Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Buli előtt

Sziasztok Geri vagyok! 17 éves srác vagyok és van egy barátnőm aki véleményem szerint gyönyörű. Nyáron minden héten három napot dolgozok és mondhatom nem gyengén. Történt egyszer, hogy munka után hazafelé tartottam és haverom hívott, hogy este fergeteges goa parti lesz nála, és, hogy vár engem is, egy üveg pia a beugró, na meg, hogy már szólt Esztinek (ő a barátnőm) és ő elfogatta a meghívást.

Tehát a bolt után haza siettem, és mikor haza értem és beléptem az ajtón Eszti már várt rám muterral kávézgatva. Rohadt jól nézett ki! Nagy kivágású rövid topp volt rajta és egy még rövidebb miniszoknya. Mindig jól néz ki, de most majd leesett az állam. Felmentünk a szobámba és beszélgettünk. Előjött a szokásos téma: mikor esünk már túl rajta? Semelyikünk sem volt szűz de egymással még nem csináltuk. Elmentem zuhanyozni majd fürdés után öltözködni kezdtem. Nem vagyok szégyenlős ezért nyugodtan öltözködtem Eszti előtt.

Közben azt vettem észre, hogy szokás szerint bámulta a lábam közét. - Mi van nem tetszik? - kérdeztem tőle. - Hogyne tetszene? - kaptam a választ. Már a nacimat húztam föl mikor odalépett hozzám és visszarántotta rajtam a farmert. Hirtelen nem tudtam mi fog történni, de szerencsére gyorsan kapcsoltam. Ajkunk csókban forrt össze de ez valahogy új volt. Tudni kell, ha együtt vagyunk átlagon felül sokat smárolunk de ez most teljesen más volt. Forróbb, hevesebb, vadabb, de egyben érzékibb is. Mint minden egészséges férfi én is merevedni kezdtem. Merevedésem csak fokozta mikor Eszti vadul rámarkolt pájszeromra, és masszírozni kezdte. Ekkor fülembe súgta: - Ha annyira akarod akkor gyere és mutasd meg mit tudsz!

Ezután kiszabadította rudimat a boxerból és lassan, finoman verni kezdte. Azt hittem rögtön elélvezek. Eközben én megszabadítottam a topjától majd a szoknyájától is. A látvány magáért beszélt… Kék csipkés melltartó és tanga volt rajta amitől teljesen beindultam. Megszabadítottam a felső ruhadarabtól majd először nyakát aztán egyre lejjebb csókoltam, nyaltam. Combjai lefelé siklottam majd újra felfelé vettem az irányt. Bugyin keresztül kezdtem simogatni punciját majd mikor már éreztem hogy rendesen nedves lehúztam róla és megsimogattam neki finoman. Nagyokat sóhajtott és éreztem, jól esik neki. Mikor először benyaltam neki körmeit hátamba mélyesztette. Ez csak még jobban izgalomba hozott és egyre ütemesebben és gyorsabban kezdtem nyalni csiklóját.

Az ágyon ülve egyre jobban zihált, emelgette csípőjét majd mikor egyik ujjamat lassan betoltam neki szinte beszippantotta, teste megfeszült majd az egyik párnát harapva élvezett. Az ujjazást ennek ellenére nem hagytam abba sőt nagy meglepetésemre pár perc múlva már két ujjamat járattam benne. Kihúztam újamat majd próbáltam "nyelvemmel baszni". Mit mondjak? Azt hiszem élvezte. Ezek után felállt, az ágyra lökött és petyhüdt farkam újra verni kezdte. Letérdelt, fejét lehajtotta és végignyalta a farkamat a heréimtől a kupakig. Mikor a hegyéhez ért lassan rábukott és vadul szopni kezdett. Néha lassított, meg-megállt és nyelvével játszadozott aztán újra iszonyatos tempóban fuvolázott. Nem kellet sok idő, hogy elélvezzek, de ezt jól érezte és az ezt megelőző pillanatokban farkam kerek mellei közé szorította. Ekkor akkorát élveztem, mint még soha. Nem gondoltam volna, hogy a testem ennyi maganyagot eltud raktározni.

Orgazmusom követően hanyatt dőltem az ágyon nem várva, hogy a nőm még nem nyugszik. Elkezdte lenyalogatni a rudimon maradt anyagot és ezzel újra harcba állítani a szerszámom. Nem kellett sok idő, hogy újra úgy álljon, mint a katona büntetésben. Ekkor egy kaján vigyorral az arcán a lábát áttette rajtam majd kezével lukra irányította fegyverem és beleült. Gyakorlottan lovagolt iszonyatos tempóban és közben csiklóját csapkodta, masszírozta. Egy kis idő múlva pózt váltottunk és a hátulról vezettem be. Mielőtt bedugtam neki ellen álhatatlan vágyat éreztem, hogy benyaljak neki s közben kicsit segglukát is simogattam.

Élvezte, de kért hogy dugjam be neki mert újra el akar élvezni. Rögtön betettem neki és pár lökés után remegve adta át magát a teljes kielégülésnek. Tudván, hogy én még bírom, ütemben nyomta hátra formás popsiját keltve ezzel egy kis csattogást. Pár perc múlva egyszerre élveztünk el. (Ő már harmadszorra) Kicsit feküdtünk még és elmentünk zuhanyozni. Zuhanyzás közben elmondta, hogy nem gondolta hogy ilyen jól fogok teljesíteni! Felöltöztünk majd elviharzottunk a buliba.

Mikor lementünk anyám kicsit furcsán nézett. Lehet hogy hangosak voltunk? Azóta is sok szép együttlétünk volt Esztivel, de ezt majd máskor… De csak ha ti is akarjátok!?
Hasonló történetek
15290
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: