Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Búvár

Beköszöntött a jégkorszak és befagytak az óceánok is. Egy sárga overálos férfi korcsolyázik szélsebesen a végtelen jégmezőn, a tükörképét keresi, de nem találja.
Vegytiszta kék az ég és gyilkosan vakít a nap, a férfi nem bírja tovább. Megáll. Keservesen liheg, a fejét kínzó lüktetés és meleg önti el. Lerogy a földre. Kezébe temeti az arcát, érzi, hogy muszáj sírnia. De próbál ellenállni, egy férfi nem sírhat. A rideg jégpáncélra veti a tekintetét és a magány korcsolyázásának annyi évszázada után, meglátja önmagát. Igaz kicsit torz, kicsit elnyújtott, de ő az. Tudja. Pontosabban érzi.

Ekkor a jég repedezni kezd alatta, hirtelen sok kis apró tűszúrás éles fájdalmát érzi a testén. Elnyelte a víz. A víz, ahol elefántok, zsiráfok hada él,rajtuk bohócok lovagolnak. Minden mozgalmas, ugyanakkor békés. Már nem fáj semmi, levegőre sem szomjas. Váratlanul egy köldökzsinór tekeredik rá, s húzza felfelé ellentmondást nem tűrve. A tüdejébe újra betör levegő, szinte szétfeszíti, kimondhatatlanul fáj. A csatornalé barnás rengetegéből húzzák ki. Maláriás sárga fény fogadja. Az intimbetétek moszatként körülölelik, szinte már fojtják. A bűz, az élet bűze. Orrfacsaró. Nem, velőtrohasztó. Egy foghíjas napszítta ember fogadja, akin már végigment néhányszor az élet. - Na milyen volt a kéjutazás - és nevet.
Hasonló történetek
3824
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
3717
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
No comment, csak max. pont.

aveon ·
Nem értem.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: