tanga és egy szűk topp. Ez már kellőképp felkeltette az érdeklődésem az eddigi szürke beszélgetőtársra! De látva, hogy kicsit akadozva közölte mindezt nem feszegettem a témát. Egy ideig! Kicsit később váratlanul ő kezdeményezett! Kért, hogy találjam ki mire készül? Sejtelmem sem volt róla. De tartottam tőle, hogy ki akar lépni! El is határoztam, hogy az e-mail címét még azért kicsikarom belőle! De mikor megmondtam, hogy nincs semmi ötletem közölte, hogy a punciját akarja leborotválni.

Hát én meg még levegőt is elfelejtettem venni a meglepetéstől erre végképp nem számítottam! A következő során már meg sem lepődtem (mert még magamhoz sem tértem!) tudni akarta, hogy szerintem milyen fazonra borotválja? Hirtelen azt sem tudtam, hogy hol a billentyűzet, de amikor megtaláltam megírtam neki, hogy azt szeretem ha teljesen le van borotválva vagy csak egy vékony csíkban van meg! De a választást rábíztam. Szólt, hogy ne várjak túl sűrűn sorokat mert nekiáll. Én viszont kértem, hogy mindent írjon le menet közben! Válaszképp közölte, hogy a topp-ot már levette most épp a tangát húzza le magáról. Bölcs gondolattól vezérelve átültem az ágyamra. Majd szépen elkezdte írni, hogy:
- Elösszőr lemosta az amúgy már nedves punciját...
- Majd borotva habbal alaposan bekeni...
- És nagyon óvatosan elkezdte leborotválni...

De azt nem mondta meg, hogy milyenre borotvált a kettő közül. Ezt nagyon sajnáltam! De vigaszképp azt mondta, hogy lefotózza magát és elküldi a képet. Az e-mail cím csere után megkérdezte, hogy felizgatott-e? A férfiasságom már a lemosás előtt kőkeményen meredezett és áhítozott utána! Ezután megint meglepetés ért, közölte, hogy elküldte a képet! Nem értettem hogyan, mire ő közölte velem, hogy digitális gépe van. Alig vártam, hogy megkapjam a képet az az 1-2 perc várakozás óráknak tűnt. De végre megérkezett! Nem is egy képet hanem mindjárt 2-őt kaptam! Egy közelit az arcáról, a képről egy kedvesen mosolygó szőkésbarna hajú és zöld szemű lány nézett rám! A második képen teljes életnagyságban állt egy darab tűzvörös tangában! Nagyon szép volt, karcsú, formás nem túl nagy mellekkel de nagyon szépek voltak, a fanekét nem láttam de a hosszú sportos lábaiból ítélve szép formás lehetett!

De legnagyobb sajnálatomra az a tanga nem volt jó helyen amit meg is írtam neki. Kis tétovázás után közölte, hogy ha akarom akkor húzzam le róla! Ebbe én rögtön belementem. De azonnal kért tőlem is képet. Erre már számítottam ezért elő készítettem mindent csak a kérésre vártam. Meglepődött mert mondta, hogy általában nem szokott képet sem adni sem kapni és maga sem érti nekem miért adott. Majd megkért, hogy írjam le neki mit csinálnék vele ha most ott lennék! Na erre beindult nekem is a fantáziám piszkosabbik fele és belekezdtem. Először szép finoman csókolgatnám az ajkaidat, majd szép lassan elindulnák a nyakad felé amit meg is harapdálnék egy kicsit. Ezután a melleid következnének. Egyik melled a számban, a másik a kezemben, a másik kezem pedig szép lassan elindulna a combjaid közé. Majd tovább haladva a számmal végigcsókolnám a pocódat le egészen a puncidig. Amit jó alaposan kinyalnék!

Először egész apró érzéki nyelvcsapásokkal majd egyre gyorsabban és gyorsabban míg nem a számba élveznél. A már jól kitágult puncidba egyetlen lökéssel tövig betenném, majd egyre fokozva a tempót, duglak míg mindketten el nem élveznénk! E hosszú monológ után megkérdeztem tőle tetszett-e neki mire ő közölte, hogy 3* élvezett el közben. Így hát nem kérdeztem meg tőle, hogy mit csinált miközben meséltem! Mondtam neki, hogy most ő jön mire készségesen belekezdett az enyém kiegészítésébe! Miközben te nyalod a puncim addig én kezelésbe veszem a dorongod. Köröznék a nyelvemmel a makkod körül, a kezemmel pedig verném. Majd elkezdeném ütemesen szopni. Miután megdugtál pedig szépen letisztítanám. Bár elég rövidre sikerült neki de azért én is elmentem.

Ezek után felvetettem, mint kósza ötletet hogy találkozhatnánk és kipróbálhatnánk mindezt gyakorlatban is. Ekkor előhozakodott a távolság dologgal, és, hogy ez úgyse jönne össze. Holott nem is tudtuk hol lakik a másik. Mint kiderült viszont mindössze 30 km választotta el vágyainkat. Ami manapság már nem is távolság! Így hát telefonszám csere után megbeszéltünk egy találkát! De ez már egy másik történet...
Hasonló történetek
29937
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
15370
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

MiMiMiMi ·
Már bocs de SZAAAR! :rage:
Mz. ·
MiMiMiMi te nem küldtél nekem e-mailt? mert kaptam valami hülye e-mailt erről a címről: mimimimi@citromail.hu

szöszke lány ·
Hát tipikus chat sztori. :sleeping:Ha ez igaz történet akkor tudhatnád hogy a chatelések legtöbbje igy történik.... :smirk: Uncsi... :rage:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: