Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Buffy és a szexdémon - 4. rész

Buffy és a szexdémon
4. rész

-----------------------

Írta: Dbud
Az eredeti történet a www.t-s-s-a.com oldalon található, címe: Buffy Summers And The Sex Demon.
Fordította: Pavlov (pavlov.urasag@gmail.com, http://pavlovurasag.blogspot.com, http://pavlovurasag.blogspot.com/)
2009. február- 2010. március

Az itt leírtakat otthoni kipróbálásra egyáltalán nem javasoljuk, de ha mégis megtennéd, dobj róla egy e-mail-t... :>

Főszereplők:
Buffy Summers, a Vámpírvadász - Sarah Michelle Gellar
Dawn Summers, Buffy testvére - Michelle Trachtenberg
Faith, a másik Vámpírvadász - Eliza Dushku
Joyce Summers, Buffy anyja - Kristine Sutherland
Willow Rosenberg, Buffy legjobb barátnője, egyben boszorkány – Alyson Hannigan
Tara, Willow barátnője, szintén boszorkány – Amber Benson

-----------------------

Hazafelé menet Buffy még jobban meg volt győződve róla, hogy Sunnydale városában valami nem stimmel. A hazaúton legalább féltucat kefélő párocskát látott. Mindenhol csinálták, autókban, az út szélén, piknikasztalon, és még csak nem is szégyellték magukat.
Buffy belökte a házuk ajtaját, bár kicsit félt tőle, hogy valamilyen orgiára bukkan. Legnagyobb meglepetésére minden csendes volt.
- Anya! Dawn! Itt vagytok?
Semmi válasz.
Buffy felment a lépcsőn, és közben a testvérét és az anyját hívogatta. Odament az anyja szobájához, és kinyitotta az ajtót.
- Anya? Itt vagy?
De a szobában fiatal, alig tizenöt éves kishúga volt teljesen meztelenül, és az újságosfiú, Kyle farkán lovagolt. Jó iramban mozgott fel-le. Kyle is mozgott alatta, próbálta tartani az ütemet a fiatal lánnyal. Egyikük sem vette észre Buffy-t.
- Bassza meg! Nagyon jó farkad van! – kiáltotta Dawn, és el is élvezett. Kyle marka tele volt Dawn mellével, hevesen szorongatta, miközben keményen kefélte alulról.
- Baszus! – kiáltotta, és ő is elélvezett. Mindkettejükről csorgott az izzadság. Dawn előrebukott, és remegve ölelték egymást a fiúval.
Buffy rájött, hogy jelenleg semmit sem tehet velük, úgyhogy vállat vont. A tűzoltókkal kellett volna szétválasztattni őket. Lement a hallba, kinyitotta a saját szobája ajtaját, hogy átöltözzön, de odabent az ágyon az anyja térdelt négykézláb, és őt hátulról dugta Giles, a könyvtáros, Buffy mentora. Buffy még a Joyce combjához csapódó golyókat is hallotta.
- Basszál! Keményebben! – kiáltozta Joyce.
- Anya! Giles! Hagyjátok abba!
Giles hátranézett rá:
- Szia, Buffy. Van kedved beszállni?
- Hogy mi? Beszállni?
- Igen, egy kis hármas menetbe. Mindig is sokat álmodoztam róla, hogy...
- Nem!
- Ha nem, hát nem. Akkor talán majd Dawn – és Gileson látszott, hogy maga elé képzeli a látványt. – Elvégre ő a legfiatalabb.
- Na ne! – kiáltott fel Buffy, kihátrált a folyosóra, és becsapta az ajtót. Ezt már nem bírta elviselni. Muszáj volt lezuhanyoznia.

Egy órával később...

Buffy lezuhanyozott, szétválasztotta végre Dawnt, Kyle-t, Giles és Joyce-t. A konyhában ültek mindannyian.
- Figyeljetek rám! Valami furcsa folyik itt, ki kell találnunk, hogy mi az!
- Nem értem, mi a baj, Buffy. Amit Joyce-al csináltunk, az egy természetes emberi folyamat.
- Ezt most hagyjuk – temette kezébe arcát Buffy.
- Talán ha többet kefélnél, nem lennél ilyen prűd – mondta neki Dawn, és ezt persze mindenki meghallotta. Buffy nem törődött vele.
- Giles! Segítened kell!
Gilesot most sokkal jobban érdekelte Joyce, meg is csókolta, és belemarkolt a mellébe.
- A francba! – kiáltott fel Buffy, megragadta Gilest az ingénél fogva, elrántotta onnan, és pofonütötte. Giles hátraesett a csempére.
- Térj észhez! – kiáltott rá Buffy.
- Igyekszem – mormolta a férfi.

Buffy be akart neki húzni egyet, de a férfi megadóan emelte fel kezét, és felállt.
- Jól van, jól van, értem a lényeget. Az ösztöneid áltlaában helyesek, Buffy. Ha azt mondod, hogy valami itt nincs rendjén, akkor az nincs rendjén. Mit tegyünk most?
Buffy gondolkodott egy kicsit.
- Menj vissza a Varázsdobozba, és próbáld meg megtudni, hogy történt-e már hasonló eddig.Lehet, hogy valami varázslat vagy átok változtatja az embereket... kanossá?
A tanár bólintott.
- Jól van, Buffy, megyek.
- Meg kell találnunk Willow-t is. Ő talán segíthet. - Buffy körülnézett. – Hol van Dawn?
- Itt vagyok – hallatszott a lány hangja az asztal mögül. A feje Kyle ölében mozgott. A srác szeme be volt hunyva, úgy élvezte az ölében bólogató kiscsajt.
- Ne már, Dawn! Velem jössz! Nem hagyhatlak mostmár egyedül.

Buffy felkapta Kyle-t és talpra állította, aztán a hátsó ajtóhoz tolta.
- Ne, várj! – mondta a srác. – Én is segíthetek!
Buffy nem is törődött vele, kilökte az udvarra. Miközben becsapta az ajtót, Dawn még kikiáltott:
- Hívj majd!

Buffy útnak indította Giles-t, és felküldte édesanyját az emeletre. Kétszer még vissza kellett menjen a házba, és rajta is kapta Giles-t, hogy megpróbál visszalopakodni.

Harminc perccel később Buffy és Dawn a kollégium folyosóján járt, ahol Tara és Willow lakott. Buffy hazaköltözött, amikor kimaradt a főiskoláról, de a két leszbi lány még mindig ott élt.

Buffy bekopogott a lányok ajtaján, és az ajtó ki is nyílt. Egy magas, gyönyörű meztelen szőke lány állt előttük.
- Na végre, friss husi érkezett – mondta.

Buffy a lány háta mögött egy egész kis orgiát látott kibontakozni. Úgy harminc fiatal, gyönyörű nő volt odabenn, mindannyian egymást ujjazták és nyalták. Az élvezetek és orgazmusok hangja majdnem fülsiketító volt.
- Ööö... Willow itt van?
- Hé, Willow!

Buffy kiszúrta a tömegben a barátnőjét: egy karosszékben ült, körülötte pár gyönyörű lány, egyikük feje pedig Willow lába között dolgozott. Willow észrevette barátnőjét, és ellökdöste maga körül a lányokat, hogy felkelhessen.

- BUFFY! – kiáltotta, odarohant hozzájuk, és megölelte őket. Teljesen meztelen volt, és Buffy érezte, hogy barátnője keze a fenekére simul.

Willow teste vékony volt, bőre világos, és mindenhol szeplők fedték. A mellei nem voltak nagyok, de a sötét bimbók körül nagy, kerek köröcskék látszottak.
- Hát szia, Willow. Beszélhetünk? Odakint?
- Hát persze. Szia, Dawnie.

Willow vigyorgott, úgyhogy Buffy hátranézett, hogy megnézze, miért. Dawn nadrágja már le volt tolva, épp a bokájáról rángatta le. A pólója is lekerülőben volt, és Willow mosolyogva figyelte a kiscsaj melleit.
- Dawn!?! Mit művelsz?

Dawn még a pólójával küszködött, sikerült kiszabadítania a fejét, már csak a karját kellett kibújtatnia.
- Mi a gond? Csak be akarok illeszkedni.

Willow kilépett Buffyval a folyosóra, Dawn is kisodródott velük, és becsukták az ajtót maguk mögött.
- Willow, segítened kell. Valami furcsaság folyik itt. Le kell állítanunk.
- Miről beszélsz? Ha valami rossz varázslat folyna a háttérben, arról tudnék. Higgy nekem. Semmi ilyesmit nem éreztem.
- Mi!?! Ha semmi sem folyik itt, akkor mi az ördög történik a hálószobában?
- Hogy mi? Tudod, hogy leszbikus vagyok. Áthívtam pár barátomat egy kis bulira, ennyi az egész. Mióta van ilyen prűd? De van erre gyógymódom... - Willow odahajolt Buffy-hoz, átölelte és a fülébe súgta: - Ha kipróbálod, biztos tetszeni fog.
- Bocsi, Willow, de most nagyobb problémáink vannak.

Buffy elhúzódott, de nem tudta felemelni a lábát. A bokái körül két zöld fénygyűrű ragyogott, és foglyul tartotta.
- Willow? Ez meg mi...
Ekkor a csuklói körül is megjelent két fénygyűrű, Buffy szabadulni akart, de nem tudott. A karjait a gyűrűk hirtelen előrerántották, a testea levegőbe emelkedett. A lábait a gyűrűk széthúzták, jó nagy terpeszbe.
- Willow! Hagyd abba!

A vörös boszorka végighúzta kezét Buffy combján, kicipzározta nadrágját, és bedugta a kezét. Buffy érezte, hogy Willow végigsimít az ágyékán, és a puncijába tolja pár ujját. Buffy próbált megszólalni, de egy zöld fénycsík jelent meg a szájánál, és elnémította.

- Add fel, Buffy. Bízz bennem, jó lesz! Csak adj egy esélyt a csapatomnak!

Willow intett egyet, az ajtó kinyílt, Buffy teste pedig könnyedén belebegett. Willow Sawn-hoz fordult:
- Csatlakozol?
Dawn vidáman követte:
- Hát persze!
És az ajtó becsukódott mögöttük.

A szoba kicsi volt, egy tipikus kollégiumi szoba, de majdnem 30 meztelen csaj volt most benne. Buffy körülnézett: voltak itt lányok a gyorsétteremből, a főiskoláról és néhányan még a gimiből is. Néhányuknak hatalmas műmelle volt, úgy néztek ki, mint a hivatásos sztriptíztáncosnők. És legalább hat lány volt ott a szurkolólányok közül.

A lányok egymást simogatták és ujjazták, csókolgatták és ölelgették. A padlón és az ágyakon mindenütt meztelen női testek hevertek. De amikor Buffy némán belebegett, mindegyik lány leállt, és őt nézte.

- Tudtam, hogy fel fog bukkanni. Nem tudtál ellenállni, ugye?

Buffy elfordította a fejét, hogy megnézze, ki szólt hozzá. Tara volt az, Willow barátnője. Ő is pucér volt, mint mindenki más. Tara teste húsosabb volt mint Willow-é.

- Óóó ne legyél féltékeny, Tarácskám... – ölelte át Willow. – Tudod, hogy te vagy a kedvencem. Csak játszani akarok egy kicsit, oké?
Tara félénken nézett a barátnőjére.
- Jól van, de akkor én megkapom Dawnt. – És nem is várt válaszra, megragadta Dawn karját, és hanyattlökte az ágyra. Fülémászott, és a lába közé fogta Dawn fejét. Kát másik lány szétfeszítette Dawn lábait, Tara pedig ráhajolt a csiklójára, és 69-ezni kezdtek.

Buffy felváltva figyelte a testvérét és Tarát, valamint Willow-t, aki most, hogy megkapta szerelmétől az engedélyt, vigyorogva vetette magát a mókába.

Willow intett egyet, és Buffy cipői és fehér zoknija hirtelen lerepültek. Buffy farmere még jobban szétnyílt, és lecsúszott róla. A póló és a melltartó következett, és Buffy máris teljesen meztelen volt. Egy csettintés, és a némító fénycsík eltűnt.
- K-kérlek, Willow. Hagyd abba. Valami irányít most téged. Nem akarod te ezt.
Willow csak nevetett.
- Bocsi, Buffy, de már évek óta álmodom erről.
- Willow, várj, ne!
- Ne félj, Buffy – mondta a lány, és egy pillanatra mintha elgondolkodott volna. – Ugye szereted még a faszt?
Willow intett egyet, behunyta a szemét, és transzba esett.
- WILLOW!

A szobában mindenki a boszorkányt nézte. Willow lába közül fény és füst keveréke úszott elő Buffy felé.

- Ez meg mi?

A köd kiterjedt Buffy előtt, csőszerű alakot vett fel, aztán kettéosztódott, az egyik rúd Willow ágyékához csatlakozott. A ragyogó zöld fallosz remegett egy kicsit, aztán lefelé hajlott.

- Mi ez? Mi?

Buffy megpróbált kiszabadulni az energiakötelékekből, de nem ért vele semmit, a varázslat túl erős volt. A ragyogó pénisz a lábai közé csúszott, és a puncijához illeszkedett.

- WILLOW!

Willow nem is hallotta barátnőjét, transzba süllyedt, csak a szeme fehérje látszott.

- WILLOW! Ébredj...

Buffy teste megfeszült, a fallosz mélyen a puncijába csúszott.

- Jaaaaj... – sikkantott fel a varázsszerszám mozdulatára. Arca eltorzult, a fasz kegyetlenül mélyen hatolt belé. Egy másik köd-fény szerszám is megjelent, ezúttal Buffy szájába nyomult. A két pénisz mozogni kezdett. Buffy egész jól érezte magát, be kellett ezt vallja. Átadta magát a gyönyörnek, és élénken szopni kezdte a szájában mozgó varázsfaszt.

- UGH! OH! AH! – nyögdécselte Buffy. Ekkor Willow teste felemelkedett a padlóról. Buffy elé lebegett, kettőjüket a másikus energia kötötte össze. Willow lágyan felnyögött; mintha gyönyört nyert volna ki e kapcsolatból. Buffy egyre kevésbé bírt koncentrálni. Willow lábai közül újabb zöld csápok nyúltak ki, és lassan a terem össze lányhoz odafurakodtak. A csajok szanaszét hevertek, mindegyikőjükbe behatolt egy – néha két – csáp, és fürgén baszni kezdte őket. Willow pedig ott lebegett mindennek a közepén, és vadul nyögdécselt.

Ahogy Buffy gyönyöre növekedett, szeme felnyílt, és megpillantott maga előtt egy harmadik varázsfalloszt. A szerszám az arca felé közeledett. Buffy agyán átvillant, hogy vajon ez mit akarhat, ugyanis körbefonta a vállát, és hátul lecsúszott a hátán. De amikor rádöbbent, hogy a varázsfallosz hová tart, elkerekedett a szeme. Érezte a varázsmakkot a feneke nyílásánál. Osszeszorította fenekét, de hasztalan. A húszcentis szerszám a seggébe nyomult.

Az anális behatolástól Buffy teljes teste remegni kezdett. Nem most fordult vele ilyesmi először, de ez hatolt a legmélyebbre. Az első lökés még fájdalmas volt, de lassan gyönyörré formálódott, és mind a három farok mozogni kezdett a testében.

Willow teste lüktetni kezdett. A teremben lévő lányok egyre hangosabban kezdtek nyögni és sikoltozni. És aztán egyszerre élték át életük legjobb orgazmusait. Willow a ködfalloszok hálózatának közepén olyan gyönyört élt át, amely túl volt az emberi felfoghatóság határain.
- Édes... jó... istennőm... - nyögte igazi transzban.

Miután Buffy és Willow átélték életük legintenzívebb pillanatát, testük elernyedt, fejük hátracsuklott, lassan a padlóra ereszkedtek. Aztán Buffy szeme kinyílt. Kezével eltakarta a szemébe sütő fényt. Valahonnan ragyogó fény világított, de nem tudta, honnan.

Lábraállt. A lábai remegtek, de kitartottak. Először azt vette észre, hogy még mindig meztelen. Hűvösséget érzett a bőrén. Szeme lassan hozzászokott a a fényhez.

Zöld fűvel borított, magas domb tetején állt. Egy nagy tölgyfa állt mellette, a Nap ragyogott, melegítette bőrét, mellbimbóját viszont hűvös szellő borzolta. A világoskék égen néhány felhő szállt. Körülötte mindenhol dombok és mezők zöldelltek,
- Ez meg mi?
- Uhhhh... - hallott Buffy egy halk nyögést. Willow feküdt mellette a fűben, kezdett magához térni. Ő is meztelen volt, vörös haja és fehér bőre nem illett a zöd fűbe. Buffy felsegítette.
- Mi történt? Hol vagyunk?
- Nem tudom.

Ekkor Buffy meghallott valamit, és támadóállásban fordult hátra. Patadobogás volt. A dombra egy nagy, fehér ló érkezett, hátán egy lovassal. Csodálatos ló volt, nem volt rajta sem kantár, sem nyereg. Megállt előttük, felágaskodott, patáival a földet kaparta. A hátán egy nő ült. Nem emberi nő, ez rögtön látszott rajta. Leszállt a lóról, és végigsimított a ló nyakán, hogy megnyugtassa.

Magas volt, nemes tartású. Világoskék bőre volt, hosszú, fehér haja. Ő is meztelen volt, nagy, telt mellekkel, hosszú lábakkal. Szemei fehérek voltak, mint a haja. Willow letérdelt elé:
- Istennőm! - kiáltott fel.
- Istennő? - kérdezte Buffy.
- Igen, Buffy Summers, nem kell félned tőlem - jelentette ki a nő lágy, mégis erőteljes hangon. Buffy leengedte a kezét.
- Állj fel, Willow Rosenberg. Itt nem kell térdelned.
Willow felállt, de feje lehajtva maradt.
- Miért, hol vagyunk? - kérdezte Buffy.
- Kpacsolatotok és gyönyörötök oly erős volt, hogy még e másik létsíkon és megéreztem. És hihasználtam ezt a lehetőséget, hogy idehozzalak és beszéljek veletek.
- Miért?
- Világaink nagy veszélyben vannak - mutatott mögéjük a kék bőrű nő. Megfordultak, és egy viharfelhőt láttak közeledni. - Ezt ugyanaz a lény okozza, aki a ti világotokban átvette az irányítást.
- Ki ő? És miért cisnálja ezt?
- Egykoron közénk tartozott. Egy gyönyörű maszkulin példány. Ő és én szeretők voltunk eonokon át. De vágya felemésztette, csak saját örömével törődött. Gonosszá vált. Így hát kiközösítettük.
- És hozzánk küldtétek?
- Nem, gyermekem, bebörtönöztük, de egy évszázad elteltével megszökött, és átjutott a ti dimenziótokba. Egy világba, ami tele van önző teremtményekkel, akiket manipulálhat. Hatására az emberek átengedik magukat legősibb ösztöneiknek és ettől ő még erősebb lesz. És ezzel az erővel elpusztítja szépségünk és gyönyörünk világát. Meg kell állítanotok. Mindannyiunk érdekében.
- Oké, megállítom. De hogyan?
- Tudni fogod, amikor itt lesz az ideje. Most vissza kell mennetek.
Buffy és Willow látomása homályosodni kezdett.
- Ne! Várj! Mondd el, hogy tudom legyőzni!

Hirtelen mindketten Willow hálószobájában feküdtek, körülöttük meztelen lányok tucatjaival.
- A francba! Ezek az interdimenzionális nőcik mindig olyan titokzatosak!
- Buffy! Ne mondj ilyeneket! Ő egy istennő!

Felálltak, és egymásra néztek.
- Mi lenne, ha felöltöznénk?
- Jó ötlet.
- El kell jutnunk a Csodaboltba. Hátha Giles-nak van valami infója, amivel kisegít minket.
Willow csak bólintott, és már készen is álltak az indulásra.
- Mi lesz Dawnnal?
Buffy a testvérére nézett, aki mélyen aludt, feje Tara egyik mellén pihent.
- Hagyjuk itt, itt biztonságban lesz.

Elmentek, és tíz perc múlva már a boltnál voltak. Giles egy asztalnál ült, könyveket böngészett. Buffy meg volt lepődve, hogy Giles tényleg kutatómunkát végez. De aztán észrevette, hogy az asztal alatt Anya térdel, és a férfi farkát szopja.
- Szia, Giles - állt meg Buffy előtte derékra tett kézzel. Kissé idegesítette ez a munkamódszer. A férfi védekezőleg emelte fel kezét.
- Mielőtt bármit mondanál, tudnod kell, hogy egész idő alatt kitartóan kutattam.
Anya felnézett, és bólintott.
- Bizony, én pedig segítettem neki! A szopástól jobban tud koncentrálni!
Azzal folytatta a munkát. Buffy csak nézte, de már nem volt ereje vitatkozni vele.

- Régebb engem is rá akart venni - lépett be Faith a hátsó gyakorlóteremből izzadtan, csatakosan -, de azért nekem sincs mindenhez gusztusom. De gondolkodtam azon, amit mondtál, B. Hogy furcsa dolgok mennek itt. Lehet, hogy kivételesen igazad van. Visszajöttem, hogy tisztázzuk a dolgokat. Még szerencse, hogy Anya itt volt, már csak az hiányzott volna, hogy én szopjam le a jó öreg Gilest.
- No és rájöttetek valamire? - kérdezte Buffy.
- Sajnos nyomát sem találtam ilyesminek a könyveimben.
- Nem baj, mi már utánanéztünk. Ez egy interdinemzionális szexdémon, aki mindenkit felizgat, hogy visszajusson a régi nőjéhez. Sőt, azt is sejtem, hogy hol lehet. Itt kell lennie, a középiskola alatt, ahol a legerősebben örvénylik a démoni energia. Meg hát ugye ezek a lények mindig itt vannak alattunk. Akár kezdhetnénk itt mindig a keresést.
- Legalább tudjuk, hol van - mondta Faith. - Valamit gyorsan tennünk kell. Szeretm én a szabad szerelmet, de ez már túlzás.
- Igazad van. Giles, maradj itt. Faith, Willow és én majd elintézzük.
- Van valami terved, Buffy? - kérdezte Willow.
- Ami azt illeti, van egy ötletem. Az úton találtam ki.

A három lágy egy óra múlva már a pincében volt. Hirtelen ordítást hallottak, úgyhogy lekuporodtak.
- Szóval értitek a tervet?
A két lány bólintott.
- Biztos vagy benne, hogy működni fog?
- Nem, de csak ennyi jutott az eszembe. Szóval ha nincs jobb ötletetek...
Mindketten csak a fejüket rázták, úgyhogy a három lány bement a folyosó végén lévő nagy terembe.

Középen egy hatalmas férfialak állt. Hasonlított a látomásban lévő nőre, de elég szörnyen nézett ki. Bőre sötétkék volt, ujjain karmok, fogai hosszúak, arca eltorzult. Karjaiban egy szurkolólányt tartott, és a seggét kúrta hatalmas farkáva

- Vége a gyereknapnak, seggfej!
A lény feléjük fordult.
- Már vártalak benneteket. Szét akarlak kúrni titeket.
Leengedte a lányt. Buffy és Faith közelebb lépett. Buffy alulról támadt, Faith a szörny fejét vette célba. A démon könnyedén leseperte magáról Faitht, de Buffy a lény hátára ugrott, és a nyakába kapaszkodott.

- Willow! Hogy állsz?!?
Willow a falnál ült, és egy varázsigét mormolt.
- Nem működik. Túl sok energiát elhasználtam. Nem tudom, mit cisnáljak.
A démon megragadta Buffyt, és a falhoz dobta. Faith újra rátámadott, a szörnyeteg mellkasába vágott.
- Ezt meg sem hallottam, Will.
- Mostmár sikerülni fog, Tartsatok ki!

Faith elkapta a lény fejét. A szörnyeteg vadul csapdosott.
- Siess! Nem sokáig tudom így tartani!
- Willow!
- Megvan!
Willow Buffyra mutatott. Egy zöld fénykör jelent meg Buffy körül, hasonló ahhoz, ami a hálószobában működött. Körülfonta lábait és csípőjét, mintha egy ragyogó erényöv lenne.

Willow csak mormolta a varázsigét, és az örvénylő energia hosszú rúddá alakította a zöld fényt. Így Buffy egy misztikus, felcsatolható műfalloszt viselt.

- Fogd le, Faith!
- Próbálom!

Faith térdre szorította a démont.
- Siess!
- Csak pár pillanat!
Buffy megragadta a démon derekát, és mélyen a seggébe döfte a műfaszt.
- Na ez milyen érzés?
- AAARRRRRRGGGGGHHHHHH! - kiáltott fel a démon. Kitépte magát Faith szorításából, és le akarta magáról rázni Buffyt, de a lány a szörny szarvaiba kapaszkodott.
- Szóval jó, mi? - kiáltotta Buffy. - Mi? Milyen érzés visszakapni?

A szörny szabadulni próbált, de egyre gyengült, és térdre rogyott.
- Na igen, gondoltam. Mostmár nem vagy olyan kemény - mondta buffy, és hárfafeszítette a szörny fejét.
- Most, Faith!

Faith előkapott egy bárdot, és hatalmas lendülettel lemetszette a démon farkát.

- Neeeeeeeee! - sikoltotta a teremtmény. Sebéből lila vér spriccolt mindenfelé. Tagjai elgyengültek, lassan előrezuhant. Willow, Buffy és Faith lihegve álltak körülötte. Aztán Fath felemelte a teremtmény szaporítószervét.
- Szeritetek megtarthatom ezt? Jó kis szuvenír lenne...
Willow és Buffy úgy néztek rá, mintha megőrült volna.
- Felakaszthatnám az ágyam fölé. Várjunk csak! Esetleg elrettentené a pasikat, akiket felviszek. akkor a tűzhely fölé?
- Tőlem megtarthatod - felelte Buffy. - Az utóbbi napok után nem nagyon szeretnék még egy ilyet látni.
- Üdv a klubban, Buffy - mosolygott Willow.

Kifelé menet mindenfelé férfiak és nők, tanárok és diákok tértek magukhoz, és öltözködtek. Senki sem nagyon tudta, mi történt, miért meztelenek, és miért voltak egymás hegyén-hátán.


Vége
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sinara ·
A végére egészen elfogadható történet kerekedett belőle. A konklúziót viszont meglehetősen összecsapta a szerző. Szerintem legalább még egy részben megérte volna kifejteni.
Na mindegy. Nem ez volt a kedvenc történetem tőled, de olvastam már rosszabbat is.
A fordítás a szokásos. Néhány elgépeléstől eltekintve jó.

Pavlov ·
Pavlov Uraság néven mostmár a Facebookon és a Google Pluson is elérhettek!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: