Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Barni & Hajni - Az első nap - 1.

Barni már hajnalban megébred. Felült az ágyban, és körülnézett. A szoba még mindig az esti esemény hangulatát árasztotta felé, ő pedig behunyt szemmel emlékezett az élvezetes percekre. Hajnira nézett, aki még az igazak álmát aludta. Olyan gyönyörű volt így is! Fekete haja szétterült a párnán, teste pedig félig ki volt takarva a nagy meleg miatt. A fiúnak kedve lett volna most azonnal újra szeretkezni vele, de gondolta, hogy megvárja, míg felébred. Magára vette házi köpenyét, és kiment a konyhába, hogy reggelivel lepje meg aráját. Fél óra alatt pompás étket tett az asztalra, és már előre mosolygott a gondolaton, hogy Hajni mennyire meg fog lepődni. Be is ment a hálószobába, hogy értesítse őt a reggeli elkészültéről. A lány még nem ébredt fel, azonban testtartása nagyon megváltozott.

A nagy forgolódásban lecsúszott róla a takaró, így már semmi sem fedte testét. A hátán feküdt, egyik keze a párnán, a másik a fején pihent. Barni percekig bámulta a gyönyörű testet. Nézte a ritmikusan felemelkedő és leereszkedő kebleket, a finom ívű köldököt, a bársonyos combokat, és a finom pihék közé rejtező puncit. Szét voltak nyitva a lány lábai, ezért jól láthatta a fekete szőrszálak közül elővillanó rózsaszín gyönyört. Nézte, csak nézte, és felgerjedt benne a vágy. Hajni jóleső érzésre ébredt. Maga sem tudta pontosan eldönteni, hogy micsoda, de tudta, hogy már érezte valahol. Kinyitotta szemeit, hogy kiderítse, mi történik, és látta, hogy Barni a bokáját csókolgatja. A fiú észrevette, hogy a lány felébredt, és virgonc mosollyal üdvözölte. Hajni azonnal megértette férje szándékát, és mivel cseppet sem volt ellenére az effajta ébresztés, visszamosolygott, a párnára hajtotta fejét, és lecsukta szemeit. Barni, látva, hogy szabad az út, elindult a már jól ismert ösvényen. Most is lassan haladt nyelvével felfelé a combon, várva, hogy Hajni is „melegedjen be”.

Mikor hallotta, hogy már a lány is szaporábban veszi a levegőt, gyorsított a tempón, és elérte az ágyéki tájékot. Ezúttal azonban nem ment tovább. Hosszan szívta magába a rejtett szőrpihék illatát, és mindeniket körbetapogatta nyelvével. Érezte, hogy a lány nedvesedni kezd. Ekkor kezével széttárta a fekete szőrszálakat, és elővillant előtte a gyönyörű pina teljes mivoltában. Mohón mélyesztette nyelvét a kívánatos szeméremajkak közé, és lassan nyaldosni kezdte a lány csiklóját. Hajni már rángatózni kezdett. Őrjítően felizgatta férje nyelvmunkája. Barni egyre mohóbban szívogatta, nyalogatta a megkeményedett csiklót, addig, amíg meg nem hallotta Hajni zilálását. Ekkor hirtelen tövig dugta nyelvét az előtte vonagló pinába, és hevesen mozgatni kezdte benne. Hajni már nem tudta hová legyen a kéjtől. Sikoltozni kezdett, úgy érezte, mindjárt szétveti testét az élvezet. Megmarkolta férje fejét, és még jobban a puncijához szorította, hogy nyelve minél mélyebbre hatolhasson. Őrülten rángatózott. Lábait Barni feje köré fonta, hogy az jobban hozzáférhessen vaginájához. A férfi sem volt rest, és mohón nyalogatta a nedves pinát, ízlelgetve a női élvezet izét. Mélyen hatolt be a lyukba, aztán hirtelen kijött onnan, de csak azért, hogy aztán ismét behatolhasson, ezúttal még mélyebbre.

A lány már nem bírta tovább! Hátrahajtotta fejét, megemelte ágyékát, és hangosan élvezett. Mély nyögés tört fel belőle, miközben teste nagyokat rándult. Újra átélte az orgazmust. Férje azonban nem hagyta abba a nyalakodást, hanem buzgón nyaldosta a vaginából előtörő nedveket, az orgazmus termékeit. Hajni fejében merész ötlet fogant. Finom mozdulattal eltolta férje fejét, és megfordult az ágyban, úgy, hogy a férfi továbbra is kedvére nyalakodjon, de szájával ő is elérje annak merev hímtagját. Barni maga is meglepődött a nem várt fordulat láttán. Sokat hallott már a híres 69-es pózról, de nem számított rá, hogy felesége ilyen ötlettel fog előállni. Lelkesen kapott az alkalmon, megfogta Hajni combjait, fejét azok közé illesztette, és már kezdte is a finom „testrés” nyaldosását.

A lány nem volt ilyen gyors. Számára új volt még a helyzet. Először csak simogatta a kemény farkat, nézte, amint a kis bőrredő lassan lecsúszik és előtűnik a nedves, piros makk. Amikor a pénisz már teljes keménységében „pompázott” előtte, hirtelen a szájába vette. Barni megvonaglott, testét feszültség járta át, és hevesebben kezdte nyalni a puncit. Hajni érezte férje remegését, és kivette szájából a péniszt. Jobb ötlete támadt. Nyelve hegyével lassan, óvatosan nyaldosni kezdte a felizgatott makkot. Tudta, hogy ezzel nagyon felpörgette a férfit. Igaza volt. Barni már szinte szenvedett a vágytól. A gonosz kis nyelvecske, nagyon lassan járta körbe a makkját, és ez őrjítően hatott rá. Nyelvével nagyon mélyre hatolt Hajni pinájában, jelezve ezzel, hogy most már hagyja abba a kínzást. A lány megértette. Újra szájába vette férje szerszámát, és hevesen szopogatni kezdte, fejét le-fel mozgatva a kemény rúdon. Nyelvével sebesen végigtapogatta a finom szerv minden egyes részét. A hatás nem maradt el: a pénisz pulzálni kezdett. Hajni ekkor szívni kezdte. Szívta óriási erővel, míg férje teste hullámzani kezdett. És kitört. A lány kivette szájából a péniszt, és élvezettel nézte, ahogy az kilövelli termékét.

Ez nagyon beindította. Mohón nyaldosta fel a férfi testéről a sűrű fehér folyadékot, majd újra a szájába kapta a hímtagot, és kiszívta belőle a maradékot. Barni eközben a mennyekben járt. Kezeivel széttárta Hajni lábait, úgy, hogy a lány szinte spárgában feküdt a férfin. Barni majdnem megőrült a látványtól. A nedves pina élénken hívogatta nyelvét. Kéjesen nyaldosta a szeméremajkakat, a szőrtengert, majd egy hirtelen mozdulattal kinyújtotta nyelvét, és a lányba döfte azt. Hajni feljajdult. Ma már másodszor volt orgazmusa! Néhány percig mindketten pihegve feküdtek az ágyon, aztán kimentek a konyhába enni valamit. A Barni által készített reggeliből végül ebéd lett, hiszen már jóval elmúlt tizenkét óra. A finom falatok után kicsit lepihentek, hogy kipihenjék az éjszaka és a reggel fáradalmait.
Hasonló történetek
18037
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
20909
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: