Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Braziliában..

Megérkeztem Braziliába egy 5 csillagos szállodában.

A recepciósnak adtam 100 dollárt, hogy szállítson szép testű, fiatal, nagy farkú fiukat és nem hivatásosokat.


Már 1 óra múlva jött az első. De legnagyobb sajnálatomra nem volt neki még 20 centi sem. Azért a forró szűk seggét megbasztam rendesen. A fiút a pénz úgy felvillanyozta, hogy alig bírtam megszabadulni tőle.


Felhívtam a portást és mondtam neki, hogy 22 centi alatt ne küldjön senkit.


Másnap már kicsivel jobb volt a felhozatal, de úgy éreztem inkább mentem volna Afrikába.


Estére már jobb lett a helyzet. De mire megtaláltam azt a két gyönyörűséget, azt hittem kipereg a hajam. A két fiú magas, szép izmos, inas és hihetetlen nagy farokkal jelentkezett. Ráadásul szőrtelenek voltak, ami nálam alap.


A két fiút megkínáltam egy itallal, majd utasítottam, hogy térdeljenek és szopjanak felváltva. Gyönyörű volt ahogy a bronzos szájukba eltűnik a faszom. Majd az egyikkel nyalatni kezdtem a seggét, hogy végre birtokba vehessem. Hát ilyen szűk, forró segglyukkal még nem találkoztam. Mint egy acélsatu úgy szorult a faszomra. Alig bírtam baszni, azt hittem azonnal teleélvezem. Ki is hoztam a faszom és kimentem a fürdőszobába, hogy hideg vizet eresszek rá.


úgy döntöttem felpróbálom a másik fiút is. Na ez sem volt kevésbé szűk. Volt itt nagy visítozás. Elmondták, hogy még sosem voltak férfival, de nővel sem sokszor, mert ők nagyon szegények.


Ennek nagyon megörültem és most már hatalmas tempóban basztam Luis seggét.


Tele is élveztem. Majd utasítottam Rault, hogy szívja ki a gecit a seggéből és csókolózzanak. A látvány engem nagyon tűzbe hoz és rövid szopatás után újra kemény lettem. Most a másik márvány segget kezdtem baszni. Hiába kezdtem lassan, ő is vonyított rendesen. Aztán úgy begerjedtem, hogy nem volt kímélet, irdatlan tempóban basztam meg a seggét.


A két fiú lelkesen kezdett nyalogatni, kényeztetni, nagyon el akarták hagyni Brazíliát és persze a családjuknak is nagyon kellett a a pénz.


Leültem a fotelba és kértem szopják egymást. Amikor már láttam, hogy nagyon bekeményedtek, feltérdeltem az ágyra és felváltva baszattam magam.


Már nem sirattam a fekete fiukat, elégedett voltam velük.


Aztán az egyik szopott míg a másik rendesen megbaszott. Egyre jobban tetszett a játék.


Másnap kértem még a portást, hogy egy ilyen csodafaszt szerezzen és indulok is haza.


Két napot kellett várjak, persze nem unatkoztam addig sem ezekkel a csokifaszokkal.


Mikor felszólt a portás,hogy megérkezett az újabb jelölt a két fiút leküldtem a medencéhez.


Az új fiú, 2 méteres, 25 éves csinos és főleg nagy farkú. Legalább 27/ 6 volt, de centit nem vittem.


Amikor letérdelt elém a fürdő szobában, a lelkesedése nagyobb volt, mint a szopó tudománya.


De úgy voltam, hogy majd megtanítom. Aztán rádöntöttem a WC-re és irgalmatlanul bevágtam a kőkemény faszom.


Egyre jobban izgat, mikor visítoznak. Már nem szeretem a lassú baszást. Keményen, tövig, tempósan.


Amikor beleélveztem a seggébe, láttam rajta a megkönnyebbülést.


Aztán újra szopnia kellett már az ágyban.


Egyre jobban feltüzelt, hogy én vagyok neki az első férfi és újra meg kellett basznom, azt a gyönyörű, kerek kemény seggét.


Másodszorra már kezdte élvezni, de nem hagytam, hogy kiverje magának.


Mikor éreztem, hogy el akar élvezni, kihúztam belőle és én térdeltem elé, hogy megbaszhassam éhes seggem.


Csodás érzés, mikor ekkora kemény fasszal masszírozzák a prosztatám, és a lelkes titán minden erejét beleadva jól megbassza a segglyukam.


El is döntöttem, hogy másnap mindhárom fiút hazaviszem.


Mikor hazaérkeztünk, szegény beteg barátom seggében könnyek csillogtak, annyira hiányoztam már neki.


Sajnos a stroke óta már nem állt fel neki. Azért néha szoktam simogatni, és a rabszolgáinkkal kinyalatom,é s szopatom, de ez már nem a régi.


A fiuk berendezkedtek a házban,és kezdetét vette a party a medencénél.


Mindenki pezsgőzött,és hatalmas elánnal szopták egymást. Engem nagyon beindít, mikor ennyi kemény fasz van körülöttem,és egymás mellé térdeltettem őket. Végigmentem isteni seggükön és aztán ők basztak engem felváltva.


Két szabály volt. Csak akkor élvezhetnek, ha megengedem,és csak szophatják egymást.


A szopásuk már egyre jobb lett,nyalni pedig nagyon tudtak. Megőrültem a szép testükért nagy faszukért


Amikor leszoptam a Raulom hatalmas faszát, annyi gecit nyomott a számba, hogy csorgott ki. Alig bírtam odahúzni Louist hogy csókolózzunk. Ez a perverzió az én viagrám. Ettől újra bekeményedek és alig várom, hogy újra egy szűk, forró seggben legyen a faszom. A fiuk már kegyelemért könyörögtek, úgy megbasztam őket.


Minden reggel álló fasszal várnak a reggelivel. Majd egyikük már térdel is, hogy kiszolgálja a faszomat. A látvány frenetikus, hogy 3 csoki fasz vár reggelire.


Amikor befejezem a reggelit, eldöntöm, melyiket baszom meg és megyek úszni.


Utána megmasszíroznak. Ez a mennyország, mikor 6 kéz simogat, masszíroz, egy nyalja a seggem. Fordulás után az egyik szopogatja a lábujjaimat, a másik a faszom, a harmadik a golyóm nyalja. Természetesen a jutalom nem marad el, mindegyik finom forró seggét rendesen megbaszom.


Már élvezik a baszást, szopást.


Annyira, hogy egyik hajnalban mikor felébredtem, mezítláb lementem a konyhába és azt látom,h ogy a két fiú a reggeli készítés közben csókolózik és egymás faszát simogatják.


Na erre elborult az agyam, mert ez tilos számukra. Főleg nem nélkülem.


Ordítani kezdtem,h ogy mehetnek vissza a Favelába. Térden állva könyörögtek, hogy ne küldjem vissza őket a nyomorba, büntessem meg őket.


Elővettem egy korbácsot és irdatlanul elfenekeltem őket. Aztán levizeltem mindkettőt ott a konyhában. Két napig csak kenyéren és vízen tartottam őket, és nem basztam meg egyiket sem.


Aztán a harmadik napon megkegyelmeztem nekik.


A titkárnőm közben új sofőrt vett fel. Magas,csinos fiú volt, gyönyörű szemekkel, kigyúrt testtel.


Eleinte csak titokban pillantgatott rám, majd azt vettem észre, hogy az ágyékom nézi.


Ahogy teltek a hetek, mintha vágyakozást láttam volna.


Alkalmazottal soha nem volt viszonyom, de ez a fiú egyre jobban tetszett.


Egyik nap kifeküdtem a medencéhez,és odahívtam, hogy kenje be a hátam.


Egyre érzékibben kenegetett, majd látom, hogy igen csak dudorodik a nadrágja. Megfordultam, mert már nekem is kényelmetlen lett a hason fekvés.


Majd utasítottam, hogy elölről is kenjen be. Nagyon zavarba jött, elvörösödött, de tette a dolgát. Rátettem a kezét a farkamra, aminek nagyon megörült. Elkezdett vele játszani és egyszer csak rábukott. Olyan technikával és olyan lelkesedéssel szopott, hogy azt hittem menten elélvezek. Hogy magamhoz térjek, mondtam vetkőzzön. Hát azt hittem az állam leesik, mikor levette a gatyáját. Hosszú farok és feltöltve vazelinnel. Vagy 8-9 cm az átmérő a hossza meg vagy 23 lehetett. Látta rajtam a döbbenetet és aggódva kérdezte, hogy nem tetszik?


Nevetni kezdtem, hogy de hogy nem, csak gyorsan térdeljen le.


Folytatta csodás technikával a farkam kényeztetését, majd mikor már éreztem, hogy közel a vég, letérdeltettem a fűre és tövig bevágtam a kemény faszom. Megint volt egy nagy visítás, de gyorsan felvette a méretem, aztán már az élvezettől hörgött. Az új seggtől mindig hamar elélvezek. Hiába az újdonság varázsa.


Majd bevittem a hálószobámba, hogy folytassuk. Mindenkit kizártam, egyedül akartam felpróbálni az új fiút,és megnézni a tudását.


Most én kezdtem el szopni, de még nagy Á-val is alig tudtam bekapni.


Négereket megszégyenítő volt a vastagság. Egyszerűen nem tudtam betelni vele, csak szoptam és szoptam.


Majd 69-ben folytattuk. Amikor már nem bírtam tovább, megint meg kellett basszam azt a gyönyörű kemény seggét.


Sikerült telelőnöm újra. Majd ő kezdte az én seggem kényeztetni. Udvariasan engedélyt kért, hogy megbaszhasson. De én először egy anál tágítót adtam a kezébe. Majd elkezdte ostromolni a seggem. Megígérte, hogy óvatos lesz.


Amikor már félig betolta irdatlan, vastag faszát, hirtelen rátolattam, hogy tövig bennem legyen.


Most értettem meg kis rabszolgáimat miért visonganak, mikor betolom nekik.


De hamar felvettem a méretét és eszméletlen élvezetben volt részem. Nagy kegyesen megengedtem, hogy belém élvezzen.


Majd elmesélte, hogy azért töltette fel a farkát, mert 8 éves korában megerőszakolta a nagybátyja, és így akart később bosszút állni a férfiakon.


Sosem volt nővel és nagyon kevés normális dugás, csak brutális baszások.


De engem kezdett megszeretni és már nagyon vágyakozott utánam.


Mit mondjak...Én meg a hatalmas, vastag, kőkemény faszába szerettem bele. Beköltöztettem a házba, az enyém melletti szobába, azzal a feltétellel, hogy másra nem nézhet.


Nem is volt vele soha gond. A brazil fiuk is beletörődtek, hogy egy fehérnek nagyobb van és halálosan elkényeztettek, ahogy küzdöttek a kegyeimért.


De nekik is letelt az idejük és újabb fiuk után néztem.


 


folyt.köv

Hozzászólások
További hozzászólások »
rudoncsepp ·
Szénát hordanak a szekerek, szekerek.

Manka02 ·
Olvasmányos a, való élet által íródott történet. Énnekem tetszett! Ne foglalkozz a flószókkal akik csak okoskodni járnak ide, szükség van az ilyen történetekre az átlagos műveltéségú olvasóknak.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: