Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Búcsúéjszaka

Pár éve történt velem a következő történet. Első szerelmem Milán volt. Óriási szerelem volt a miénk. Imádtuk egymást, tesitleg-lelkileg összetartoztunk. Isteni volt együtt a szex, és nem csak hatalmas pénisze miatt. Sajnos, egy idő után bizalmatlanok kezdtünk lenni. De Milánnal nem tartott örökké.

Éppen szakítottunk szerelmemmel, Milánnal, és ezt nem akartuk ünneplés nélkül hagyni.

Náluk találkoztunk, ahol az egyik haverjával, Zolival várt. Nagyon meglepődtem, mert azt hittem, hogy meghitten fogunk beszélgetni. Zoli kedves fiú volt, őt is régóta ismertem, sőt volt már vele szexuális kapcsolatom is abban az időben, amikor éppen külön voltunk Milánnal. Szóval nagyon jól ismertem őt is.

Felnyitottunk egy üveg bort, és betettünk valamilyen zenét. A konyhaszekrénynél összeütközött a fejem Zolival, amikor be akartam csukni az ajtaját. Meg akartam puszilni, hogy ne fájjon neki, de ő ehelyett megcsókolt. Mélyen a szemembe nézett, és én nem mutattam semmilyen ellenállást. Rosszalkodni akartam. Emlékeztem rá, hogy milyen szenvedélyes volt, s ettől végigfutott bennem az ismerős remegés. Most én csókoltam meg. Mélyen betoltam a nyelvemet a szájába, és forgattam, ahogy azt szenvedélyem diktálta. Kezem sem maradt rest. Kigomboltam ingét, és végighúztam ujjaimat a hátán. Finoman megcsikartam bőrét, mire ő felnyögött. Ekkor toppant be Milán a konyhába. Nem számítottunk rá, de én egyből tudtam, hogy nem menekül ő sem.

Megfogtam Milán és Zoli kezét, és bevezettem őket a hálószobai franciaágyra. Most Milánnal kellett foglalkoznom. Lefektettem az ágyra, és fölé álltam. Lassan levettem a blúzomat, amitől láthatóvá vált duzzadó mellem. A szoknyát az ágy végén lévő Zoli húzta le rólam, miközben én lábammal masszíroztam Milánt. Milán nylalakodott a lábamnál. Szopogatta lábujjaimat a harisnyán keresztül, és már őrülten fel volt izgulva a látványtól.

A fekete combfix és harisnyatartó, a falatnyi tanga és hullámzó melleim mindig meggyőzően hatottak minden férfira. Sötét, hosszú hajamat hátravetettem, amit Zoli abban a pillanatban megfogott, ujjait beletúrta, és megpróbált Milántól elragadni. Én azonban nem hagytam magam. Egyre jobban akartam Milánt. Teljesen benedvesedtem a szituációtól.

Ezt Zoli is észrevette, mert ahogy Milánra akartam zuhanni, ő térdre döntött, és tenyerét fenekembe vájta. Ettől Milán combjai közé zuhantam. Ő felült és vad csókolózásba kezdtünk. Zoli egyre beljebb haladt fenekemen. Csapdosta, paskolta fenekemet. Harapdálta bőrőmet. Majdnem megőrültem, olyan jól esett. Teljesen beleborzongtam, ezért vadabbul simogattam Milánt. Ekkor Zoli letépte rólam a tangát. Meglepődtem, majd rögtön hevesen lüktetni kezdtem alul. Vágytam az érintésére. Tudtam, hogy imád nyalni, és nem is panaszkodtam soha. Minden előzmény nélkül belém mélyesztette nyelvét. Hevesen kezdett dolgozni, majd ujjait is belémmártotta. Nem bírtam magammal. Hátamra fordultam, és éreztem, hogy Milán mennyire kemény. Láthatta, ahogyan valaki más nyal, amit eddig soha nem tapasztalt. Nagyon felizgathatta a látvány. Milán a melleimet vette kezelésbe. Levette melltartómat, és beletemetkezett nagy melleimbe. Szívta, szopta és gyúrta őket. Ekkor már Zoli nem bírt magával. Észrevettem, és kigomboltam nadrágját.

Fenekemet Milán felé toltam, hogy jobban hozzámférjen. Zoli égnek meredő farkát kicsomagoltam, és elkezdtem szopni. Először csak a makk peremét nyalogattam, majd az egész rudat végignyltam, aztán mélyen a számba vettem. Erősen szívtam, közben a kezemmel is munkálkodva, és éreztem, hogy hamarosan el fog menni. Amikor úgy éreztem, eljött az orgazmusa, erősebben mozgattam fejemet föl-le a dorongján, és végezetül ondója minden cseppjét lenyeltem. Ezt mindig szerettem, mert finom, édeskés ízű volt. Milán ezalatt végig nyalt.

Most ő volt soron. Nagyon tetszett nekki, hogy így rosszalkodtam. Mondta is: -Nem is tudtam, hogy ilyen roszz lány vagy. Te kis mocskos! Majd én megmutatom, hogy mit kapsz, mert hagytál unatkozni!-erre beledöfte óriási farkát lüktető vaginámba. Hihetelen érzés volt! Vadul rázkódtunk egymáson. A hajamat túrta, szétfeszítette fenekemet, és paskolta tenyerével. Én mindenhol csókolgattam, harapdáltam.

Egyre gyorsabban mozogtunk, és tudtam, hogy hamarosan el fogunk menni. Ekkor betoppant Zoli. Gyorsan elémtérdelt és nyalogatni kezdett. Pár pillanat múlva már nem tudtam hol vagyok, s mi történik velem, mert csak az orgazmus első hullámát éreztem, ami egyre erősödött. A finom nyelve csiklóm körül fantasztikus érzés volt, miközben Milán farkát is éreztem.

Zoli nyelvcsapásai, Milán óriási, hihetelenül kemény farka, és az ujjai a fenekem körül már majdnem meghozták az orgazmust, amikor Zoli hátulról belémcsúsztatta farkát. -Gyönyörű látvány vagy és istenien feszes a segged-nyöszörögte a fülembe. Milán már nem bírta tovább, amit megéreztek vaginális izmaim, és egyre gyorsabban húzódtak össze. Hangosan kiabáltam az orgazmus miatt, ami percekig tartott. Egész testemen végigrázkódott a vágy hulláma, majd egy óriási kiáltásban csúcsosodott ki. Addigra Zoli és Milán is elélvezett. Ők is hasonló hagok között. Mikor vége lett közös gyönyörünknek, mély álomba zuhantunk, és reggel mosolyogva ébredtünk fel.

Fantasztikus volt ez az élmény. Sajnos azóta nem találkoztunk, de valahányszor maszturbálok, eszembe jut ez az este. Különleges, furcsa este volt, de azt hiszem, megérte. Szerintetek?
Hozzászólások
További hozzászólások »
ciko ·
Nem tetszett...
Lehetett volna kicsit cifrázni,így olyan olcsó pornófilm íze volt...
Cápa ·
Talán mert tisztára az volt? :D
Yvonne ·
Bocsánat! Pedig majdnem így történt, csak szeretek szépen írni. Ez talán még gyakorolnom kell. Min változtassak?
játékos ·
Az erkölcseiden?
:)
Csak viccelek.

Talán azt hiányolták a többiek, hogy valamivel jobban körbeírd a helyzetet, kevésbé csak a szex fizikai részével foglalkozz.

Bár gondolom abban a helyzetben csak a szex fizikai része érdekelt.

Vagy nem?
Hiszen ez volt elvileg a búcsúéjszakátok, akkor pedig lehet, hogy járt más is a fejedben.

libido ·
Ma divat az ilyesmi... nem is olyan rég megjelent egy könyv, az több száz oldalon nyomja ugyanezt. hervasztó. Olvasni. Csinálni... tudja fene :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: