Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Bevezetés, kezdetek, első masztik

Bevezetés

Bemutatkozás:
Írásaimnak célja van. Sok „erotikus” és szexy történetet olvastam már, természetesen a kitaláltakat is szeretem, nem csak a valóságos igaz történeteket. Én azonban csak a saját történeteimet írom meg. Sok munkahelyen dolgoztam, szállásokon, albérletben társnőimmel beszélgetve nyomorultabbnál nyomorultabb történetekben kellett arra rádöbbenem, hogy miért is boldogtalan olyan sok nő, és hogy miért vagyok én boldog, bár semmim sincsen és abból, amit keresek, ha levonom, amit haza küldök anyáméknak, semmi sem marad.


Kezdetek

Mert igen szegény családba születtem, négy csupasz fal, egy sparhelt és egy nagy szekrény volt minden , az egész ház, még kamránk sem volt csak egy nejlonzsákkal fedett rész, ahová apám a fát hordta, ha hordott.

Sokan voltunk. Egy szobában éltünk, minden előttünk folyt a családban, ami az élettel jár.
Kései lány vagyok négy nőverem, két bátyám van és két fiatalabb, egy lány és egy fiú. Nálunk a kislányokra anyám nem adott ruhát, csak ha fel mentünk a faluba, három éves koromra tisztán emlékszem, nem kellett a ruha és anyám jó pirosra verte a popsim mert akaratoskodtam. Érzem magamon a ruhát, mintha zsák lenne, dörzsölt, nagyon nem akartam. Később a bugyit felhúztam, be a lábam közé és ezt kellemesnek találtam, csak anyám rám kiabált, ne nyúlítsam. Már mi lányok azért 4 vagy 5 éves korunkban kaptunk ruhát, a fiúknak csak iskolás korukban vagy ha a faluba vitte föl valamelyiket anyám, adott rá egy nagy gatyát és egy piros pólót. Cipőt iskolába kellett hordanunk, de csak az iskola utcájában vettük föl. A fiúk a nagy gatyába belenyúltak a száránál és elővették a pisilőjüket játszani, olyan volt, mint egy núdli, csak nagyobb, és ha a bőrt lehúzták, pirosas színnel.
Hasonló történetek
3823
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
3915
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: