Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Buli

Ez a történet lehet, hogy sok ember számára unalmas. Nincs benne semmi érdekes extrém, de nekem ez nagyon sokat jelent.

Átlagos 16 éves fiú voltam átlagos testalkattal átlagos kinézettel. Lányok terén sose voltak nagy sikereim, csak egy-két apróbb kapcsolat, de sok lány barátom volt. A legjobb barátnőmet Tímeának hívták, nagyon szép intelligens lány volt. A kinézetéről ennyit: korához képest nagyon érett magas, szőke, arányos testalkatú a "bombázó" az osztályban, aki kevés fiút engedett közel magához, sőt szinte mondhatom, hogy én voltam az egyetlen. Ahogy én láttam, rám mindig, mint barátra gondolt, és (bár fura ez egy tinédzser fiútól) én se úgy gondoltam rá, mint egy csajra, hanem, mint a legjobb barátnőmre...

Házibuli. Egy osztálytársam szülinapja. Nagy 2 emeletes ház alul buli felül elzárt szobák, kulcs a házigazdánál. Timivel elég sokat ittunk, valamiért ketten voltunk végig. Nem sokat táncoltunk, nem ültünk oda társasághoz, de jól éreztük magunkat. Örültem, hogy nem kell jó pofizni ott mindenkivel, mert eléggé ki voltam. Épp akkor szakítottunk a barátnőmmel és még nem dolgoztam fel igazán. Eléggé szerettem azt a lányt, de ez egy másik történet... :-) Elhatároztuk, hogy felmegyünk dumálni valahogy nyugisabb környezetbe. A kulcsot megszereztük és felmentünk egy kis piával, hogy beszélgessünk.
-Mondtam, hogy unalmas lesz a buli -mondta mosolyogva
-Hát szerintem mi jól érezzük magunkat ha-ha

Így folyt a beszélgetés általános dolgokról, majd elújságoltam neki a szakítás hírét. Mindig mindent elmondtunk egymásnak. Nagyon meglepődött. Mondtam neki mennyire ki vagyok készülve. Átölelt "jaj de sajnálom" stb... Aztán már nem is folyt erről tovább a szó. Arra ébredtem, hogy a zene abbamaradt lent. Timi a karjaimban aludt a piásüveg üres. Ránéztem az órára fél 2. Felébresszem vagy ne? Nem kellett sokáig gondolkoznom, mert magától is felébredt. Zavartan nézett rám, nem értettem miért az a néhány óra teljesen kiesett. Hogyhogy ölelkezve aludtunk? Fogalmam sem volt. És akkor megszólalt:
-Mi a véleményed a történtekről? -kérdezte én meg zavarban voltam csak ennyit tudtam kinyögni: "Nem emlékszem"
-Tudtam, hogy kibújsz valahogy. Miért hazudsz? még sose hazudtál. Mindig mindent meg szoktunk beszélni. Ezt a csókot mért nem tudjuk? Hát nem érted szeretlek! -mondta majd az ágy szélére ült és elkezdett sírni. És akkor minden beugrott. Hát ezért volt minden fiúval ilyen elutasító. Most, hogy visszagondoltam tiszta volt. Hogy lehettem ilyen hülye, hogy nem vettem észre... Már rögtön nem úgy néztem rá, mint egy barátnőre. Tudtam, hogy most minden eldől. Odabújtam hozzá, és néhány vigasztaló szó után megcsókoltam.

Hosszú szenvedélyes csók volt. Ledőltünk az ágyra. Ő a hátamat simogatta amíg én a mellét fogtam. És akkor benyitottak. Két lány, akit alig ismertem. Vihogva eltűntek magukkal vivve a pillanat varázsát. A bulinak vége volt. Kézen fogva kísértem haza, aztán én is hazamentem. Nagyon boldog voltam......

Már 2 hónapja jártunk, viszont heves csókolózásoknál és tapogatózásnál nem nagyon jutottunk tovább. Aztán egyszer felhívtam a lakásunkba tanulni. Tanultunk, csókolóztunk, tanultunk, csókolóztunk, és persze nevettünk figyelve, hogy az öcsém ne nyisson ránk :-) Aztán az öcsémet elvitték a szüleim valami ünnepségre és akkor nem tanultunk tovább... Felültünk az ágyra és beszélgettünk. Már rég le akartam vele feküdni és úgy gondoltam ez tökéletes időpont. Megcsókoltam lassan érzékenyen, hogy sejtse mit akarok.
-Kívánlak nagyon, és régóta mondta kuncogva.

Ezt megbeszéltük gondoltam. Lassan levettem a pólóját és a nadrágját, ő ugyanígy tett. Egymás mellé feküdtünk, szám felfedezőútra indult. Először a nyakát, vállát, leoperáltam a melltartóját és elkezdtem kényeztetni mellbimbóit a számmal, szoptam, nyaltam, ő egyre gyorsabban lélegzett. Aztán elkezdtem a hasát csókolni azt is egyre lejjebb közben kezemmel mellét gyúrtam ő közben leszedte magáról a bugyiját, széttette a lábait, de én nem tértem azonnal a lényegre, csak a belső combját nyalogattam. "Gyerünk már" hallottam fél füllel. Én se bírtam tovább, nekiestem a puncijának. Először csak kívülről puszilgattam aztán behatoltam a nyelvemmel.
-Mindjárt elmegyek. Hagyj!.- Hallottam nagy nehezen de engedelmeskedtem. Ő következett szájával egész testem bejárta, leszedte a boxerem, és már meredező hímtagom szájába vette és ügyetlenül de édesen szopni kezdte. Nem kellett sok, már majdnem elmentem, de ő abbahagyta.
-Magamban akarlak érezni - Nekem se kellett sok, hanyattfeküdtem és ő rám ült, majd ütemesen lovagolni kezdett, közben sóhajtozott, nyögdécselt kb. fél perc után mentem el és engem egy picivel követve Ő is.

Ekkor megszólalt a kapucsengő. Kapkodás, öltözés, már jönnek. Mire visszaértek már a könyveket bújtuk:-)

Na szóval ennyi az én történetem, remélem élveztétek... (nyugi nem akarom folytatni :D)
Hasonló történetek
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
22483
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Livica ·
A végét kicsit elsietted, de amúgy nem rossz.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: