Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Búcsúbuli 1.

Ha meghívsz egy Jagerre, leszoplak! – írta a recis csaj.
Túl voltunk már pár durva sms és e-mail váltáson dugás előtt, helyett és után, de ezzel meg tudott lepni.
Abban maradtunk, hogy munka után nálam találkozunk. Megérkezés után a tárgyra is tért rögtön.
– Na add azt a Jagert mielőtt nekiállnék!
Nem kellett bíztatni, négy órája azon kattogtam, hogy mi lesz. Ledobtunk egy-egy felest, majd megkérdezte hol akarom. A fürdőben, közöltem vele. Ott a egész falnyi tükör, végignézhetem hogy csinálja, gondoltam. Egy elképesztő smárolás után már nyúlt a farkam után.
– Vetkőzz le, órák óta várom, hogy a számba vegyelek!
Amíg a ruháimtól szabadultam mosolyogva nézett a szemembe és már térdelt is elém.
Amilyen kis szája van Vikinek, annál nagyobbra tudja nyitni, most sem vacakolt, semmi nyalogatás vagy óvatoskodás, markolta és már kapta is be jó mélyen.
Teljes beleéléssel szopott, majdnem végig csukott szemmel, de párszor kinyitotta a szemét és a tükör felé sandítva gyönyörködött a saját munkájában.
Egyszer csak hátradőlt, elkezdte verni, rám nézett, felemelte a kezét, csak az egyik ujját mutatva.
– Akarod?
– Persze, hogy akarom te kis ribanc, tudod, hogy szeretem.
Míg verte tovább, elkezdte nyalogatni az ujját, hogy jó nyálas legyen.
Lassan, nagyon lassan kezdett megint a szájába ereszteni és nézett a gyönyörű szemeivel. Bökdöste a lábam, hogy álljak picit terpeszbe, hogy hozz(á)m férjen, majd lassan elkezdte betolni.
Hihetetlenül jó érzés volt ahogy egy ritmusban szopta a farkam és közben finoman ujjazott.
De egy idő után többet akartam.
– Tedd be még egy ujjadat!
A kérdésre megállt és mélyen a szemembe nézett.
– Szereted mi, te állat? Akarod, hogy még pár ujjamat feltoljam neked?
Imádom ezt benne. Szende szűz tekintet, picit anyajegyes pofi, eszembe nem jutna, hogy ilyenek mondatok buknak ki belőle. Szerintem mikor este a pasija dolgozik rajta, azon agyal, hogy milyen lenne ha közben én a száját basznám.
Csak hümmögve válaszoltam neki.
– Ne aggódj, szopni is foglak, de előtte nézni akarlak.
Teljesen benyálazott elöl is, hátul. Elkezdte betolni az ujjait, és közben hol verte, hol csak simogatta a farkam.
– Nem bírom sokáig, túl jól csinálod. Hova akarod a végén, a szádba vagy a pofidra?
– A számba te barom, megyek haza a pasimhoz.
Tudta, hogy szeretem a pofiját tele lőni, de erre nem tudtam mit mondani..
Már alig álltam a lábamon, megmarkoltam a fejét hátul, rányomtam a farkamra, hogy most már szopjon is. Benyelte a végét és marokra fogva verni kezdte. A szájába spricceltem. Elkezdte nyelni, de volt némi cucc ami kicsordult a száján.
Huncut mosollyal nézett a szemeimbe míg a nyelvével letisztította a szerszámom, aztán lenyalogatta a szája szélét.
– Hát ez nem volt semmi, most már nem vagyok szomjas, de azért adj még egy Jagert!
Nem sajnáltam tőle.
– Este jössz a buliba?
– Megyek, de csak későn érek oda.
Igazából tök elfelejtettem, hogy ma lesz a céges búcsú sörözése. Én marha már megbeszéltem egy másik kolléganőnkel, Ritával, hogy átugrik este egy körre. Tudtak egymásról, úgyhogy ez még nem lett volna gond, de ez mégiscsak egy búcsú buli, nyílván ott a helyünk. Ritának és nekem is. Nem baj, majd egy laza kufirc után oda megyünk.
– Jó, mindegy mikor jössz, csak gyere. És ne felejtsd el a jövő heti bulit sem!
Mondtam, tuti ott leszek azon is. Biztos jó parti lesz, 30. szülinap, ezer ember, sok jó csaj.  Na meg okkal reménykedhettem, hogy után adhatok neki egy emlékezetes ajándékot.
Miután elment, azon agyaltam, ez mégis mi volt. Nem mondom, felőlem mindennap idejöhet egy ilyen gyönyörű nő és leszophat, de mégis fura, hogy semmi mást nem akart.
Tíz perc múlva jött tőle egy sms:
'Hát ez fura volt! Kurvának érzem magam.'
Na erre írjál okosat.
Írtam neki: 'Kurva jó is volt! :)'
A válasz: 'Na ez igaz, nagyon jól szopok. Jó érzés is amúgy.. Itt sétálok az utcán, nézek az emberekre és kicsit olyan érzésem van, mintha tudnák, hogy most szoptam le valakit. :)
Na mindegy, este gyere, lehet hogy megleplek a wc-ben! :)'
Hát, ez már lehet, hogy sok lesz egy napra, gondoltam.
Két órával később írok Ritának, rendben lesz e az este, jön e 9 körül, ahogy megbeszéltük.
Utána együtt mehetünk Viki bulijába.
Semmi válasz. Bakker, gondoltam, úgy tűnik ez így nem jön össze, szokott reagálni.
Sokáig semmi, majd jön egy mms, de Vikitől: egy fotó róla és Ritáról ahogy csókolóznak. Hozzá a szöveg: "Szerintünk gyere!"
Már hívtam is a taxit.
Mire megérkeztem a helyre már jól beivott a csapat, de igyekeztem gyorsan behozni őket. Mondjuk nem az volt a tervem, hogy hajnalig ott legyek, abban bíztam a két csaj is így gondolja. Eléggé úgy tűnt, mert mikor kimentem a mosdóba, azt láttam, hogy a férfi-női mosdó még közös folyósólyán csókolóznak. Csak hárman voltunk bent, megtudtam kérdezni mikor megyünk már. Persze meg is kaptam a magamét, hogy mit türelmetlenkedem, meg fogom kapni, amire vágyok.
Pár óra mértéktelen ivászat után sikerült lepattintani a többieket és hármasban taxiba ülni.
Jól berúgtunk, a nem létező gátlások miatt nem igazán kellett aggódni. A lakásba érve a két csaj már ölelte is át egymást.
– Iszunk valamit? – kérdeztem.
– Te csak igyál és nézz minket, aztán jöhetsz te is!
Whisky-colával a kezembe néztem ahogy elindulnak az ágy felé és útközben elhagynak egy-egy ruhadarabot. Full ruhában állva moziztam tökéletes belátással ahogy Rita hanyatt fekszik és széttárja a lábait, hogy Viki hozzá férjen. Na azt hiszem ez minden pasi álma, azt sem tudtam mit nézzek inkább. Rita szemét, ahogy rám néz huncutul, miközben Viki nyalogatja, vagy Viki égnek meredő hibátlan fenekét. Utóbbi a világ legjobb segge címre is simán pályázhatna. Hja, és tudtam, hogy hamarosan kitömhetem megint.
Na nem sokáig elégedtem meg azzal, hogy csak ámulok, gyorsan levetkőztem és Viki mögé térdeltem. Már olvadozott a puncija, biztos felizgatta, hogy Ritát nyalhatja. Picit szétnyitotta a térdeit, hogy kényelmesen behatolhassak. A hangok, a hangok voltak az egészben a legjobbak, bármilyen fura. Jó a látvány nyílván, ahogy dugsz egy csajt, miközben egy másik szemébe nézel, de hallani közben, hogy egyszerre nyöszörögnek és teljesen be vannak indulva, na ez maradt meg leginkább.
Viki fejéhez hajoltam és kis fül cirógatás után megkérdeztem:
– Emlékszel mit írtál egyszer SMS-ben nekem?
– Nem.
– Hogy az az egyik legnagyobb szexel kapcsolatos vágyad, hogy egy jó húsos pinát nyalhass és addig közben töcskölje meg egy nagy fasz a punci gazdáját. Forduljatok meg, hogy ő legyen felül!
Rita nem halloat mit suttogtam, nem tudta mi jön, de hagyta Vikinek, hogy vezesse és átfordítsa 69-be. Picit néztem, ahogy Viki nyalakodik a punciján, aztán elkezdtem a nyálas ujjaimmal simogatni Rita fenekét. Most értette meg mi lesz. Pillanatra otthagyta Viki punciját és meglepetten hátrafordult. Mintha most akarnám először seggbe baszni. Hát, nem éppen. Nem is tiltakozott, ezért finoman betoltam a makkom. A hang megint, még most is hallom ahogy felnyögött. Elkezdtem finoman, de ütemesen egyre mélyebben tolni belé, azt akartam Vikit ne zavarjam közben, jól tudja használni a nyelvét.
Pár perc ütemes kefélés után kivettem a farkam és vártam Viki hagyja, hogy a szájába adjam.
Amíg szopott Rita kitágult seggét ujjaztam. Miután ő hangos sikoltozás és rángatózás után elment, én sem bírtam tovább. Kihúztam a farkam, és elkezdtem verni. Viki sejtette mi jön, kitátotta a száját, picit kidugta a nyelvét, és hagyta az ő nyelvére és Rita puncijára fröcsköljek. Alábecsült, beterítettem a fejét. Esküszöm, mintha zuhanyozott volna. Eltartott egy ideig míg lenyalogatta Rita pinájáról ás ánuszáról a gecimet.
– Rita! Nincs kedved letisztítani a barátnőd pofiját? Ideengedlek.
– Te perverz geci imádó állat, akarod nézni, mi? - kérdezte a farkam alól Viki.
– Miazhogy, utána megnézem ahogy Rita megdug téged! Most te jössz, nem? Akarod, hogy hozzam a játékot?
– Hááát, nem rossz ötlet, hozzad!
Gyorsan megtettem a három métert a fiókig a vibrátorért és mentem is vissza.
Azt láttam, hogy vad csókolózásban vannak, de Rita néha Viki pofijára is kerít időt és finoman nyalogatja róla a nedvemet. Két perce élveztem el, de ettől a látványtól már ágaskodtam újra.
– Gyere Viki, ülj rám, hogy Rita közben hátulról dolgozhasson meg a barátunkkal.
– Előbb szopni akarlak, amíg Rita engem kefél!
Lehet erre nemet mondani? Elé térdeltem, a szájába vette, markolta a heréimet és égnek meresztette a fenekét. Ritának se kellett több, a számhoz tette a vibrátort, hogy nedvesítsem be neki. Kéjes tekintettel nézte, hogy a számba veszem. A dög.
Érdekes felállás, én szopatok, Rita meg hátulról tolja Viki puncijába, mi ketten pedig nézzük egymást közben.
– Most már seggbe akarlak baszni!
– Neeeeem, azt akarom, hogy Rita basszon seggbe, te meg ülj az arcomra, hogy ki tudjam nyalni a segged, míg te vered a faszod! Azt szeretném, hogy lásd ahogy belém hatol! Utána mehet amit kértél!
Nem semmi látvány, ha nézel egy nőt aki egy másik seggét dugja, ki-be jár egy műfasz, nézed ezt és látod a szétnyíló, olvadozó punciját is. Közben meg vered magadnak és nyalják a segged.
Pár perc után magamra ültettem Vikit, és mondtam Ritának, tolja be neki hátulról.
– Ne neked inkább?
A kis ribanc, tudta, hogy szeretem.
– Most ne!, Csináld vele, imádja ha két fasz zakatol benne.
– Az igazi az lenne ha szophatnék is egyet közben! Na ez lenne a csúcs! - Mondja nevetve Viki.
– Szólja, ha úgy alakul, nem akarok kimaradni! De most már gyere, érezni akarlak!
Ritának sem kellett kétszer mondani mit kell tennie, érzetem, hogy Viki puncija megfeszül, a farkamat pedig a túloldalról lökdösi a játékszer. Egy ütemre dugtuk mindketten. Viki elkerekedett szemmel nézett rám. Átöleltem a hátát és magamhoz szorítottam, hozzám nyomta a melleit, a nyakamba bújt és a fülembe lihegett:
– Ez kurva jó baszd meg! El ne menj!
– Bírom még, ne aggódj! Különben is az arcotokra akarom verni!
– Jó! - mondta aléltan. Ha bírod még sokáig, megengedem újra! Ez naggggyon jó, nem akarom, hogy vége legyen!
De egyre gyorsabban vette a levegőt és hangosabban kezdett nyöszörögni, éreztem, hogy mindjárt vége lesz. Miután elment, még nagyon lassan billegett rajtunk, éreztem ahogy a műbráner is finoman jár még  benne. Homályossá vált tekintettel rám mosolygott, adott egy finom csókot. Felemelkedett és hátranézett Ritára!
– Hú, basszus, ez 10 pontos volt! Gyere, had teljesítse be az álmát!
– Miért eddig nem azt csináltunk? - Kérdezte Rita nevetve.
– Mit akarsz még?
– Az arcunkra akarja verni! - Előz meg Viki a válasszal.
– Hülye pasik! Mit élveztek ezen?
– Látványos! - Mondom.
– És az fontos a pasiknak.
– Ok, de másszunk le az ágyról! - Szólalt meg Viki és már indul is a szőnyegre.
Egymás mellé térdeltek és össze tolva az édes kis pofijukat, rám nevettek.
– Na gyere, itt vagyunk! - szólt a kórus.
Több sem kellett, már álltam is eléjük és a kezembe vettem magam!
Legdurvább pornó film jelenetek jutnak eszembe ha erre gondolok. Húztam amíg bírtam, hogy kiélvezhessem a látványt, majd telefröcsköltem az arcukat. Jutott mindkettőre, a pofijukra, a szájukba, csorgott még a hajukon is. Néztem ahogy csókolózni kezdenek és a gecis nyelvükkel játszadoznak, közben a maradék csöpögött a mellükre és combjukra. Még picit a szájukba adtam a kókadozó farkam, hogy csókolózzanak rajta.
– Hát, csajok, ez eléggé rendben volt! Most már meghalhatok! - mondtam nevetve. Megismételhetnénk a jövő heti buli után!
– Jó, benne vagyunk! - mondták kacarászva mindketten.
– De jövő héten mi dugunk meg téged! - kontrázott Viki.
– Oké! -  mondtam. Közben az járt a fejemben, ezt már nehéz fokozni.
Tévedtem, de ez már egy másik történet.
Hozzászólások
További hozzászólások »
szerenella ·
Miért siettél? Tetszett, gratu! :innocent: :heart:

Pavlov ·
Mozgalmas és hardcore! Még!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: