Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Buli vagy szex!?

Az egész a barátnőmnél, Nikinél kezdődött. Meghívott egy buliba, ahová az osztálytársa, Dávid is hívta. Mutatott róla egy képet. Hát mit mondjak... elég nyomorék volt rajta.
- Ez a srác azt mondta, hogy járni szeretne veled!
- Erről lecsúszott, mert én egy ilyen nyomorék csávesztől, én nem akarok semmit!
- Majd meglátod, hogy nincs igazad-és elmosolyodott Niki.
Nem mondtam semmit erre. Megbeszéltük, hogy mikor megyünk, majd elváltak útjaink.
Másnap teljesen bevoltam zsongva a bulitól!!! Ép hogy megérkeztem Nikihez már a barátja kocsijában találtam magam és mentünk Dávidért. Mikor a kapujánál csengettünk, egy szívdöglesztő pasi ált az ajtóban és mosolygott rám.
- Ki ez az helyes pasi?
- Dávid az! Én mondtam neked, hogy ne ítélj meg senkit sem előre.
Ahogy Dávid felém tartott egyre hevesebben vert a szívem.
- Szia! Dávid vagyok! Gondolom Te Evelin vagy?
- Igen.
- Nem mondta Niki, hogy ilyen gyönyörű vagy!

Teljesen elpirultam és nem mondtam semmit. Majd megfogta a kezem és bevezetett a házába. Leültetett minket a kanapéra és hozott mindenkinek egy-egy sört. Majd kimentem a konyhájukba, mert éhes voltam és Dávid kenyeret akart nekem vágni, mikor hirtelen megcsörrent a telefon és megvágta a kezét. Elkezdtem lefertőtleníteni a sebét, mikor jöttek Nikiék, hogy menjünk már bulizni.
- Én itt maradok Dáviddal és leápolom a sebét. Ti csak menjetek, mi is megyünk nemsokára.
Nem kellett kétszer mondani nekik. Épp hogy kiléptek Dávid oda fordult felém és a fülemhez hajolt:
- Azért vágtam el magam, hogy itt legyünk kettesben!

Egy bizsergető érzés futott át rajtam. Bekötöttem a kezét és beszélgetni kezdtünk, majd simogatott és ölelgetett. Az egyik pillanatban pedig csikizni kezdett és a földön kötöttünk ki. Mélyen belenézett a szemembe és megcsókolt. Tovább figyeltük egymást, és tudtuk hogy mit akar a másik. Kívántuk egymást, és ehhez nem kellettek szavak, hogy ezt elmondjuk egymásnak. Finoman harapdálta a nyakam, a felsőm alá benyúlt és simogatta a mellem. A csendben az én apró nyögéseim hallatszódott. Levette a csipkés felsőmet és az alatta levő fekete melltartómat is. Én meg az ő felsőjét és nadrágját vettem le és egy boxer volt rajta, ami elfedte kőkemény farkát. A látványtól teljesen benedvesedtem! Levette rólam a nadrágomat és a tangámat is majd a csiklómat simogatta, majd ujjával belém hatolt és közben nyalogatta. Majd én is egyre jobban keményedő dákóját masszírozni kezdtem. Majd a hátamra fektetett és farkával is belém hatolt.

Teljesen elöntött a forróság!!! Egy pár perc után már lovagló pózban, majd kutya pózban csináltuk. Miközben csináltuk formás popsimat ütögette, amire a legjobban tudok felizgulni. Majd a kerek, formás fenekembe helyezte dákóját. Még soha nem csináltam így de nagyon élveztem. Nem sokkal később mind a ketten egyszerre mentünk el. Egymás karjaiban feküdtünk, majd elmentünk zuhanyozni. Egymást fürdettük mikor Niki benyitott a fürdőszobába, és azt mondta:
- Ti meg mit csináltatok itt? Mi már mennénk haza, mert már fél négy van!
Úristen!!! Így elszaladt az idő. Gyorsan felöltözünk és elbúcsúztunk egymástól. Aznap még felhívott és megbeszéltük, hogy mikor talizunk legközelebb. Rá 2 napra egy játszótéren találkoztunk... De ez már egy másik történet.
Hozzászólások
További hozzászólások »
lököttyúk ·
Hm hm, az én vallásom ha nem tetszik hallgatok, mondjuk egy jó kis szócsatába ilyen helyeken is beleszaladok lelkesen, ha van hozzá kedvem, ötletem..vagy azt hiszem ...
hátha lesz belőle mosolygós hóember. A naiv is rövid i :) most tanulok helyesírni...

Ez az írás amúgy legalább nem irtóztat, mint egy kinemmondom melyik ... az ilyesmikre mondom, na és, lett és kész. A föld meg forog tovább.



Whym ·
egyébként 1 b
mindig rövid i
naiv rövid i

Most itt tartok a fejlődésben. Köszönöm a külön törődést. :)

:flushed:


Titina ·
Nekem elnézést, de egyáltalán nem tetszet.
Kb. 15 évesen írtam ebben a stílusban.
Majd bementünk a hálószobába...Majd levetköztünk...MAJD benyúlt a bugyimba.
Ja.... és MELLESLEG Én személy szerint nem az álló faroktól látványától szoktam beindulni.
Tehát végső soron nincs probléma az íróval, legfeljebb Ő is a fent említett korosztályhoz tartozik.
Nincs más dolgunk,mint kivárni, amíg tapasztalatot is gyűjt az írásaihoz, és akkor nem lesz gond. :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: