Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Beteljesült szerelem

Életemben először igazán szerelmes voltam. Persze sikerült jól melléfognom, hisz már foglalt volt szívem választottja. Pech, de bele kellett törődnöm, hogy többszöri próbálkozásom ellenére sem sikerült elérnem nála a legcsekélyebb változást sem irántam táplált érzelmeiben, amik a barátság - ha nevezhető annak - fogalmában ki is merültek. Pedig én tényleg mindent megpróbáltam... Aztán teltek-múltak a napok, a hetek, a hónapok és azon vettem észre magam, hogy már egy éve miatta szenvedek. Nem tudtam mihez kezdjek... Csalódottságomban és egyre növekvő unalmamban végül odáig jutottam, hogy az internetre erotikus történeteket kezdtem írogatni. Hiányzott valaki, aki szeret, aki cirógat, aki kielégíti a vágyaimat... és nem akárkire vágytam, hanem rá. Csak és kizárólag őt akartam. De sajnos, róla már lekéstem. Így hát egyelőre nem maradt számomra más, mint a saját fantáziám.

Egyik nap, viszont a történetemre olyan hozzászólást kaptam, aminél egy pillanatra megállt ereimben a vér. Istenem, ez nem lehet ő. Vagy mégis?! És az én történetemet olvassa... ez nem lehet igaz. Úgy éreztem ki kell derítenem. Ezek után izgalommal teli napok következtek számomra. A hozzászólásaira mindig reagáltam valamit, hamar "összeismerkedtünk", e-mail címet cseréltünk, leveleztünk. Nem tudtam még teljesen biztosan, hogy tényleg ő az. Nem tudtam, hogy csak poénból ment-e bele a játékba, vagy tényleg tudja ki vagyok. Sosem említettünk konkrét dolgokat egymásról, de az apró, néha piszkálódó megjegyzéseink sokat (?) elárultak. Feltéve, ha tényleg nem csak szórakozott velem. Időközben az e-mailjeink egyre személyesebbé váltak, annak ellenére, hogy nem esküdtem volna meg rá, hogy tényleg, 100%-ra biztosan ő az, akinek küldöm őket. De mégis ezt akartam hinni és jó volt. Ha csak becsapom magam, akkor is jó így egy ideig.

Már hetek óta leveleztünk, amikor hirtelen ötlettől vezérelve leírtam neki, mit is szeretnék vele abban a pillanatban csinálni. Erotikus történet helyett, most erotikus levelet írtam. A hatás pedig nem maradt el, mert másnap tőle is egy hasonló tartalmú mailt kaptam. Hamarosan elég gyakran váltottunk ilyen leveleket. Azt hiszem ezek után már joggal mondhatom, hogy igencsak személyessé vált kettőnk kapcsolata. Egyik éjjel - úgy éjfél után pár perccel - pittyegett a mobilom. Sms. "Szia Phoebe. ;-) Találkozunk?" Rövid és lényegretörő, mint minden eddigi sms, amit tőle kaptam. Csak azokban nem Phoebe-nek hívott. Phoebe-ként nem is adtam meg neki a számomat. Ezek szerint tényleg tudta ki vagyok. Nagyon izgatott lettem. "Ha akarod. :-) Mikor?" Küldtem a választ. Pár másodperc és megcsörrent a mobilom. Ijedtemben majdnem eldobtam a kezemből. Ő hívott. Féltem beleszólni, de nem tehettem mást.

"Szia." - mondtam bizonytalan hangon.
"Szia." - mondta ő is - "Ne haragudj, hogy ilyen későn hívlak. Ugye nem ébresztettelek fel?"
"Nem, dehogy. Tudod, hogy én ilyenkor mindig ébren vagyok."
"Ráérsz most?" - kérdezte.
"Most?" - kérdeztem vissza teljesen meglepődve.
"Igen." - válaszolta - "De, ha nem, akkor legyen holnap - vagyis ma - délután."
"Nem, nem... Jó most is." - mondtam és egyre izgatottabb lettem. Megbeszéltük, hogy értem jön. Fél órán belül egy ismerős autó állt meg a ház előtt. Újból csörrent a mobilom.
"Itt vagyok. Gyere." - mondta.
"Egy perc és lent vagyok."

Rohantam le a lépcsőn. A szívem a torkomban dobogott. Talán a rohanástól is, de inkább az izgalomtól. Féltem újból találkozni vele, de már nagyon vágytam is rá. Kiléptem a kapun. Ahogy közeledtem, ő kiszállt az autóból és rámmosolygott.
"Na szia." - mondta továbbra is mosolyogva.
"Szia." - Próbáltam én is mosolyogni, de zavaromban nehezen ment. Meglepetésemre még egy puszit is kaptam.
"Megyünk?" - kérdezte, mert csak álltam és néztem rá.
"Aha..." - mondtam. - Nem volt túl értelmes válasz... viszont a célnak megfelelt.
"De hova is megyünk?" - kérdeztem kíváncsian.
"Van kedved sétálni egyet?"
"Persze." - mosolyodtam el.
"Duna-part?"
"Szuper."

Így hát beültünk az autóba és irány a Duna-part pesti oldala.
"Mióta tudod, hogy én vagyok az, akivel e-maileztél?" - kérdezte útközben tőlem.
"Már először is azért írtam neked, mert reméltem, hogy te vagy."
"Szóval az elejétől fogva?"
"Mondhatjuk. Bár bizonytalan voltam eleinte... És te mióta tudod?"
"Az elejétől. Csak, mint te." - mosolygott sejtelmesen maga elé. - Csak teltek a percek és mi beszélgettünk. Közben megérkeztünk. Kiszálltunk az autóból és elindultunk a sötét utcán a Duna partjára. Csak sétáltunk és beszélgettünk. Meséltünk magunkról, az eddigi életünkről, a jövőnkről, meg hasonló témákról... Elmondta, hogy egy hónapja szakított a párjával. Persze, erre én nem hagyhattam ki a kicsit gonoszkodó megállapítást, hogy akkor most ezek szerint én kellek neki vigasztalódni. De láttam, hogy ez nem esett jól neki. Bocsánatot is kértem érte többször is és örömmel nyugtáztam, hogy nem haragszik. Tovább folytattuk beszélgetésünket.

Épp nagyon belemelegedtem a jövőbeni terveim mesélésébe, amikor egyszer csak megfogta a kezemet. Kellemes érzés járta át a testemet és hirtelen azt is elfelejtettem, mit akartam mondani. De nem bántam. Egy ideig sem ő, sem én nem szólaltunk meg. Aztán megállt, szembe fordított magával. Fogta már mindkét kezemet. Egymás szemébe néztünk és most láttam először, mennyire másképp néz rám, mint azelőtt. Azt hiszem, abban a pillanatban még jobban beleszerettem. Közelebb hajolt hozzám és egy finom csókot lehelt ajkaimra. Beleborzongtam. Olyan régen álmodoztam már erről. Egy lassú, érzéki játék kezdődött kettőnk között. Én is viszonoztam a finom, gyengéd csókot. Ő erre újból megcsókolt, nyelvünk csak egész finoman ért össze, de annál csodálatosabb volt. Mind hosszabb ideig tapadtak egymáshoz ajkaink. Átkarolta a derekam és közelebb húzott magához. Lejjebb csúszott a keze és a fenekemet simogatta, de elindult felfelé és már a hátamon játszadozott ujjaival, én eközben csak a nyakát karoltam át és élveztem a kényeztetést. Így folytattuk szépen lassan, minden egyes pillanatát kiélvezve a dolognak.

"Eljössz hozzám?" - kérdezte, amikor egy pillanatra elszakadtunk egymás ajkától.
Erre én újból megcsókoltam, sokkal szenvedélyesebben, mint előbb.
"Menjünk!" - mondtam aztán miközben vágytól égő tekintettel néztem rá. Fejemben cikáztak a gondolatok ide-oda. Eszembe jutottak az erotikus levelek, amiket egymásnak küldtünk. Eszembe jutottak, amiket még a levelezésünk előtt fantáziálgattam vele. Úgy éreztem magam, mint, akinek egy jó tündér valóra váltja az álmait. Hihetetlennek tűnt, hogy így sikerült ráakadnom (vagy neki rám?!) az interneten, és, hogy most itt vagyunk épp útban hozzá és életem legcsodálatosabb éjszakája (nagyon reméltem) vár rám. Hamar megérkeztünk. Kiszálltunk az autóból. Ákarolta a derekamat és így indultunk fel a lakására. Ahogy beértünk a lépcsőházba heves csókolózásba kezdtünk. Nagy nehezen feljutottunk a lakásig és ahogy beléptünk, ő háttal az ajtónak döntött.

Elkezdett még szenvedélyesebben csókolni, mint eddig bármikor. Kezével a melleimet simogatta még a pulcsimon keresztül, de hamar megszabadított tőle és a melltartómtól is. A melleim szélét kezdte csókolni, majd haladt körkörösen beljebb. A bimbómat gondosan elkerülte, majd, mikor már látta, hogy alig bírom tovább, megkönyörült rajtam. Először csak finoman nyalogatta... majd egyre erősebben szívta ajkai közé. Apró csókokat kaptam a két mellem közé. Lassan haladt felfelé a nyakam irányába. Nyelvét végighúzta nyakamon egész az államig majd arcomat puszilgatta és a fülem felé haladt. Mindeközben a kezével még mindig melleimet kényeztette. Nyelvével elért a fülemhez és finoman cirógatta. Isteni volt. Továbbindult a homlokom irányába. Apró, de annál izgatóbb puszikat kaptam homlokomra és a kezével már a hajamat simogatta olyan lágyan és olyan odaadással, amilyet még életemben nem láttam - akarom mondani éreztem. A homlokom közepén elindult lefelé. Újabb apró puszik következtek az orromra és ahogy lejjebb ért, ajkaimon érezhettem forró leheletét.

Nyelvem követelőzőn indult szájába. Keze ezalatt hasamon siklott végig és a nadrágom gombjával bajlódott. Aztán hamarosan sikerült levennie rólam a nadrágot. Ekkor megfogta a kezem és a hálószobába vitt. Finoman hanyatt fektetett az ágyon és fölém hajolt. Újból csókolt és simogatott, közben az arcomat figyelte és mikor találkozott pillantásunk, láttam az égető vágyat a szemében, ami tovább növelte izgalmamat. Félrefordította fejem és a fülem mögött kezdett csókolni. Nagyon lassan haladt végig a nyakamon, melleim közé kaptam gyengéd puszikat, majd elért a hasamra. Eljátszadozott nyelvével a köldökömben majd folytatta útját lefelé. Levette a bugyimat, a vénuszdombomon folytatta nyelve játékát. Következtek a combjaim... először kívül majd belül borította el őket csókjaival és haladt lejjebb a lábamon. Egyszer csak visszafordult és elindult felfelé.

Most már csak a combjaim belső oldalát kényeztette. Jobban szétnyitottam a lábaim... ő pedig megint a vénuszdombomat kényeztette nyelvével. Haladt lejjebb és a csiklómat nyalogatta. Végighúzta nyelvét a nagyajkaimon, majd újból a csiklómnál éreztem. Kezével még mindig combjaimon kalandozott. Puha nyelve újból nagyajkaimon vándorolt végig egymás után többször is, egyre mélyebben közéjük furakodva. Kezeivel kezdett most simogatni itt is. A csiklómat izgatta és a keze helyét egy idő után megint nyelve vette át. Két ujját lassan belém vezette. Mozgatta bennem hol gyorsabban, hol lassabban. Éreztem, ahogy egyre közelebb kerülök a csúcshoz. És ekkor testem megfeszült, megremegett és szétáradt bennem egy csodálatos érzés. Ahogy múlt a gyönyör, izmaim elernyedtek. Ő elégedetten mosolygott rám. Mellém ült és arcomat simogatta. Ahogy ott ült mellettem, végignéztem rajta és láttam, hogy a farka már igencsak szeretne kiszabadulni a nadrágból.

Úgyhogy most én következtem. Fölültem és csillogó, barna szemeibe néztem majd gyengéden megcsókoltam. Kezemet közben útnak indítottam mellkasán a pulóverén keresztül. Ő beljebb ült az ágyon és most én döntöttem finoman hanyatt. Levettem róla a pulóvert és végigcsókoltam a nyakát. Kezemmel közben a hasát, a mellkasát simogattam. Légzése egyre jobban felgyorsult. Fölétérdeltem és én is az arcát kezdtem finoman puszilgatni. Nyelvemmel végigkalandoztam fülén majd a szemöldöke fölé adtam pár apró csókot és az orrára is. Ajkain végighúztam nyelvem és röviden megcsókoltam. Továbbhaladtam az álla felé. Végig a nyakán, a mellkasán. Élveztem, ahogy élvezi. Leszálltam róla, hogy levehessem a nadrágját. Majd, mikor minden felesleges ruhától megszabadítottam, kezembe vettem a farkát. Nagyon finoman végigjárattam rajta az ujjaimat. Végigcsókoltam az oldalán.

Figyeltem arcának minden rezdülését és mindent elkövettem, hogy még jobban élvezhesse. Nyelvemmel kezdtem izgatni. Érzékien körbenyalogattam és a számba vettem a végét. Szívogattam nagyon gyengéden majd mélyebbre nyeltem. Közben nyelvemmel masszíroztam. Kivettem aztán a számból, újból körbenyalogattam, majd visszavettem és erősebben kezdtem szívni. Elképzeltem, hogy nemsoká már nem csak a számban lesz és ez teljesen felizgatott. Mielőtt elment volna, leálltam. Fölémásztam és megcsókoltam. Helyére igazítottam a farkát és nagyon lassan beleültem, hogy kiélvezhessem az érzést, ahogy teljesen kitölt. Elkezdtem mozogni rajta. Láttam az arcán, ahogy élvezi és ez még jobban felizgatott. Kicsit gyorsítottam, majd egy idő után lassítottam. Megkértem forduljunk meg. Leszálltam róla, hanyatt feküdtem és belém hatolt. Nagyon jó volt újra érezni, ahogy egyre mélyebben volt bennem.

Elkezdett mozogni lassan, majd ő is egyre gyorsított. Innentől nem volt már megállás ezt mindketten tudtuk. Egy nagyon kicsit lassított a tempón és kezével is besegített nekem. Egy perc sem telt bele és testemen újból végigsöpört az előző csodálatos érzés. Kezeimmel kapaszkodtam a hátába, egész belemélyesztettem a körmeimet, beleremegett a testem a gyönyörbe és élveztem. Eközben ő is elélvezett. Figyeltem az arcát, ahogy élvezte. Aztán csak feküdt rajtam kifáradva én pedig a hátát simogattam. Néhány perc elteltével mellém feküdt, bebújtunk a takaró alá és szorosan magához ölelt. Finoman megcsókolt és simogatta a hajamat, mert rájött mennyire szeretem, ha ezt csinálja. Újból magához ölelt és ahogy lassan teltek a percek, hallottam, ahogy légzése egyre egyenletesebbé válik és lassan álomba merült. Olyan hihetetlen volt, hogy az az ember, aki már többször is visszautasított most itt alszik mellettem egy csodás szeretkezés után... azt hiszem ezek voltak az utolsó gondolataim mielőtt engem is elnyomott finom ölelésében az álom.
Hasonló történetek
30294
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
18039
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Livica ·
Nem rossz...7.

NovA ·
ezt valami hapsi írta mérget veszek rá!! különben is egy perc alatt orgazmus ez csak kamu lehei!! egyébként tetszett !!gratulálok!!

NovA ·
Szó nem volt arról ,hogy jársz vele!!! nem említetted!! Ezt az utolsó orgazmust kifejthetnéd bövebben!!! talán 1 újabb mesédben!!! ha együtt vagytok még akkor leírhatnád egy másik szeretkezéseteket is!!!! hátha azzal meggyözöl!!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: