Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Beteljesülés

Martát régóta ismertem, de amíg Magyarországon éltem nem sikerült közelébe kerülnöm. Barátom segítségével megszereztem a telefonszámát és felhívtam. A vártnál jobban sikerült a bemutatkozás.
Ettől a perctől kezdve szinte minden héten kétszeri – háromszori rendszerességgel felhívtam. A távolság köztünk őrült nagy volt személyesen egyenlőre nem állt módunkban találkozni. A telefonvonalak izzottak szenvedélyes beszélgetéseinktől. Mindketten házasságban éltünk, ezért a találkozás nem volt olyan egyszerű egyikünk számára sem. Márta pedagógus – ezért a nyári szünetben elég sokat táborozik gyerekekkel különböző helyeken. A nagy találkozást nyárra időzítettük.

Végre elérkezett az indulás időpontja. Otthon feleségem úgy tudta magyarországi üzleti ügyeimet megyek intézni. Már az első lépés bonyodalmakkal járt, ugyanis gépem mint egy 2 órás késéssel indult Torontoból. Kapitányunk váltig állította a késést behozzuk és mindenki eléri a csatlakozást Londonban. Persze, hogy lemaradtam a MALÉV járatról. Budapesten Márta várt a megbeszélt időpontban. Londonból üzenetet küldtem, hogy a későbbi délutáni géppel jövök. Végre Budapesten vagyok és Márti kitartóan megvárt, ami nem is lehetett olyan egyszerű számára. Forró csókkal köszöntöttük egymást.

Felvettem az általam bérelt autót és irány a METRO áruházba bevásárolni, hiszen egy hétig egy eldugott szinte lakatlan kis faluban fogunk élni, ahol nemigen van a közelben még bolt sem. Bevásárlás után irány a végcél, z elhagyott kis település.
Útközben sokat beszélgettünk és nem győztünk betelni egymással. Útközben megvacsoráztunk egy kis útszéli vendéglőben, majd vacsora után folytattuk utunkat..

Végre megérkeztünk a mi kis világvégi falunkba. Kocsinkkal beálltunk az udvarra, majd a csomagok elhelyezése után feltérképeztük a bérelt házikót. Nem volt benne semmi luxus, de minket ez egyáltalán nem érdekelt. Márti elnézést kért és bement a fürdőszobába. Én, amíg ő bent volt, felgyertyáztam a szobát és előkészítettem a pezsgőt, amelyet az utolsó kis városka egyik éttermében vásároltam.

Márti frissen jött a hálószobába csak egy fürdőköpeny volt rajta. A meghitt hangulat láttán nyakamba ugrott, és csókjaival halmozott el. Most rajtam volt a sor, hogy lemossam az út porát. Igyekeztem, és nagyon gyorsan ismét a hálószobában voltam. Kibontottam a pezsgőt és átnyújtottam a poharat kedvesemnek. Ezután lázas csókcsatába bocsátkoztunk. Magamhoz húztam Martit, éreztem a fürdőköpeny alatt semmisem volt. Szépen óvatosan simogatni kezdtem, és nyakát csókjaimmal halmoztam el.

Éreztem, nagyon élvezi a helyzetet, melyet halk sóhajokkal juttatott tudomásomra. Jobb kezem elindult a felfedező útra. Márti csodálatos melleit simogattam, majd egy mozdulattal kioldottam a fürdőköpenyét és lehámoztam róla. Gyönyörű látvány fogadott – alakja csodálatos volt. Mellein a bimbók ágaskodtak jelezvén, hogy nem volt hiábavaló az eddigi izgatás. Számmal izgattam bimbóit felváltva. Közben ő sem maradt tétlenül. Nyakamat halmozta el csókjaival, majd megszabadított egyetlen ruhadarabomtól. Mindketten meztelen álltunk egymással szemben. Ismét magamhoz húztam és csókoltam – nem tudom meddig. Közben melleit simogattam. Mindketten nagyon felizgultunk. Farkam úgy állt, mint egy fagyos kutyaláb. Mártit óvatosan a nappaliban elhelyezett kanapéhoz vittem, majd szépen leültettem. Elétérdeltem, és újból csókokkal halmoztam el teste minden részét, különös figyelmet szenteltem melleinek. Ajkammal egyre lejjebb mentem.

Marti hátrafeküdt és így várta a fejleményeket. Hasát csókolgattam, és egyre lejjebb mentem. Elértem azt, amire a legjobban vágytam. Gyönyörű fazonra vágott punciját. Marti mar nagyon felizgult állapotban volt, ezt csatakos puncija elárulta. Nyelvemmel körbe nyaltam minden négyzet centimétert, majd végre behatoltam és megízleltem csodálatos nektárját. Hosszas érzéki nyalásba kezdtem. A sóhajokból tudtam, hogy nagyon finom neki. Középső ujjamat behelyeztem puncijába és finoman érzékien izgattam vele, közben meg gyorsabban nyaltam.
Éreztem, hamarosan közeledik számára a vég. Ezért nyelvemmel hatoltam most be.
Márti artikulált hangon hatalmasat elvezett.

Vártam amíg teljesen lehiggad, majd tovább folytattam a nyelvművészetet. Ennek hatására egymás után háromszor ment el. Most ő következett.

Letérdelt elem, majd szájba vette szerszámomat. Először makkomat ízlelgette, nyalogatta körös-körül, majd finoman elkezdte szopni, kezét alig használta. Farkamat elrejtette szájában majd ereztem, hogy leengedi torkara. Ezt így csinálta mindaddig, amíg hatalmas mennyiséget lőttem a szájába, amit derekasan lenyelt, majd megtisztította farkamat. Annak ellenére, hogy alaposan kifacsart, nem lankadt le férfiasságom, amelyet ügyesen ki is használt. Tovább szopott, majd amikor végleg meggyőződött, hogy minden rendben, bevonultunk az ágyra a hálószobába. Marti ledöntött az ágyra, és egy ugrással rajtam térdelt. Ágaskodó faszomat behelyezte puncijába, és szép lassan elkezdett mozogni rajta.

Csodálatos érzés fogott el, hiszen amire oly régen vágytam, most mind igaz és valóság. Forró puncijával nem győztem betelni. Alulról felvettem vele a ritmust, és teljes erőmből tövig nyomtam farkamat. Márta hamarosan hatalmasat elvezett, majd egy hirtelen mozdulattal feltérdelt, és hátulról kínálta fel számomra forró punciját. Nem késlelkedtem, azonnal behatoltam, és erőteljesen keféltem Martit aki uvoltozott a gyonyortol. Ujabb orgazmust elt at. Ezert vartam egy kicsit amig megnyugszik. Oldalrol folytattuk - elmondasa szerint igy meg sohasem csinalta. Nem gyoztem betelni vele. Hatalmas lokesekkel adtam mindezt tudomasara.
Egy ido utan ismet pozt csereltunk - misszionarius pozban folytattuk. Mindketten csuromvizesek voltunk a nem mindennapi szexcsatatol. Az iramon most valtoztattunk inkabb erzeki szeretkezes volt ez mint egy vad dugas. Marti ekkor elhatarozta, hogy pozt kell cserelnunk. Felkelt az agybol es a kozelbe levo szekhez vitt majd leultetett es igy uklt bele. Utemesen mozogtunk - csodalatos erzes volt erezni cuppogos pinajat. Egy mozdulattal felalltam vele es allva folyattauk majd a szonyegen adtunk egymasnak minden jot. Ereztem kozel van a robbanas, de megerete ezt Marti is ezert kihuztam farkamat mert meg nem akartam elszallni. Meresz otlet jutott eszembe - fenekebe akartam elvezni. Ezert megforditottam es ovatosan megprobalta behatolni fenekebe. Eloszor kicsit ellenkezett mert elmondasa szerint igy meg sohasem csinalta, de vegulis hagyta, hogy behatoljak. Nem mindennapi munka volt ez szamomra hiszen ezen a reszen meg szuz volt. Vegre bent voltam es ovatosan elkezdten igy kefelni. Nagyon elvezte elmondasa szerint nem is gondolta volna, hogy ilyen finom tud mindez lenni. Utemesen kefeltem es ereztem, hogy kozeledik a veg. Hatalmasat elvezett. szamomra is bekovetkezett a robbanas luktetve spricceltem Martiba a folosleges energiam.
Egy kis sziesztazas utan kihuztam farkam es hosszas simogatas utan egymas karjaiban elaludtunk az agyunkban.
Reggel ketszer megismeteltuk mindezt, de ez mar egy masik tortenet.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
Nagyon ridegen sikerült megírnod, mintha a canadai hideg is veled utazott volna.

Csövi ·
A legjobb hasonlat a "fagyott kutyaláb". :yum:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: