Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Cedarville 2.: Az igazgató és a koncert

MÁSNAP reggel a 16 esztendős Cheryl Barrow a Franklin gimnázium újonnan épült szárnyának 305-ös tantermében üldögélt a padban. Pálcikaembereket firkált az előtte fekvő jegyzetfüzetbe, akik pálcikalovacskákon ügetnek körbe egy képzeletbeli lóversenypályán. Amikor elunta, letette a tollat, és lepillantott a kezeire. Remegtek, mint nyárfalevél az őszi szélben. Keresztbefonta őket mellén, és fölpillantott a terem ajtaja felett függő órára. Három múlt néhány perccel. Az évzáró ünnepség most ért véget, s minden osztály saját tantermébe vonult, hogy a tanárnőjük néhány szóval elbúcsúztassa őket.

Cheryl ideges volt – nagyon ideges. Ijedt is. Alighanem eltúlozza a dolgot. De hát a tények nem erről árulkodtak, és balsejtelme sem hagyta nyugodni. Végigpillantott osztálytársai arcán, akik vígan cseverésztek egymással – ő azonban most ennyi ember között is nagyon egyedül érezte magát.

Tévedek, minden bizonnyal tévedek – gondolta a lány. Hiszen AZ még nem jelent semmit, az égvilágon semmit. Elvégre máshogyan is érthette. Érzékcsalódás áldozatává vált volna? Félreértette volna azt az ominózus mondatot? Könnyen megeshet.

De Cheryl lelke mélyén pontosan érezte, hogy nem így van. Ha nem nézett volna bele az igazgató úr szemeibe, talán még meggyőzhette volna magát az ellenkezőjéről. De elég volt egy pillantást vetnie azokra a szemekre, melyek lángoltak, mint a tűz – s különös módon vonzották - máris tudta, nem képzelődik. Az önáltatás lehetetlenné vált, a lány egy pillanatra pánikba esett – utána azonban különös izgalom vett rajta erőt. Kezeivel szoknyája szélét markolászta; agyában és fülében vadul száguldott a vér. Valóban azt suttogta délelőtt a folyosón, mikor elment mellettem: csibehúsi, óóó csinos kis csibehúsi…

Érezte, hogy egy kéz nehezedik a vállára, és kis híján felsikoltott. Megrázkódott, kezeit arca elé kapta, és ijedten, falfehéren pillantott fel az előtte tornyosuló nőalakra.
- Jól érzed magad, Cheryl? – kérdezte aggodalmasan tanárnője, Mrs. Rittinger.
- Nincs semmi bajom, igazán. Biztos… csak a meleg – valóban nagyon meleg volt, az előző esti vihar nem hozott enyhülést. Cheryl mosolyt erőltetett az arcára.
Mrs. Rittinger egy darabig tanulmányozta a lányt. Formás kis tyúk, gondolta magában. Aztán megszólalt:
- Az a helyzet, hogy az igazgató úr beszélni szeretne veled.

Cherylnek azonnal ajkára fagyott a mosoly, vére megdermedt. Szinte alig kapott levegőt. Hátradőlt a padban, ujjait ökölbezárta, és mellkasából hangos nyögés tört elő. Mintha egy hosszú, visszhangos alagúton keresztül érkeztek volna hozzá Mrs. Rittinger szavai.
- …kéri, hogy este menjél fel hozzá az irodába, akkor ráér. Amikor elkezdődik a koncert, indulhatsz. És szeret…
- Miért hívat, nem tetszik tudni?
- Úgy tudom, a szavalóversenyen való helyezéseddel kapcsolatos – mondta a tanárnő.
Miután a lány nem reagált, csak elgondolkodva meredt maga elé, Mrs. Rittinger kissé ingerülten otthagyta, a tanári asztalhoz ment, és elkezdte az órát. Cheryl pedig egyedül maradt sejtéseivel, félelmeivel és különös izgalmával.

2

ÓRÁKKAL később Lucy Yanson egy barátnője társaságában kilépett a gimnázium hátsó kapuján, éppen akkor, amikor a Moonlight együttes belecsapott a húrokba. Lucy hirtelen táncra perdült a rock and roll dal vérpezsdítő ritmusára, s majdnem feldöntött egy vele szembejövő diákot.
- De jó kedved van – mondta Liza. Évek óta ismerték egymást. Együtt kerültek ebbe az iskolába is. Lucy mégsem mesélte el neki találkozását azzal a különös fiúval, akivel előző nap vegyesboltban futott össze. Valamiért úgy érezte, nem szabad kibeszélnie ezt a dolgot. Furcsa, de akárhányszor a fiúra gondolt, valami melegség áradt szét a testében. Akárhogy is, nagyon szeretett volna még egyszer találkozni vele.
- Még mennyire hogy jó – nevetett Lucy, és énekelni kezdett.

3

AZ IGAZGATÓI irodában Mr. Hampton bezárta az ajtót. Cheryl Barrow kicsit meg volt ijedve, még mindig nem tudta biztosan, mit akarhat tőle az igazgató bácsi. Valóban a prózamondó versenyről van szó, közölte vele az imént Hampton, a helyezésével kapcsolatban vannak aggályok. A lány ajka lebiggyedt. Félt, nem nyerte el az első helyezést, annak ellenére, hogy úgy érezte, megdolgozott érte. Hallotta, amint a Moonlight együttes játszani kezd az iskola kertjében. Itt, a szobában sötét volt, és Mr. Hampton nagyon furcsán viselkedett.

- Van egy kis időnk, kislányom. Senki nem fog zavarni minket, mindenki azt a hülye rockzenét hallgatja.
A csönd közéjük ült.
- A verseny… - kezdte Cheryl bátortalanul.
- Egy pillanat – szakította félbe az igazgató úr. A lány figyelt.
- Tetszel nekem, Cheryl. Ugye te is tudod? Ugye te is akarod?

Cheryl nem tudta, miről beszél Mr. Hampton. Csak azt látta, hogy kigombolja a nadrágját, és rózsaszín bokszeralsó villan ki, aminek az elején piciny kis dudorodás látszódott.

4

LUCY ÉS LIZA a sétányon haladtak, amely egy kicsiny, mesterséges tó partján felállított emelvényhez vezetett. A hőség most már enyhülni kezdett, amint leszállt a szürkület, bár még így is érezni lehetett, milyen forróság volt napközben. Az égen egyetlen felhő sem úszott, s valószínűnek tűnt, ma este nem kell záportól tartani.
- Liz! – a hang a park másik oldaláról érkezett, ahol egy fiú integetett feléjük. Liza izgatottan Lucyhez fordult:
- Bocsáss meg, Joe hív – s ezzel futni kezdett, keresztül a füves tisztáson.
Lucy csak mosolygott, és a fejét csóválta. Továbbsétált az együttes emelvénye felé. Egy hatalmas tölgyfa eltakarta előle a kilátást, így semmit nem látott belőlük. Hallotta már hírüket, már azelőtt, hogy ideköltöztek volna, de élőben még nem látta őket játszani. Kíváncsi volt rájuk.

5

- MR. HAMPTON, mit akar tőlem? – Cheryl hangja elvékonyodott. Megszeppenve nézte, ugyanakkor kíváncsian nézte, ahogyan az igazgató leül az irodai bőrfotelbe, és letolja alsónadrágját. Az előbukkanó pénisz kicsi volt, de kemény. A lány rájött, mit is akar a diri.
- Juj – Csak ennyit tudott mondani.
- Cheryl – szólt mézédesen Mr. Hampton. – A szavalóversenyen döntetlen helyezést értél el. A másik első helyezett Lucy Yanson.
A lány teste megfeszült, szemébe bekúszott egy nagy, sárga szemű kígyó. Az igazgató úr elmosolyodott, és folytatta.
- Elintézzem neked, hogy első helyezést nyerj azon a prózamondó versenyen? Szeretnéd?
A lány megnyalta eperpiros ajkacskáit.
- Nagyon jó lenne Mr. Hampton.
- No akkor – folytatta élénken az igazgató. – Most jössz, letérdelsz szépen ide elém, és leszopsz. Tudod, miről beszélek? Tudod, hogyan kell?
- Azt hiszem – felelte bizonytalanul Cheryl. Valójában már öt fiúnak is oboázott élete során, közülük kettőnek egyszerre, egy házibulin. A lány gyanította, akkor talán túl sokat ivott.
- No akkor mondd szépen el az igazgató bácsinak. Hallani akarom. Definiáld.
- Hát izé…
- No. Csak bátran.
- Hát, megfogom az igazgató bácsi izéjét…
- A faszom.
- Az igazgató bácsi faszát… megnyalom, húzogatom…
- És szívod.
- …és kiszívom, igen. Erősen. Aztán Mr. Hampton a számba élvez. Jól mondom? – Cheryl hangja bátortalan volt.
- Jól, jól. Pompás, pompás. Akkor most láss hozzá.

6

LUCY MEGKERÜLTE a fát, és meglátta őket. Alig tudott elfojtani egy csodálkozó kiáltást. Négyen voltak, sőt, még egy vegyeskórus is felvonult a színpadon, de a lány szeme a gitároson akadt meg, aki akkor fogott bele egy Joan Baez balladába éneklésébe. Kellemes tenorja volt, és Lucy felismerte benne azt a fiút, akivel előző nap futott össze a boltban. Akkor úgy tűnt, nagy hatással volt a fiúra. Most pedig úgy látszott, a fiú is nagy hatással van őrá! Ahogyan állt ott a színpadon, gitárral a kezében, bőrszerelésben és hosszú hajával, arcán azzal a furcsa mosollyal, egyfajta lavinát indított meg a lány szívében, amelyről tudni lehetett, hogy nem áll meg addig, míg el nem söpör valamennyi gátat.

A szám végén hatalmas őrjöngés és tapsvihar tört ki a hallgatók soraiban. Lucy nem tapsolt. Csak állt és figyelt. Látta, ahogy a fiú lepattan az emelvényről, kezet ráz néhány sráccal, aztán ismét visszaáll a színpadra. Azt is látta, hogy a mellette álló basszusgitáros megragadja a mikrofont, és beleszól.

7

- ÚÚÚÚ… HÚHÚHÚ. Nagyon jó. Gyia, Cheryl, ez már döfi!
Mr. Hampton kezét a lány fején tartotta, és határozott mozdulatokkal serkentette tevékeny munkára. A lány kis kezei szorgosan pumpálták az igazgató még kisebb farkát, szája pedig elnyelte azt tövig. Arra gondolt, amilyen kicsi ez a pöcs, olyan jól bírja. Már tíz perce szopta, szívta, közben odakinn a banda énekese énekelte az OHIO PARTJAIN-t. Mennyivel szívesebben szopta volna azt a srácot! Olyan helyes. De azért az igazgató bácsival is elboldogul. Ha első helyezett lesz a prózamondó versenyen, a szülei biztosan büszkék lesznek rá.

Cheryl kis szünetet tartott, hogy átmozgassa fáradt állkapcsát, de Mr. Hampton határozottan visszahúzta a fejét a faszához.
- Ne hagyd abba… huhuhu! Jól csinálod.
A lány tehát folytatta a szopást, és azon tűnődött, mikor megy már el az igazgató bácsi.

8

- MOST PEDIG, mindenki figyeljen! Johnny barátunk ismét énekelni szeretne, ezúttal a saját számát. Szeretnétek?
Óriási, egyetértő morajlás futott végig a tömegen.
- Akkor hát… következzék a Szőke Diáklány!

Lucyt mellbe vágták a szavak, fordult körülötte egyet a világ. Hirtelen megpillantotta, hogy Johnny arca – most már tudta a nevét – fokozatosan megváltozik. Olyan képet vágott, mint aki most nyert egymillió dollárt a lottón, vagy épp az imént veszítette el ártatlanságát egy kocsi hátsó ülésén. De ebbe az elbűvölt, bárgyú tekintetbe belevegyült valami reménytelen sóvárgás, vágyakozás is.

Johnny pengetni kezdte a gitárját. Erre a pillanatra várt egész nap. És amikor úgy érezte, elérkezett az idő, énekelni kezdett.

9

MR. HAMPTON férfiassága kicsiny volt, de bámulatos mennyiségű spermát volt képes spriccelni. Számos diáklány megtapasztalta már ezt, sok iskolában, ahol eddig tanított. A robbanás akkor történt, amikor Cheryl azt hitte, az igazgató úr már sosem fog elélvezni: a lánynak addigra fájt az álkapcsa, és elzsibbadt a nyelve. A direktor úr alighanem még tovább is bírta volna, de Cheryl utolsó kétségbeesésében, minden erejét összeszedve szívni kezdett, és a diri pöcse végre megadta magát.
- Úhhh áááá igen igen igen! - Mr. Hampton belemarkolt a lány hajába, vonaglott a székben, míg fallosza újabb és újabb ondóhullámot préselt ki magából.
- Vááá ezt nevezem! Úhhú, juhú, kislányom, igazi eminens vagy! – az igazgató igen elégedettnek tűnt.
Míg Cheryl azon igyekezett, bele ne fulladjon a spermadömpingbe, csak halványan hallotta, ahogyan az a cuki fiú odalenn egy csodaszép dalt kezd énekelni:

Mikor egy reggel a kapun kiléptem,
Tombolt a nyár s az élet
Mikor meglátom őt kire szívem vár,
Ó jön felém
Egy szőke diáklány

Ismét azt kívánta, bárcsak az ő ondóját nyelhetné most.

10

LUCYT VALAMI leírhatatlan, földöntúli érzés öntötte el. Érezte, hogy ez a dal neki, csak neki szól. És ebben a pillanatban találkozott a tekintetük. A fiú arcán átfutott valami, talán egy érzés – de nem a boldogság volt az, annál nemesebb érzelem – majd újra énekelni kezdett.

11

- VETKÖZZ! – Mr. Hampton hangja szigorú volt. Farka már elveszítette keménységét, és ilyen formájában még nevetségesebb méretűnek tűnt. Cheryl azonban nem nevetett, inkább engedelmeskedett az igazgató úr felszólításának.
Lehúzta a trikóját, kikapcsolta melltartóját. Előbukkantak apró, de feszes mellei, mire az igazgató felnyögött, aztán reszelős hangon kiabálni kezdett. A zene segített elnyomni harsány lelkesedését.
- Csodaszép! Igen! Gyerünk! Mutasd a pinádat!
Cheryl kibújt a szoknyájából, és lehúzta a bugyiját. Karcsú combjai között kis, formára nyírt, hamvas punci pihegett.
- Úúúúúú! Ez a legszebb muff amit valaha láttam! Cheryl, lenyűgözöl! – az igazgató úrnak kicsöppent egy nyálcsepp a szája szélén, a pöcse pedig újból keményedni kezdett.
- Örülök, hogy tetszik – Cheryl már nem pironkodott, sőt nedvesedni kezdett a büszkeségtől.
- Akkor most hajolj le, igen igen igen – kiáltott az igazgató eszelős hangon. Cheryl engedelmeskedett, és érezte, hogy az igazgató megragadja a fenekét.


12

JOHNNY TELJES odaadással énekelt.

Itt áll előttem én csak bámulom,
Teljesül tán az álmom
Látom gyönyörű mélykék
Szemével kacsint rám,
Eljött hozzám…

Lucy érezte, hogy könnybe lábad a szeme, és még így is látta, hogy a fiú őt nézi. Ekkorra már a közönség is érezte, hogy valami történni fog. Olyasfajta feszültség lappangott a levegőben, amilyen a nyári vihart előzi meg, szinte csak ara várva, hogy végleg elmossák a magasból aláhulló kövér esőcseppek.

Mikor Roger gitárszólója véget ért, Johnny hangja átsiklott a könnyed, moll hangnembe.

Elmúlt a nyár és faggyal jött a tél
Dér zimankó térdig ér
És egy fehér karácsony sötét hajnalán
Ó, elment a lány…


13

CHERYL Mr. Hampton faszán cuppogott. Ha pár évvel idősebb, a lány valószínűleg meg sem érezte volna a piciny szerszám döfölését, de fiatal, szűk pinájának ez még épp megfelelt. Az igazgató a fenekét marcangolta, míg előre-hátra, olykor körkörösen mozgott benne.
- Ez aaaaz igen! Júhúhúhú! Keskeny a járatod, imádom az ilyet! Gyiaaa!

Cherylt kezdték zavarni az igazgató csatakiáltásai, de igyekezett nem törődni velük: a gyönyör teljesen elbódította. Már nem érdekelte, kinek a farka jár a testében. Minden porcikája lüktetett a kéjtől, igazgatta testét, hogy a kicsiny férfiasság minél érzékenyebb helyeket érhessen el. Érezte, úton van egy orgazmusa, és már átadta volna magát neki, amikor legnagyobb döbbenetére az igazgató úr nagyhangon sivítani kezdte az amerikai himnuszt.

Ha a hajnal felkél, óóóóó…
A csillagos-sávós lobogóóóó

Cheryl szeméremajkai még szélesebbre nyíltak a csodálkozástól. Aztán hallotta, hogy odalenn az udvaron Johnny is rágyújt dalának utolsó strófájára:

Sok év eltelt de még ég a láng
Fanyar füstje távoli földre száll,
És egy perzselő nyári délután
Újra jön felém
Egy ősz leány

Az örök diáklány….

És akkor Cheryl átadta magát a gyönyör viharának.

14

LUCY SZÍVE csordultig telt érzelmekkel, könnyei prizmáján keresztül látta a világot. Johnny a dal végére ért, hangja elcsuklott, nem tudta kitartani az utolsó hangot. Úgy érezte, forog vele a világ. Lucy rohanni kezdett a színpad felé, és felmászott rá. Johnny odalépett hozzá, és hevesen átölelte. Félénken, szinte szemérmesen néztek egymás szemébe, azután önfeledt csókolódzásba kezdtek. A világ ettől a pillanattól kezdve teljesen megszűnt körülöttük. Őrjöngött, tombolt mindenki. A diákok, tanárok egyaránt (az utóbbiak közül néhányan szemükkel Mr. Hampton-t keresték, találgatták, hol lehet ma este az Igazgató Úr): felbolydult az egész iskola. Andy lenyúlt a színpadról, és elkapott egy feléje repülő pezsgősüveget. Rögvest felbontotta, és a vékony sugárban kilövellő pezsgőt a közönségre locsolta. Elkapta a mikrofont, és nagyot kurjantott.

- Éljenek a szerelmesek! – mindenfelől sikoltozás, kurjongatás hallatszott. És mialatt Johnny és Lucy még mindig egymással volt elfoglalva, az együttes tagjai intettek a kórusnak és a fúvószenekarnak, és rákezdtek a Let the Sunshine című dalra. A közönség felzúgott. A fiú és a lány egy ideig nem vettek tudomást róluk, de aztán Johnny is felkapta a gitárját, és Lucyvel együtt énekelni kezdett.

Mi tudjuk, kinek pengetjük a gitárunkat,
A lelkünkben a napfény újra és újra feltámadhat,
Ha beengedjük magunkba a napfényt…

15

- JUJ, MR. HAMPTON… áh..áh.. igeeeeen nagyon jóóóó!!!
Cheryl vonaglott az orgazmus forró bilincseiben. Teste remegett a kéjtől, pucsítva dörgölte fenekét az igazgató úr hasához, akinek farka még mindig úgy járt a lányban, mint egy dugattyú.
- Élvezz te kis szuka… úhúhú, igeeen, mon Chery!!
A direktor úr üvöltve kezdte belepumpálni spermáját a lány remegő hüvelyébe. Úgy látszott, bőven van neki raktáron.
- Úúúú …. Úhúhúú. Júhúhúhú - az igazgató olyan hangokat adott ki, mint egy mozdony, aminek vezetője szarvast lát a sínen.
- Igen… igen… - Cheryl élvezete lassacskán elcsitult.
Az igazgató döfött még néhány utolsót, aztán kihúzta lankadó pöcsét a lány testéből.
- Jajjj… te kis maffla.
Rámosolygott a meztelen, kéj verítékében fürdő Cherylre.
- Jó voltál.
- Köszönöm, igazgató úr.
- Az ígéretem természetesen megtartom. Ha lenne bármi, iskolával kapcsolatos igényed a továbbiakban, igyekszem segíteni máskor is.
Mr. Hampton kacsintott.
- Szívesen várlak, akár egy barátnőddel együtt is.
Cheryl bólintott. Legjobb barátnője jövőre az énekverseny első helyezésére vágyott. Ismerte őt, tudta, a díj érdekében bevállalna mindent. Különben se volt szörnyű ez az egész, gondolta. Sőt. Hirtelen megcsókolta Mr. Hamptont, aki utána mosolyogva figyelte, amint felöltözik. Aztán a direktor úr kikísérte a lányt az irodája ajtaján, ő pedig szaladt, hogy megnézze, mi az a nagy rivalgás odalenn.

16

AZ EGÉSZ közönség együtt énekelte a refrént. Az iskola majdnem minden diákja itt volt, és mindenki nagyszerűen érezte magát. És miközben lelkükben feltámadt a napfény, az este lassan éjszakába váltott, felkelt a csillagos égbolt, egészen addig folytatódott a koncert, amíg a fiatalok össze nem estek a fáradtságtól.

És Lucy soha többé nem feledte el ezt az estét, örök mementóját mulandó ifjúságának. Azt a pillanat örömét hirdető mosolyt sem feledte soha, amit Johnny arcán látott, amikor ellágyultan nézte őt a színpadról. Számára élete leggyönyörűbb estéje volt, amit az sem tudott elrontani, hogy a buli legvégén odajött hozzá Mr. Hampton (aki igen ziláltnak tűnt, bár a lány nem látta, hogy táncolt, mulatott volna az est folyamán), és közölte, csak második helyezést ért el a prózamondó versenyen.

Cheryl, aki a végén maga is beszállt az éneklésbe, az élvezettől elzsibbadt testével és sajgó állkapcsával, szintén örökké emlékezett erre az estére. Amikor meglátta, mi történt, kissé féltékeny lett Lucyre, de nem nagyon. Egyrészt, övé lett a verseny trófeája. Meg aztán rájött, hogy ilyen fiúból, mint Johnny, van sok a földön. De Mr. Hampton más. Ő igazi férfi!

Cheryl ábrándozva énekelt, és közben érezte, az igazgató úr figyeli őt odafentről, az irodája ablakából. Egy idő után fölintegetett neki, nem törődve azzal, hogy néhányan értetlenül megbámulják; nem törődve azzal, hogy a direktor úrnak akkor már alighanem mással volt megbeszélése.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Dunki1592 ·
Nekem kimondottan tetszik. Főleg az, hogy Cheryl nem bőgve rohant ki félelmetes utálatot érezve az igazgató iránt, hanem még élvezte is a dolgot.

BURGONYA ·
LIB


HA EZT A FORMÁD HOZOD




AKKOR TE VAGY A HURRÁFIRKÁSZ!!!!

TÖK JÓL ALÁVÁGTA A RÖFÖT A CSAJNAK HEH

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: