Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
terelek: Seggből szájba egyből?? Ilyen...
2024-04-15 08:26
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Bizalmatlanság

Biztos ért mindenkit csalódás az életbe, valamilyen formában! Valakinek az élete gondtalanabb, mint másoké, ennek ellenében, nem biztos, hogy boldogabb is! Remélem jutott minden egyes embernek olyan barát, mint nekem, akiben feltétel nélkül megbízhat! Pedig a bizalom, nagyon nehezen érhető el két ember között!
A szerelem, még ha az igazán mindent elsöprő is, gyorsabban növő virág, mint a bizalom! A bizalom nem nő, az építeni kell!
A rombolás mindig könnyebb, mint az építés! Az egyikhez erő, hit, kitartás kell. A másikhoz elég egy meggondolatlan tett, vagy szó! És kezdheti az ember előröl! De az az alap márt nem lesz ugyan olyan erős! Kevesebbet fog elviselni mint előtte. de marad a kétség, és a félelem az újbóli csalódástól!
A bizalom elvesztése csalódással tölti el az embert. A szerelem erős, s bizalom törékeny! A szerelmes ember bizalom nélkül is szeret. De mit ér a szerelem, bizalom nélkül?! Semmit, semmit az ég világon! A bizalmatlanság nem jelenti egy jó kapcsolat végét! Feltéve, ha az egyik fél nyel, és nyel egészen addig, míg meg nem őrül! És még ezek után is tűr, hogy boldog lehessen valaki mellet. Őrlődik a szerelem és a féltékenység malomkövei között!
Mert bizony a bizalom hiánya, a féltékenység szülőanyja! Ez, pedig már a legjobb kapcsolatot is tönkre tudja tenni! És ezt csak most értettem meg! Túl későn, hogy megmentsem a kapcsolatot, de túl korán, hogy ne magamat hibáztassam! Talán mindketten vétkesek vagyunk! Vagy ez nem más, mint egy szerelmes ember mentegetőzése, aki a maximumot adta, de ez is kevés volt?
Hasonló történetek
4419
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
5538
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sörli ·
Nem annyira novella, mint inkább értekezés a bizalomról, barátságról, ami nem baj, de őszintén szólva engem érdekelne a háttérben álló történet is. Megírod azt is? :-)

Mert ebben első olvasásra igazad van. :-)

hullócsillag ·
Szia!
Nekem tetszik a meglátásod, a fogalmazás. De én is szeretnélek megkérni, hogy írd le a háttértörténetet. Remélem, megteszed.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: