Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Beszélgetés Don Juannal

Sziasztok! Olvastam a sok jó történetet, s gondoltam én is megírom az enyémet. 18 éves koromban történt. Nyár volt. A szomszédunkban lakik egy lány (nevezzük Krisztinának), akivel gyerekkorom óta együtt játszodtunk, jó barátok voltunk. Jártam át én is gyakran hozzájuk, jött át ő is ... 14 éves korunktól elváltak útjaink, mivel más-más suliba mentünk. Ettől kezdve nem igazán tartottuk már a kapcsolatot, de azért még megálltunk beszélgetni ha néha találkoztunk.

Addig még nem volt sok gyakorlatom a szexben és szerettem volna egy olyan partnert akivel ki lehet próbálni számomra új dolgokat is. Krisztinát ismertem és tudtam róla (tudta a fél város), hogy szereti a szexet és nem nehéz lefektetni. Így hát ördögi tervet szőttem ... :)) Egy napon felhívtam telefonon, hogy nem lenne-e kedve átjönni beszélgetni. Azt mondta úgysincs egyéb dolga, persze, miért ne. Amikor meghallottam a csengőt erősen dobogó szívvel (ugyanis akkor még nem voltam valami bátor az ilyesmiben) mentem kaput nyitni. Mikor megláttam ... huh ... még jobban kezdett verni a szívem. (Krisztina nem egy különösen szép lány, de jó alakja van!) Egy (nagyon-nagyon) rövidnadrág és egy top volt rajta.

Bementünk a házba, felmentünk az emeletre az én szobámba és leültünk az ágyra. Mindenféle semleges témákról beszéltünk, lassacskán kezdtem megbátrodni s mind a szex felé tereltem a szót. Hogy kinek mi a jó, ki mit szeret, stb. A pikánsabb témáknál odaültem a számítógép elé és hívtam őt is, hogy mutassak fényképeket és videókat. (Mint előbb írtam Krisztina nem húzódozik az ilyesmiktől, mint egyes lányok) Az ölembe ült - mert csak az az egy szék volt a környéken (nem véletlenül! :)) )- ... és kezdődött a műsor. Előbb csak erotikus képek, aztán kisebb videók ... Amíg ő a monitort bámulta én simogatni kezdtem belső combjait, majd
felnyúltam a top alá is. Egyszer azt mondta ne, álljak meg, erre én szájon csókoltam ... innen már nem volt megállás.

Simogatni kezdtem punciját a nadrágján keresztül, majd hamarosan a kezem betévedt a bugyiba is, ahol egy szép lucskos puncira talált. Simogattam egy darabig a nedves vulvát, majd mozdultam, hogy álljunk fel. Amint felálltunk a székről, leszedtem a ruháit és az ágyra fektettem. Megcsókoltam, majd megindultam lassan lefelé a testén. Előbb a melleit simogattam, nyaltam, szívtam, markolásztam, majd mentem lentebb, csókokkal borítottam el a hasát, belső combját és egyszer csak belecsókoltam a nedves puncijába. Ez tetszhetett neki, mert egész teste megvonaglott ajkaim érintésére. Aztán elkezdtem nyaldosni, szívni, simogatni csiklóját. Nyelvemet néha be-bedugtam a pinusába. Egyre mélyebbeket
sóhajtott, néha megvonaglott teste, aztán amikor a középső ujjam bedugtam neki, halkan felsikkantott. Kevés ujjazás után bedugtam még egy ujjam neki, s így a mutató- és középső ujjaimmal köröztem benne, ki-be járattam ujjaimat.

Közben meg-megnyaltam csiklóját. Rövidesen egyre hangosabbakat kezdett sóhajtani, majd kisebb nagyobb sikongatások közepette elélvezett. Pár másodpercig feküdt mereven az ágyon, ez idő alatt én csókokkal borítottam el egész testét, és kíváncsian vártam a folytatást. (Addig csak 2 lánnyal feküdtem le, de akkor is úgy, hogy azok hanyatt feküdtek és én megdugtam őket. Kb. ennyi volt, még csak rá sem tették a kezüket a farkamra, szóval elég tapasztalatlan voltam) Nem voltam biztos abban sem, hogy ő hajlandó lesz-e "egyébre"!? Amikor összeszedte magát felült hosszan megcsókolt és azt mondta: "- Most én jövök!", aminek én nagyon megörültem. Az ágy szélére ült, én ott álltam előtte, még ruháimban. Egy darabig nadrágon keresztül puszilgatta a kőkeményen meredező farkamat, majd egyszer csak egyetlen mozdulattal lerántotta rólam a nadrágot. Én közben levetettem a pólómat, s most már meztelenül, merev farokkal álltam előtte. Először csak nézte, puszilgatta a környékét, simogatta a heréimet, majd egyből befalta és szájával húzgálni kezdte a bőrt rajta. Én hangosan felsóhajtottam, isteni volt, még sosem éreztem ehhez hasonlót.

Ő is észrevette mennyire élvezem, és, hogy nem lesz szükség sokáig "törnie" magát, erre kivette a farkam szájából, és elkezdte lassan érzékien verni. Közben puszilgatta környékét, nyalta-falta heréimet. Éreztem, hogy nincs már sok és itt a vég. Egyszer csak megállt és intett, hogy feküdjek az ágyra. Meglepődve engedelmeskedtem, és amint hanyatt feküdtem, bekapta farkam és vadul szopni, verni, szívni kezdte. Pár másodperc múlva belekapaszkodtam az ágy karfájába, ő pedig farkam ki nem engedve szájából szopott. Hangos nyögések közepette beleélveztem a szájába. Fantasztikus volt. Amíg én mozdulatlanul feküdtem ernyedten, ő kiment a fürdőbe (amit tudott hol talál, mivel nem először járt nálunk). Mikor visszajött mellém feküdt az ágyra, megcsókolt és kérdezte milyen volt?! Rámosolyogtam és visszacsókoltam, értette a választ.

Azon vettem észre magam, hogy csókolózás közben a kezével ernyedt farkam élesztgeti. Egyszer csak megfordult és úgy helyezkedett, hogy a szája a faszomnál, a puncija az én szájamnál volt. (Ismerős póz nem!? :)) ) Amíg ő szopogatta, élesztgette kimerült farkam, én nyalni s ujjazni kezdtem az arcom előtt széttáruló punciját. Amikor már életképesnek látszott a farkam megkérdezte van-e óvszerem, amire én elővettem egy egész csomaggal az egyik fiókból. Kibontott egyet, felhúzta farkamra és rámereszkedett. Először csak lassan mozgott, gyengéd, érzéki guggolásokat csinált a farkammal a pinájába, majd egyre mélyebbre döfte magába átlagos 16 cm-es faszom. Egyet gondolván leszállítottam magamról és irányítottam, hogy álljon négykézlábra, amit ő meg is tett. Ekkor nyalni s ujjazni kezdtem a punciját, amit nagyon élvezett, majd kis idő után beakasztottam neki a már-már szétpattanó faszom. Így kutyapózban dugtam, közben melleit masszírozva.

Mikor hallottam, hogy közeledik az orgazmusa, és éreztem, hogy nekem sincs már sok, hanyatt fordítottam és gyors, erélyes mozdulatokkal tövig döftem belé farkam. Sikítani, nyögni kezdett, és a seggemet markolászva még mélyebbre akarta gyúrni magának a farkam. Fenekét bal kezemmel emeltem, a jobbal a fejét fogtam, hajába kapaszkodva és a nyakát nyaldostam. Így ment el ő elsőnek. Hátra vetette fejét, felsikított és oly erővel szorította magába farkam, hogy néhány rángás közepette beleélveztem az óvszerbe. Egy darabig feküdtünk, simogattuk, dicsértük egymást, hogy milyen jó volt, majd menni készülődött.

Miután felöltözött megcsókolt, és az ajtón kimenet visszafordult és azt mondta: " - Ha bármikor unatkozol még felhívhatsz és átjövök "dumálni"! ", és
elvigyorogta magát.

(Ha tetszett a story van folytatás is ... :)) Véleményeket várok emailben: melleslegdonjuan@freemail.hu) Sziasztok! ... mellesleg jó olvasgatást :))
Hasonló történetek
20873
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: