Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Bocsika

Öt éve történt, harmadikos egyetemista voltam. Vidékről jöttem fel Pestre, akkor már három éve, most azt mondanám akkori magamról, hogy egy kis köcsög voltam. Nővel még orálisan nem voltam, tartogattam magam az igazinak. Meg is jött. Az új évben, szeptemberben megyek az egyetem folyosóján, befordulok a főgangra, és földbe gyökerezett a lábam. Velem szemben egy fiatal pár jött, a fiúra nem emlékszem, mert csak a csajra figyeltem. Egész délelőttöt betöltő csodálatos mellek, bomba alak és gyönyörű arc. Lehidaltam. Elhaladtak mellettem, utánanéztem, csodás fenék. Na, gondoltam, ezt a nőt nekem teremtették. Beültem az előadásra, de nem tudtam koncentrálni, csak ő járt az eszembe. Fantáziám megindult, élveztem a merevedést, majd kiszakította az 501-esemet. Előadás után ebéd, majd új tantárgy, új terem. Bemegyek, leülök a haverokhoz, háttal az ajtónak. Egyszer csak egy bársonyos hang - mintha csak a farkam kenegették volna - megszólít:
- Jó helyen járok, itt lesz az előadás? Barátaim, igen, ő volt. Nem húzom tovább. Egymás mellé ültünk, én nagyon, értsd NAGYON készséges voltam.

Erotikus kis bókokkal és rövid, igazán humoros, elejtett, kissé zavarba hozó mondatokkal próbáltam közelebb kerülni hozzá, mert láttam, bírja a burámat. De kerek perec az első percben már mondta, hogy fiúja van és őt szereti. Éreztem azonban, hogy kedvel, minden nap együtt ültünk, de azért a fiúja is megjelent többször és elrontotta a kedvem. Így ment ez három hétig. Ekkor a lánytól megtudtam, hogy fiúja külföldi ösztöndíjat szerzett és már megy is ki fél évre. Hát mondom, ilyen nincs. Király! A csajszi minden második nap hívta a fiúját, de mindenhova velem ment. Egyetem, cukrászda, edzés, mozi, buli. Egyre közelebb kerültünk egymáshoz, bár a többek előtt fenntartotta a látszatot a csajszi, hogy csak jó barátok vagyunk. Ha csak maguk voltunk, cirógatott, a nyakamba rázta gyönyörű haját, éreztem, ahogy parfümillata rakétaszerűen felállítja a farkam. A belsőcombját simogattam a könyvtárba, a moziban a nyakát csókoltam, de nem adta oda magát teljesen.

Két hónap telt el - már azt hittem, soha nem jutok célhoz. De minden másként alakult. Egy buli után hazavitt kocsival - ez szokássá vált már - és hosszan beszélgettünk megint. A hajnali pára rárakódott az üvegre, senki nem láthatott minket. Ismét beindultam, simogattam a nyakát, kis forró csókokat nyaltam a torokra. Hagyta! Felizgultam, remegő kézzel benyúltam félig kigombolt inge alá és megérintettem - először - a mellét! Csodás volt. A nyakamban éreztem a szívem, a farkam megfeszült. Továbbmentem, mert láttam hátravetett fején, hogy élvezi az érintésem. Megmarkoltam súlyos mellét - majd elmentem. Ahogy finoman nyögdécselt, azt hittem, rögtön elájulok. Ráhajoltam a vezető melletti ülésről és számba vettem kibuggyanó mellét, közben kezemmel már a szétterpesztett lábak között vadul a punciját kezdtem dörzsölni nadrágon át. Rá is átragadt a megtartóztatás. Három hónapja utáni hirtelen kéjvágy varázsa és kigombolta a farmeremet. Szájába vette a farkamat és elkezdte szopni. Hátrahanyatlottam és dús hajába túrva nyomtam lefelé a fejét. Csodás volt forró szájában lenni, miközben hatalmas, hullámzó mellei hozzádörzsölődtek a golyóimhoz. Nem kellett sok. Óriási robbanás, fehér hullámok, elerőtlenedés. Haver, még most is, hogy írom ezt, kiver a veríték. Hatalmas orgazmus, ezt kívánom mindenkinek.
Hasonló történetek
22483
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
25029
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Censor ·
Remekmú.

SlipKnot 666 ·
10 pont, ha megmondod a csaj számát

Brezsnyev ·
Szerintem nem szar a sztori! Láttunk már ennél 10- szer gyengébbet is. én megadom a 4-et.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: